The form has been successfully submitted.
Please find further information in your mailbox.
Innowise opracowało bogatą w funkcje aplikację finansową do zarządzania depozytami bankowymi, inwestycjami w akcje, portfelami aktywów, oszczędnościami emerytalnymi i nie tylko pod jednym dachem.
Naszym klientem jest międzynarodowa firma dostarczająca kompleksowe rozwiązania bankowe, które zwiększają wygodę, elastyczność i efektywność kosztową w całym finansowym łańcuchu wartości.
Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.
The banking industry is plentiful with solutions that enhance customer experiences, attract new audiences, and improve business operations. However, banks should make their offerings stand out in this highly competitive market. Along with providing customized solutions that meet users’ needs, they must ensure unparalleled security and compliance with global financial regulations.
Nasz klient świadczy usługi bankowe i inwestycyjne w ponad 20 krajach, z oddziałami rozproszonymi na całym świecie. Klient chciał zmodernizować swój własny portal inwestycyjny, czyniąc go bardziej elastycznym, wszechstronnym i zgodnym z wytycznymi branżowymi. W związku z tym zwrócił się do Innowise o stworzenie wszechstronnego rozwiązania inwestycyjnego z płynnymi dostosowaniami w oparciu o ujednolicone europejskie wytyczne. banki ustawodawstwo.
Our client already had an R&D department that focused on developing digital solutions that span wealth management, investing, credit, insurance, and more. In turn, Innowise was tasked with creating a back-office investment application capable of adding new features (for web/mobile applications, localizations, etc.) if necessary. Together with the client’s in-house specialists, we developed an integrated investment platform containing a number of microservices to make managing financial assets easier.
Individuals and legal entities can easily manage their finances through a client UI displaying the application’s features in an easy-to-navigate way. There, corporate clients can view their account balance, transfer funds, govern investments, pay bills, and manage their account information. The platform also includes an admin panel where bank managers can adjust various settings (currencies, questionnaires, goals, templates, localizations, etc.), define roles and responsibilities, and give access to system artifacts.
As one of the key project tasks, our team participated in CRM development, designing a database-driven system that allowed banking employees to collect, organize, and analyze customer information from various sources, including transactions, investments, customer service interactions, and marketing campaigns. Using a CRM system, bank employees can manage inquiries efficiently by providing a 360-degree view of a customer’s history and enabling them to access the information quickly by storing contact, account, and demographic information in a central database. Moreover, it allows managers to adjust promotional activities, track operational performance, and identify cross-selling opportunities to offer the best-suited banking solutions based on customer preferences and behaviors.
Ponadto nasz zespół projektowy zaktualizował menedżera portfela, ułatwiając osobom fizycznym i prawnym zarządzanie aktywami i inwestycjami. Teraz użytkownicy mogą zarządzać portfelami aktywów i kupować/sprzedawać obligacje, fundusze inwestycyjne i inne aktywa w czasie rzeczywistym, optymalizować i przywracać ich rentowność w oparciu o benchmarki branżowe, przeglądać historię i statystyki oraz wiele więcej z jednego miejsca. Ponadto nasz zespół projektowy wykorzystał zaawansowaną analitykę inwestycyjną, aby pomóc alokatorom zbudować zdywersyfikowany portfel inwestycyjny dostosowany do ogólnych celów inwestycyjnych i tolerancji ryzyka.
Wreszcie, wdrożyliśmy kilka usług pomocniczych, aby płynnie zarządzać zasobami osobistymi. Zespół projektowy skonfigurował usługę mailingową do wysyłania zapytań, próśb o wsparcie i przekazywania informacji zwrotnych. Ponadto bank może wysyłać klientom alerty bezpieczeństwa, aktualizacje konta lub oferty promocyjne za pośrednictwem poczty elektronicznej i innych kanałów komunikacji.
Zmodernizowaliśmy również system powiadomień bankowych, czyniąc go bardziej dokładnym i opartym na zdarzeniach. Dzięki temu klienci otrzymują natychmiastowe powiadomienia po zakończeniu transakcji, dokonaniu wpłaty lub dokonaniu płatności za pośrednictwem powiadomień push, SMS, e-mail lub wiadomości w aplikacji bez przerywania lub błędnego adresowania.
Aby monitorować i oceniać efektywność operacji bankowych, nasz zespół projektowy przekształcił system raportów i zestawień finansowych. Klienci mogą przeglądać salda swoich rachunków, historię transakcji, rejestry płatności i inne dane. dane finansowe w czasie rzeczywistym i pobierać osobiste statystyki w formacie PDF, Excel lub CSV w celu dalszej analizy lub prowadzenia dokumentacji.
Back-end
.NET, xUnit, Moq, RabbitMQ, SonarQube, YAML, C#, MVC, LINQ, Entity Framework
Front-end
JavaScript, React, CSS
Baza danych
MS SQL, procedury składowane, EF
Cloud
Azure Rurociągi
QA
Postman, Cypress, Github, Jira, Confluence
Initially, Innowise completed a thorough onboarding process to fully understand the specifics of the customer’s business before diving into the project. The scope included many explanations and clarifications, so we kept close contact with the client to resolve issues quickly and maintain a delay-free project course.
The project team faced several challenges throughout the project, including unclear requirements for new features, legacy code syntax, complicated banking vocabulary, and a cumbersome process for managing concurrent projects on the vendor’s side.
Aby śledzić pośrednie postępy i rezultaty, nasz zespół korzystał z Google Meet, aby pozostać w kontakcie z innymi zespołami projektowymi i interesariuszami.
Obecnie projekt jest w toku, a Innowise pracuje nad modułami emerytalnymi i emerytalnymi, zapewniając wsparcie po uruchomieniu istniejących modułów, usuwając błędy systemowe i dodając nowe funkcje w razie potrzeby.
Innowise has developed an investment portal that provides information on users’ investment portfolios, asset distribution statistics, and value changes, covering information about deposits, stock, bonds, pension savings, and more. In addition to updating the user interface, the project team introduced both user and admin roles. Users can view their account balance, transfer funds, govern investments, pay bills, and manage their account information, while bank managers as admins adjust various settings (currencies, questionnaires, goals, templates, localizations, etc.), define roles and responsibilities, and give access to system artifacts.
Ponadto pomogliśmy zaktualizować bankowy CRM, aby przechowywać informacje o klientach korporacyjnych w scentralizowanym repozytorium bez ryzyka wycieku danych osobowych. Dzięki zaawansowanym wykresom statystycznym i żywym pulpitom nawigacyjnym przekształciliśmy menedżera portfela w potężne narzędzie do oceny i planowania działań inwestycyjnych w całym łańcuchu wartości. Dodatkowo skonfigurowaliśmy powiadomienia sterowane zdarzeniami, inteligentne raportowanie i usługi pocztowe, aby płynnie wykonywać czynności bankowe. W rezultacie kompleksowa platforma bankowa skutecznie alokuje zasoby i generuje zyski.
24%
ograniczenie formalności
17%
wzrost wydajności operacyjnej
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.
Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.
Dowiedz się jako pierwszy o innowacjach IT i interesujących studiach przypadków.
© 2007-2024 Innowise. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności. Polityka dotycząca plików cookie.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warszawa, Polska
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatności, w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
We’ll process your request and contact you back as soon as possible.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.