Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Bedankt.

Het formulier is succesvol verzonden.
Meer informatie vindt u in uw mailbox.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Jak rzeczywistość rozszerzona zmienia zakupy w e-Commerce

W ciągu ostatniej dekady E-commerce przekształcił sposób, w jaki robimy zakupy. Jednak do niedawna zakupy online brakowały sensorycznych doświadczeń, jakie oferują tradycyjne sklepy stacjonarne.Wprowadzenie rzeczywistości rozszerzonej (AR). przyniosło w tej kwestii zmiany. Rzeczywistość rozszerzona znalazła się w centrum uwagi e-Commerce, umożliwiając klientom wizualizację i personalizację zakupów za pomocą modeli 3D i AR. Przewiduje się, że wartość rynku AR osiągnie 50 miliardów dolarów do 2024 roku, a 71% konsumentów deklaruje, że częściej dokonaliby zakupu, gdyby sprzedawcy wykorzystywali możliwości AR.

Czym są zakupy AR?

Celem AR jest zapewnienie użytkownikom lepszego postrzegania rzeczywistości poprzez nałożenie wygenerowanego komputerowo obrazu na ich rzeczywisty widok oraz integrację dźwięków, obrazów i tekstu.

W e-Commerce zestawy do wirtualnej rzeczywistości pozwalają klientom przymierzać i testować produkty przed zakupem. AR pozwala marketerom i sprzedawcom przyciągać potencjalnych klientów poprzez angażujące działania przedzakupowe, takie jak przymierzanie ubrań, eksperymentowanie z makijażem czy wizualizacja mebli, co prowadzi do większego zaangażowania klientów.

Wat is AR winkelen
AR/VR-marktoverzicht
Ondanks de twijfels van sommige bedrijfsleiders staan we op het punt de ontwrichtende effecten van augmented (AR), virtual (VR) en mixed reality (de zogenaamde metaverse) te ervaren. Do 2023 roku liczba aktywnych użytkowników urządzeń AR wyniesie 1,4 miliarda, a 70% kupujących w wieku od 16 do 44 lat est już zaznajomionych z tą technologią. Rynek AR/VR w USA ma osiągnąć zdumiewającą wartość 250 miliardów dolarów do 2028 roku, według The Insight Partners, co daje decydentom solidny powód do inwestowania w tę zaawansowaną technologię. Pojawienie się zaawansowanych aparatów w smartfonach zwiększyło możliwości technologii AR i uczyniło zakupy w AR bardziej dostępnymi dzięki różnym aplikacjom. Dzięki przyjaznym dla konsumentów urządzeniom oraz ulepszonej dystrybucji technologii, AR stała się atrakcyjnym narzędziem dla marketerów i właścicieli firm w różnych kanałach e-Commerce.
AR/VR-marktoverzicht

Korzyści z rzeczywistości rozszerzonej w e-Commerce

AR zrewolucjonizowała branżę e-Commerce, umożliwiając firmom dostarczanie klientom wirtualnych doświadczeń związanych z przymierzaniem, wizualizacją produktów w ich domach i bardziej szczegółową eksploracją przedmiotów. Korzyści te zwiększają zaangażowanie i satysfakcję klientów, prowadząc do zwiększenia sprzedaży i lojalności wobec marki. W tym kontekście kluczowe jest zrozumienie zalet rzeczywistości rozszerzonej w handlu elektronicznym, aby firmy mogły prosperować w erze cyfrowej.  

  • Spersonalizowane zakupy online

Wykorzystując technologię AR, klienci mogą wizualizować ubrania na sobie, określać optymalny rozmiar, a nawet przeglądać produkty w swoich domach. AR eliminuje również potrzebę korzystania z tradycyjnych manekinów, pozwalając klientom zobaczyć siebie w różnych strojach i wybrać idealny wygląd. W rezultacie integracja AR z e-Commerce może poprawić personalizację i zwiększyć współczynniki konwersji, ostatecznie napędzając sprzedaż i zwiększając przychody.

  • Lepsze współczynniki konwersji

Przejrzystość produktu znacznie zwiększa prawdopodobieństwo zakupu przez klienta i powtórzenia transakcji. Zapewniając wciągające i angażujące doświadczenia produktowe, technologia AR w e-Commerce może poprawić współczynniki konwersji i ostatecznie budować lojalność klientów.

  • Obniżone stopy zwrotu

Wielu klientów zwraca produkty, ponieważ otrzymali wadliwe, uszkodzone lub nieprawidłowo opisane produkty. Umożliwiając klientom podejmowanie świadomych decyzji zakupowych, rzeczywistość rozszerzona w e-Commerce może znacznie zmniejszyć liczbę zwrotów.

  • Przewaga konkurencyjna

Firmy zajmujące się e-Commerce, które wcześnie wdrażają AR, mogą uzyskać przewagę konkurencyjną nad swoimi rywalami, oferując bardziej innowacyjne i spersonalizowane doświadczenia zakupowe.

  • Zwiększone zaangażowanie

AR zapewnia klientom bardziej angażujące i interaktywne doświadczenie zakupowe, zwiększając ich zaangażowanie w produkty i zmniejszając prawdopodobieństwo porzucenia koszyka.

  • Ulepszona wizualizacja

Met AR kunnen klanten producten in hun eigen omgeving visualiseren, waardoor ze een beter inzicht krijgen in de grootte, de kleur en andere kenmerken van het product.

Najważniejsze trendy w aplikacjach rzeczywistości rozszerzonej dla e-Commerce

Technologia rzeczywistości rozszerzonej zrewolucjonizowała krajobraz e-Commerce, a firmy coraz częściej wykorzystują jej możliwości, aby oferować klientom immersyjne i spersonalizowane doświadczenia. W miarę jak popularność AR rośnie, śledzenie najnowszych trendów w aplikacjach rzeczywistości rozszerzonej dla e-Commerce stało się niezbędne dla firm, które chcą uzyskać przewagę konkurencyjną. Oto najważniejsze aplikacje AR dla e-Commerce, prezentujące cenne wskazówki dotyczące optymalizacji strategii AR i zwiększania zaangażowania klientów.

Integracja z wirtualnymi asystentami

Integracja asystentów wirtualnych z aplikacjami rzeczywistości rozszerzonej to wiodący trend w e-Commerce. Klienci mogą teraz kupować produkty za pomocą asystentów wirtualnych, takich jak Siri, Alexa czy Google Assistant, co eliminuje potrzebę nawigacji po stronach internetowych czy aplikacjach mobilnych. AR umożliwia klientom wizualizację produktów w ich otoczeniu, podczas gdy asystenci wirtualni oferują usługi, takie jak rekomendacje produktów, porównania cen czy finalizowanie zakupu. Ta integracja usprawnia proces zakupowy i oferuje bardziej spersonalizowany oraz wygodny sposób robienia zakupów.

Aplikacje społecznościowe i filtry aparatu

Pandemia COVID-19 spowodowała wzrost aktywności online, skłaniając marki do eksploracji nowych sposobów angażowania swoich klientów. Ten trend ma się utrzymać, a Deloitte przewiduje, dat 75% van de wereldbevolking regelmatige gebruikers van augmented reality zal worden. Apps voor sociale media zijn cruciaal om AR aan een breder publiek te introduceren. Early adopters zoals Snapchat en Instagram bieden de mogelijkheid om AR-filters te ontwikkelen voor merken om hun producten te promoten. In 2021 gebruikte Christian Dior AR-filters op deze platforms om “virtuele mond-tot-mondreclame te creëren,” met meer dan 1,3 miliona wyświetleń.

Wirtualne przymierzanie

Najnowsze swoich badań pokazują, że rzeczywistość rozszerzona jest głównie wykorzystywana do demonstracji produktów w branży e-Commerce, a największy wzrost użytkowania zanotowano w przymierzaniu wirtualnym i nakładkach na rzeczywisty świat między 2017 a 2022 rokiem. Sektory mody i kosmetyków szczególnie przyjęły wirtualne przymierzanie, a ponad 50% respondentów ankiety wyraziło zainteresowanie eksperymentowaniem z nowymi ubraniami, butami i akcesoriami za pomocą AR. Sephora to czołowa marka, która korzysta z technologii wirtualnego przymierzania, z filtrem przymierzania szminek na Instagramie, promującym ich współpracę z Merve.
Virtueel uitproberen

Lepsze opcje sprzętowe AR

Mobiele technologie blijft zich snel ontwikkelen met innovaties zoals geavanceerdere dieptesensoren (ToF en LiDAR). Met elke nieuwe smartphone-generatie worden de augmented reality-functies robuuster, en deze trend lijkt niet snel te vertragen.

Bekende merken als Google, Microsoft, Vuzix en Lenovo ontwikkelen slimme brillen, waarbij sommige hun gedurfde plannen aankondigden op de Consumer Electronics Show van dit jaar.

Merk-apps waarmee klanten producten kunnen bekijken via virtual reality is een belangrijke overweging voor het benutten van de verbeterde mogelijkheden van mobiele AR, met de IKEA Place-app als opmerkelijk voorbeeld.

Lustra AR do zakupów w sklepie

Integracja luster AR w sklepach fizycznych zyskuje coraz większą popularność w branży detalicznej. Zazwyczaj osiąga się to za pomocą dwóch technik: pierwsza obejmuje cyfrowy ekran z czujnikiem ruchu umieszczonym za lustrem, który nakłada obrazy za pomocą AR w czasie rzeczywistym. Druga technika obejmuje cyfrowy wyświetlacz z kamerami, przypominający duży smartfon zamiast konwencjonalnego lustra. Podczas gdy inteligentne lustra są używane głównie w Chinach, rośnie zainteresowanie tą technologią w Stanach Zjednoczonych, gdzie poczyniono znaczne inwestycje w badania i rozwój.

Wirtualny showroom

W zasadzie een online "showroom" als een virtuele try-on, waardoor klanten virtuele producten in de gewenste omgeving kunnen plaatsen, zoals een woonkamer of slaapkamer. Hoewel virtuele try-ons klanten vereisen om de camera om te draaien, is de onderliggende technologie vergelijkbaar met showrooms, waardoor e-commercebedrijven veelzijdige AR-opties bieden op meerdere branches. De krachtige mogelijkheden van deze technologie worden geïllustreerd door de in-app meubelwinkelfunctie van Amazon, die dient als een voorbeeld van een AR “ showroom. ”

AR jako grywalizacja zakupów w sklepie

Według Snapchat, 22% respondentów wyraziło zainteresowanie wykorzystaniem rzeczywistości rozszerzonej w e-Commerce, aby uczynić zakupy bardziej angażującymi. AR została wprowadzona do zakupów w sklepie przez niektóre marki, a Tesco dostrzega korzyści, takie jak większe zaangażowanie w markę, lojalność i dłuższy czas spędzany przez klientów w sklepie.Implementacja AR w gamifikacji zakupów w sklepie może wydawać się trudna, ale istnieją sposoby, aby to zadziałało. Oto kilka wskazówek: 
  • Połącz swoje doświadczenia AR z konkretnymi produktami w sklepie, zamiast próbować generować obszerne, kosztowne i czasochłonne mapowanie modeli 3D.
  • Moedig klanten aan om de RA-ervaring te beginnen door een QR-code te scannen met de camera's van hun smartphone. Overweeg bovendien de ervaring te beperken tot specifieke geografische parameters binnen de winkel in plaats van te proberen de hele ruimte te bestrijken.
e-commerce proberen

Przykłady firm korzystających z AR

  • IKEA

W 2017 roku IKEA wprowadziła aplikację IKEA Place, która umożliwia kupującym korzystanie z narzędzi metaverse do sprzedaży detalicznej online, czyniąc szwedzki konglomerat jednym z pierwszych pionierów AR w branży. Aplikacja umożliwia użytkownikom umieszczanie tysięcy pozycji z katalogu IKEA z niezwykłą dokładnością 98% w ich domach. Użytkownicy mogą przeglądać i dostosowywać dowolny element katalogu, kierując kamery w żądane miejsca. Mogą obracać przedmiot i poruszać się, aby zbadać go pod różnymi kątami, aby określić, czy pasuje do ich przestrzeni, dostosowując kształt, wygląd i funkcjonalność każdego potencjalnego zakupu bez konieczności wychodzenia z domu.

  • Sephora

Sephora Virtual Artist jest doskonałym przykładem tego, jak można wykorzystać możliwości AR do celów edukacyjnych. To innowacyjne narzędzie oferuje szeroki zakres funkcji, w tym możliwość eksperymentowania z wyglądem makijażu, robienia zdjęć strojów w celu dopasowania odcieni, odkrywania wyglądu całej twarzy i uzyskiwania dostępu do wirtualnych samouczków dotyczących nakładania makijażu.

Niezależnie od tego, czy użytkownik jest nowicjuszem, czy doświadczonym artystą makijażu, może skorzystać z funkcji AR e-Commerce, aby przetestować i kupić produkty, które najbardziej mu odpowiadają. Dzięki tej technologii kobiety mogą łatwo eksperymentować z różnymi wyglądami i cieszyć się zdumiewającymi wrażeniami z zakupów.

  • Nike

Nike introduceerde in 2019 Nike Fit, een app die gebruik maakt van augmented reality-technologie om de voeten van klanten te meten en de perfecte maat aan te bevelen voor een reeks Nike-schoenen. De applicatie neemt uitgebreide metingen van de voeten van de klant en geeft aanbevelingen voor aangepaste schoenen, waardoor het een gepersonaliseerde en boeiende ervaring is voor kopers. Dankzij deze innovatieve tool is het aantal geretourneerde schoenen bij Nike aanzienlijk gedaald, wat resulteert in betere schoenprestaties.

Podsumowanie

Augmented reality-technologie is science fiction voorbij en wordt nu actief gebruikt door bedrijven om de klantervaring te verbeteren. Met AR kunnen klanten met meer vertrouwen online aankopen doen en genieten van een meer meeslepende winkelervaring. Als u wilt profiteren van deze ontwrichtende oplossingen voor uw bedrijf, overweeg dan de geavanceerde AR-oplossingen van Innowise. Met onze geavanceerde technologie kunt u nieuwe klanten aantrekken en omzetgroei stimuleren om de concurrentie voor te blijven.

Dziękujemy za ocenę!
Dziękuję za komentarz!

Spis

Oceń ten artykuł:

4/5

4.8/5 (45 opinii)

Beweegbare bomen

Blog
Blog
Kleine omslag Software ontwikkelingstrends 2024
Blog
Kleine omslag De evolutie van P2P-transacties
Blog
Digitale technologieën productie

Wyzwanie dla nas?

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat project, który pomoże nam lepiej go zrozumieć
    W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty
    Prześlij plik

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Toepassingen: pdf, jpg, jpeg, png

    Informujemy, że po kliknięciu przycisku Wyślij Innowise będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z naszą Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić informatie.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    Wij verwerken uw aanvraag en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    pijl