Formuläret har skickats in framgångsrikt.
Ytterligare information finns i din brevlåda.
Innowise integrerade robusta QA-rutiner i utvecklingen av vårdcentralens elektroniska uppföljningssystem.
Naszym klientem jest centrum medyczne, koncentrujące się na poprawie opieki nad pacjentami poprzez postęp technologiczny.
Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą zostać ujawnione zgodnie z warunkami umowy NDA.
Centrum medyczne stanęło przed poważnymi wyzwaniami związanymi z zarządzaniem i integracją różnych systemów danych, co skutkowało nieefektywną obsługą danych i zmniejszoną efektywnością operacyjną. Kluczowe problemy obejmowały:
Co więcej, brak scentralizowanego systemu utrudniał pacjentom dostęp do ich dokumentacja medyczna wpływając na zadowolenie pacjentów i świadczenie opieki.
Nasz klient rozpoczął opracowywanie elektronicznego systemu monitorowania i poprosił nas o pomoc we wdrożeniu solidnych procesów zapewniania jakości od samego początku tworzeniem oprogramowania. Syftet var att förbättra systemets utvecklingscykel och säkerställa tillförlitlig prestanda.
Naszym zadaniem było zapewnienie solidnych Integracja metodologii kontroli jakości od samego początku. Innowise wprowadził rozwiązanie zaprojektowane w celu usprawnienia faz rozwoju i zmniejszenia ryzyka późniejszych komplikacji, przyspieszając w ten sposób ogólny harmonogram projektu.
Od samego początku zespół programistów rozpoczął szczegółową fazę planowania. Ten początkowy krok miał kluczowe znaczenie nie tylko dla wyznaczenia kierunku projektu, ale także dla wczesnej identyfikacji potencjalnych pułapek. Poprzez zaangażowanie specjaliści ds. kontroli jakości under planeringsfasen säkerställde kunden att arkitekturen var robust och kunde anpassas till framtida förbättringar utan att stabiliteten äventyrades. Planeringsfasen resulterade i ett utkast som styrde hela projektet. Resultatet blev att alla teammedlemmar var på samma sida och helt i linje med projektets mål.
Przyjęliśmy technikę trzech amigos, aby wzmocnić proces rozwoju i zapewnić wysoką jakość wyników. Podejście to połączyło analityków biznesowych, programistów i specjalistów ds. kontroli jakości na wczesnym etapie procesu rozwoju. Sesje te koncentrowały się na analizie historyjek użytkownika i definiowaniu kryteriów akceptacji przed rozpoczęciem kodowania. Zmniejszyło to liczbę niejasności i błędnych interpretacji, sprzyjając głębszemu zrozumieniu przez członków zespołu oczekiwanych precyzyjnych wymagań i funkcjonalności. Co więcej, zespół QA pomógł zminimalizować kosztowne przeróbki.
Vi byggde vidare på den samarbetsbaserade grunden och implementerade "shift-left testing". Vårt team integrerade testning tidigt i utvecklingslivscykeln. Detta tillvägagångssätt sparade tid och resurser genom att defekter upptäcktes och åtgärdades tidigt, när de var billigare och enklare att åtgärda. Det förbättrade också den övergripande kvaliteten på programvaran genom att möjliggöra iterativa förbättringar under hela utvecklingsprocessen och säkerställa att varje komponent uppfyllde kvalitetsstandarderna från början.
Vi införde ramverk för automatiserad testning redan i början av projektet för att ytterligare stödja vår "shift-left"-strategi. De automatiserade testerna kördes parallellt med utvecklingsinsatserna, vilket säkerställde att nya kodtillägg eller ändringar inte störde befintliga funktioner. Detta främjade en kontinuerlig integrations- och testmiljö där varje kod validerades i realtid. Innowise minskade avsevärt sannolikheten för att buggar skulle komma in i kodbasen och upprätthöll en hög kvalitetsstandard för programvaran under hela projektets livscykel.
Integrationen av kvalitetssäkring i utvecklingsfaserna möjliggjorde mer dynamiska och lyhörda utvecklingscykler. När QA-specialisterna arbetade tillsammans med utvecklarna förkortades återkopplingsslingorna avsevärt, vilket möjliggjorde omedelbara åtgärder baserade på testresultaten. Detta tillvägagångssätt främjade iterativa framsteg genom regelbundna sprintgranskningar och retrospektiva möten. Vid dessa möten kunde alla teammedlemmar reflektera över vad som fungerade bra och vad som behövde förbättras. Som ett resultat av detta förbättrade vi utvecklingsprocessens övergripande effektivitet och ändamålsenlighet.
Nasz zespół QA odegrał kluczową rolę w płynnym zarządzaniu przejściami między fazami rozwoju. Ustawiliśmy punkty kontrolne, aby upewnić się, że każde przejście – od planowania do rozwoju, od rozwoju do testowania i od testowania do wdrożenia – było płynne. Przeprowadzając te walidacje, potwierdziliśmy, że żadne krytyczne problemy nie zostały przeniesione do następnej fazy.
Dessutom höll QA-specialisterna alla intressenter synkroniserade. Regelbundna möten och uppdateringar planerades för att säkerställa att alla, från utvecklare till avdelningschefer, var på samma sida när det gällde projektets framsteg och omedelbara prioriteringar.
Korzystając z naszego doświadczenia, rygorystyczne procesy kontroli jakości, które wdrożyliśmy, znacznie zwiększyły stabilność i szybkość rozwoju. Programiści mogli bardziej skupić się na tworzeniu zaawansowanych funkcji i funkcjonalności, mając pewność, że dział kontroli jakości szybko zidentyfikuje i rozwiąże wszelkie problemy. Ta współpraca między programistami i inżynierami QA zapewniła osiągnięcie kamieni milowych przed terminem i przy mniejszej liczbie niepowodzeń.
Automatyzacja testów
Przyjęliśmy metodologię Scrumban, ułatwiającą elastyczne i responsywne środowisko programistyczne. Proces został zorganizowany w sprinty, z których każdy dostarczał potencjalnie możliwy do dostarczenia przyrost oprogramowania. Takie podejście pozwoliło na częstą ponowną ocenę postępów w rozwoju i dostosowanie celów do zmieniających się wymagań projektu.
Wykorzystaliśmy Google Meet do natychmiastowej komunikacji i Jira do śledzenia zadań i problemów. Zapewniło to, że wszyscy członkowie zespołu, w tym interesariusze, byli dobrze poinformowani o stanie projektu i mogli dostarczać informacje na czas.
1
QA-ledare
1
AQA-ledare
3
Inżynierowie QA
1
Inżynier AQA
2
BA
Genom att införa dedikerade QA-processer under hela utvecklingen av det elektroniska uppföljningssystemet kunde vi avsevärt förbättra systemets tillförlitlighet och prestanda. Proaktiv problemlösning under utvecklingsfaserna ledde till en smidigare implementering av systemet, vilket avsevärt ökade vårdcentralens operativa effektivitet.
Projekt został ukończony zgodnie z budżetem i wydany na czas bez żadnych krytycznych lub poważnych błędów produkcyjnych. Po wdrożeniu systemu centrum medyczne odnotowało wzrost liczby klientów o 17% w ciągu pierwszych trzech miesięcy. Osiągnięto również optymalizację kosztów pracy o 15% dzięki nowym funkcjom systemu, usprawniającym zarządzanie zasobami.
Dzięki naszemu strategicznemu zaangażowaniu w kontrolę jakości, centrum medyczne korzysta obecnie z solidnego, wydajnego i przyjaznego dla użytkownika systemu. Wyniki te dodatkowo pokazują głęboki wpływ i sukces podejścia opartego na kontroli jakości w tym projekcie.
17%
wzrost wskaźników pozyskiwania klientów
15%
optymalizacja kosztów pracy
Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.
Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.
Dowiedz się jako pierwszy o innowacjach IT i interesujących studiach przypadków.
© 2007-2024 Innowise. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności. Polityka dotycząca plików cookie.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warszawa, Polska
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatności, w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Vi behandlar din begäran och kontaktar dig så snart som möjligt.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.