The form has been successfully submitted.
Please find further information in your mailbox.
Select language
Firma Innowise zbudowała korporacyjną hurtownię danych, zautomatyzowało procesy ETL oraz wizualizowało dane, co umożliwiło ulepszoną analizę danych w branży telekomunikacyjnej.
Naszym klientem jest wiodąca europejska firma telekomunikacyjna. Dzięki silnej obecności na rynku, obsługuje szeroką bazę użytkowników, zapewniając spójne usługi komunikacyjne.
Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.
Wraz z postępem technologicznym i rozwojem źródeł danych, nasz klient znalazł się w labiryncie niezorganizowanych danych. Głównym wyzwaniem był brak ujednoliconego systemu do agregowania i analizowania danych z różnych źródeł, co utrudniało planowanie strategiczne i podejmowanie decyzji.
Dodatkowe problemy obejmowały:
Based on our experience with large-scale data processing, we chose Apache Airflow for orchestrating customers’ ETL pipelines. Using Apache Airflow’s dynamic workflow, we streamlined the extraction, transformation, and loading of data, ensuring consistency and removing potential discrepancies before storing data in the warehouse.
Snowflake emerged as the top contender after testing various data warehousing solutions for its ability to handle large datasets and concurrent processing capabilities. We built a corporate data warehouse that ensured data was stored and retrieved with unprecedented speed, fulfilling one of the client’s primary needs.
The client’s requirements revealed that visualization was a crucial aspect they were missing. Among various BI tools, Tableau was the clear winner for this project. Using data from Snowflake, we developed a module with interactive dashboards that continuously give the client’s employees deep insights and enable them to interact with and dissect data in many ways, fostering a data-driven environment.
Automation is a must in today’s fast-paced business environment. Using Apache Airflow, we automated and scheduled data refreshes in the warehouse so that the client has access to real-time information without requiring manual triggers.
Nasz zespół wzmocnił dane znajdujące się w magazynach klienta. Zintegrowaliśmy zaawansowane protokoły uwierzytelniania i autoryzacji oraz zastosowaliśmy mechanizmy szyfrowania, zapewniając świętość i bezpieczeństwo danych przez cały czas.
Na podstawie naszego doświadczenia, opracowaliśmy i udoskonaliliśmy strukturalny proces przepływu pracy dla usług ETL i hurtowni danych, dostosowany do potrzeb naszego klienta. To podejście, podzielone na strategiczne etapy, zapewniło płynne przejście od początku do końca.
Zanim zagłębiliśmy się w szczegóły techniczne, współpracowaliśmy z naszym klientem, aby zrozumieć jego wyzwania związane z zarządzaniem danymi. To pozwoliło nam zrozumieć ich bolączki i pomogło nam dostosować nasze wizje. Pod koniec tej fazy mieliśmy jasny dokument Wizji i Zakresu, nakreślający mapę drogową projektu.
Po fazie odkrywania naszym głównym priorytetem było ujednolicenie pofragmentowanego krajobrazu danych. Integrując dane z różnych źródeł, stworzyliśmy spójne środowisko, w którym każdy element danych znalazł swoje właściwe miejsce.
Po zintegrowaniu danych konieczne było zapewnienie ich płynnego przepływu. Zaprojektowaliśmy solidne potoki ETL, przekształcające surowe dane w przydatne informacje. Dzięki skrupulatnym testom i udoskonaleniom udało nam się zautomatyzować i usprawnić proces ETL.
Po wdrożeniu naszych potoków ETL potrzebowaliśmy potężnego magazynu do przechowywania danych klienta. Wykorzystując możliwości Snowflake, zapewniliśmy skalowalną pamięć masową, która zapewniła szybkie pobieranie danych.
Na podstawie danych z hurtowni stworzyliśmy przyjazne dla użytkownika pulpity nawigacyjne Tableau. Dzięki zrozumiałym projektom zapewniliśmy, że informacje były dostępne i łatwo przyswajalne dla użytkowników końcowych.
Zbliżając się do mety, skoncentrowaliśmy się na rozwiązywaniu problemów i wdrażaniu rozwiązania. W wyniku iteracji i informacji zwrotnych opracowaliśmy w pełni funkcjonalny system zarządzania danymi. W trakcie całego procesu trzymaliśmy się metodologii Agile, zapewniając elastyczność i szybkość reakcji. Nasze główne kanały komunikacji z klientem obejmowały Slack i Zoom, podczas gdy Jira służyła jako wygodne narzędzie do śledzenia i zarządzania zadaniami.
Our solution had a transformative impact on the client’s operations and analityka danych w branży telekomunikacyjnej:
Through enhanced data management, we addressed the client’s concerns about data fragmentation and laid a foundation for future expansions and integrations, ensuring they remain at the forefront in terms of data analytics and management.
20%
redukcja kosztów przechowywania danych
30%
zwiększenie dokładności podejmowania decyzji
Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.
Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.
Dowiedz się jako pierwszy o innowacjach IT i interesujących studiach przypadków.
© 2007-2025 Innowise. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności. Polityka dotycząca plików cookie.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warszawa, Polska
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatności, w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
We’ll process your request and contact you back as soon as possible.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.