The form has been successfully submitted.
Please find further information in your mailbox.
Select language
Using the existing large language models (LLM), we have developed an analytical platform similar to ChatGPT that can analyze the company’s internal data and generate responses to questions based on that information.
Nasz klient, wschodzący startup, miał wizję produktu przeznaczonego do sprzedaży dla swoich głównych klientów w sektorze detalicznym.
Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą zostać ujawnione zgodnie z warunkami umowy NDA.
Główny problem: Dokumenty wewnętrzne, w tym rejestry pracowników, dane marketingowe i informacje o sprzedaży, są niedostępne. Przy tysiącach plików w formatach takich jak PDF, CSV, Parquet, TXT i DOCX, lokalizowanie i analizowanie konkretnych informacji jest czasochłonne i podatne na błędy.
Drugorzędne wyzwania: Wraz z rozwojem firmy wzrasta ilość dokumentów i informacji, co dodatkowo potęguje wyzwania związane z dostępnością i analizą danych. Bez odpowiedniego systemu analizy dokumentów kwestie te stają się z czasem coraz bardziej widoczne.
Dostrzegając te wyzwania, nasz klient skontaktował się z Innowise, aby uzyskać chatbota do analizy danych, w celu zaoferowania go swoim głównym klientom.
Firma Innowise opracowała chatbota oprogramowanie do analizy danych przy użyciu istniejących dużych modeli językowych. System czatu działa podobnie do dostępnych botów, ale jest dostosowany do obsługi danych wewnętrznych. Rozwój obejmował zbudowanie kompletnego systemu integracji LLM z relacyjnymi i dokumentowymi bazami danych, w tym wewnętrznych rozwiązań do przechowywania danych klienta i zapewnienia płynnej interakcji między platformą a użytkownikami.
Funkcje analizy i przetwarzania dokumentów umożliwiają wyodrębnianie istotnych informacji z wewnętrznych dokumentów firmy, takich jak polityki, instrukcje, przewodniki, dane operacyjne i specyfikacje techniczne. Dzięki temu użytkownik może szybko uzyskać dokładne i aktualne odpowiedzi na swoje pytania bez konieczności ręcznego wyszukiwania i analizowania danych.
Wdrażając buforowanie, optymalizację zapytań i przetwarzanie równoległe, znacznie poprawiliśmy szybkość i wydajność interakcji użytkowników z chatbotem. Użytkownicy mogą szybciej otrzymywać odpowiedzi dzięki często żądanym informacjom przechowywanym w pamięci podręcznej. Dodatkowo, używamy przetwarzania równoległego do rozłożenia obciążenia, umożliwiając systemowi obsługę wielu żądań jednocześnie. Dzięki temu chatbot jest bardziej responsywny, nawet w godzinach szczytu.
Stworzyliśmy repozytorium danych do przetwarzania ustrukturyzowanych danych relacyjnych. Ta funkcja chatbota obejmuje żądania pobierania informacji z Data Mart. Zapewniając bezpośredni dostęp do Data Mart za pośrednictwem chatbota, użytkownicy mogą bez wysiłku uzyskać potrzebne informacje bez konieczności korzystania z innych źródeł. Ten uproszczony dostęp oznacza, że osoby podejmujące decyzje mają na wyciągnięcie ręki aktualne informacje, co ułatwia sprawne reagowanie na zmiany rynkowe i możliwości strategiczne.
Udoskonaliliśmy zarządzanie dokumentami i ich wyszukiwanie poprzez integrację Azure Data Lake Gen 2 do pozyskiwania dokumentów, segmentacji dokumentów na fragmenty i wykorzystania Azure OpenAI do generowania osadzeń. Te osadzenia są przechowywane w Azure AI Search w celu wydajnej analizy i wyszukiwania. Zapytania użytkowników są przetwarzane przez Azure OpenAI Search, porównując osadzenia zapytań z przechowywanymi osadzeniami dokumentów w celu natychmiastowego dostarczenia odpowiednich odpowiedzi.
The information is presented in the form of charts created with Plotly, tables styled with Material UI, and straightforward text content. This mix makes the content more engaging and helps communicate the details in a way that’s easy to understand and act on.
Nasz zespół zintegrował funkcję zapytań głosowych wraz z interakcjami tekstowymi w chatbocie do analizy danych. Użytkownicy mogą teraz bez wysiłku wchodzić w interakcje z botem za pomocą poleceń głosowych, z dodatkową możliwością tłumaczenia tekstu mówionego na formę pisemną.
Front-end
Axios, Material UI, Plotly, React, React Context, react-markdown, TypeScript
Back-end
Azure AI Search, Azure App Service, Azure Data Factory, Azure Data Lake Gen2, Azure Databricks, Azure Functions, Azure OpenAI, Bicep, Cosmos DB, Spark
Biblioteki
Axios, Material UI, Matplotlib, NumPy, Pandas, Plotly, PySpark, React Context, react-markdown, Streamlit, TypeScript
Po pierwsze, przeprowadziliśmy szczegółową analizę wymagań biznesowych i na tej podstawie opracowaliśmy kompleksowy plan oprogramowania.
Next, we created a visual representation of the chatbot, which included wireframes, prototypes, and mockups, based on the information we gathered. The design phase focused on creating a user-friendly interface that would deliver customers easy navigation and access to the chat bot’s features.
Rozwój obejmował stworzenie pełnowymiarowego systemu integrującego LLM zarówno z relacyjnymi, jak i dokumentowymi bazami danych, w tym z wewnętrznymi rozwiązaniami do przechowywania danych klienta. Zapewniliśmy płynną interakcję między platformą a użytkownikami, wykorzystując przetwarzanie języka naturalnego (NLP) w celu natychmiastowego wyodrębnienia kluczowych informacji i integrując sztuczną inteligencję wspomaganą wyszukiwaniem (RAG) w celu uzyskania kontekstowo istotnych odpowiedzi.
Zoptymalizowaliśmy wydajność poprzez buforowanie, poprawę wydajności zapytań i przetwarzanie równoległe, zapewniając jednocześnie bezpośredni dostęp do ustrukturyzowanych danych z Data Mart.
Wreszcie, włączyliśmy funkcje zapytań głosowych i zamiany tekstu na mowę, aby zwiększyć dostępność i zaspokoić różnorodne potrzeby użytkowników.
1
Programista front-end
1
Programista back-end
1
Specjalista ds. danych
1
Inżynier danych
1
Inżynier ds. danych / DevOps
Nasz zespół opracował dostosowaną platformę analityczną, którą nasi klienci następnie osobiście ocenili poprzez praktyczne testy. Zaowocowało to kilkoma zauważalnymi rezultatami:
Ta zaawansowana platforma chatbotowa zapewnia wyjątkową wydajność i podnosi komfort użytkowania poprzez szybkie wydobywanie kluczowych informacji z dokumentów wewnętrznych za pomocą NLP. Zintegrowany z RAG AI dla kontekstowo istotnych odpowiedzi, optymalizuje czas odpowiedzi poprzez buforowanie, wydajność zapytań i przetwarzanie równoległe, zapewniając jednocześnie bezpośredni dostęp do ustrukturyzowanych danych z Data Mart. Funkcje zapytań głosowych i zamiany tekstu na mowę zwiększają dostępność, zaspokajając różnorodne potrzeby użytkowników.
Our client started offering the solution to their customers, and it quickly gained traction with impressive sales figures. The solution’s effectiveness and ease of use have led to high satisfaction rates among their clients, further solidifying its success in the market.
67%
szybsze zapytania i przetwarzanie danych
34%
wzrost wydajności zespołów
Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.
Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.
Dowiedz się jako pierwszy o innowacjach IT i interesujących studiach przypadków.
© 2007-2024 Innowise. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności. Polityka dotycząca plików cookie.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warszawa, Polska
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatności, w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
We’ll process your request and contact you back as soon as possible.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.