Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych.
Vielen Dank!

Das Formular wurde erfolgreich abgeschickt.
Weitere Informationen finden Sie in Ihrem Briefkasten.

Innowise ist ein mittelständisches Unternehmen für IT-Dienstleistungen im Zeitraum von 2007 bis heute. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise ist ein mittelständisches Unternehmen für IT-Dienstleistungen im Zeitraum von 2007 bis heute. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Jak rzeczywistość rozszerzona zmienia zakupy w e-Commerce

W ciągu ostatniej dekady e-Commerce przekształcił sposób, w jaki robimy zakupy. Jednak do niedawna zakupy online brakowały sensorycznych doświadczeń, jakie oferują tradycyjne sklepy stacjonarne.Wprowadzenie rzeczywistości rozszerzonej (AR). przyniosło w tej kwestii zmiany. Rzeczywistość rozszerzona znalazła się w centrum uwagi e-Commerce, umożliwiając klientom wizualizację i personalizację zakupów za pomocą modeli 3D i AR. Przewiduje się, że wartość rynku AR osiągnie 50 miliardów dolarów do 2024 roku, a 71% konsumentów deklaruje, że częściej dokonaliby zakupu, gdyby sprzedawcy wykorzystywali możliwości AR.

Czym są zakupy AR?

Celem AR jest zapewnienie użytkownikom lepszego postrzegania rzeczywistości poprzez nałożenie wygenerowanego komputerowo obrazu na ich rzeczywisty widok oraz integrację dźwięków, obrazów i tekstu.

W e-Commerce zestawy do wirtualnej rzeczywistości pozwalają klientom przymierzać i testować produkty przed zakupem. AR pozwala marketerom i sprzedawcom przyciągać potencjalnych klientów poprzez angażujące działania przedzakupowe, takie jak przymierzanie ubrań, eksperymentowanie z makijażem czy wizualizacja mebli, co prowadzi do większego zaangażowania klientów.

Was ist AR-Shopping?
AR/VR-Marktübersicht
Trotz der Zweifel einiger Wirtschaftsführer stehen wir kurz davor, die bahnbrechenden Auswirkungen von Augmented (AR), Virtual (VR) und Mixed Reality (sogenanntes Metaverse) zu erleben. Do 2023 roku liczba aktywnych użytkowników urządzeń AR wyniesie 1,4 miliarda, a 70% kupujących w wieku od 16 do 44 lat est już zaznajomionych z tą technologią. Rynek AR/VR w USA ma osiągnąć zdumiewającą wartość 250 miliardów dolarów do 2028 roku, według The Insight Partners, co daje decydentom solidny powód do inwestowania w tę zaawansowaną technologię. Pojawienie się zaawansowanych aparatów w smartfonach zwiększyło możliwości technologii AR i uczyniło zakupy w AR bardziej dostępnymi dzięki różnym aplikacjom. Dzięki przyjaznym dla konsumentów urządzeniom oraz ulepszonej dystrybucji technologii, AR stała się atrakcyjnym narzędziem dla marketerów i właścicieli firm w różnych kanałach e-Commerce.
AR/VR-Marktübersicht

Korzyści z rzeczywistości rozszerzonej w e-Commerce

AR zrewolucjonizowała branżę e-Commerce, umożliwiając firmom dostarczanie klientom wirtualnych doświadczeń związanych z przymierzaniem, wizualizacją produktów w ich domach i bardziej szczegółową eksploracją przedmiotów. Korzyści te zwiększają zaangażowanie i satysfakcję klientów, prowadząc do zwiększenia sprzedaży i lojalności wobec marki. W tym kontekście kluczowe jest zrozumienie zalet rzeczywistości rozszerzonej w handlu elektronicznym, aby firmy mogły prosperować w erze cyfrowej.  

  • Spersonalizowane zakupy online

Wykorzystując technologię AR, klienci mogą wizualizować ubrania na sobie, określać optymalny rozmiar, a nawet przeglądać produkty w swoich domach. AR eliminuje również potrzebę korzystania z tradycyjnych manekinów, pozwalając klientom zobaczyć siebie w różnych strojach i wybrać idealny wygląd. W rezultacie integracja AR z e-Commerce może poprawić personalizację i zwiększyć współczynniki konwersji, ostatecznie napędzając sprzedaż i zwiększając przychody.

  • Lepsze współczynniki konwersji

Przejrzystość produktu znacznie zwiększa prawdopodobieństwo zakupu przez klienta i powtórzenia transakcji. Zapewniając wciągające i angażujące doświadczenia produktowe, technologia AR w e-Commerce może poprawić współczynniki konwersji i ostatecznie budować lojalność klientów.

  • Obniżone stopy zwrotu

Wielu klientów zwraca produkty, ponieważ otrzymali wadliwe, uszkodzone lub nieprawidłowo opisane produkty. Umożliwiając klientom podejmowanie świadomych decyzji zakupowych, rzeczywistość rozszerzona w e-Commerce może znacznie zmniejszyć liczbę zwrotów.

  • Przewaga konkurencyjna

Firmy zajmujące się e-Commerce, które wcześnie wdrażają AR, mogą uzyskać przewagę konkurencyjną nad swoimi rywalami, oferując bardziej innowacyjne i spersonalizowane doświadczenia zakupowe.

  • Zwiększone zaangażowanie

AR zapewnia klientom bardziej angażujące i interaktywne doświadczenie zakupowe, zwiększając ich zaangażowanie w produkty i zmniejszając prawdopodobieństwo porzucenia koszyka.

  • Ulepszona wizualizacja

AR ermöglicht es den Kunden, Produkte in ihrer eigenen Umgebung zu visualisieren, wodurch sie ein besseres Verständnis für die Größe, Farbe und andere Merkmale des Produkts erhalten.

Najważniejsze trendy w aplikacjach rzeczywistości rozszerzonej dla e-Commerce

Technologia rzeczywistości rozszerzonej zrewolucjonizowała krajobraz e-Commerce, a firmy coraz częściej wykorzystują jej możliwości, aby oferować klientom immersyjne i spersonalizowane doświadczenia. W miarę jak popularność AR rośnie, śledzenie najnowszych trendów w aplikacjach rzeczywistości rozszerzonej dla e-Commerce stało się niezbędne dla firm, które chcą uzyskać przewagę konkurencyjną. Oto najważniejsze aplikacje AR dla e-Commerce, prezentujące cenne wskazówki dotyczące optymalizacji strategii AR i zwiększania zaangażowania klientów.

Integracja z wirtualnymi asystentami

Integracja asystentów wirtualnych z aplikacjami rzeczywistości rozszerzonej to wiodący trend w e-Commerce. Klienci mogą teraz kupować produkty za pomocą asystentów wirtualnych, takich jak Siri, Alexa czy Google Assistant, co eliminuje potrzebę nawigacji po stronach internetowych czy aplikacjach mobilnych. AR umożliwia klientom wizualizację produktów w ich otoczeniu, podczas gdy asystenci wirtualni oferują usługi, takie jak rekomendacje produktów, porównania cen czy finalizowanie zakupu. Ta integracja usprawnia proces zakupowy i oferuje bardziej spersonalizowany oraz wygodny sposób robienia zakupów.

Aplikacje społecznościowe i filtry aparatu

Pandemia COVID-19 spowodowała wzrost aktywności online, skłaniając marki do eksploracji nowych sposobów angażowania swoich klientów. Ten trend ma się utrzymać, a Deloitte przewiduje, prognostiziert, dass 75% der Weltbevölkerung regelmäßige Nutzer von Augmented Reality sein werden. Social-Media-Apps sind entscheidend für die Einführung von AR bei einem breiteren Publikum. Vorreiter wie Snapchat und Instagram bieten die Möglichkeit, AR-Filter für Marken zu entwickeln, um ihre Produkte zu bewerben. Im Jahr 2021 nutzte Christian Dior AR-Filter auf diesen Plattformen, um eine "virtuelle Mundpropaganda" zu erzeugen, und dies brachte mit sich 1,3 miliona wyświetleń.

Wirtualne przymierzanie

Najnowsze swoich badań pokazują, że rzeczywistość rozszerzona jest głównie wykorzystywana do demonstracji produktów w branży e-Commerce, a największy wzrost użytkowania zanotowano w przymierzaniu wirtualnym i nakładkach na rzeczywisty świat między 2017 a 2022 rokiem. Sektory mody i kosmetyków szczególnie przyjęły wirtualne przymierzanie, a ponad 50% respondentów ankiety wyraziło zainteresowanie eksperymentowaniem z nowymi ubraniami, butami i akcesoriami za pomocą AR. Sephora to czołowa marka, która korzysta z technologii wirtualnego przymierzania, z filtrem przymierzania szminek na Instagramie, promującym ich współpracę z Merve.
Virtuelle Anprobe

Lepsze opcje sprzętowe AR

Die Mobiltechnologie entwickelt sich rasant weiter, und es entstehen Innovationen wie ausgefeiltere Tiefensensor-Hardware (ToF und LiDAR). Mit jeder neuen Smartphone-Generation werden die Augmented-Reality-Funktionen robuster, und dieser Trend scheint sich in absehbarer Zeit nicht zu verlangsamen.

Berühmte Marken wie Google, Microsoft, Vuzix und Lenovo entwickeln intelligente Brillen, und einige kündigten ihre kühnen Pläne auf der diesjährigen Consumer Electronics Show an.

Markeneigene Apps, die es den Kunden ermöglichen, Produkte in der virtuellen Realität zu betrachten, sind ein wichtiger Faktor für die Nutzung der erweiterten Möglichkeiten der mobilen AR, wobei die IKEA Place App ein bemerkenswertes Beispiel ist.

Lustra AR do zakupów w sklepie

Integracja luster AR w sklepach fizycznych zyskuje coraz większą popularność w branży detalicznej. Zazwyczaj osiąga się to za pomocą dwóch technik: pierwsza obejmuje cyfrowy ekran z czujnikiem ruchu umieszczonym za lustrem, który nakłada obrazy za pomocą AR w czasie rzeczywistym. Druga technika obejmuje cyfrowy wyświetlacz z kamerami, przypominający duży smartfon zamiast konwencjonalnego lustra. Podczas gdy inteligentne lustra są używane głównie w Chinach, rośnie zainteresowanie tą technologią w Stanach Zjednoczonych, gdzie poczyniono znaczne inwestycje w badania i rozwój.

Wirtualny showroom

W zasadzie einen Online-"Ausstellungsraum" funktioniert wie eine virtuelle Anprobe und ermöglicht es den Kunden, virtuelle Produkte in der von ihnen gewünschten Umgebung zu platzieren, z. B. in einem Wohn- oder Schlafzimmer. Während virtuelle Anproben erfordern, dass der Kunde die Kamera umdreht, ist die zugrunde liegende Technologie ähnlich wie bei Ausstellungsräumen und bietet E-Commerce-Unternehmen vielseitige AR-Optionen für verschiedene vertikale Bereiche. Ein Beispiel für die Leistungsfähigkeit dieser Technologie ist die In-App-Möbeleinkaufsfunktion von Amazon, die als Beispiel für einen AR-"Showroom" dient.

AR jako grywalizacja zakupów w sklepie

Według Snapchats Forschung, 22% respondentów wyraziło zainteresowanie wykorzystaniem rzeczywistości rozszerzonej w e-Commerce, aby uczynić zakupy bardziej angażującymi. AR została wprowadzona do zakupów w sklepie przez niektóre marki, a Tesco dostrzega korzyści, takie jak większe zaangażowanie w markę, lojalność i dłuższy czas spędzany przez klientów w sklepie.Implementacja AR w gamifikacji zakupów w sklepie może wydawać się trudna, ale istnieją sposoby, aby to zadziałało. Oto kilka wskazówek: 
  • Połącz swoje doświadczenia AR z konkretnymi produktami w sklepie, zamiast próbować generować obszerne, kosztowne i czasochłonne mapowanie modeli 3D.
  • Ermutigen Sie die Kunden, das AR-Erlebnis zu beginnen, indem sie einen QR-Code mit der Kamera ihres Smartphones scannen. Ziehen Sie außerdem in Betracht, das Erlebnis auf bestimmte geografische Parameter innerhalb des Geschäfts zu beschränken, anstatt zu versuchen, den gesamten Raum abzudecken.
E-Commerce-Anprobe

Przykłady firm korzystających z AR

  • IKEA

W 2017 roku IKEA wprowadziła aplikację IKEA Place, która umożliwia kupującym korzystanie z narzędzi metaverse do sprzedaży detalicznej online, czyniąc szwedzki konglomerat jednym z pierwszych pionierów AR w branży. Aplikacja umożliwia użytkownikom umieszczanie tysięcy pozycji z katalogu IKEA z niezwykłą dokładnością 98% w ich domach. Użytkownicy mogą przeglądać i dostosowywać dowolny element katalogu, kierując kamery w żądane miejsca. Mogą obracać przedmiot i poruszać się, aby zbadać go pod różnymi kątami, aby określić, czy pasuje do ich przestrzeni, dostosowując kształt, wygląd i funkcjonalność każdego potencjalnego zakupu bez konieczności wychodzenia z domu.

  • Sephora

Sephora Virtual Artist jest doskonałym przykładem tego, jak można wykorzystać możliwości AR do celów edukacyjnych. To innowacyjne narzędzie oferuje szeroki zakres funkcji, w tym możliwość eksperymentowania z wyglądem makijażu, robienia zdjęć strojów w celu dopasowania odcieni, odkrywania wyglądu całej twarzy i uzyskiwania dostępu do wirtualnych samouczków dotyczących nakładania makijażu.

Niezależnie od tego, czy użytkownik jest nowicjuszem, czy doświadczonym artystą makijażu, może skorzystać z funkcji AR e-Commerce, aby przetestować i kupić produkty, które najbardziej mu odpowiadają. Dzięki tej technologii kobiety mogą łatwo eksperymentować z różnymi wyglądami i cieszyć się zdumiewającymi wrażeniami z zakupów.

  • Nike

Nike hat 2019 Nike Fit eingeführt, eine App, die mit Hilfe von Augmented-Reality-Technologie die Füße der Kunden vermisst und die perfekte Größe für eine Reihe von Nike-Schuhen empfiehlt. Die Anwendung nimmt umfassende Messungen der Füße des Kunden vor und bietet maßgeschneiderte Schuhempfehlungen, was ein personalisiertes und ansprechendes Erlebnis für die Käufer darstellt. Dank dieses innovativen Tools sind die Retouren von Nike-Schuhen deutlich zurückgegangen, was zu einer verbesserten Schuhleistung geführt hat.

Podsumowanie

Die Augmented-Reality-Technologie ist keine Science-Fiction mehr und wird nun aktiv von Unternehmen eingesetzt, um das Kundenerlebnis zu verbessern. Mit AR können Kunden Online-Einkäufe mit mehr Vertrauen tätigen und ein intensiveres Einkaufserlebnis genießen. Wenn Sie die Vorteile dieser bahnbrechenden Lösungen für Ihr Unternehmen nutzen möchten, sollten Sie die hochmodernen AR-Lösungen von Innowise in Betracht ziehen. Mit unserer Spitzentechnologie können Sie neue Kunden anziehen und Ihren Umsatz steigern, um auf dem wettbewerbsintensiven Markt an der Spitze zu bleiben.

Dziękujemy za ocenę!
Dziękuję za komentarz!

Spis treści

Oceń ten artykuł:

4/5

4.8/5 (45 Meinungen)

Die wichtigsten Themen

Blog
Blog
Kleine Abdeckung Software Entwicklungstrends 2024
Blog
Kleiner Umschlag Die Entwicklung von P2P-Transaktionen
Blog
Digitale Technologien in der Fertigung

Wyzwanie dla nas?

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat projekt, który pomoże nam lepiej go zrozumieć
    W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty
    Prześlij plik

    Sie können 1 Bild mit einer Größe von 2 MB erstellen. Dateiformate: pdf, jpg, jpeg, png

    Informujemy, że po kliknięciu przycisku Wyślij Innowise będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z naszą Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projectm tak szybko, jak to możliwe.

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    Wir werden Ihre Anfrage bearbeiten und Sie so schnell wie möglich kontaktieren.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    Pfeil