El formulario se ha enviado correctamente.
Encontrará más información en su buzón.
Seleccionar idioma
Firma Innowise zbudowała korporacyjną hurtownię danych, zautomatyzowało procesy ETL oraz wizualizowało dane, co umożliwiło ulepszoną analizę danych w branży telekomunikacyjnej.
Naszym klientem jest wiodąca europejska firma telekomunikacyjna. Dzięki silnej obecności na rynku, obsługuje szeroką bazę użytkowników, zapewniając spójne usługi komunikacyjne.
Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.
Wraz z postępem technologicznym i rozwojem źródeł danych, nasz klient znalazł się w labiryncie niezorganizowanych danych. Głównym wyzwaniem był brak ujednoliconego systemu do agregowania i analizowania danych z różnych źródeł, co utrudniało planowanie strategiczne i podejmowanie decyzji.
Dodatkowe problemy obejmowały:
Basándonos en nuestra experiencia con el procesamiento de datos a gran escala, elegimos Apache Airflow para orquestar los procesos ETL de los clientes. Gracias al flujo de trabajo dinámico de Apache Airflow, agilizamos la extracción, transformación y carga de datos, garantizando su coherencia y eliminando posibles discrepancias antes de almacenarlos en el almacén.
Snowflake resultó ser el mejor candidato tras probar varias soluciones de almacenamiento de datos por su capacidad para gestionar grandes conjuntos de datos y su capacidad de procesamiento simultáneo. Construimos un almacén de datos corporativo que garantizaba el almacenamiento y la recuperación de datos a una velocidad sin precedentes, satisfaciendo así una de las principales necesidades del cliente.
Los requisitos del cliente revelaron que la visualización era un aspecto crucial que les faltaba. Entre varias herramientas de BI, Tableau fue la clara ganadora para este proyecto. A partir de los datos de Snowflake, desarrollamos un módulo con cuadros de mando interactivos que ofrecen continuamente a los empleados del cliente una visión profunda y les permiten interactuar con los datos y diseccionarlos de muchas maneras, fomentando un entorno basado en los datos.
La automatización es imprescindible en el vertiginoso entorno empresarial actual. Con Apache Airflow, automatizamos y programamos la actualización de datos en el almacén para que el cliente tuviera acceso a información en tiempo real sin necesidad de activaciones manuales.
Nasz zespół wzmocnił dane znajdujące się w magazynach klienta. Zintegrowaliśmy zaawansowane protokoły uwierzytelniania i autoryzacji oraz zastosowaliśmy mechanizmy szyfrowania, zapewniając świętość i bezpieczeństwo danych przez cały czas.
Na podstawie naszego doświadczenia, opracowaliśmy i udoskonaliliśmy strukturalny proces przepływu pracy dla usług ETL i hurtowni danych, dostosowany do potrzeb naszego klienta. To podejście, podzielone na strategiczne etapy, zapewniło płynne przejście od początku do końca.
Zanim zagłębiliśmy się w szczegóły techniczne, współpracowaliśmy z naszym klientem, aby zrozumieć jego wyzwania związane z zarządzaniem danymi. To pozwoliło nam zrozumieć ich bolączki i pomogło nam dostosować nasze wizje. Pod koniec tej fazy mieliśmy jasny dokument Wizji i Zakresu, nakreślający mapę drogową projektu.
Po fazie odkrywania naszym głównym priorytetem było ujednolicenie pofragmentowanego krajobrazu danych. Integrując dane z różnych źródeł, stworzyliśmy spójne środowisko, w którym każdy element danych znalazł swoje właściwe miejsce.
Po zintegrowaniu danych konieczne było zapewnienie ich płynnego przepływu. Zaprojektowaliśmy solidne potoki ETL, przekształcające surowe dane w przydatne informacje. Dzięki skrupulatnym testom i udoskonaleniom udało nam się zautomatyzować i usprawnić proces ETL.
Po wdrożeniu naszych potoków ETL potrzebowaliśmy potężnego magazynu do przechowywania danych klienta. Wykorzystując możliwości Snowflake, zapewniliśmy skalowalną pamięć masową, która zapewniła szybkie pobieranie danych.
Na podstawie danych z hurtowni stworzyliśmy przyjazne dla użytkownika pulpity nawigacyjne Tableau. Dzięki zrozumiałym projektom zapewniliśmy, że informacje były dostępne i łatwo przyswajalne dla użytkowników końcowych.
Zbliżając się do mety, skoncentrowaliśmy się na rozwiązywaniu problemów i wdrażaniu rozwiązania. W wyniku iteracji i informacji zwrotnych opracowaliśmy w pełni funkcjonalny system zarządzania danymi. W trakcie całego procesu trzymaliśmy się metodologii Agile, zapewniając elastyczność i szybkość reakcji. Nasze główne kanały komunikacji z klientem obejmowały Slack i Zoom, podczas gdy Jira służyła jako wygodne narzędzie do śledzenia i zarządzania zadaniami.
Nuestra solución tuvo un impacto transformador en las operaciones del cliente y analityka danych w branży telekomunikacyjnej:
Mediante una mejor gestión de los datos, abordamos las preocupaciones del cliente sobre la fragmentación de los datos y sentamos las bases para futuras ampliaciones e integraciones, garantizando que se mantengan a la vanguardia en términos de análisis y gestión de datos.
20%
redukcja kosztów przechowywania danych
30%
zwiększenie dokładności podejmowania decyzji
Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.
Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.
Dowiedz się jako pierwszy o innowacjach IT i interesujących studiach przypadków.
2007-2024 Innowise. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności. Política de cookies.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warszawa, Polska
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatności, w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
¡Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Procesaremos su solicitud y nos pondremos en contacto con usted lo antes posible.
¡Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.