Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Merci !

Le formulaire a été soumis avec succès.
Vous trouverez de plus amples informations dans votre boîte aux lettres.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Jak rzeczywistość rozszerzona zmienia zakupy w e-Commerce

W ciągu ostatniej dekady Commerce électronique przekształcił sposób, w jaki robimy zakupy. Jednak do niedawna zakupy online brakowały sensorycznych doświadczeń, jakie oferują tradycyjne sklepy stacjonarne.Wprowadzenie rzeczywistości rozszerzonej (AR). przyniosło w tej kwestii zmiany. Rzeczywistość rozszerzona znalazła się w centrum uwagi e-Commerce, umożliwiając klientom wizualizację i personalizację zakupów za pomocą modeli 3D i AR. Przewiduje się, że wartość rynku AR osiągnie 50 miliardów dolarów do 2024 roku, a 71% konsumentów deklaruje, że częściej dokonaliby zakupu, gdyby sprzedawcy wykorzystywali możliwości AR.

Czym są zakupy AR?

Celem AR jest zapewnienie użytkownikom lepszego postrzegania rzeczywistości poprzez nałożenie wygenerowanego komputerowo obrazu na ich rzeczywisty widok oraz integrację dźwięków, obrazów i tekstu.

W e-Commerce zestawy do wirtualnej rzeczywistości pozwalają klientom przymierzać i testować produkty przed zakupem. AR pozwala marketerom i sprzedawcom przyciągać potencjalnych klientów poprzez angażujące działania przedzakupowe, takie jak przymierzanie ubrań, eksperymentowanie z makijażem czy wizualizacja mebli, co prowadzi do większego zaangażowania klientów.

Qu'est-ce que l'achat en ligne ?
Aperçu du marché AR/VR
Malgré les doutes de certains chefs d'entreprise, nous sommes sur le point d'expérimenter les effets perturbateurs de la réalité augmentée (RA), virtuelle (RV) et mixte (ce que l'on appelle le métavers). Do 2023 roku liczba aktywnych użytkowników urządzeń AR wyniesie 1,4 miliarda, a 70% kupujących w wieku od 16 do 44 lat est już zaznajomionych z tą technologią. Rynek AR/VR w USA ma osiągnąć zdumiewającą wartość 250 miliardów dolarów do 2028 roku, według The Insight Partners, co daje decydentom solidny powód do inwestowania w tę zaawansowaną technologię. Pojawienie się zaawansowanych aparatów w smartfonach zwiększyło możliwości technologii AR i uczyniło zakupy w AR bardziej dostępnymi dzięki różnym aplikacjom. Dzięki przyjaznym dla konsumentów urządzeniom oraz ulepszonej dystrybucji technologii, AR stała się atrakcyjnym narzędziem dla marketerów i właścicieli firm w różnych kanałach e-Commerce.
Aperçu du marché AR/VR

Korzyści z rzeczywistości rozszerzonej w e-Commerce

AR zrewolucjonizowała branżę e-Commerce, umożliwiając firmom dostarczanie klientom wirtualnych doświadczeń związanych z przymierzaniem, wizualizacją produktów w ich domach i bardziej szczegółową eksploracją przedmiotów. Korzyści te zwiększają zaangażowanie i satysfakcję klientów, prowadząc do zwiększenia sprzedaży i lojalności wobec marki. W tym kontekście kluczowe jest zrozumienie zalet rzeczywistości rozszerzonej w handlu elektronicznym, aby firmy mogły prosperować w erze cyfrowej.  

  • Spersonalizowane zakupy online

Wykorzystując technologię AR, klienci mogą wizualizować ubrania na sobie, określać optymalny rozmiar, a nawet przeglądać produkty w swoich domach. AR eliminuje również potrzebę korzystania z tradycyjnych manekinów, pozwalając klientom zobaczyć siebie w różnych strojach i wybrać idealny wygląd. W rezultacie integracja AR z e-Commerce może poprawić personalizację i zwiększyć współczynniki konwersji, ostatecznie napędzając sprzedaż i zwiększając przychody.

  • Lepsze współczynniki konwersji

Przejrzystość produktu znacznie zwiększa prawdopodobieństwo zakupu przez klienta i powtórzenia transakcji. Zapewniając wciągające i angażujące doświadczenia produktowe, technologia AR w e-Commerce może poprawić współczynniki konwersji i ostatecznie budować lojalność klientów.

  • Obniżone stopy zwrotu

Wielu klientów zwraca produkty, ponieważ otrzymali wadliwe, uszkodzone lub nieprawidłowo opisane produkty. Umożliwiając klientom podejmowanie świadomych decyzji zakupowych, rzeczywistość rozszerzona w e-Commerce może znacznie zmniejszyć liczbę zwrotów.

  • Przewaga konkurencyjna

Firmy zajmujące się e-Commerce, które wcześnie wdrażają AR, mogą uzyskać przewagę konkurencyjną nad swoimi rywalami, oferując bardziej innowacyjne i spersonalizowane doświadczenia zakupowe.

  • Zwiększone zaangażowanie

AR zapewnia klientom bardziej angażujące i interaktywne doświadczenie zakupowe, zwiększając ich zaangażowanie w produkty i zmniejszając prawdopodobieństwo porzucenia koszyka.

  • Ulepszona wizualizacja

La RA permet aux clients de visualiser les produits dans leur propre environnement, ce qui leur donne une meilleure idée de la taille, de la couleur et d'autres caractéristiques du produit.

Najważniejsze trendy w aplikacjach rzeczywistości rozszerzonej dla e-Commerce

Technologia rzeczywistości rozszerzonej zrewolucjonizowała krajobraz e-Commerce, a firmy coraz częściej wykorzystują jej możliwości, aby oferować klientom immersyjne i spersonalizowane doświadczenia. W miarę jak popularność AR rośnie, śledzenie najnowszych trendów w aplikacjach rzeczywistości rozszerzonej dla e-Commerce stało się niezbędne dla firm, które chcą uzyskać przewagę konkurencyjną. Oto najważniejsze aplikacje AR dla e-Commerce, prezentujące cenne wskazówki dotyczące optymalizacji strategii AR i zwiększania zaangażowania klientów.

Integracja z wirtualnymi asystentami

Integracja asystentów wirtualnych z aplikacjami rzeczywistości rozszerzonej to wiodący trend w e-Commerce. Klienci mogą teraz kupować produkty za pomocą asystentów wirtualnych, takich jak Siri, Alexa czy Google Assistant, co eliminuje potrzebę nawigacji po stronach internetowych czy aplikacjach mobilnych. AR umożliwia klientom wizualizację produktów w ich otoczeniu, podczas gdy asystenci wirtualni oferują usługi, takie jak rekomendacje produktów, porównania cen czy finalizowanie zakupu. Ta integracja usprawnia proces zakupowy i oferuje bardziej spersonalizowany oraz wygodny sposób robienia zakupów.

Aplikacje społecznościowe i filtry aparatu

Pandemia COVID-19 spowodowała wzrost aktywności online, skłaniając marki do eksploracji nowych sposobów angażowania swoich klientów. Ten trend ma się utrzymać, a Deloitte przewiduje, que 75% de la population mondiale deviendront des utilisateurs réguliers de la réalité augmentée. Les applications de médias sociaux sont essentielles pour faire connaître la réalité augmentée à un public plus large. Les premiers à les adopter, comme Snapchat et Instagram, offrent la possibilité de développer des filtres de réalité augmentée pour que les marques puissent promouvoir leurs produits. En 2021, Christian Dior a utilisé des filtres de réalité augmentée sur ces plateformes pour créer un "bouche-à-oreille virtuel", générant plus de 1,5 million d'euros de publicité. 1,3 miliona wyświetleń.

Wirtualne przymierzanie

Najnowsze swoich badań pokazują, że rzeczywistość rozszerzona jest głównie wykorzystywana do demonstracji produktów w branży e-Commerce, a największy wzrost użytkowania zanotowano w przymierzaniu wirtualnym i nakładkach na rzeczywisty świat między 2017 a 2022 rokiem. Sektory mody i kosmetyków szczególnie przyjęły wirtualne przymierzanie, a ponad 50% respondentów ankiety wyraziło zainteresowanie eksperymentowaniem z nowymi ubraniami, butami i akcesoriami za pomocą AR. Sephora to czołowa marka, która korzysta z technologii wirtualnego przymierzania, z filtrem przymierzania szminek na Instagramie, promującym ich współpracę z Merve.
Essai virtuel

Lepsze opcje sprzętowe AR

La technologie mobile continue de progresser rapidement avec des innovations telles que l'apparition de matériel de détection de profondeur plus sophistiqué (ToF et LiDAR). Avec chaque nouvelle génération de smartphones, les fonctions de réalité augmentée deviennent plus robustes, et cette tendance ne semble pas près de ralentir.

De grandes marques comme Google, Microsoft, Vuzix et Lenovo développent des lunettes intelligentes, certaines annonçant leurs projets audacieux lors du Consumer Electronics Show de cette année.

Les applications de marque permettant aux clients de voir les produits en réalité virtuelle sont un élément important pour tirer parti des capacités améliorées de la réalité augmentée mobile, l'application IKEA Place en étant un exemple notable.

Lustra AR do zakupów w sklepie

Integracja luster AR w sklepach fizycznych zyskuje coraz większą popularność w branży detalicznej. Zazwyczaj osiąga się to za pomocą dwóch technik: pierwsza obejmuje cyfrowy ekran z czujnikiem ruchu umieszczonym za lustrem, który nakłada obrazy za pomocą AR w czasie rzeczywistym. Druga technika obejmuje cyfrowy wyświetlacz z kamerami, przypominający duży smartfon zamiast konwencjonalnego lustra. Podczas gdy inteligentne lustra są używane głównie w Chinach, rośnie zainteresowanie tą technologią w Stanach Zjednoczonych, gdzie poczyniono znaczne inwestycje w badania i rozwój.

Wirtualny showroom

W zasadzie un "showroom" en ligne fonctionne comme un essayage virtuel, permettant aux clients de placer des produits virtuels dans l'environnement qu'ils souhaitent, comme un salon ou une chambre à coucher. Alors que les essais virtuels nécessitent que les clients retournent la caméra, la technologie sous-jacente est similaire à celle des salles d'exposition, ce qui offre aux entreprises de commerce électronique des options de RA polyvalentes dans de nombreux secteurs verticaux. Les puissantes capacités de cette technologie sont illustrées par la fonction d'achat de meubles in-app d'Amazon, qui sert d'exemple de "salle d'exposition" de réalité augmentée.

AR jako grywalizacja zakupów w sklepie

Według La recherche de Snapchat, 22% respondentów wyraziło zainteresowanie wykorzystaniem rzeczywistości rozszerzonej w e-Commerce, aby uczynić zakupy bardziej angażującymi. AR została wprowadzona do zakupów w sklepie przez niektóre marki, a Tesco dostrzega korzyści, takie jak większe zaangażowanie w markę, lojalność i dłuższy czas spędzany przez klientów w sklepie.Implementacja AR w gamifikacji zakupów w sklepie może wydawać się trudna, ale istnieją sposoby, aby to zadziałało. Oto kilka wskazówek: 
  • Połącz swoje doświadczenia AR z konkretnymi produktami w sklepie, zamiast próbować generować obszerne, kosztowne i czasochłonne mapowanie modeli 3D.
  • Encouragez les clients à commencer l'expérience AR en scannant un code QR à l'aide des caméras de leur smartphone. En outre, envisagez de limiter l'expérience à des paramètres géographiques spécifiques dans le magasin plutôt que d'essayer de couvrir l'ensemble de l'espace.
essai de commerce électronique

Przykłady firm korzystających z AR

  • IKEA

W 2017 roku IKEA wprowadziła aplikację IKEA Place, która umożliwia kupującym korzystanie z narzędzi metaverse do sprzedaży detalicznej online, czyniąc szwedzki konglomerat jednym z pierwszych pionierów AR w branży. Aplikacja umożliwia użytkownikom umieszczanie tysięcy pozycji z katalogu IKEA z niezwykłą dokładnością 98% w ich domach. Użytkownicy mogą przeglądać i dostosowywać dowolny element katalogu, kierując kamery w żądane miejsca. Mogą obracać przedmiot i poruszać się, aby zbadać go pod różnymi kątami, aby określić, czy pasuje do ich przestrzeni, dostosowując kształt, wygląd i funkcjonalność każdego potencjalnego zakupu bez konieczności wychodzenia z domu.

  • Sephora

Sephora Virtual Artist jest doskonałym przykładem tego, jak można wykorzystać możliwości AR do celów edukacyjnych. To innowacyjne narzędzie oferuje szeroki zakres funkcji, w tym możliwość eksperymentowania z wyglądem makijażu, robienia zdjęć strojów w celu dopasowania odcieni, odkrywania wyglądu całej twarzy i uzyskiwania dostępu do wirtualnych samouczków dotyczących nakładania makijażu.

Niezależnie od tego, czy użytkownik jest nowicjuszem, czy doświadczonym artystą makijażu, może skorzystać z funkcji AR e-Commerce, aby przetestować i kupić produkty, które najbardziej mu odpowiadają. Dzięki tej technologii kobiety mogą łatwo eksperymentować z różnymi wyglądami i cieszyć się zdumiewającymi wrażeniami z zakupów.

  • Nike

Nike a lancé Nike Fit en 2019, une application qui utilise la technologie de réalité augmentée pour mesurer les pieds des acheteurs et recommander la taille parfaite pour une gamme de chaussures Nike. L'application prend des mesures complètes des pieds du client et fournit des recommandations de chaussures personnalisées, ce qui en fait une expérience personnalisée et engageante pour les acheteurs. Grâce à cet outil innovant, les retours de chaussures Nike ont considérablement diminué, ce qui a permis d'améliorer les performances des chaussures.

Podsumowanie

La technologie de la réalité augmentée a dépassé le stade de la science-fiction et est désormais activement utilisée par les entreprises pour améliorer l'expérience de leurs clients. Grâce à la réalité augmentée, les clients peuvent effectuer des achats en ligne en toute confiance et profiter d'une expérience d'achat plus immersive. Si vous cherchez à tirer parti de ces solutions révolutionnaires pour votre entreprise, envisagez les solutions de pointe en matière de réalité augmentée proposées par Innowise. Grâce à notre technologie de pointe, vous pouvez attirer de nouveaux clients et stimuler la croissance de votre chiffre d'affaires pour rester en tête sur le marché concurrentiel.

Les droits de l'homme et les droits de l'homme dans le monde
Merci d'avoir pris le temps de vous informer !
auteur
Dmitry Nazarevich DIRECTEUR TECHNIQUE

Les services d'aide à l'enfance

Oceń ten artykuł :

4/5

4.8/5 (45 opinii)

Les droits d'auteur et les droits voisins

Blog
Blog
Tendances du développement des logiciels pour petites couvertures 2024
Blog
Petite couverture L'évolution des transactions P2P
Blog
Technologies numériques dans l'industrie manufacturière

Pourquoi un pays en voie de développement ?

    Il s'agit d'un projet, d'une entreprise, d'une technologie, d'un spécialiste des technologies de l'information et de toute autre information utile.
    Nagraj wiadomość głosową na temat projekt, który pomoże nam lepiej go zrozumieć
    W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty
    Le projet Prześlij plik

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Ważne pliki : pdf, jpg, jpeg, png

    Informujemy, że po kliknięciu przycisku Wyślij Innowise będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z naszą Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej ?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Pour l'analyse des données, l'analyse et l'élaboration de programmes, les projets doivent être réalisés dans les délais impartis. projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.

    Спасибо !

    Cобщение отправлено.
    обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję !

    Wiadomość została wysłana.
    Nous traiterons votre demande et vous recontacterons dès que possible.

    Dziękuję !

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    flèche