Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Grazie!

Il modulo è stato inviato con successo.
Ulteriori informazioni sono contenute nella vostra casella di posta elettronica.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Rozwój oprogramowania inwestycyjnego: wzrost wydajności operacyjnej dla znanego banku o 17%

Innowise opracowało bogatą w funkcje aplikację finansową do zarządzania depozytami bankowymi, inwestycjami w akcje, portfelami aktywów, oszczędnościami emerytalnymi i nie tylko pod jednym dachem.

Klient

Crusca
Fintech, Bankowość, Inwestycje
Regione
Niemcy, Szwajcaria
Klient od
2021

Naszym klientem jest międzynarodowa firma dostarczająca kompleksowe rozwiązania bankowe, które zwiększają wygodę, elastyczność i efektywność kosztową w całym finansowym łańcuchu wartości.

Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.

Wyzwanie

Przestarzały portal inwestycyjny pozbawiony elastyczności i zgodności z wytycznymi bankowymi

Il settore bancario è ricco di soluzioni che migliorano l'esperienza dei clienti, attirano nuovo pubblico e migliorano le operazioni aziendali. Tuttavia, le banche devono far sì che le loro offerte si distinguano in questo mercato altamente competitivo. Oltre a fornire soluzioni personalizzate che soddisfino le esigenze degli utenti, devono garantire una sicurezza senza pari e la conformità alle normative finanziarie globali.

Nasz klient świadczy usługi bankowe i inwestycyjne w ponad 20 krajach, z oddziałami rozproszonymi na całym świecie. Klient chciał zmodernizować swój własny portal inwestycyjny, czyniąc go bardziej elastycznym, wszechstronnym i zgodnym z wytycznymi branżowymi. W związku z tym zwrócił się do Innowise o stworzenie wszechstronnego rozwiązania inwestycyjnego z płynnymi dostosowaniami w oparciu o ujednolicone europejskie wytyczne. banki ustawodawstwo.

Wdrożenie

Aplikacja inwestycyjna typu back-office, w tym panel administracyjny, system CRM, menedżer portfela i inne.

Il nostro cliente disponeva già di un reparto di ricerca e sviluppo che si occupava di sviluppare soluzioni digitali per la gestione patrimoniale, gli investimenti, il credito, le assicurazioni e altro ancora. A sua volta, Innowise è stato incaricato di creare un'applicazione di back-office per gli investimenti in grado di aggiungere nuove funzionalità (per applicazioni web/mobili, localizzazioni, ecc.) se necessario. Insieme agli specialisti interni del cliente, abbiamo sviluppato una piattaforma di investimento integrata contenente una serie di microservizi per facilitare la gestione delle attività finanziarie.

Role użytkowników i administratorów

Le persone fisiche e giuridiche possono gestire facilmente le proprie finanze attraverso un'interfaccia utente che mostra le funzionalità dell'applicazione in modo semplice da navigare. I clienti aziendali possono visualizzare il saldo del conto, trasferire fondi, gestire gli investimenti, pagare le bollette e gestire le informazioni sul conto. La piattaforma comprende anche un pannello di amministrazione in cui i manager bancari possono regolare varie impostazioni (valute, questionari, obiettivi, modelli, localizzazioni, ecc.), definire ruoli e responsabilità e dare accesso agli artefatti del sistema.

System CRM

Tra i compiti principali del progetto, il nostro team ha partecipato allo sviluppo del CRM, progettando un sistema basato su database che ha permesso ai dipendenti della banca di raccogliere, organizzare e analizzare le informazioni sui clienti provenienti da varie fonti, tra cui transazioni, investimenti, interazioni con il servizio clienti e campagne di marketing. Utilizzando un sistema CRM, i dipendenti della banca possono gestire in modo efficiente le richieste di informazioni fornendo una visione a 360 gradi della storia di un cliente e consentendo loro di accedere rapidamente alle informazioni memorizzando i contatti, i conti e le informazioni demografiche in un database centrale. Inoltre, consente ai manager di adattare le attività promozionali, tracciare le prestazioni operative e identificare le opportunità di cross-selling per offrire le soluzioni bancarie più adatte in base alle preferenze e ai comportamenti dei clienti.

Menedżer portfela

Ponadto nasz zespół projektowy zaktualizował menedżera portfela, ułatwiając osobom fizycznym i prawnym zarządzanie aktywami i inwestycjami. Teraz użytkownicy mogą zarządzać portfelami aktywów i kupować/sprzedawać obligacje, fundusze inwestycyjne i inne aktywa w czasie rzeczywistym, optymalizować i przywracać ich rentowność w oparciu o benchmarki branżowe, przeglądać historię i statystyki oraz wiele więcej z jednego miejsca. Ponadto nasz zespół projektowy wykorzystał zaawansowaną analitykę inwestycyjną, aby pomóc alokatorom zbudować zdywersyfikowany portfel inwestycyjny dostosowany do ogólnych celów inwestycyjnych i tolerancji ryzyka.

Mailing, powiadomienia i raporty

Wreszcie, wdrożyliśmy kilka usług pomocniczych, aby płynnie zarządzać zasobami osobistymi. Zespół projektowy skonfigurował usługę mailingową do wysyłania zapytań, próśb o wsparcie i przekazywania informacji zwrotnych. Ponadto bank może wysyłać klientom alerty bezpieczeństwa, aktualizacje konta lub oferty promocyjne za pośrednictwem poczty elektronicznej i innych kanałów komunikacji.

Zmodernizowaliśmy również system powiadomień bankowych, czyniąc go bardziej dokładnym i opartym na zdarzeniach. Dzięki temu klienci otrzymują natychmiastowe powiadomienia po zakończeniu transakcji, dokonaniu wpłaty lub dokonaniu płatności za pośrednictwem powiadomień push, SMS, e-mail lub wiadomości w aplikacji bez przerywania lub błędnego adresowania.

Aby monitorować i oceniać efektywność operacji bankowych, nasz zespół projektowy przekształcił system raportów i zestawień finansowych. Klienci mogą przeglądać salda swoich rachunków, historię transakcji, rejestry płatności i inne dane. dane finansowe w czasie rzeczywistym i pobierać osobiste statystyki w formacie PDF, Excel lub CSV w celu dalszej analizy lub prowadzenia dokumentacji.

Technologie i narzędzia

Back-end

.NET, xUnit, Moq, RabbitMQ, SonarQube, YAML, C#, MVC, LINQ, Entity Framework

Front-end

JavaScript, React, CSS

Bazar

MS SQL, procedury składowane, EF

Cloud

Azure Rurociągi

QA

Postman, Cypress, Github, Jira, Confluence

Proces

Inizialmente, Innowise ha completato un processo di onboarding approfondito per comprendere appieno le specificità dell'attività del cliente prima di immergersi nel progetto. L'ambito comprendeva molte spiegazioni e chiarimenti, quindi abbiamo mantenuto uno stretto contatto con il cliente per risolvere rapidamente i problemi e mantenere un corso del progetto senza ritardi.

Il team di progetto ha dovuto affrontare diverse sfide nel corso del progetto, tra cui requisiti poco chiari per le nuove funzionalità, sintassi del codice legacy, vocabolario bancario complicato e un processo macchinoso per la gestione di progetti concomitanti da parte del fornitore. 

Aby śledzić pośrednie postępy i rezultaty, nasz zespół korzystał z Google Meet, aby pozostać w kontakcie z innymi zespołami projektowymi i interesariuszami.

Obecnie projekt jest w toku, a Innowise pracuje nad modułami emerytalnymi i emerytalnymi, zapewniając wsparcie po uruchomieniu istniejących modułów, usuwając błędy systemowe i dodając nowe funkcje w razie potrzeby.

Zespół

1
Analityk biznesowy
4
Programistów front-end
12
Programistów back-end
1
Inżynier DevOps
2
Inżynierowie QA
team-innowise

Wyniki

Usprawniona wydajność operacyjna i zmniejszony wysiłek manualny po opracowaniu oprogramowania dla bankowości inwestycyjnej

Innowise ha sviluppato un portale di investimenti che fornisce informazioni sui portafogli di investimento degli utenti, sulle statistiche di distribuzione degli asset e sulle variazioni di valore, coprendo informazioni su depositi, azioni, obbligazioni, risparmi pensionistici e altro ancora. Oltre ad aggiornare l'interfaccia utente, il team di progetto ha introdotto ruoli di utente e di amministratore. Gli utenti possono visualizzare il saldo del proprio conto, trasferire fondi, governare gli investimenti, pagare le bollette e gestire le informazioni sul conto, mentre i manager della banca, in qualità di amministratori, regolano varie impostazioni (valute, questionari, obiettivi, modelli, localizzazioni, ecc.), definiscono ruoli e responsabilità e danno accesso agli artefatti del sistema.

Ponadto pomogliśmy zaktualizować bankowy CRM, aby przechowywać informacje o klientach korporacyjnych w scentralizowanym repozytorium bez ryzyka wycieku danych osobowych. Dzięki zaawansowanym wykresom statystycznym i żywym pulpitom nawigacyjnym przekształciliśmy menedżera portfela w potężne narzędzie do oceny i planowania działań inwestycyjnych w całym łańcuchu wartości. Dodatkowo skonfigurowaliśmy powiadomienia sterowane zdarzeniami, inteligentne raportowanie i usługi pocztowe, aby płynnie wykonywać czynności bankowe. W rezultacie kompleksowa platforma bankowa skutecznie alokuje zasoby i generuje zyski.

Czas trwania projektu
  • Listopad 2021 r. - w trakcie realizacji

24%

ograniczenie formalności

17%

wzrost wydajności operacyjnej

Się się z nami!

Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat
    In caso di necessità, i dati sono stati pubblicati sul sito web della società.
    Prezzo di vendita

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Visualizza i file: pdf, jpg, jpeg, png

    Informiamo che, a causa di un problema di sicurezza, Wyślij Innowise ha deciso di non fare ricorso a due o più dane osobowe, ma di non farle entrare in casa. Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.

    Potrzebujesz innych usług?

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    Elaboreremo la vostra richiesta e vi ricontatteremo al più presto.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    freccia