Das Formular wurde erfolgreich abgeschickt.
Weitere Informationen finden Sie in Ihrem Briefkasten.
Sprache auswählen
Celem AR jest zapewnienie użytkownikom lepszego postrzegania rzeczywistości poprzez nałożenie wygenerowanego komputerowo obrazu na ich rzeczywisty widok oraz integrację dźwięków, obrazów i tekstu.
W e-Commerce zestawy do wirtualnej rzeczywistości pozwalają klientom przymierzać i testować produkty przed zakupem. AR pozwala marketerom i sprzedawcom przyciągać potencjalnych klientów poprzez angażujące działania przedzakupowe, takie jak przymierzanie ubrań, eksperymentowanie z makijażem czy wizualizacja mebli, co prowadzi do większego zaangażowania klientów.
AR zrewolucjonizowała branżę e-Commerce, umożliwiając firmom dostarczanie klientom wirtualnych doświadczeń związanych z przymierzaniem, wizualizacją produktów w ich domach i bardziej szczegółową eksploracją przedmiotów. Korzyści te zwiększają zaangażowanie i satysfakcję klientów, prowadząc do zwiększenia sprzedaży i lojalności wobec marki. W tym kontekście kluczowe jest zrozumienie zalet rzeczywistości rozszerzonej w handlu elektronicznym, aby firmy mogły prosperować w erze cyfrowej.
Wykorzystując technologię AR, klienci mogą wizualizować ubrania na sobie, określać optymalny rozmiar, a nawet przeglądać produkty w swoich domach. AR eliminuje również potrzebę korzystania z tradycyjnych manekinów, pozwalając klientom zobaczyć siebie w różnych strojach i wybrać idealny wygląd. W rezultacie integracja AR z e-Commerce może poprawić personalizację i zwiększyć współczynniki konwersji, ostatecznie napędzając sprzedaż i zwiększając przychody.
Przejrzystość produktu znacznie zwiększa prawdopodobieństwo zakupu przez klienta i powtórzenia transakcji. Zapewniając wciągające i angażujące doświadczenia produktowe, technologia AR w e-Commerce może poprawić współczynniki konwersji i ostatecznie budować lojalność klientów.
Wielu klientów zwraca produkty, ponieważ otrzymali wadliwe, uszkodzone lub nieprawidłowo opisane produkty. Umożliwiając klientom podejmowanie świadomych decyzji zakupowych, rzeczywistość rozszerzona w e-Commerce może znacznie zmniejszyć liczbę zwrotów.
Firmy zajmujące się e-Commerce, które wcześnie wdrażają AR, mogą uzyskać przewagę konkurencyjną nad swoimi rywalami, oferując bardziej innowacyjne i spersonalizowane doświadczenia zakupowe.
AR zapewnia klientom bardziej angażujące i interaktywne doświadczenie zakupowe, zwiększając ich zaangażowanie w produkty i zmniejszając prawdopodobieństwo porzucenia koszyka.
AR ermöglicht es den Kunden, Produkte in ihrer eigenen Umgebung zu visualisieren, wodurch sie ein besseres Verständnis für die Größe, Farbe und andere Merkmale des Produkts erhalten.
Technologia rzeczywistości rozszerzonej zrewolucjonizowała krajobraz e-Commerce, a firmy coraz częściej wykorzystują jej możliwości, aby oferować klientom immersyjne i spersonalizowane doświadczenia. W miarę jak popularność AR rośnie, śledzenie najnowszych trendów w aplikacjach rzeczywistości rozszerzonej dla e-Commerce stało się niezbędne dla firm, które chcą uzyskać przewagę konkurencyjną. Oto najważniejsze aplikacje AR dla e-Commerce, prezentujące cenne wskazówki dotyczące optymalizacji strategii AR i zwiększania zaangażowania klientów.
Die Mobiltechnologie entwickelt sich rasant weiter, und es entstehen Innovationen wie ausgefeiltere Tiefensensor-Hardware (ToF und LiDAR). Mit jeder neuen Smartphone-Generation werden die Augmented-Reality-Funktionen robuster, und dieser Trend scheint sich in absehbarer Zeit nicht zu verlangsamen.
Berühmte Marken wie Google, Microsoft, Vuzix und Lenovo entwickeln intelligente Brillen, und einige kündigten ihre kühnen Pläne auf der diesjährigen Consumer Electronics Show an.
Markeneigene Apps, die es den Kunden ermöglichen, Produkte in der virtuellen Realität zu betrachten, sind ein wichtiger Faktor für die Nutzung der erweiterten Möglichkeiten der mobilen AR, wobei die IKEA Place App ein bemerkenswertes Beispiel ist.
Integracja luster AR w sklepach fizycznych zyskuje coraz większą popularność w branży detalicznej. Zazwyczaj osiąga się to za pomocą dwóch technik: pierwsza obejmuje cyfrowy ekran z czujnikiem ruchu umieszczonym za lustrem, który nakłada obrazy za pomocą AR w czasie rzeczywistym. Druga technika obejmuje cyfrowy wyświetlacz z kamerami, przypominający duży smartfon zamiast konwencjonalnego lustra. Podczas gdy inteligentne lustra są używane głównie w Chinach, rośnie zainteresowanie tą technologią w Stanach Zjednoczonych, gdzie poczyniono znaczne inwestycje w badania i rozwój.
W zasadzie einen Online-"Ausstellungsraum" funktioniert wie eine virtuelle Anprobe und ermöglicht es den Kunden, virtuelle Produkte in der von ihnen gewünschten Umgebung zu platzieren, z. B. in einem Wohn- oder Schlafzimmer. Während virtuelle Anproben erfordern, dass der Kunde die Kamera umdreht, ist die zugrunde liegende Technologie ähnlich wie bei Ausstellungsräumen und bietet E-Commerce-Unternehmen vielseitige AR-Optionen für verschiedene vertikale Bereiche. Ein Beispiel für die Leistungsfähigkeit dieser Technologie ist die In-App-Möbeleinkaufsfunktion von Amazon, die als Beispiel für einen AR-"Showroom" dient.
W 2017 roku IKEA wprowadziła aplikację IKEA Place, która umożliwia kupującym korzystanie z narzędzi metaverse do sprzedaży detalicznej online, czyniąc szwedzki konglomerat jednym z pierwszych pionierów AR w branży. Aplikacja umożliwia użytkownikom umieszczanie tysięcy pozycji z katalogu IKEA z niezwykłą dokładnością 98% w ich domach. Użytkownicy mogą przeglądać i dostosowywać dowolny element katalogu, kierując kamery w żądane miejsca. Mogą obracać przedmiot i poruszać się, aby zbadać go pod różnymi kątami, aby określić, czy pasuje do ich przestrzeni, dostosowując kształt, wygląd i funkcjonalność każdego potencjalnego zakupu bez konieczności wychodzenia z domu.
Sephora Virtual Artist jest doskonałym przykładem tego, jak można wykorzystać możliwości AR do celów edukacyjnych. To innowacyjne narzędzie oferuje szeroki zakres funkcji, w tym możliwość eksperymentowania z wyglądem makijażu, robienia zdjęć strojów w celu dopasowania odcieni, odkrywania wyglądu całej twarzy i uzyskiwania dostępu do wirtualnych samouczków dotyczących nakładania makijażu.
Niezależnie od tego, czy użytkownik jest nowicjuszem, czy doświadczonym artystą makijażu, może skorzystać z funkcji AR e-Commerce, aby przetestować i kupić produkty, które najbardziej mu odpowiadają. Dzięki tej technologii kobiety mogą łatwo eksperymentować z różnymi wyglądami i cieszyć się zdumiewającymi wrażeniami z zakupów.
Nike hat 2019 Nike Fit eingeführt, eine App, die mit Hilfe von Augmented-Reality-Technologie die Füße der Kunden vermisst und die perfekte Größe für eine Reihe von Nike-Schuhen empfiehlt. Die Anwendung nimmt umfassende Messungen der Füße des Kunden vor und bietet maßgeschneiderte Schuhempfehlungen, was ein personalisiertes und ansprechendes Erlebnis für die Käufer darstellt. Dank dieses innovativen Tools sind die Retouren von Nike-Schuhen deutlich zurückgegangen, was zu einer verbesserten Schuhleistung geführt hat.
Die Augmented-Reality-Technologie ist keine Science-Fiction mehr und wird nun aktiv von Unternehmen eingesetzt, um das Kundenerlebnis zu verbessern. Mit AR können Kunden Online-Einkäufe mit mehr Vertrauen tätigen und ein intensiveres Einkaufserlebnis genießen. Wenn Sie die Vorteile dieser bahnbrechenden Lösungen für Ihr Unternehmen nutzen möchten, sollten Sie die hochmodernen AR-Lösungen von Innowise in Betracht ziehen. Mit unserer Spitzentechnologie können Sie neue Kunden anziehen und Ihren Umsatz steigern, um auf dem wettbewerbsintensiven Markt an der Spitze zu bleiben.
Oceń ten artykuł:
4.8/5 (45 Meinungen)
Die wichtigsten Themen
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.
Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projectm tak szybko, jak to możliwe.
Sie können sich auf den IT-Bereich und auf interessante Studiengänge konzentrieren.
© 2007-2024 Innowise. Alle Rechte vorbehalten.
Datenschutzrichtlinie. Cookies-Richtlinie.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warschau, Polen
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatności, w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Wir werden Ihre Anfrage bearbeiten und Sie so schnell wie möglich kontaktieren.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.