Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Grazie!

Il modulo è stato inviato con successo.
Ulteriori informazioni sono contenute nella vostra casella di posta elettronica.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Rozwój PIM: 15% wzrost sprzedaży dzięki scentralizowanemu systemowi

Innowise opracował internetowy system PIM, który służy jako centralne repozytorium do gromadzenia, optymalizacji i dystrybucji danych o zawartości produktu.

Klient

Crusca
Handel detaliczny, Dobra konsumpcyjne
Regione
UE
Klient od
2022
Il nostro cliente è un grande rivenditore di abbigliamento con sede nell'UE con un vasto assortimento che aveva bisogno di consolidare e armonizzare tutti i dati sui contenuti dei prodotti per gestirli in modo più efficiente. Le informazioni dettagliate sul cliente non possono essere divulgate in base alle disposizioni dell'NDA.

Wyzwanie

Przed zwróceniem się do Innowise, nasz klient korzystał wcześniej z firmy Oparte na Magento per la vendita di abbigliamento. Con le nuove unità commerciali che comprendevano diverse proprietà, i responsabili del marketing hanno trovato difficile raccogliere, gestire e aggiungere informazioni sui prodotti. Impiegavano ore per caricare nuove informazioni e navigare tra file di testo incoerenti, file PDF/Excel multipli, video e milioni di fogli di calcolo sparsi nelle cartelle dell'azienda. In questo modo, il lancio di ogni nuovo prodotto si traduceva in informazioni frammentarie e spesso errate sul sito web e, di conseguenza, in un ostacolo alle scadenze e a un mancato time-to-market.

Aby uporządkować sprawy oraz zapewnić automatyzację i elastyczność zarządzania danymi produktów, nasz klient wpadł na pomysł wdrożenia PIM kompatybilnego ze sklepem internetowym klienta.

Wdrożenie

Aby sprostać wyzwaniu klienta, zbudowaliśmy pełnoprawny, niestandardowy system PIM, który konsoliduje dane dotyczące zawartości produktu w jednym miejscu i zapewnia ich aktualizację i ujednolicenie. Nasz zespół umożliwił płynne dodawanie opisów/tłumaczeń produktów, jednostek SKU, cen, etykiet, treści uzupełniających (zdjęć, filmów) i innych specyfikacji produktów. Ostatecznie stworzyliśmy jedno centralne źródło prawdy, w którym wszystkie informacje są ujednolicone, eliminując potrzebę przełączania się między arkuszami kalkulacyjnymi i folderami.

Aby osiągnąć bogatą funkcjonalność i spójność danych, wykorzystaliśmy najlepsze światowe praktyki PIM i naszą własną wiedzę. W związku z tym nasz zespół projektowy zastosował architekturę EAV (entity-attribute-value model) do tworzenia encji dowolnego typu zawierających nazwę produktu, opis i unikalny identyfikator (UI) z dowolnymi atrybutami i hierarchią. Ponieważ EAV implikuje ciężką strukturę i przechowywanie informacji w kilku źródłach, skonfigurowaliśmy relacyjną bazę danych do głównego przechowywania i nierelacyjną (ElasticSearch) do indeksowania i szybkiego dostępu w oparciu o natychmiastowe buforowanie. Aby uzyskać dostęp do plików wideo, skonfigurowaliśmy przechowywanie multimediów w chmurze.

System PIM zapewnia menedżerom dużą elastyczność przy wyborze typów i atrybutów nowych produktów. Dzięki temu nasz klient, na przykład, może łatwo przestawić się ze sprzedaży ubrań na sprzedaż iPhone’ów, śrubokrętów, a nawet internetowych kursów ogrodniczych bez konieczności restrukturyzacji istniejącej platformy.

Ponadto zapewniliśmy możliwość dostosowania domyślnych typów produktów. W ten sposób nasz klient mógł dodawać nowe jednostki handlowe w następujący sposób:

  • Prosty. Pojedynczy produkt jest sprzedawany ze stałymi właściwościami (rozmiar, waga, materiał itp.) i nie ma odmian.
  • Konfigurowalne. Konfigurowalne oznacza wiele prostych produktów, które zawierają kilka rozmiarów lub opcji kolorystycznych.
  • Wirtualne. W przeciwieństwie do widocznych i fizycznych produktów wspomnianych powyżej, produkt wirtualny może być usługą, członkostwem, gwarancją lub subskrypcją, która nie wymaga wysyłki ani dostawy.
  • Zgrupowane. Kupowanie ich razem jest zwykle bardziej korzystne niż kupowanie ich osobno, ponieważ mają one podobne cechy lub są ze sobą powiązane.
  • Pakiet. Kupujący nie mają wyboru i muszą zakupić wszystkie produkty w zestawie zawierającym produkty w pakiecie.
  • Do pobrania. Jak sama nazwa wskazuje, klienci mogą pobierać oprogramowanie, pliki, ebooki, filmy itp. po obejrzeniu zwiastunów lub sampli.

Jako duży sprzedawca internetowy, nasz klient zarządza wieloma informacjami o produktach związanych z odzieżą. W ten sposób każdy przedmiot zawiera takie atrybuty, jak rozmiar, kolor, materiał, instrukcje dotyczące pielęgnacji, informacje o wysyłce i dane marketingowe (tytuły, opisy, zdjęcia itp.) Mając to na uwadze, Innowise wdrożył następujące funkcje PIM.

Modelowanie danych produktu

W celu dodawania nowych danych dotyczących zawartości produktu opracowaliśmy narzędzie internetowe, które umożliwia operacje typu “przeciągnij i upuść” bez konieczności kodowania. Narzędzie to pozwala użytkownikom tworzyć encje, atrybuty i relacje, a także utrzymywać SKU w organizacji przez cały cykl życia produktu. Co więcej, jest ono dostarczane z gotowymi szablonami, które upraszczają organizację, agregację, klasyfikację i tłumaczenie informacji o produktach.

Publikowanie wielokanałowe

Klienci oczekują dokładnych, spójnych informacji podczas całej swojej podróży. Aby zapewnić aktualność danych o produkcie w różnych kanałach sprzedaży i komunikacji, wdrożyliśmy wielokanałową aktualizację danych. Na przykład, jeśli cena określonego produktu zmieni się z 30$ na 50$, marketerzy powinni odpowiednio zaktualizować informacje na stronie internetowej, w arkuszach cenowych i katalogach. Dzięki systemowi PIM menedżerowie zmieniają ceny raz, a dzięki wbudowanym konektorom do platformy e-commerce Magento, będą one dokładne we wszystkich punktach kontaktu.

Pulpity nawigacyjne danych produktów

Aby śledzić analizy dotyczące towarów klientów, dostosowaliśmy konkretne i konfigurowalne pulpity nawigacyjne. Pulpity zapewniają niestandardowe widżety do wizualnej prezentacji dowolnego raportu o sprzedaży, podkreślając istotne informacje, krytyczne stany przepływu pracy i określone powiadomienia.

Płynna integracja

System PIM jest płynnie zintegrowany ze środowiskiem IT klienta i łączy wszystkie treści produktowe, ułatwiając specjalistom ds. marketingu dostęp do niezbędnych informacji. Dzięki łatwym w użyciu interfejsom API, nasz klient może wyszukiwać i pobierać informacje w czasie rzeczywistym. Dodatkowo, system umożliwia niesamowitą łączność z systemami biznesowymi przedsiębiorstwa (ERP, CRM itp.) oraz zewnętrznymi aplikacjami firm trzecich. Standardowy interfejs API, w pełni funkcjonalny interfejs API REST i interfejs API Data Hub GraphQL zapewniają wszystko, co jest potrzebne do dwukierunkowej komunikacji z innymi systemami. W szczególności zapewniliśmy integrację z Magento, ponieważ klient wykorzystał tę platformę e-commerce do sprzedaży towarów. Jeśli projekt przyniesie wysoki zwrot z inwestycji, klient planuje znacznie rozszerzyć liczbę zewnętrznych integracji.

Technologie i narzędzia

Back-end
PHP 8.0 (Laravel), NodeJS
Front-end
React, JavaScript, Magento, HTML/CSS
Bazy danych
PostgreSQL
QA
Qase, Postman, Swagger, TestFlight, Arduino, Thonny

Proces

Innowise zrealizowało wszystkie etapy projektu, obejmujące zbieranie wymagań, projektowanie i prototypowanie, rozwój, testowanie, wdrażanie i utrzymanie.

Abbiamo iniziato con la consulenza sul PIM, definendo gli obiettivi, la portata e i limiti del progetto e valutando i principali requisiti tecnici e commerciali della soluzione. Quindi, sulla base della nostra solida esperienza con Magento, il nostro team ha sviluppato un sistema PIM personalizzato che soddisfa la visione del cliente e corrisponde alla sua strategia di vendita.

Projekt był zarządzany przy użyciu zwinnego Scruma z dwutygodniowymi sprintami i codziennymi spotkaniami zespołu. Wszystkie zadania były przydzielane za pośrednictwem Jira, a komunikacja odbywała się za pośrednictwem Google Meet.

Projekt został zakończony, a nasz klient planuje obecnie integrację systemu PIM z modułem zarządzania magazynem ERP.

Zespół

1
Kierownik projektu
1
Analityk biznesowy
3
Programistów back-end
2
Programistów front-end
1
Projektant UI/UX
2
Inżynierowie QA
team-innowise

Wyniki

W rezultacie Innowise uruchomił pełnoprawny system PIM, który zapewnia przejrzysty widok wszystkich informacji związanych z produktem, umożliwiając dodawanie i edycję danych w jednym miejscu. System pozwala naszemu klientowi scentralizować i zharmonizować wszystkie marketingowe, sprzedażowe i techniczne informacje o produkcie w prosty i jednoznaczny sposób.

System PIM zwiększa sprzedaż, ułatwiając podejmowanie decyzji w oparciu o dane poprzez tworzenie, edytowanie, aktualizowanie i przechowywanie informacji o produktach.

D'ora in poi, i responsabili marketing non dovranno più passare ore a cercare, analizzare e consolidare le informazioni sui prodotti. Grazie alla pubblicazione omnichannel e all'integrazione con Magento, il sistema PIM presenta un'esperienza di prodotto eccezionale in tutti i punti di contatto, grazie a dati coerenti, accurati e aggiornati.

Czas trwania projektu
  • Maj 2022 - styczeń 2023

Się się z nami!

Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat
    In caso di necessità, i dati sono stati pubblicati sul sito web della società.
    Prezzo di vendita

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Visualizza i file: pdf, jpg, jpeg, png

    Informiamo che, a causa di un problema di sicurezza, Wyślij Innowise ha deciso di non fare ricorso a due o più dane osobowe, ma di non farle entrare in casa. Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.

    Potrzebujesz innych usług?

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    Elaboreremo la vostra richiesta e vi ricontatteremo al più presto.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    freccia