Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Thank you!

The form has been successfully submitted.
Please find further information in your mailbox.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Usługi wsparcia i utrzymania systemów mainframe


Innowise to zaufany partner w zapewnianiu długowieczności Twojej infrastruktury IT. Dzięki bogatemu doświadczeniu w zakresie wsparcia i utrzymania systemów mainframe, ulepszamy starsze systemy za pomocą nowoczesnych technologii, aby pomóc w osiągnięciu strategicznych celów. Nasz zespół, doświadczony w zarządzaniu systemami mainframe, poprawia niezawodność i efektywność operacji biznesowych w różnych sektorach, takich jak bankowość, finanse, opieka zdrowotna, ubezpieczenia, usługi komunalne, administracja rządowa i inne.

Zapewniamy niezawodne działanie systemów mainframe w dłuższej perspektywie.

Nasi inżynierowie oferują kompleksową konserwację i wsparcie dla komputerów mainframe, w tym systemów IBM i Fujitsu. Badamy wszystkie zawiłości organizacji komputerów mainframe, aby zapewnić ich wydajne działanie i aktualizację za pomocą najnowszych poprawek i wersji oprogramowania.

Nasi programiści mainframe tworzą aplikacje, które dostosowują możliwości mainframe do specyficznych potrzeb klientów, pozwalają na usprawnioną integrację systemu i ułatwiają dostępność. Nasz zespół również optymalizuje i aktualizuje aplikacje, aby działały poprawnie.

Nasi eksperci techniczni zapewniają stałe wsparcie dla produkcyjnych środowisk mainframe. Obejmuje to monitorowanie stanu systemu, rozwiązywanie problemów oraz zapewnienie płynnego działania systemu, co umożliwia nieprzerwane działanie krytycznych aplikacji biznesowych.

Inżynierowie Innowise zwiększają efektywność i szybkość operacji mainframe. Dzięki odpowiednio zoptymalizowanym systemom mainframe, organizacje mogą efektywniej obsługiwać większe ilości danych, co prowadzi do poprawy produktywności, podejmowania decyzji i zadowolenia klientów.

Specjaliści Mainframe wdrażają solidne środki bezpieczeństwa w celu ochrony sprzętu i wrażliwych danych przed zagrożeniami i lukami w zabezpieczeniach. Co więcej, aktualizacje są przeprowadzane zgodnie z odpowiednimi przepisami, aby utrzymać zaufanie klientów i integralność biznesową.

Zespół serwisowy przeprowadza bezpieczne i efektywne transfery danych między różnymi systemami mainframe. Nasze dopracowane przepływy pracy i rozległa wiedza specjalistyczna zapewniają integralność danych i minimalne zakłócenia operacji podczas cyfrowej transformacji lub aktualizacji systemu.

Eksperci ds. utrzymania mainframe oferują strategie i rozwiązania do tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych w środowiskach mainframe. Środki te pomagają chronić dane przed utratą w wyniku awarii systemu, katastrof lub innych nieprzewidzianych zdarzeń, wspierając ciągłość biznesową.

Deweloperzy oferują usługi wsparcia mainframe dostępne przez cały czas. Dla firm, które działają w sposób ciągły i nie tolerują przestojów, natychmiastowe wsparcie jest koniecznością: pomaga szybko rozwiązywać wszelkie problemy i przywracać normalne funkcjonowanie systemu.

  • Eksperci ds. utrzymania mainframe
  • Rozwój i wsparcie aplikacji mainframe
  • WSPARCIE PRODUKCYJNE MAINFRAME
  • Optymalizacja wydajności
  • Zarządzanie bezpieczeństwem
  • Usługi migracji danych
  • Tworzenie kopii zapasowych i przywracanie danych
  • Wsparcie 24/7
Eksperci ds. utrzymania mainframe

Eksperci ds. utrzymania mainframe

Rozwój i wsparcie aplikacji mainframe

Rozwój i wsparcie aplikacji mainframe

WSPARCIE PRODUKCYJNE MAINFRAME

WSPARCIE PRODUKCYJNE MAINFRAME

Optymalizacja wydajności

Optymalizacja wydajności

Zarządzanie bezpieczeństwem

Zarządzanie bezpieczeństwem

Usługi migracji danych

Usługi migracji danych

Tworzenie kopii zapasowych i przywracanie danych

Tworzenie kopii zapasowych i przywracanie danych

ANNOTACJA I ETYKIETOWANIE DANYCH

Wsparcie 24/7

Znaczenie wsparcia dla systemów mainframe

Efektywne wsparcie dla systemów mainframe to kluczowy aspekt płynnych operacji w każdej dziedzinie biznesu. Chodzi tu nie tylko o poprawne działanie mainframe, ale także o umożliwienie organizacjom maksymalizacji wartości z ich infrastruktury cyfrowej.

Ciągłość działania

Dzięki odpowiedniemu utrzymaniu, systemy mainframe unikają nieoczekiwanych przestojów i awarii systemu. W ten sposób wewnętrzne systemy organizacji mogą kontynuować swoją pracę bez przerw, co jest kluczowe dla utrzymania ciągłości przepływu pracy. To gwarantuje, że firmy mogą działać bez obaw o zakłócenia techniczne.

Ekonomiczność

Systemy mainframe mogą mieć problemy, które mogą przekształcić się w kosztowne problemy, jeśli zostaną pozostawione bez rozwiązania. Regularne utrzymanie i interwencje zapobiegają poważnym awariom, które mogą powodować znaczące zakłócenia w biznesie i być kosztowne do naprawienia. Dzięki temu firma może zaoszczędzić czas i pieniądze na rozwiązywaniu problemów.

Bezpieczeństwo

Systemy mainframe często obsługują wrażliwe dane, które mogą zaszkodzić firmie w przypadku wycieku. Podczas utrzymywania infrastruktury inżynierowie wdrażają i aktualizują środki bezpieczeństwa, aby chronić przed naruszeniami i lukami w zabezpieczeniach. Takie podejście chroni krytyczne dane, utrzymując integralność i poufność informacji.

Zoptymalizowana wydajność

Kolejnym aspektem utrzymania systemów mainframejest utrzymywanie jak największej wydajności. Regularne wsparcie i aktualizacje oznaczają szybsze czasy przetwarzania i bardziej efektywne zarządzanie danymi. Dzięki mainframe obsługującym duże ilości transakcji, firmy mogą zwiększyć swoją produktywność i poprawić jakość usług.

Zgodność z przepisami

Each industry has specific data management and security regulations, and failing to comply with such may result in data leaks and legal penalties. Quality utrzymanie komputerów mainframe, and support guarantees compliance with ever-changing requirements, which helps protect the system’s integrity and the company’s reputation.

Skalowalność

Mainframe są znane z możliwości obsługi dużych ilości transakcji i danych. Efektywne wsparcie zapewnia, że te systemy mogą być skalowane, aby sprostać rosnącym wymaganiom branży bez utraty wydajności lub niezawodności, co jest kluczowe dla firm doświadczających wzrostu lub radzących sobie z zmiennym obciążeniem pracy.

Ile kosztuje utrzymanie i modernizacja systemów mainframe?

At Innowise, we are committed to delivering the most cost-efficient utrzymanie komputerów mainframe, service without compromising quality. We extensively research the client’s requirements to identify the most efficient plan of action that addresses their issues and allows them to plan for the investment. During the initial communication, we work together to determine the several project aspects that influence the final cost evaluation.

ikona
Model współpracy
ikona
Złożoność projektu
ikona
Czas trwania projektu
ikona
Wielkość zespołu
ikona
Skład zespołu
ikona
Poziom specjalistów

Wydobądź pełnię wartości ze swoich systemów mainframe dzięki naszym ekspertom.

Utrzymuj płynne działanie operacji dzięki najlepszym usługom w zakresie utrzymania mainframe mainframe.

Modele usług utrzymania systemów mainframe

Konserwacja zapobiegawcza

Wdrażamy regularnie planowane kontrole i aktualizacje, aby proaktywnie identyfikować i rozwiązywać potencjalne problemy. Dzięki temu podejściu zapobiegamy przestojom lub awariom systemu, aby Twoje systemy mainframe mogły nadal działać niezawodnie.

Konserwacja naprawcza

Nasz zespół szybko reaguje na nieoczekiwane problemy lub awarie operacyjne, gdy tylko się pojawią. Inżynierowie szybko diagnozują przyczynę problemu i go rozwiązują. Właściwe zidentyfikowanie problemu minimalizuje negatywny wpływ na operacje biznesowe.

Utrzymanie predykcyjne

Nasi eksperci techniczni wykorzystują zaawansowaną analitykę danych i narzędzia monitorujące do przewidywania harmonogramów konserwacji. Predykcyjne utrzymanie mainframe zapobiega problemom zanim się pojawią, ułatwiając optymalne przydzielanie zasobów i poprawiając trwałość systemu.

Proaktywna konserwacja

Inżynierowie Innowise nieustannie monitorują wydajność mainframe i wprowadzają poprawki, aby utrzymać ich optymalną wydajność. Podobnie jak konserwacja predykcyjna, zapobiega ona potencjalnym problemom i utrzymuje wysoką wydajność operacyjną.

Zaplanowana konserwacja

Eksperci Mainframe planują procedury konserwacji bez zakłócania operacji. Korzystają z danych dotyczących wydajności, aby ocenić stan systemów i zidentyfikować priorytety. Ponadto planują zadania konserwacyjne w godzinach poza szczytem, aby zminimalizować zakłócenia w przepływie pracy klienta.

Zdalna konserwacja

Zdalna konserwacja umożliwia naszemu zespołowi aktualizację i rozwiązywanie problemów z komputerem mainframe bez konieczności wizyt technicznych na miejscu, co skraca czas przestoju infrastruktury. Niezależnie od lokalizacji geograficznej, klient może mieć pewność, że problem zostanie rozwiązany tak szybko, jak to możliwe.

Zatrudnij naszych ekspertów

Innowise features teams of mainframe engineers dedicated to delivering quality maintenance and support services. With an Agile development workflow and solid technical expertise, our experts make sure to study the client’s mainframe ecosystem and commit themselves to prolonged mainframe maintenance. They keep up with the latest technological advancements to match the client’s requirements and respond to ever-emerging challenges.

Solidny system mainframe jest podstawą wydajnej organizacji opartej na danych. Utrzymanie ich w sprawnym działaniu przez cały czas nie jest tylko zadaniem technicznym, ale kluczowym elementem strategicznym. W Innowise rozumiemy to znaczenie i staramy się dostarczać usługi utrzymania, które umożliwiają ciągłość operacyjną i integralność danych przy długotrwałym obciążeniu pracą.

Dmitry Nazarevich

CTO w Innowise

Dostosowane technologie, których używamy

  • Amazon DynamoDB
  • DB2
  • Hibernacja
  • IMS
  • JDBC
  • WZP
  • Microsoft SQL Server
  • MySQL
  • Oracle
  • PL/SQL
  • PostgreSQL
  • Eclipse IDE
  • IBM Komunikacja osobista
  • Intellij IDEA
  • MT9750
  • openFT
  • Visual Studio Code
  • Java FX
  • Java RMI
  • Java Swing
  • Maven
  • Asembler
  • COBOL
  • PL/I
  • REXX
  • SPL4
  • C#
  • Java
  • JavaScript
  • Python
  • TypeScript
  • DMS
  • IPCS
  • ISPF
  • MQ
  • RACF
  • SDSF
  • SCLM
  • SMF
  • SMPE
  • OSP
  • XDC
  • FTP
  • Linux Networking
  • TCP/IP
  • Edytor sieci VMware
  • Wireshark
  • Windows Networking
  • Rdzeń .NET
  • .NET Framework
  • ASP.NET
  • Entity Framework
  • AWS
  • BS2000
  • Docker
  • Linux
  • SSH
  • Wirtualizacja VMWare
  • Rodzina Windows
  • z/OS
  • Angular
  • Bootstrap
  • CSS
  • Hibernacja
  • HTML
  • J2EE
  • JSP
  • JSTL
  • React
  • Serwlety
  • Spring Boot
  • Vue
  • Serwer IBM Liberty
  • IBM WebSphere
  • Jetty
  • Nginx
  • Tomcat
Pokaż wszystko Pokaż mniej

Przyszłość wsparcia dla systemów mainframe

Wraz z postępem technologicznym pojawiają się nowe sposoby efektywnego wsparcia dla systemów mainframe. Narzędzia takie jak sztuczna inteligencja, analiza predykcyjna i automatyzacja pozwalają ekspertom dostarczać lepsze utrzymanie systemów mainframe. Dzięki nim inżynierowie mogą analizować wydajność mainframe, przewidywać problemy, przydzielać zasoby do rutynowych zadań utrzymaniowych i szybko rozwiązywać problemy.

Dbaj o bezpieczeństwo i aktualność swoich systemów.

Nasze usługi utrzymania systemów mainframe zapewniają ciągłą innowację i długowieczność Twojej infrastruktury.

Dlaczego warto wybrać Innowise do wsparcia systemów mainframe?

Innowise oferuje najlepsze doświadczenie w zakresie konserwacji systemów mainframe i zaangażowanie w stałą współpracę, zapewniając, że systemy klienta zawsze działają optymalnie. Nasi doświadczeni eksperci dokładnie badają ekosystem mainframe klienta oraz jego specyficzne potrzeby i wymagania, aby zapewnić niezawodną wydajność systemów mainframe. Wykorzystują zarówno narzędzia dziedziczone, jak i najnowsze technologie oraz opierają się na dopracowanym procesie, aby oferować proaktywne utrzymanie i terminowe wsparcie, ułatwiając ciągłość biznesową i bezpieczny przepływ danych przez infrastrukturę technologiczną.

Doświadczeni profesjonaliści

Innowise oferuje zespoły doświadczonych profesjonalistów, dobrze zaznajomionych z utrzymaniem skomplikowanej infrastruktury mainframe. Pracując z organizacjami z różnych branż, nasi eksperci mogą skutecznie wspierać różnorodne, specyficzne potrzeby mainframe.

Nowoczesna technologia

Śledzimy pojawiające się narzędzia w świecie utrzymania systemów mainframe, aby umożliwić naszym klientom skuteczne osiąganie celów biznesowych. Ponadto, zgodność z aktualnymi standardami technologicznymi zapewnia przyszłościowość i zgodność z normami branżowymi.

Podejście zorientowane na klienta

Nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby dostarczać usługi skrojone na miarę potrzeb klienta. Analizują cele biznesowe i wymagania operacyjne, aby zapewnić usługę, która najlepiej odpowiada przepływom pracy klienta.

Proaktywne wsparcie

Nasi specjaliści mainframe priorytetowo traktują zapobieganie problemom, aby zminimalizować przestoje i straty możliwości. Korzystamy z wielu technologii analizy danych, aby przewidywać i rozwiązywać potencjalne problemy, zanim się rozwiną. Podejście proaktywne jest kluczem do zapewnienia długowieczności.

Opinie naszych klientów

ikona cytatów

Z przyjemnością polecamy Innowise jako niezawodnego partnera outsourcingu IT i wysoko cenimy ich dbałość o szczegóły i profesjonalizm.

logo firmy
Andreas Huber Właściciel firmy INDI Solutions & Consulting
ikona cytatów

Innowise ukończyło pierwsze MVP w ciągu trzech miesięcy. Ponieważ współpraca była efektywna, a zespół był bardzo skoncentrowany na naszych celach, liczba zespołu dostawcy wzrosła.

logo firmy
Marco Scarpa Menedżer ds. produktów technicznych Beantech S.r.l
ikona cytatów

Innowise świadczy usługi wzmocnienia personelu dla bliskiego klienta firmy świadczącej usługi IT. Zespół rekrutował zasoby w oparciu o różne projekty i wymagania dotyczące możliwości technologicznych.

logo firmy
Davide Criscione Założyciel i CEO DC Services GmbH

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

The frequency of IBM utrzymanie komputerów mainframe, depends on the specific system, usage intensity, and the business’s operational needs. It’s best to conduct routine checks and minor updates quarterly and perform more comprehensive maintenance once a year. Keep in mind that systems under heavy usage require more attention.

Główne wyzwania wsparcia aplikacji mainframe to kompatybilność z nowszym oprogramowaniem lub systemami operacyjnymi, integracja z nowoczesnymi aplikacjami oraz brak wykwalifikowanych specjalistów zaznajomionych ze starszymi systemami. Zgodność ze standardami i przepisami bezpieczeństwa również stanowi dodatkowe wyzwanie.

Tak, wsparcie produkcyjne mainframe jest zazwyczaj dostępne 24/7, szczególnie dla firm, które polegają na ciągłej pracy. Dostępność przez całą dobę jest kluczowa dla szybkiego rozwiązywania problemów i minimalizowania przestojów, co zapewnia płynne działanie krytycznych operacji biznesowych.

Wsparcie mainframe services often include assistance with data migration to newer platforms. This involves planning and executing the transfer of data and applications from mainframe systems to more modern infrastructures. It’s a complex process that requires careful handling to guarantee data integrity, compatibility, and minimal operational disruption.

Wsparcie mainframe obejmuje opracowanie strategii takich jak kopie zapasowe danych, redundancje systemowe oraz procedury odzyskiwania, które pozwalają na szybkie przywrócenie działania systemu mainframe w przypadku awarii. Ponadto, obejmuje procedury monitorowania wydajności, które umożliwiają planowanie rutynowych konserwacji predykcyjnych.

Outsourcing wsparcia mainframe umożliwia dostęp do specjalistycznej wiedzy i najnowszych narzędzi technologicznych, z którymi firma może mieć trudności w utrzymaniu we własnym zakresie. W ten sposób organizacja może strategicznie alokować zasoby, koncentrując się na głównych celach, podczas gdy infrastruktura jest utrzymywana przez doświadczoną stronę trzecią.

Skontaktuj się z nami

Zadzwoń or fill out the form below and we’ll get back to you once we’ve processed your request.

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat projekt, który pomoże nam lepiej go zrozumieć
    W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty
    Prześlij plik

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Ważne pliki: pdf, jpg, jpeg, png

    Informujemy, że po kliknięciu przycisku Wyślij Innowise będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z naszą Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu wniosku skontaktujemy się z Tobą, aby szczegółowo opisać potrzeby projektu i podpisać umowę NDA w celu zapewnienia poufności.

    2

    Po przeanalizowaniu Twoich potrzeb i oczekiwań, nasz zespół opracuje propozycję projektu z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i szacunkowymi kosztami.

    3

    Zorganizujemy spotkanie w celu omówienia oferty i ustalenia szczegółów.

    4

    Na koniec podpiszemy umowę i od razu rozpoczniemy pracę nad projektem.

    Potrzebujesz innych usług?

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    We’ll process your request and contact you back as soon as possible.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    arrow