Het formulier is succesvol verzonden.
Meer informatie vindt u in uw mailbox.
Firma Innowise zbudowała korporacyjną hurtownię danych, zautomatyzowało procesy ETL oraz wizualizowało dane, co umożliwiło ulepszoną analizę danych w branży telekomunikacyjnej.
Naszym klientem jest wiodąca europejska firma telekomunikacyjna. Dzięki silnej obecności na rynku, obsługuje szeroką bazę użytkowników, zapewniając spójne usługi komunikacyjne.
Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.
Wraz z postępem technologicznym i rozwojem źródeł danych, nasz klient znalazł się w labiryncie niezorganizowanych danych. Głównym wyzwaniem był brak ujednoliconego systemu do agregowania i analizowania danych z różnych źródeł, co utrudniało planowanie strategiczne i podejmowanie decyzji.
Dodatkowe problemy obejmowały:
Op basis van onze ervaring met grootschalige gegevensverwerking kozen we Apache Airflow voor het orkestreren van de ETL-pijplijnen van klanten. Met behulp van de dynamische workflow van Apache Airflow stroomlijnden we de extractie, transformatie en het laden van gegevens, waarbij we zorgden voor consistentie en mogelijke discrepanties verwijderden voordat we gegevens in het magazijn opsloegen.
Snowflake kwam als beste uit de bus na het testen van verschillende oplossingen voor datawarehousing vanwege de mogelijkheid om grote datasets en gelijktijdige verwerkingsmogelijkheden te verwerken. We bouwden een bedrijfsdatawarehouse dat ervoor zorgde dat gegevens ongekend snel werden opgeslagen en opgehaald, waarmee werd voldaan aan een van de belangrijkste behoeften van de klant.
Uit de eisen van de klant bleek dat visualisatie een cruciaal aspect was dat ze misten. Van de verschillende BI-tools was Tableau de duidelijke winnaar voor dit project. Met behulp van gegevens van Snowflake ontwikkelden we een module met interactieve dashboards die de werknemers van de klant voortdurend diepgaande inzichten verschaffen en hen in staat stellen op allerlei manieren met gegevens te interageren en deze te ontleden, waardoor een gegevensgedreven omgeving wordt gestimuleerd.
Automatisering is een must in de snelle bedrijfsomgeving van vandaag. Met Apache Airflow hebben we gegevensverversingen in het magazijn geautomatiseerd en gepland, zodat de klant toegang heeft tot realtime informatie zonder dat er handmatige triggers nodig zijn.
Nasz zespół wzmocnił dane znajdujące się w magazynach klienta. Zintegrowaliśmy zaawansowane protokoły uwierzytelniania i autoryzacji oraz zastosowaliśmy mechanizmy szyfrowania, zapewniając świętość i bezpieczeństwo danych przez cały czas.
Na podstawie naszego doświadczenia, opracowaliśmy i udoskonaliliśmy strukturalny proces przepływu pracy dla usług ETL i hurtowni danych, dostosowany do potrzeb naszego klienta. To podejście, podzielone na strategiczne etapy, zapewniło płynne przejście od początku do końca.
Zanim zagłębiliśmy się w szczegóły techniczne, współpracowaliśmy z naszym klientem, aby zrozumieć jego wyzwania związane z zarządzaniem danymi. To pozwoliło nam zrozumieć ich bolączki i pomogło nam dostosować nasze wizje. Pod koniec tej fazy mieliśmy jasny dokument Wizji i Zakresu, nakreślający mapę drogową projektu.
Po fazie odkrywania naszym głównym priorytetem było ujednolicenie pofragmentowanego krajobrazu danych. Integrując dane z różnych źródeł, stworzyliśmy spójne środowisko, w którym każdy element danych znalazł swoje właściwe miejsce.
Po zintegrowaniu danych konieczne było zapewnienie ich płynnego przepływu. Zaprojektowaliśmy solidne potoki ETL, przekształcające surowe dane w przydatne informacje. Dzięki skrupulatnym testom i udoskonaleniom udało nam się zautomatyzować i usprawnić proces ETL.
Po wdrożeniu naszych potoków ETL potrzebowaliśmy potężnego magazynu do przechowywania danych klienta. Wykorzystując możliwości Snowflake, zapewniliśmy skalowalną pamięć masową, która zapewniła szybkie pobieranie danych.
Na podstawie danych z hurtowni stworzyliśmy przyjazne dla użytkownika pulpity nawigacyjne Tableau. Dzięki zrozumiałym projektom zapewniliśmy, że informacje były dostępne i łatwo przyswajalne dla użytkowników końcowych.
Zbliżając się do mety, skoncentrowaliśmy się na rozwiązywaniu problemów i wdrażaniu rozwiązania. W wyniku iteracji i informacji zwrotnych opracowaliśmy w pełni funkcjonalny system zarządzania danymi. W trakcie całego procesu trzymaliśmy się metodologii Agile, zapewniając elastyczność i szybkość reakcji. Nasze główne kanały komunikacji z klientem obejmowały Slack i Zoom, podczas gdy Jira służyła jako wygodne narzędzie do śledzenia i zarządzania zadaniami.
Onze oplossing had een transformerende invloed op de activiteiten van de klant en analityka danych w branży telekomunikacyjnej:
Door middel van verbeterd gegevensbeheer hebben we de zorgen van de klant over gegevensfragmentatie weggenomen en een basis gelegd voor toekomstige uitbreidingen en integraties, zodat ze voorop kunnen blijven lopen op het gebied van gegevensanalyse en -beheer.
20%
redukcja kosztów przechowywania danych
30%
zwiększenie dokładności podejmowania decyzji
Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić informatie.
Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.
Dowiedz się jako pierwszy o innowacjach IT i interesujących studiach przypadków.
© 2007-2024 Innowise. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności. Polityka dotycząca plików cookie.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warszawa, Polen
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatnościw w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Wij verwerken uw aanvraag en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.