Le formulaire a été soumis avec succès.
Vous trouverez de plus amples informations dans votre boîte aux lettres.
Sélection de la langue
Celem AR jest zapewnienie użytkownikom lepszego postrzegania rzeczywistości poprzez nałożenie wygenerowanego komputerowo obrazu na ich rzeczywisty widok oraz integrację dźwięków, obrazów i tekstu.
W e-Commerce zestawy do wirtualnej rzeczywistości pozwalają klientom przymierzać i testować produkty przed zakupem. AR pozwala marketerom i sprzedawcom przyciągać potencjalnych klientów poprzez angażujące działania przedzakupowe, takie jak przymierzanie ubrań, eksperymentowanie z makijażem czy wizualizacja mebli, co prowadzi do większego zaangażowania klientów.
AR zrewolucjonizowała branżę e-Commerce, umożliwiając firmom dostarczanie klientom wirtualnych doświadczeń związanych z przymierzaniem, wizualizacją produktów w ich domach i bardziej szczegółową eksploracją przedmiotów. Korzyści te zwiększają zaangażowanie i satysfakcję klientów, prowadząc do zwiększenia sprzedaży i lojalności wobec marki. W tym kontekście kluczowe jest zrozumienie zalet rzeczywistości rozszerzonej w handlu elektronicznym, aby firmy mogły prosperować w erze cyfrowej.
Wykorzystując technologię AR, klienci mogą wizualizować ubrania na sobie, określać optymalny rozmiar, a nawet przeglądać produkty w swoich domach. AR eliminuje również potrzebę korzystania z tradycyjnych manekinów, pozwalając klientom zobaczyć siebie w różnych strojach i wybrać idealny wygląd. W rezultacie integracja AR z e-Commerce może poprawić personalizację i zwiększyć współczynniki konwersji, ostatecznie napędzając sprzedaż i zwiększając przychody.
Przejrzystość produktu znacznie zwiększa prawdopodobieństwo zakupu przez klienta i powtórzenia transakcji. Zapewniając wciągające i angażujące doświadczenia produktowe, technologia AR w e-Commerce może poprawić współczynniki konwersji i ostatecznie budować lojalność klientów.
Wielu klientów zwraca produkty, ponieważ otrzymali wadliwe, uszkodzone lub nieprawidłowo opisane produkty. Umożliwiając klientom podejmowanie świadomych decyzji zakupowych, rzeczywistość rozszerzona w e-Commerce może znacznie zmniejszyć liczbę zwrotów.
Firmy zajmujące się e-Commerce, które wcześnie wdrażają AR, mogą uzyskać przewagę konkurencyjną nad swoimi rywalami, oferując bardziej innowacyjne i spersonalizowane doświadczenia zakupowe.
AR zapewnia klientom bardziej angażujące i interaktywne doświadczenie zakupowe, zwiększając ich zaangażowanie w produkty i zmniejszając prawdopodobieństwo porzucenia koszyka.
La RA permet aux clients de visualiser les produits dans leur propre environnement, ce qui leur donne une meilleure idée de la taille, de la couleur et d'autres caractéristiques du produit.
Technologia rzeczywistości rozszerzonej zrewolucjonizowała krajobraz e-Commerce, a firmy coraz częściej wykorzystują jej możliwości, aby oferować klientom immersyjne i spersonalizowane doświadczenia. W miarę jak popularność AR rośnie, śledzenie najnowszych trendów w aplikacjach rzeczywistości rozszerzonej dla e-Commerce stało się niezbędne dla firm, które chcą uzyskać przewagę konkurencyjną. Oto najważniejsze aplikacje AR dla e-Commerce, prezentujące cenne wskazówki dotyczące optymalizacji strategii AR i zwiększania zaangażowania klientów.
La technologie mobile continue de progresser rapidement avec des innovations telles que l'apparition de matériel de détection de profondeur plus sophistiqué (ToF et LiDAR). Avec chaque nouvelle génération de smartphones, les fonctions de réalité augmentée deviennent plus robustes, et cette tendance ne semble pas près de ralentir.
De grandes marques comme Google, Microsoft, Vuzix et Lenovo développent des lunettes intelligentes, certaines annonçant leurs projets audacieux lors du Consumer Electronics Show de cette année.
Les applications de marque permettant aux clients de voir les produits en réalité virtuelle sont un élément important pour tirer parti des capacités améliorées de la réalité augmentée mobile, l'application IKEA Place en étant un exemple notable.
Integracja luster AR w sklepach fizycznych zyskuje coraz większą popularność w branży detalicznej. Zazwyczaj osiąga się to za pomocą dwóch technik: pierwsza obejmuje cyfrowy ekran z czujnikiem ruchu umieszczonym za lustrem, który nakłada obrazy za pomocą AR w czasie rzeczywistym. Druga technika obejmuje cyfrowy wyświetlacz z kamerami, przypominający duży smartfon zamiast konwencjonalnego lustra. Podczas gdy inteligentne lustra są używane głównie w Chinach, rośnie zainteresowanie tą technologią w Stanach Zjednoczonych, gdzie poczyniono znaczne inwestycje w badania i rozwój.
W zasadzie un "showroom" en ligne fonctionne comme un essayage virtuel, permettant aux clients de placer des produits virtuels dans l'environnement qu'ils souhaitent, comme un salon ou une chambre à coucher. Alors que les essais virtuels nécessitent que les clients retournent la caméra, la technologie sous-jacente est similaire à celle des salles d'exposition, ce qui offre aux entreprises de commerce électronique des options de RA polyvalentes dans de nombreux secteurs verticaux. Les puissantes capacités de cette technologie sont illustrées par la fonction d'achat de meubles in-app d'Amazon, qui sert d'exemple de "salle d'exposition" de réalité augmentée.
W 2017 roku IKEA wprowadziła aplikację IKEA Place, która umożliwia kupującym korzystanie z narzędzi metaverse do sprzedaży detalicznej online, czyniąc szwedzki konglomerat jednym z pierwszych pionierów AR w branży. Aplikacja umożliwia użytkownikom umieszczanie tysięcy pozycji z katalogu IKEA z niezwykłą dokładnością 98% w ich domach. Użytkownicy mogą przeglądać i dostosowywać dowolny element katalogu, kierując kamery w żądane miejsca. Mogą obracać przedmiot i poruszać się, aby zbadać go pod różnymi kątami, aby określić, czy pasuje do ich przestrzeni, dostosowując kształt, wygląd i funkcjonalność każdego potencjalnego zakupu bez konieczności wychodzenia z domu.
Sephora Virtual Artist jest doskonałym przykładem tego, jak można wykorzystać możliwości AR do celów edukacyjnych. To innowacyjne narzędzie oferuje szeroki zakres funkcji, w tym możliwość eksperymentowania z wyglądem makijażu, robienia zdjęć strojów w celu dopasowania odcieni, odkrywania wyglądu całej twarzy i uzyskiwania dostępu do wirtualnych samouczków dotyczących nakładania makijażu.
Niezależnie od tego, czy użytkownik jest nowicjuszem, czy doświadczonym artystą makijażu, może skorzystać z funkcji AR e-Commerce, aby przetestować i kupić produkty, które najbardziej mu odpowiadają. Dzięki tej technologii kobiety mogą łatwo eksperymentować z różnymi wyglądami i cieszyć się zdumiewającymi wrażeniami z zakupów.
Nike a lancé Nike Fit en 2019, une application qui utilise la technologie de réalité augmentée pour mesurer les pieds des acheteurs et recommander la taille parfaite pour une gamme de chaussures Nike. L'application prend des mesures complètes des pieds du client et fournit des recommandations de chaussures personnalisées, ce qui en fait une expérience personnalisée et engageante pour les acheteurs. Grâce à cet outil innovant, les retours de chaussures Nike ont considérablement diminué, ce qui a permis d'améliorer les performances des chaussures.
La technologie de la réalité augmentée a dépassé le stade de la science-fiction et est désormais activement utilisée par les entreprises pour améliorer l'expérience de leurs clients. Grâce à la réalité augmentée, les clients peuvent effectuer des achats en ligne en toute confiance et profiter d'une expérience d'achat plus immersive. Si vous cherchez à tirer parti de ces solutions révolutionnaires pour votre entreprise, envisagez les solutions de pointe en matière de réalité augmentée proposées par Innowise. Grâce à notre technologie de pointe, vous pouvez attirer de nouveaux clients et stimuler la croissance de votre chiffre d'affaires pour rester en tête sur le marché concurrentiel.
Oceń ten artykuł :
4.8/5 (45 opinii)
Les droits d'auteur et les droits voisins
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.
Pour l'analyse des données, l'analyse et l'élaboration de programmes, les projets doivent être réalisés dans les délais impartis. projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.
Dowiedz się jako pierwszy o innowacjach IT i interesujących studiach przypadków.
© 2007-2024 Innowise. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności. Polityka dotycząca plików cookie.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warszawa, Polska
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatności, w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
Dziękuję !
Wiadomość została wysłana.
Nous traiterons votre demande et vous recontacterons dès que possible.
Dziękuję !
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.