Skjemaet har blitt sendt inn.
Mer informasjon finner du i postkassen din.
Firma Innowise zbudowała korporacyjną hurtownię danych, zautomatyzowało procesy ETL oraz wizualizowało dane, co umożliwiło ulepszoną analizę danych w branży telekomunikacyjnej.
Naszym klientem jest wiodąca europejska firma telekomunikacyjna. Dzięki silnej obecności na rynku, obsługuje szeroką bazę użytkowników, zapewniając spójne usługi komunikacyjne.
Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.
Wraz z postępem technologicznym i rozwojem źródeł danych, nasz klient znalazł się w labiryncie niezorganizowanych danych. Głównym wyzwaniem był brak ujednoliconego systemu do agregowania i analizowania danych z różnych źródeł, co utrudniało planowanie strategiczne i podejmowanie decyzji.
Dodatkowe problemy obejmowały:
På bakgrunn av vår erfaring med databehandling i stor skala valgte vi Apache Airflow for å orkestrere kundenes ETL-pipelines. Ved hjelp av Apache Airflows dynamiske arbeidsflyt strømlinjeformet vi uttrekk, transformasjon og innlasting av data, sikret konsistens og fjernet potensielle avvik før dataene ble lagret i lageret.
Etter å ha testet ulike datavarehusløsninger ble Snowflake den beste kandidaten på grunn av sin evne til å håndtere store datasett og samtidig behandling. Vi bygde et datavarehus som sørget for at data ble lagret og hentet ut med enestående hastighet, noe som oppfylte et av kundens primære behov.
Kundens krav avslørte at visualisering var et avgjørende aspekt de manglet. Blant ulike BI-verktøy var Tableau den klare vinneren i dette prosjektet. Ved hjelp av data fra Snowflake utviklet vi en modul med interaktive dashboards som kontinuerlig gir kundens ansatte dyp innsikt og gjør det mulig for dem å samhandle med og analysere data på mange ulike måter, noe som fremmer et datadrevet miljø.
Automatisering er et must i dagens hektiske forretningsmiljø. Ved hjelp av Apache Airflow automatiserte og planla vi dataoppdateringer i lageret, slik at kunden har tilgang til sanntidsinformasjon uten manuelle utløsere.
Nasz zespół wzmocnił dane znajdujące się w magazynach klienta. Zintegrowaliśmy zaawansowane protokoły uwierzytelniania i autoryzacji oraz zastosowaliśmy mechanizmy szyfrowania, zapewniając świętość i bezpieczeństwo danych przez cały czas.
Na podstawie naszego doświadczenia, opracowaliśmy i udoskonaliliśmy strukturalny proces przepływu pracy dla usług ETL i hurtowni danych, dostosowany do potrzeb naszego klienta. To podejście, podzielone na strategiczne etapy, zapewniło płynne przejście od początku do końca.
Zanim zagłębiliśmy się w szczegóły techniczne, współpracowaliśmy z naszym klientem, aby zrozumieć jego wyzwania związane z zarządzaniem danymi. To pozwoliło nam zrozumieć ich bolączki i pomogło nam dostosować nasze wizje. Pod koniec tej fazy mieliśmy jasny dokument Wizji i Zakresu, nakreślający mapę drogową projektu.
Po fazie odkrywania naszym głównym priorytetem było ujednolicenie pofragmentowanego krajobrazu danych. Integrując dane z różnych źródeł, stworzyliśmy spójne środowisko, w którym każdy element danych znalazł swoje właściwe miejsce.
Po zintegrowaniu danych konieczne było zapewnienie ich płynnego przepływu. Zaprojektowaliśmy solidne potoki ETL, przekształcające surowe dane w przydatne informacje. Dzięki skrupulatnym testom i udoskonaleniom udało nam się zautomatyzować i usprawnić proces ETL.
Po wdrożeniu naszych potoków ETL potrzebowaliśmy potężnego magazynu do przechowywania danych klienta. Wykorzystując możliwości Snowflake, zapewniliśmy skalowalną pamięć masową, która zapewniła szybkie pobieranie danych.
Na podstawie danych z hurtowni stworzyliśmy przyjazne dla użytkownika pulpity nawigacyjne Tableau. Dzięki zrozumiałym projektom zapewniliśmy, że informacje były dostępne i łatwo przyswajalne dla użytkowników końcowych.
Zbliżając się do mety, skoncentrowaliśmy się na rozwiązywaniu problemów i wdrażaniu rozwiązania. W wyniku iteracji i informacji zwrotnych opracowaliśmy w pełni funkcjonalny system zarządzania danymi. W trakcie całego procesu trzymaliśmy się metodologii Agile, zapewniając elastyczność i szybkość reakcji. Nasze główne kanały komunikacji z klientem obejmowały Slack i Zoom, podczas gdy Jira służyła jako wygodne narzędzie do śledzenia i zarządzania zadaniami.
Løsningen vår hadde en transformativ innvirkning på kundens virksomhet, og analityka danych w branży telekomunikacyjnej:
Ved hjelp av forbedret datahåndtering har vi løst kundens problemer med datafragmentering og lagt grunnlaget for fremtidige utvidelser og integrasjoner, slik at de kan fortsette å ligge i forkant når det gjelder dataanalyse og -håndtering.
20%
redukcja kosztów przechowywania danych
30%
zwiększenie dokładności podejmowania decyzji
Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.
Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.
Dowiedz się jako pierwszy o innowacjach IT i interesujących studiach przypadków.
© 2007-2024 Innowise. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności. Polityka dotycząca plików cookie.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warszawa, Polska
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatności, w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Vi behandler forespørselen din og kontakter deg så snart som mulig.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.