Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Grazie!

Il modulo è stato inviato con successo.
Ulteriori informazioni sono contenute nella vostra casella di posta elettronica.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Usługi ulepszania aplikacji telekomunikacyjnych: 35% wzrost liczby pobrań i zadowolenia użytkowników

Innowise zaktualizował aplikację mobilną o nowe funkcje, aby zwiększyć przyjazność dla użytkownika i promować silniejszą retencję użytkowników.

Klient

Crusca
Telekomunikacja
Regione
UE
Klient od
2022

Nasz klient jest wiodącą firmą na europejskim rynku komunikacji mobilnej, cieszącą się reputacją dostawcy wysokiej jakości usług dla swoich klientów.

Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.

Wyzwanie: Krok naprzód w konkurencyjnej branży dzięki rozwiązaniu do zarządzania telekomunikacją

Nel mercato odierno, ci sono molti operatori di telefonia mobile che offrono servizi di comunicazione e una varietà di funzioni aggiuntive, con una conseguente intensa concorrenza. Nonostante il numero crescente di abbonati, ogni operatore cerca di attirare il maggior numero possibile di clienti e il numero di utenti è ancora limitato.

Konkurencja w branży powoduje spadek cen usług, co zmusza operatorów do obniżania kosztów i oferowania nowych i ulepszonych planów cenowych w celu utrzymania klientów. Ponadto operatorzy muszą inwestować w rozwój technologii, aby pozostać konkurencyjnymi, co wiąże się ze znacznymi inwestycjami finansowymi i ciągłym wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań. Aby zwiększyć lojalność klientów i konkurencyjność, jeden z klientów zwrócił się do Innowise o usługi ulepszania aplikacji. Jego celem było ulepszenie obecnej aplikacji mobilnej.

Rozwiązanie: Ulepszenie aplikacji mobilnej w celu uproszczenia sposobu zarządzania usługami przez użytkowników

Wdrożyliśmy nowe funkcje i ulepszyliśmy aplikację mobilną, aby stworzyć przyjazne dla użytkownika i wydajne rozwiązanie. Zaktualizowana wersja umożliwia użytkownikom zarządzanie saldem i ruchem, zapewniając jednocześnie ochronę antyspamową.

To zaawansowane rozwiązanie upraszcza zarządzanie usługami komunikacyjnymi, umożliwiając użytkownikom bezpieczne i wygodne zarządzanie wszystkimi ich potrzebami w jednej scentralizowanej lokalizacji, bez konieczności przełączania się między wieloma aplikacjami. Funkcja ta oszczędza czas i usprawnia codzienną rutynę.

Wdrożone funkcjonalności

Dzięki analizie konkurencji i konsultacjom z klientem zidentyfikowaliśmy kluczowe obszary wymagające poprawy w aplikacji. Doprowadziło to do wdrożenia nowych funkcji zaprojektowanych w celu zwiększenia zaangażowania i satysfakcji użytkowników:

  • Ulepszone zarządzanie numerami telefonów: Wdrożyliśmy bardziej zaawansowany system zarządzania numerami telefonów, który pozwala użytkownikom łatwo dodawać i personalizować numery telefonów dla siebie i swoich bliskich. Ponadto system oferuje elastyczność integracji z inteligentnymi urządzeniami, domowym Internetem i telewizją. Intuicyjny i przyjazny dla użytkownika interfejs zapewnia płynne przejście między wieloma kontami, dzięki czemu nasi klienci mogą z łatwością zarządzać swoją komunikacją.
  • Wygodne doładowanie konta: Ulepszyliśmy nasze opcje płatności za subskrypcję, włączając najczęściej używane metody płatności, w tym polecenie zapłaty, karty bankowe, automatyczne płatności i powiadomienia push. Nasi użytkownicy mogą wygodnie wykonywać przelewy pieniężne w swoim kraju, doładowywać karty transportowe i e-portfele, płacić za media, parkingi, usługi rządowe, a nawet kupować ubezpieczenie samochodu, kredytu hipotecznego lub zwierzęcia, a wszystko to z poziomu aplikacji. Dzięki naszemu nowemu i ulepszonemu systemowi płatności zarządzanie finansami nigdy nie było łatwiejsze.
  • Wsparcie 24/7: Nasz zespół zintegrował chatbota z aplikacją, umożliwiając użytkownikom szybkie rozwiązywanie wszelkich pytań lub wątpliwości w czasie rzeczywistym.
  • Skuteczna ochrona przed spamem: Dodaliśmy funkcję, która pozwala użytkownikom blokować niechciane połączenia przychodzące. Dodatkowo, użytkownicy mają możliwość edycji listy zablokowanych numerów.
  • "Family tracker": Il nostro team di sviluppo ha integrato un servizio che consente agli utenti di rintracciare la posizione dei propri cari se utilizzano i servizi mobili del nostro cliente. Con questo servizio, gli utenti possono stare tranquilli sapendo dove si trovano i loro familiari e amici.

Nasz zespół z powodzeniem wdrożył najnowocześniejsze rozwiązanie, które nie tylko zaspokaja potrzeby współczesnych osób, ale także optymalizuje ich codzienne życie. Dzięki tej innowacyjnej aplikacji użytkownicy mogą z łatwością zarządzać swoją komunikacją mobilną, domowym Internetem i usługami telewizyjnymi, co pozwala im zaoszczędzić cenny czas. Opracowane przez nas rozwiązanie do zarządzania telekomunikacją zmienia zasady gry, zapewniając użytkownikom wygodną, kompleksową platformę dla ich potrzeb telekomunikacyjnych.

Tecnologia

Android SDK
Kotlin, MVP, Clean Architecture, Dagger, RxJava2, Google Play Services & Billing, Firebase, Hiya SDK, MParticle SDK, Multi-Modules
iOS SDK
Swift, MVP, VIPER, Swinject, RxSwift, zakupy w aplikacji, Firebase, Hiya SDK, MParticle SDK
Back-end
Java

Proces

Aby zwiększyć aplikacji mobilnej Per una migliore gestione delle telecomunicazioni, il nostro team ha seguito un processo approfondito. In primo luogo, abbiamo condotto un'analisi approfondita dei requisiti aziendali, degli obiettivi, del pubblico di riferimento e delle caratteristiche uniche del cliente. Abbiamo raccolto e analizzato i dati per identificare le aree di miglioramento e formulato un piano completo per il software che rispondesse alle esigenze specifiche del cliente.

Poi abbiamo creato una rappresentazione visiva del software, che comprendeva wireframe, prototipi e mockup, sulla base delle informazioni raccolte. La fase di progettazione si è concentrata sulla creazione di un'interfaccia facile da usare, che fornisse ai clienti una navigazione e un accesso agevoli alle funzioni dell'applicazione.

Następnie nasz zespół programistów rozpoczął kodowanie i wdrażanie rozwiązania w oparciu o projekty i wymagania, przy użyciu zwinnej metodologii, aby zapewnić terminową dostawę w ramach określonego budżetu. Po zakończeniu prac programistycznych, oprogramowanie zostało poddane testom pod kątem funkcjonalności, wydajności i doświadczenia użytkownika, aby zapewnić zgodność ze wszystkimi standardami. Nasz zespół wykorzystał różne metody testowania, aby zidentyfikować i rozwiązać wszelkie problemy, które pojawiły się na tym etapie.

Następnie zapewniliśmy płynną inżynierię wydań, udostępnianie infrastruktury i zarządzanie w celu optymalnego i prostego działania opracowanego oprogramowania. Nasz Zespół DevOps zapewnił, że oprogramowanie zostało wdrożone w sposób wydajny, bezpieczny i spójny.

Infine, abbiamo fornito assistenza e manutenzione al software, mantenendolo aggiornato alle mutevoli esigenze del cliente e alle tendenze del mercato. Il nostro team ha lavorato a stretto contatto con il cliente per apportare i miglioramenti necessari e garantire che il software rimanesse rilevante nel settore delle telecomunicazioni in rapida evoluzione.

W wyniku tego procesu aplikacja mobilna została ulepszona w celu lepszego zarządzania telekomunikacją, a klient był zadowolony z wyniku. Nowe oprogramowanie oferowało lepszą funkcjonalność, wydajność i doświadczenie użytkownika, ostatecznie pomagając klientowi osiągnąć jego cele biznesowe.

Zespół

1
Kierownik projektu
2
Specjaliści BA
3
Inżynierowie QA
1
Specjalista ds. inżynierii dostaw
3
Programiści Java Back-end
3
Programiści Android
3
Programiści iOS

Wyniki: Większa wygoda użytkowania i lepsza kontrola dzięki 70%

Nasz zespół z powodzeniem wdrożył nowe funkcje, które znacznie zwiększyły wartość aplikacji mobilnej dla jej użytkowników. Nowo opracowane funkcje umożliwiają klientom lepszą kontrolę nad wydatkami na komunikację mobilną, zarządzanie numerami i połączonymi usługami, sprawdzanie sald i pozostałego zużycia danych, konfigurowanie ochrony przed połączeniami spamowymi oraz szybkie lokalizowanie bliskich na mapie. Ponadto aplikacja zapewnia również możliwość doładowania salda przy użyciu różnych metod płatności, w tym kart kredytowych i płatności automatycznych.

Nelle interviste con gli utenti, si è notato che la versione aggiornata dell'applicazione è diventata ancora più comoda. Gli utenti hanno trovato l'applicazione un assistente indispensabile nella loro vita quotidiana. Li ha aiutati a gestire facilmente i pagamenti e la connessione ai servizi di comunicazione senza alcuna difficoltà. Questo feedback positivo indica che le funzioni aggiornate hanno risposto con successo alle esigenze degli utenti e hanno migliorato la loro esperienza complessiva con l'applicazione.

Czas trwania projektu
  • Lipiec 2020 - czerwiec 2022

35%

aumento dei download

76%

aumento della soddisfazione degli utenti

Się się z nami!

Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat
    In caso di necessità, i dati sono stati pubblicati sul sito web della società.
    Prezzo di vendita

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Visualizza i file: pdf, jpg, jpeg, png

    Informiamo che, a causa di un problema di sicurezza, Wyślij Innowise ha deciso di non fare ricorso a due o più dane osobowe, ma di non farle entrare in casa. Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.

    Potrzebujesz innych usług?

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    Elaboreremo la vostra richiesta e vi ricontatteremo al più presto.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    freccia