Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Takk skal du ha!

Skjemaet har blitt sendt inn.
Mer informasjon finner du i postkassen din.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Jak rzeczywistość rozszerzona zmienia zakupy w e-Commerce

W ciągu ostatniej dekady e-handel przekształcił sposób, w jaki robimy zakupy. Jednak do niedawna zakupy online brakowały sensorycznych doświadczeń, jakie oferują tradycyjne sklepy stacjonarne.Wprowadzenie rzeczywistości rozszerzonej (AR). przyniosło w tej kwestii zmiany. Rzeczywistość rozszerzona znalazła się w centrum uwagi e-Commerce, umożliwiając klientom wizualizację i personalizację zakupów za pomocą modeli 3D i AR. Przewiduje się, że wartość rynku AR osiągnie 50 miliardów dolarów do 2024 roku, a 71% konsumentów deklaruje, że częściej dokonaliby zakupu, gdyby sprzedawcy wykorzystywali możliwości AR.

Czym są zakupy AR?

Celem AR jest zapewnienie użytkownikom lepszego postrzegania rzeczywistości poprzez nałożenie wygenerowanego komputerowo obrazu na ich rzeczywisty widok oraz integrację dźwięków, obrazów i tekstu.

W e-Commerce zestawy do wirtualnej rzeczywistości pozwalają klientom przymierzać i testować produkty przed zakupem. AR pozwala marketerom i sprzedawcom przyciągać potencjalnych klientów poprzez angażujące działania przedzakupowe, takie jak przymierzanie ubrań, eksperymentowanie z makijażem czy wizualizacja mebli, co prowadzi do większego zaangażowania klientów.

Hva er AR-shopping
Oversikt over AR/VR-markedet
Til tross for enkelte bedriftslederes tvil, er vi på randen av å oppleve de disruptive effektene av utvidet (AR), virtuell (VR) og blandet virkelighet (såkalt metaverse). Do 2023 roku liczba aktywnych użytkowników urządzeń AR wyniesie 1,4 miliarda, a 70% kupujących w wieku od 16 do 44 lat est już zaznajomionych z tą technologią. Rynek AR/VR w USA ma osiągnąć zdumiewającą wartość 250 miliardów dolarów do 2028 roku, według The Insight Partners, co daje decydentom solidny powód do inwestowania w tę zaawansowaną technologię. Pojawienie się zaawansowanych aparatów w smartfonach zwiększyło możliwości technologii AR i uczyniło zakupy w AR bardziej dostępnymi dzięki różnym aplikacjom. Dzięki przyjaznym dla konsumentów urządzeniom oraz ulepszonej dystrybucji technologii, AR stała się atrakcyjnym narzędziem dla marketerów i właścicieli firm w różnych kanałach e-Commerce.
Oversikt over AR/VR-markedet

Korzyści z rzeczywistości rozszerzonej w e-Commerce

AR zrewolucjonizowała branżę e-Commerce, umożliwiając firmom dostarczanie klientom wirtualnych doświadczeń związanych z przymierzaniem, wizualizacją produktów w ich domach i bardziej szczegółową eksploracją przedmiotów. Korzyści te zwiększają zaangażowanie i satysfakcję klientów, prowadząc do zwiększenia sprzedaży i lojalności wobec marki. W tym kontekście kluczowe jest zrozumienie zalet rzeczywistości rozszerzonej w handlu elektronicznym, aby firmy mogły prosperować w erze cyfrowej.  

  • Spersonalizowane zakupy online

Wykorzystując technologię AR, klienci mogą wizualizować ubrania na sobie, określać optymalny rozmiar, a nawet przeglądać produkty w swoich domach. AR eliminuje również potrzebę korzystania z tradycyjnych manekinów, pozwalając klientom zobaczyć siebie w różnych strojach i wybrać idealny wygląd. W rezultacie integracja AR z e-Commerce może poprawić personalizację i zwiększyć współczynniki konwersji, ostatecznie napędzając sprzedaż i zwiększając przychody.

  • Lepsze współczynniki konwersji

Przejrzystość produktu znacznie zwiększa prawdopodobieństwo zakupu przez klienta i powtórzenia transakcji. Zapewniając wciągające i angażujące doświadczenia produktowe, technologia AR w e-Commerce może poprawić współczynniki konwersji i ostatecznie budować lojalność klientów.

  • Obniżone stopy zwrotu

Wielu klientów zwraca produkty, ponieważ otrzymali wadliwe, uszkodzone lub nieprawidłowo opisane produkty. Umożliwiając klientom podejmowanie świadomych decyzji zakupowych, rzeczywistość rozszerzona w e-Commerce może znacznie zmniejszyć liczbę zwrotów.

  • Przewaga konkurencyjna

Firmy zajmujące się e-Commerce, które wcześnie wdrażają AR, mogą uzyskać przewagę konkurencyjną nad swoimi rywalami, oferując bardziej innowacyjne i spersonalizowane doświadczenia zakupowe.

  • Zwiększone zaangażowanie

AR zapewnia klientom bardziej angażujące i interaktywne doświadczenie zakupowe, zwiększając ich zaangażowanie w produkty i zmniejszając prawdopodobieństwo porzucenia koszyka.

  • Ulepszona wizualizacja

AR gjør det mulig for kundene å visualisere produkter i sitt eget miljø, noe som gir dem en bedre forståelse av produktets størrelse, farge og andre funksjoner.

Najważniejsze trendy w aplikacjach rzeczywistości rozszerzonej dla e-Commerce

Technologia rzeczywistości rozszerzonej zrewolucjonizowała krajobraz e-Commerce, a firmy coraz częściej wykorzystują jej możliwości, aby oferować klientom immersyjne i spersonalizowane doświadczenia. W miarę jak popularność AR rośnie, śledzenie najnowszych trendów w aplikacjach rzeczywistości rozszerzonej dla e-Commerce stało się niezbędne dla firm, które chcą uzyskać przewagę konkurencyjną. Oto najważniejsze aplikacje AR dla e-Commerce, prezentujące cenne wskazówki dotyczące optymalizacji strategii AR i zwiększania zaangażowania klientów.

Integracja z wirtualnymi asystentami

Integracja asystentów wirtualnych z aplikacjami rzeczywistości rozszerzonej to wiodący trend w e-Commerce. Klienci mogą teraz kupować produkty za pomocą asystentów wirtualnych, takich jak Siri, Alexa czy Google Assistant, co eliminuje potrzebę nawigacji po stronach internetowych czy aplikacjach mobilnych. AR umożliwia klientom wizualizację produktów w ich otoczeniu, podczas gdy asystenci wirtualni oferują usługi, takie jak rekomendacje produktów, porównania cen czy finalizowanie zakupu. Ta integracja usprawnia proces zakupowy i oferuje bardziej spersonalizowany oraz wygodny sposób robienia zakupów.

Aplikacje społecznościowe i filtry aparatu

Pandemia COVID-19 spowodowała wzrost aktywności online, skłaniając marki do eksploracji nowych sposobów angażowania swoich klientów. Ten trend ma się utrzymać, a Deloitte przewiduje, at 75% av verdens befolkning vil bli regelmessige brukere av utvidet virkelighet. Apper på sosiale medier er avgjørende for å introdusere AR for et bredere publikum. Tidlige brukere som Snapchat og Instagram tilbyr muligheten til å utvikle AR-filtre for merkevarer for å markedsføre produktene sine. I 2021 brukte Christian Dior AR-filtre på disse plattformene for å skape "virtuell jungeltelegrafi", noe som genererte over 1,3 miliona wyświetleń.

Wirtualne przymierzanie

Najnowsze swoich badań pokazują, że rzeczywistość rozszerzona jest głównie wykorzystywana do demonstracji produktów w branży e-Commerce, a największy wzrost użytkowania zanotowano w przymierzaniu wirtualnym i nakładkach na rzeczywisty świat między 2017 a 2022 rokiem. Sektory mody i kosmetyków szczególnie przyjęły wirtualne przymierzanie, a ponad 50% respondentów ankiety wyraziło zainteresowanie eksperymentowaniem z nowymi ubraniami, butami i akcesoriami za pomocą AR. Sephora to czołowa marka, która korzysta z technologii wirtualnego przymierzania, z filtrem przymierzania szminek na Instagramie, promującym ich współpracę z Merve.
Virtuell prøving

Lepsze opcje sprzętowe AR

Mobilteknologien fortsetter å utvikle seg raskt med innovasjoner som mer sofistikert maskinvare for dybdesensorer (ToF og LiDAR). Med hver nye smarttelefongenerasjon blir funksjonene for utvidet virkelighet mer robuste, og denne trenden ser ikke ut til å avta med det første.

Kjente merkevarer som Google, Microsoft, Vuzix og Lenovo utvikler smartbriller, og noen av dem kunngjorde sine dristige planer på årets Consumer Electronics Show.

Merkevareeide apper som gjør det mulig for kundene å se produkter gjennom virtuell virkelighet, er en viktig faktor for å utnytte mobil ARs forbedrede muligheter, med IKEA Place-appen som et kjent eksempel.

Lustra AR do zakupów w sklepie

Integracja luster AR w sklepach fizycznych zyskuje coraz większą popularność w branży detalicznej. Zazwyczaj osiąga się to za pomocą dwóch technik: pierwsza obejmuje cyfrowy ekran z czujnikiem ruchu umieszczonym za lustrem, który nakłada obrazy za pomocą AR w czasie rzeczywistym. Druga technika obejmuje cyfrowy wyświetlacz z kamerami, przypominający duży smartfon zamiast konwencjonalnego lustra. Podczas gdy inteligentne lustra są używane głównie w Chinach, rośnie zainteresowanie tą technologią w Stanach Zjednoczonych, gdzie poczyniono znaczne inwestycje w badania i rozwój.

Wirtualny showroom

W zasadzie et "utstillingslokale" på nettet fungerer som en virtuell prøving, slik at kundene kan plassere virtuelle produkter i ønsket miljø, for eksempel en stue eller et soverom. Selv om virtuelle prøver krever at kundene snur kameraet rundt, ligner den underliggende teknologien på utstillingslokaler, og gir e-handelsbedrifter allsidige AR-alternativer på tvers av flere vertikaler. Denne teknologiens potente evner er eksemplifisert av Amazons møbelshoppingfunksjon i appen, som fungerer som et eksempel på et AR-"utstillingslokale".

AR jako grywalizacja zakupów w sklepie

Według Snapchats forskning, 22% respondentów wyraziło zainteresowanie wykorzystaniem rzeczywistości rozszerzonej w e-Commerce, aby uczynić zakupy bardziej angażującymi. AR została wprowadzona do zakupów w sklepie przez niektóre marki, a Tesco dostrzega korzyści, takie jak większe zaangażowanie w markę, lojalność i dłuższy czas spędzany przez klientów w sklepie.Implementacja AR w gamifikacji zakupów w sklepie może wydawać się trudna, ale istnieją sposoby, aby to zadziałało. Oto kilka wskazówek: 
  • Połącz swoje doświadczenia AR z konkretnymi produktami w sklepie, zamiast próbować generować obszerne, kosztowne i czasochłonne mapowanie modeli 3D.
  • Oppfordre kundene til å starte AR-opplevelsen ved å skanne en QR-kode med smarttelefonens kamera. I tillegg kan du vurdere å begrense opplevelsen til bestemte geografiske parametere i butikken i stedet for å prøve å dekke hele lokalet.
e-handel prøve på

Przykłady firm korzystających z AR

  • IKEA

W 2017 roku IKEA wprowadziła aplikację IKEA Place, która umożliwia kupującym korzystanie z narzędzi metaverse do sprzedaży detalicznej online, czyniąc szwedzki konglomerat jednym z pierwszych pionierów AR w branży. Aplikacja umożliwia użytkownikom umieszczanie tysięcy pozycji z katalogu IKEA z niezwykłą dokładnością 98% w ich domach. Użytkownicy mogą przeglądać i dostosowywać dowolny element katalogu, kierując kamery w żądane miejsca. Mogą obracać przedmiot i poruszać się, aby zbadać go pod różnymi kątami, aby określić, czy pasuje do ich przestrzeni, dostosowując kształt, wygląd i funkcjonalność każdego potencjalnego zakupu bez konieczności wychodzenia z domu.

  • Sephora

Sephora Virtual Artist jest doskonałym przykładem tego, jak można wykorzystać możliwości AR do celów edukacyjnych. To innowacyjne narzędzie oferuje szeroki zakres funkcji, w tym możliwość eksperymentowania z wyglądem makijażu, robienia zdjęć strojów w celu dopasowania odcieni, odkrywania wyglądu całej twarzy i uzyskiwania dostępu do wirtualnych samouczków dotyczących nakładania makijażu.

Niezależnie od tego, czy użytkownik jest nowicjuszem, czy doświadczonym artystą makijażu, może skorzystać z funkcji AR e-Commerce, aby przetestować i kupić produkty, które najbardziej mu odpowiadają. Dzięki tej technologii kobiety mogą łatwo eksperymentować z różnymi wyglądami i cieszyć się zdumiewającymi wrażeniami z zakupów.

  • Nike

Nike introduserte Nike Fit i 2019, en app som bruker utvidet virkelighetsteknologi for å måle kundenes føtter og anbefale den perfekte størrelsen for en rekke Nike-sko. Applikasjonen tar omfattende målinger av kundens føtter og gir tilpassede fottøyanbefalinger, noe som gjør det til en personlig og engasjerende opplevelse for kjøperne. Takket være dette innovative verktøyet har Nikes skoreturer blitt betydelig redusert, noe som har resultert i forbedret skoytelse.

Podsumowanie

Utvidet virkelighetsteknologi har beveget seg forbi science fiction og brukes nå aktivt av bedrifter for å forbedre kundeopplevelsen. Med AR kan kundene handle tryggere på nettet og få en mer oppslukende handleopplevelse. Hvis du ønsker å dra nytte av disse banebrytende løsningene for virksomheten din, bør du vurdere de toppmoderne AR-løsningene som tilbys av Innowise. Med vår banebrytende teknologi kan du tiltrekke deg nye kunder og øke omsetningen for å holde deg foran i det konkurranseutsatte markedet.

Dziękujemy za ocenę!
Dziękuję za komentarz!

Spis treści

Oceń ten artykuł:

4/5

4,8/5 (45 meninger)

Powiązane treści

Blogg
Blogg
Utviklingstrender for programvare for små omslag 2024
Blogg
Små omslag Utviklingen av P2P-transaksjoner
Blogg
Produksjon av digital teknologi
Blogg

Wyzwanie dla nas?

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat prosjekt, który pomoże nam lepiej go zrozumieć
    W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty
    Prześlij plik

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Tilgjengelig i følgende format: pdf, jpg, jpeg, png

    Informujemy, że po kliknięciu przycisku Wyślij Innowise będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z naszą Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    Vi behandler forespørselen din og kontakter deg så snart som mulig.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    pil