The form has been successfully submitted.
Please find further information in your mailbox.
Select language
Innowise integrated robust QA practices into the development of the medical center’s electronic follow-up system.
Naszym klientem jest centrum medyczne, koncentrujące się na poprawie opieki nad pacjentami poprzez postęp technologiczny.
Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą zostać ujawnione zgodnie z warunkami umowy NDA.
Centrum medyczne stanęło przed poważnymi wyzwaniami związanymi z zarządzaniem i integracją różnych systemów danych, co skutkowało nieefektywną obsługą danych i zmniejszoną efektywnością operacyjną. Kluczowe problemy obejmowały:
Co więcej, brak scentralizowanego systemu utrudniał pacjentom dostęp do ich dokumentacja medyczna wpływając na zadowolenie pacjentów i świadczenie opieki.
Nasz klient rozpoczął opracowywanie elektronicznego systemu monitorowania i poprosił nas o pomoc we wdrożeniu solidnych procesów zapewniania jakości od samego początku tworzeniem oprogramowania. They aimed to enhance the system’s development cycle and ensure reliable performance.
Naszym zadaniem było zapewnienie solidnych Integracja metodologii kontroli jakości od samego początku. Innowise wprowadził rozwiązanie zaprojektowane w celu usprawnienia faz rozwoju i zmniejszenia ryzyka późniejszych komplikacji, przyspieszając w ten sposób ogólny harmonogram projektu.
Od samego początku zespół programistów rozpoczął szczegółową fazę planowania. Ten początkowy krok miał kluczowe znaczenie nie tylko dla wyznaczenia kierunku projektu, ale także dla wczesnej identyfikacji potencjalnych pułapek. Poprzez zaangażowanie specjaliści ds. kontroli jakości during the planning stage, the client ensured that the architecture was robust and adaptable to future enhancements without compromising stability. This planning phase resulted in a blueprint that guided the entire project. As a result, all team members were on the same page and fully aligned with the project’s objectives.
Przyjęliśmy technikę trzech amigos, aby wzmocnić proces rozwoju i zapewnić wysoką jakość wyników. Podejście to połączyło analityków biznesowych, programistów i specjalistów ds. kontroli jakości na wczesnym etapie procesu rozwoju. Sesje te koncentrowały się na analizie historyjek użytkownika i definiowaniu kryteriów akceptacji przed rozpoczęciem kodowania. Zmniejszyło to liczbę niejasności i błędnych interpretacji, sprzyjając głębszemu zrozumieniu przez członków zespołu oczekiwanych precyzyjnych wymagań i funkcjonalności. Co więcej, zespół QA pomógł zminimalizować kosztowne przeróbki.
Building upon the collaborative foundation, we implemented “shift-left testing.” Our team integrated testing early in the development lifecycle. This approach saved time and resources by detecting and addressing defects early when they were cheaper and easier to fix. It also enhanced the overall quality of the software by allowing for iterative improvements throughout the development process, assuring that each component met quality standards from the outset.
We introduced automated testing frameworks at the project’s inception to further support our shift-left approach. The automated tests ran concurrently with development efforts, ensuring that new code additions or changes didn’t disrupt existing functionalities. This fostered a continuous integration and testing environment where every code was validated in real time. Innowise significantly reduced the likelihood of bugs entering the codebase and maintained a high software quality standard throughout the project’s lifecycle.
QA integration within the development phases enabled more dynamic and responsive development cycles. With QA specialists working with developers, feedback loops were significantly shortened, allowing immediate action based on testing outcomes. This approach promoted iterative progress through regular sprint reviews and retrospective meetings. Through these gatherings, all team members could reflect on what was working well and what needed improvement. As a result, we enhanced the development process’s overall effectiveness and efficiency.
Nasz zespół QA odegrał kluczową rolę w płynnym zarządzaniu przejściami między fazami rozwoju. Ustawiliśmy punkty kontrolne, aby upewnić się, że każde przejście – od planowania do rozwoju, od rozwoju do testowania i od testowania do wdrożenia – było płynne. Przeprowadzając te walidacje, potwierdziliśmy, że żadne krytyczne problemy nie zostały przeniesione do następnej fazy.
Moreover, QA specialists kept all stakeholders synchronized. Regular meetings and updates were scheduled, ensuring everyone, from developers to department heads, was on the same page regarding the project’s progress and immediate priorities.
Korzystając z naszego doświadczenia, rygorystyczne procesy kontroli jakości, które wdrożyliśmy, znacznie zwiększyły stabilność i szybkość rozwoju. Programiści mogli bardziej skupić się na tworzeniu zaawansowanych funkcji i funkcjonalności, mając pewność, że dział kontroli jakości szybko zidentyfikuje i rozwiąże wszelkie problemy. Ta współpraca między programistami i inżynierami QA zapewniła osiągnięcie kamieni milowych przed terminem i przy mniejszej liczbie niepowodzeń.
Automatyzacja testów
Przyjęliśmy metodologię Scrumban, ułatwiającą elastyczne i responsywne środowisko programistyczne. Proces został zorganizowany w sprinty, z których każdy dostarczał potencjalnie możliwy do dostarczenia przyrost oprogramowania. Takie podejście pozwoliło na częstą ponowną ocenę postępów w rozwoju i dostosowanie celów do zmieniających się wymagań projektu.
Wykorzystaliśmy Google Meet do natychmiastowej komunikacji i Jira do śledzenia zadań i problemów. Zapewniło to, że wszyscy członkowie zespołu, w tym interesariusze, byli dobrze poinformowani o stanie projektu i mogli dostarczać informacje na czas.
1
QA Lead
1
AQA Lead
3
Inżynierowie QA
1
Inżynier AQA
2
BA
By embedding dedicated QA processes throughout the development of the electronic follow-up system, we significantly enhanced the system’s reliability and performance. Proactive issue resolution during development phases led to a smoother system implementation, significantly boosting the medical center’s operational efficiency.
Projekt został ukończony zgodnie z budżetem i wydany na czas bez żadnych krytycznych lub poważnych błędów produkcyjnych. Po wdrożeniu systemu centrum medyczne odnotowało wzrost liczby klientów o 17% w ciągu pierwszych trzech miesięcy. Osiągnięto również optymalizację kosztów pracy o 15% dzięki nowym funkcjom systemu, usprawniającym zarządzanie zasobami.
Dzięki naszemu strategicznemu zaangażowaniu w kontrolę jakości, centrum medyczne korzysta obecnie z solidnego, wydajnego i przyjaznego dla użytkownika systemu. Wyniki te dodatkowo pokazują głęboki wpływ i sukces podejścia opartego na kontroli jakości w tym projekcie.
17%
wzrost wskaźników pozyskiwania klientów
15%
optymalizacja kosztów pracy
Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.
Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.
Dowiedz się jako pierwszy o innowacjach IT i interesujących studiach przypadków.
© 2007-2025 Innowise. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności. Polityka dotycząca plików cookie.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warszawa, Polska
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatności, w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
We’ll process your request and contact you back as soon as possible.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.