Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Política de privacidade. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Obrigado!

O formulário foi enviado com sucesso.
Encontrará mais informações na sua caixa de correio.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Jak rzeczywistość rozszerzona zmienia zakupy w e-Commerce

W ciągu ostatniej dekady Comércio eletrónico przekształcił sposób, w jaki robimy zakupy. Jednak do niedawna zakupy online brakowały sensorycznych doświadczeń, jakie oferują tradycyjne sklepy stacjonarne.Wprowadzenie rzeczywistości rozszerzonej (AR). przyniosło w tej kwestii zmiany. Rzeczywistość rozszerzona znalazła się w centrum uwagi e-Commerce, umożliwiając klientom wizualizację i personalizację zakupów za pomocą modeli 3D i AR. Przewiduje się, że wartość rynku AR osiągnie 50 miliardów dolarów do 2024 roku, a 71% konsumentów deklaruje, że częściej dokonaliby zakupu, gdyby sprzedawcy wykorzystywali możliwości AR.

Czym są zakupy AR?

Celem AR jest zapewnienie użytkownikom lepszego postrzegania rzeczywistości poprzez nałożenie wygenerowanego komputerowo obrazu na ich rzeczywisty widok oraz integrację dźwięków, obrazów i tekstu.

W e-Commerce zestawy do wirtualnej rzeczywistości pozwalają klientom przymierzać i testować produkty przed zakupem. AR pozwala marketerom i sprzedawcom przyciągać potencjalnych klientów poprzez angażujące działania przedzakupowe, takie jak przymierzanie ubrań, eksperymentowanie z makijażem czy wizualizacja mebli, co prowadzi do większego zaangażowania klientów.

O que é a compra de RA
Visão geral do mercado de AR/VR
Apesar das dúvidas de alguns líderes empresariais, estamos prestes a experimentar os efeitos perturbadores da realidade aumentada (AR), virtual (VR) e mista (o chamado metaverso). Do 2023 roku liczba aktywnych użytkowników urządzeń AR wyniesie 1,4 miliarda, a 70% kupujących w wieku od 16 do 44 lat est już zaznajomionych z tą technologią. Rynek AR/VR w USA ma osiągnąć zdumiewającą wartość 250 miliardów dolarów do 2028 roku, według The Insight Partners, co daje decydentom solidny powód do inwestowania w tę zaawansowaną technologię. Pojawienie się zaawansowanych aparatów w smartfonach zwiększyło możliwości technologii AR i uczyniło zakupy w AR bardziej dostępnymi dzięki różnym aplikacjom. Dzięki przyjaznym dla konsumentów urządzeniom oraz ulepszonej dystrybucji technologii, AR stała się atrakcyjnym narzędziem dla marketerów i właścicieli firm w różnych kanałach e-Commerce.
Visão geral do mercado de AR/VR

Korzyści z rzeczywistości rozszerzonej w e-Commerce

AR zrewolucjonizowała branżę e-Commerce, umożliwiając firmom dostarczanie klientom wirtualnych doświadczeń związanych z przymierzaniem, wizualizacją produktów w ich domach i bardziej szczegółową eksploracją przedmiotów. Korzyści te zwiększają zaangażowanie i satysfakcję klientów, prowadząc do zwiększenia sprzedaży i lojalności wobec marki. W tym kontekście kluczowe jest zrozumienie zalet rzeczywistości rozszerzonej w handlu elektronicznym, aby firmy mogły prosperować w erze cyfrowej.  

  • Spersonalizowane zakupy online

Wykorzystując technologię AR, klienci mogą wizualizować ubrania na sobie, określać optymalny rozmiar, a nawet przeglądać produkty w swoich domach. AR eliminuje również potrzebę korzystania z tradycyjnych manekinów, pozwalając klientom zobaczyć siebie w różnych strojach i wybrać idealny wygląd. W rezultacie integracja AR z e-Commerce może poprawić personalizację i zwiększyć współczynniki konwersji, ostatecznie napędzając sprzedaż i zwiększając przychody.

  • Lepsze współczynniki konwersji

Przejrzystość produktu znacznie zwiększa prawdopodobieństwo zakupu przez klienta i powtórzenia transakcji. Zapewniając wciągające i angażujące doświadczenia produktowe, technologia AR w e-Commerce może poprawić współczynniki konwersji i ostatecznie budować lojalność klientów.

  • Obniżone stopy zwrotu

Wielu klientów zwraca produkty, ponieważ otrzymali wadliwe, uszkodzone lub nieprawidłowo opisane produkty. Umożliwiając klientom podejmowanie świadomych decyzji zakupowych, rzeczywistość rozszerzona w e-Commerce może znacznie zmniejszyć liczbę zwrotów.

  • Przewaga konkurencyjna

Firmy zajmujące się e-Commerce, które wcześnie wdrażają AR, mogą uzyskać przewagę konkurencyjną nad swoimi rywalami, oferując bardziej innowacyjne i spersonalizowane doświadczenia zakupowe.

  • Zwiększone zaangażowanie

AR zapewnia klientom bardziej angażujące i interaktywne doświadczenie zakupowe, zwiększając ich zaangażowanie w produkty i zmniejszając prawdopodobieństwo porzucenia koszyka.

  • Ulepszona wizualizacja

A RA permite que os clientes visualizem os produtos no seu próprio ambiente, dando-lhes uma melhor compreensão do tamanho, cor e outras características do produto.

Najważniejsze trendy w aplikacjach rzeczywistości rozszerzonej dla e-Commerce

Technologia rzeczywistości rozszerzonej zrewolucjonizowała krajobraz e-Commerce, a firmy coraz częściej wykorzystują jej możliwości, aby oferować klientom immersyjne i spersonalizowane doświadczenia. W miarę jak popularność AR rośnie, śledzenie najnowszych trendów w aplikacjach rzeczywistości rozszerzonej dla e-Commerce stało się niezbędne dla firm, które chcą uzyskać przewagę konkurencyjną. Oto najważniejsze aplikacje AR dla e-Commerce, prezentujące cenne wskazówki dotyczące optymalizacji strategii AR i zwiększania zaangażowania klientów.

Integracja z wirtualnymi asystentami

Integracja asystentów wirtualnych z aplikacjami rzeczywistości rozszerzonej to wiodący trend w e-Commerce. Klienci mogą teraz kupować produkty za pomocą asystentów wirtualnych, takich jak Siri, Alexa czy Google Assistant, co eliminuje potrzebę nawigacji po stronach internetowych czy aplikacjach mobilnych. AR umożliwia klientom wizualizację produktów w ich otoczeniu, podczas gdy asystenci wirtualni oferują usługi, takie jak rekomendacje produktów, porównania cen czy finalizowanie zakupu. Ta integracja usprawnia proces zakupowy i oferuje bardziej spersonalizowany oraz wygodny sposób robienia zakupów.

Aplikacje społecznościowe i filtry aparatu

Pandemia COVID-19 spowodowała wzrost aktywności online, skłaniając marki do eksploracji nowych sposobów angażowania swoich klientów. Ten trend ma się utrzymać, a Deloitte przewiduje, que 75% da população mundial se tornarão utilizadores regulares de realidade aumentada. As aplicações das redes sociais são cruciais para apresentar a RA a um público mais vasto. Os primeiros utilizadores, como o Snapchat e o Instagram, oferecem a possibilidade de desenvolver filtros de RA para as marcas promoverem os seus produtos. Em 2021, a Christian Dior utilizou filtros de RA nestas plataformas para criar um "boca-a-boca virtual", gerando mais de 1,3 miliona wyświetleń.

Wirtualne przymierzanie

Najnowsze swoich badań pokazują, że rzeczywistość rozszerzona jest głównie wykorzystywana do demonstracji produktów w branży e-Commerce, a największy wzrost użytkowania zanotowano w przymierzaniu wirtualnym i nakładkach na rzeczywisty świat między 2017 a 2022 rokiem. Sektory mody i kosmetyków szczególnie przyjęły wirtualne przymierzanie, a ponad 50% respondentów ankiety wyraziło zainteresowanie eksperymentowaniem z nowymi ubraniami, butami i akcesoriami za pomocą AR. Sephora to czołowa marka, która korzysta z technologii wirtualnego przymierzania, z filtrem przymierzania szminek na Instagramie, promującym ich współpracę z Merve.
Prova virtual

Lepsze opcje sprzętowe AR

A tecnologia móvel continua a avançar rapidamente com o aparecimento de inovações como hardware de deteção de profundidade mais sofisticado (ToF e LiDAR). A cada nova geração de smartphones, as funcionalidades de realidade aumentada tornam-se mais robustas, e esta tendência não parece abrandar tão cedo.

Marcas famosas como a Google, a Microsoft, a Vuzix e a Lenovo estão a desenvolver óculos inteligentes, tendo algumas anunciado os seus planos arrojados na Consumer Electronics Show deste ano.

As aplicações das marcas que permitem aos clientes ver os produtos através da realidade virtual são uma consideração importante para tirar partido das capacidades melhoradas da AR móvel, sendo a aplicação IKEA Place um exemplo notável.

Lustra AR do zakupów w sklepie

Integracja luster AR w sklepach fizycznych zyskuje coraz większą popularność w branży detalicznej. Zazwyczaj osiąga się to za pomocą dwóch technik: pierwsza obejmuje cyfrowy ekran z czujnikiem ruchu umieszczonym za lustrem, który nakłada obrazy za pomocą AR w czasie rzeczywistym. Druga technika obejmuje cyfrowy wyświetlacz z kamerami, przypominający duży smartfon zamiast konwencjonalnego lustra. Podczas gdy inteligentne lustra są używane głównie w Chinach, rośnie zainteresowanie tą technologią w Stanach Zjednoczonych, gdzie poczyniono znaczne inwestycje w badania i rozwój.

Wirtualny showroom

W zasadzie um "showroom" em linha funciona como uma prova virtual, permitindo aos clientes colocar produtos virtuais no ambiente que desejam, como uma sala de estar ou um quarto. Embora as provas virtuais exijam que os clientes rodem a câmara, a tecnologia subjacente é semelhante à dos showrooms, proporcionando às empresas de comércio eletrónico opções versáteis de RA em vários sectores. As potentes capacidades desta tecnologia são exemplificadas pela funcionalidade de compra de mobiliário na aplicação da Amazon, que serve de exemplo de um "showroom" de RA.

AR jako grywalizacja zakupów w sklepie

Według Pesquisa do Snapchat, 22% respondentów wyraziło zainteresowanie wykorzystaniem rzeczywistości rozszerzonej w e-Commerce, aby uczynić zakupy bardziej angażującymi. AR została wprowadzona do zakupów w sklepie przez niektóre marki, a Tesco dostrzega korzyści, takie jak większe zaangażowanie w markę, lojalność i dłuższy czas spędzany przez klientów w sklepie.Implementacja AR w gamifikacji zakupów w sklepie może wydawać się trudna, ale istnieją sposoby, aby to zadziałało. Oto kilka wskazówek: 
  • Połącz swoje doświadczenia AR z konkretnymi produktami w sklepie, zamiast próbować generować obszerne, kosztowne i czasochłonne mapowanie modeli 3D.
  • Incentive os compradores a iniciar a experiência de AR digitalizando um código QR com as câmaras dos seus smartphones. Além disso, considere a possibilidade de restringir a experiência a parâmetros geográficos específicos dentro da loja, em vez de tentar cobrir todo o espaço.
comércio eletrónico experimentar

Przykłady firm korzystających z AR

  • IKEA

W 2017 roku IKEA wprowadziła aplikację IKEA Place, która umożliwia kupującym korzystanie z narzędzi metaverse do sprzedaży detalicznej online, czyniąc szwedzki konglomerat jednym z pierwszych pionierów AR w branży. Aplikacja umożliwia użytkownikom umieszczanie tysięcy pozycji z katalogu IKEA z niezwykłą dokładnością 98% w ich domach. Użytkownicy mogą przeglądać i dostosowywać dowolny element katalogu, kierując kamery w żądane miejsca. Mogą obracać przedmiot i poruszać się, aby zbadać go pod różnymi kątami, aby określić, czy pasuje do ich przestrzeni, dostosowując kształt, wygląd i funkcjonalność każdego potencjalnego zakupu bez konieczności wychodzenia z domu.

  • Sephora

Sephora Virtual Artist jest doskonałym przykładem tego, jak można wykorzystać możliwości AR do celów edukacyjnych. To innowacyjne narzędzie oferuje szeroki zakres funkcji, w tym możliwość eksperymentowania z wyglądem makijażu, robienia zdjęć strojów w celu dopasowania odcieni, odkrywania wyglądu całej twarzy i uzyskiwania dostępu do wirtualnych samouczków dotyczących nakładania makijażu.

Niezależnie od tego, czy użytkownik jest nowicjuszem, czy doświadczonym artystą makijażu, może skorzystać z funkcji AR e-Commerce, aby przetestować i kupić produkty, które najbardziej mu odpowiadają. Dzięki tej technologii kobiety mogą łatwo eksperymentować z różnymi wyglądami i cieszyć się zdumiewającymi wrażeniami z zakupów.

  • Nike

A Nike apresentou o Nike Fit em 2019, uma aplicação que utiliza tecnologia de realidade aumentada para medir os pés dos compradores e recomendar o tamanho perfeito para uma gama de ténis Nike. A aplicação tira medidas abrangentes dos pés do cliente e fornece recomendações de calçado personalizadas, tornando-a uma experiência personalizada e envolvente para os compradores. Graças a esta ferramenta inovadora, as devoluções de calçado da Nike diminuíram significativamente, resultando num melhor desempenho do calçado.

Podsumowanie

A tecnologia de realidade aumentada ultrapassou a ficção científica e está agora a ser ativamente utilizada pelas empresas para melhorar a experiência do cliente. Com a RA, os clientes podem fazer compras online com mais confiança e desfrutar de uma experiência de compra mais envolvente. Se você deseja aproveitar essas soluções revolucionárias para a sua empresa, considere as soluções de AR de última geração oferecidas pelo Innowise. Com a nossa tecnologia de ponta, é possível atrair novos clientes e impulsionar o crescimento da receita para se manter à frente no mercado competitivo.

Dziękujemy za ocenę!
Dziękuję za komentarz!

Spis treści

Oceń ten artykuł:

4/5

4.8/5 (45 opinii)

Powiązane treści

Blogue
Blogue
Tendências de desenvolvimento de software para pequenas coberturas 2024
Blogue
Capa pequena A evolução das transacções P2P
Blogue
Tecnologias digitais de fabrico
Blogue
Tampa pequena

Wyzwanie dla nas?

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat projekt, który pomoże nam lepiej go zrozumieć
    W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty
    Imprimir um ficheiro

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Idiomas disponíveis: pdf, jpg, jpeg, png

    Informujemy, że po kliknięciu przycisku Wyślij Innowise będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z naszą Política de privacidade w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.

    O que é que se pode fazer?

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    Processaremos o seu pedido e contactá-lo-emos o mais rapidamente possível.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    seta