Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Thank you!

The form has been successfully submitted.
Please find further information in your mailbox.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Usługi ulepszania aplikacji telekomunikacyjnych: 35% wzrost liczby pobrań i zadowolenia użytkowników

Innowise zaktualizował aplikację mobilną o nowe funkcje, aby zwiększyć przyjazność dla użytkownika i promować silniejszą retencję użytkowników.

Klient

Branża
Telekomunikacja
Region
UE
Klient od
2022

Nasz klient jest wiodącą firmą na europejskim rynku komunikacji mobilnej, cieszącą się reputacją dostawcy wysokiej jakości usług dla swoich klientów.

Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.

Wyzwanie: Krok naprzód w konkurencyjnej branży dzięki rozwiązaniu do zarządzania telekomunikacją

In today’s market, there are many mobile operators offering communication services and a variety of additional features, resulting in intense competition. Despite the growing number of subscribers, each operator strives to attract as many customers as possible, and the number of users is still limited.

Konkurencja w branży powoduje spadek cen usług, co zmusza operatorów do obniżania kosztów i oferowania nowych i ulepszonych planów cenowych w celu utrzymania klientów. Ponadto operatorzy muszą inwestować w rozwój technologii, aby pozostać konkurencyjnymi, co wiąże się ze znacznymi inwestycjami finansowymi i ciągłym wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań. Aby zwiększyć lojalność klientów i konkurencyjność, jeden z klientów zwrócił się do Innowise o usługi ulepszania aplikacji. Jego celem było ulepszenie obecnej aplikacji mobilnej.

Rozwiązanie: Ulepszenie aplikacji mobilnej w celu uproszczenia sposobu zarządzania usługami przez użytkowników

Wdrożyliśmy nowe funkcje i ulepszyliśmy aplikację mobilną, aby stworzyć przyjazne dla użytkownika i wydajne rozwiązanie. Zaktualizowana wersja umożliwia użytkownikom zarządzanie saldem i ruchem, zapewniając jednocześnie ochronę antyspamową.

To zaawansowane rozwiązanie upraszcza zarządzanie usługami komunikacyjnymi, umożliwiając użytkownikom bezpieczne i wygodne zarządzanie wszystkimi ich potrzebami w jednej scentralizowanej lokalizacji, bez konieczności przełączania się między wieloma aplikacjami. Funkcja ta oszczędza czas i usprawnia codzienną rutynę.

Wdrożone funkcjonalności

Dzięki analizie konkurencji i konsultacjom z klientem zidentyfikowaliśmy kluczowe obszary wymagające poprawy w aplikacji. Doprowadziło to do wdrożenia nowych funkcji zaprojektowanych w celu zwiększenia zaangażowania i satysfakcji użytkowników:

  • Ulepszone zarządzanie numerami telefonów: Wdrożyliśmy bardziej zaawansowany system zarządzania numerami telefonów, który pozwala użytkownikom łatwo dodawać i personalizować numery telefonów dla siebie i swoich bliskich. Ponadto system oferuje elastyczność integracji z inteligentnymi urządzeniami, domowym Internetem i telewizją. Intuicyjny i przyjazny dla użytkownika interfejs zapewnia płynne przejście między wieloma kontami, dzięki czemu nasi klienci mogą z łatwością zarządzać swoją komunikacją.
  • Wygodne doładowanie konta: Ulepszyliśmy nasze opcje płatności za subskrypcję, włączając najczęściej używane metody płatności, w tym polecenie zapłaty, karty bankowe, automatyczne płatności i powiadomienia push. Nasi użytkownicy mogą wygodnie wykonywać przelewy pieniężne w swoim kraju, doładowywać karty transportowe i e-portfele, płacić za media, parkingi, usługi rządowe, a nawet kupować ubezpieczenie samochodu, kredytu hipotecznego lub zwierzęcia, a wszystko to z poziomu aplikacji. Dzięki naszemu nowemu i ulepszonemu systemowi płatności zarządzanie finansami nigdy nie było łatwiejsze.
  • Wsparcie 24/7: Nasz zespół zintegrował chatbota z aplikacją, umożliwiając użytkownikom szybkie rozwiązywanie wszelkich pytań lub wątpliwości w czasie rzeczywistym.
  • Skuteczna ochrona przed spamem: Dodaliśmy funkcję, która pozwala użytkownikom blokować niechciane połączenia przychodzące. Dodatkowo, użytkownicy mają możliwość edycji listy zablokowanych numerów.
  • “Family tracker”: Our development team has integrated a service that allows users to track the location of their loved ones if they are using our client’s mobile services. With this service, users can have peace of mind knowing the whereabouts of their family and friends.

Nasz zespół z powodzeniem wdrożył najnowocześniejsze rozwiązanie, które nie tylko zaspokaja potrzeby współczesnych osób, ale także optymalizuje ich codzienne życie. Dzięki tej innowacyjnej aplikacji użytkownicy mogą z łatwością zarządzać swoją komunikacją mobilną, domowym Internetem i usługami telewizyjnymi, co pozwala im zaoszczędzić cenny czas. Opracowane przez nas rozwiązanie do zarządzania telekomunikacją zmienia zasady gry, zapewniając użytkownikom wygodną, kompleksową platformę dla ich potrzeb telekomunikacyjnych.

Technologie

Android SDK
Kotlin, MVP, Clean Architecture, Dagger, RxJava2, Google Play Services & Billing, Firebase, Hiya SDK, MParticle SDK, Multi-Modules
iOS SDK
Swift, MVP, VIPER, Swinject, RxSwift, zakupy w aplikacji, Firebase, Hiya SDK, MParticle SDK
Back-end
Java

Proces

Aby zwiększyć aplikacji mobilnej for better telecom management, our team followed a thorough process. Firstly, we conducted an in-depth analysis of the client’s business requirements, goals, target audience, and unique characteristics. We gathered and analyzed data to identify areas of improvement and formulated a comprehensive plan for the software that would cater to the client’s specific needs.

Next, we created a visual representation of the software, which included wireframes, prototypes, and mockups, based on the information we gathered. The design phase focused on creating a user-friendly interface that would provide customers with easy navigation and access to the app’s features.

Następnie nasz zespół programistów rozpoczął kodowanie i wdrażanie rozwiązania w oparciu o projekty i wymagania, przy użyciu zwinnej metodologii, aby zapewnić terminową dostawę w ramach określonego budżetu. Po zakończeniu prac programistycznych, oprogramowanie zostało poddane testom pod kątem funkcjonalności, wydajności i doświadczenia użytkownika, aby zapewnić zgodność ze wszystkimi standardami. Nasz zespół wykorzystał różne metody testowania, aby zidentyfikować i rozwiązać wszelkie problemy, które pojawiły się na tym etapie.

Następnie zapewniliśmy płynną inżynierię wydań, udostępnianie infrastruktury i zarządzanie w celu optymalnego i prostego działania opracowanego oprogramowania. Nasz Zespół DevOps zapewnił, że oprogramowanie zostało wdrożone w sposób wydajny, bezpieczny i spójny.

Finally, we provided support and maintenance to the software and kept it up-to-date with the client’s changing needs and market trends. Our team worked closely with the client to make necessary improvements and ensure that the software remained relevant in the rapidly evolving telecom industry.

W wyniku tego procesu aplikacja mobilna została ulepszona w celu lepszego zarządzania telekomunikacją, a klient był zadowolony z wyniku. Nowe oprogramowanie oferowało lepszą funkcjonalność, wydajność i doświadczenie użytkownika, ostatecznie pomagając klientowi osiągnąć jego cele biznesowe.

Zespół

1
Kierownik projektu
2
Specjaliści BA
3
Inżynierowie QA
1
Specjalista ds. inżynierii dostaw
3
Programiści Java Back-end
3
Programiści Android
3
Programiści iOS

Wyniki: Większa wygoda użytkowania i lepsza kontrola dzięki 70%

Nasz zespół z powodzeniem wdrożył nowe funkcje, które znacznie zwiększyły wartość aplikacji mobilnej dla jej użytkowników. Nowo opracowane funkcje umożliwiają klientom lepszą kontrolę nad wydatkami na komunikację mobilną, zarządzanie numerami i połączonymi usługami, sprawdzanie sald i pozostałego zużycia danych, konfigurowanie ochrony przed połączeniami spamowymi oraz szybkie lokalizowanie bliskich na mapie. Ponadto aplikacja zapewnia również możliwość doładowania salda przy użyciu różnych metod płatności, w tym kart kredytowych i płatności automatycznych.

In user interviews, it was noted that the updated application version has become even more convenient. Users also found the application to be an indispensable assistant in their daily lives. It helped them easily manage payments and connection for communication services without any difficulties. This positive feedback indicates that the updated features have successfully addressed the users’ needs and improved their overall experience with the application.

Czas trwania projektu
  • Lipiec 2020 - czerwiec 2022

35%

increase in downloads

76%

boost in user satisfaction

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat projekt, który pomoże nam lepiej go zrozumieć
    W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty
    Prześlij plik

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Ważne pliki: pdf, jpg, jpeg, png

    Informujemy, że po kliknięciu przycisku Wyślij Innowise będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z naszą Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    We’ll process your request and contact you back as soon as possible.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    arrow