Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Tack!

Formuläret har skickats in framgångsrikt.
Ytterligare information finns i din brevlåda.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Przeprojektowanie aplikacji mobilnej: 30 000 pobrań w ciągu pierwszych dwóch tygodni po uruchomieniu

Innowise przeprojektował aplikację mobilną zarówno dla Apple AppStore, jak i Google Play Store, co spowodowało znaczny wzrost liczby pobrań i znaczny wzrost przychodów.

Klient

Branża
Sport i styl życia
Region
Włochy
Klient od
2023

Vår kund äger en framstående skidort som ligger inbäddad i Italiens pittoreska landskap, känd för sina expansiva skidterränger och dedikerad till att leverera en enastående upplevelse för sportentusiaster. 

Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą zostać ujawnione zgodnie z warunkami umowy NDA.

Wyzwanie

Odświeżenie doświadczeń mobilnych poprzez całkowitą zmianę przestarzałych aplikacji.

Klient posiadał najnowocześniejszy aplikacji mobilnej för skidsemester, cykling och vandring för att förbättra besökarnas upplevelse av att utforska den hisnande bergskedjan. Applikationen har utvecklats med användaren i fokus och fungerar som en omfattande digital guide med viktig information, interaktiva kartor och personliga rekommendationer för regionens utomhusaktiviteter, vandringsleder och turistattraktioner. Appen erbjöd väderuppdateringar i realtid, detaljerade ledbeskrivningar, svårighetsgrader och höjdprofiler för att hjälpa vandrare att planera sina äventyr på ett effektivt sätt.

Aplikacja zintegrowała również funkcję GPS, umożliwiając użytkownikom śledzenie tras i łatwe poruszanie się po górzystym terenie. Użytkownicy mogli dzielić się swoimi doświadczeniami, wskazówkami i zdjęciami, wspierając poczucie koleżeństwa wśród entuzjastów outdooru. 

Jednak w czasie, gdy nasz klient przyszedł do nas, jego aplikacje mobilne w Google Play Store i Apple AppStore były przestarzałe pod względem projektu i funkcjonalności, co skutkowało niskimi ocenami. Głównym problemem był przestarzały i nieporęczny interfejs użytkownika, który zapewniał wielu klientom negatywne wrażenia z użytkowania. Ponadto aplikacja miała problemy z wydajnością, powtarzające się awarie i zbyt skomplikowany przepływ użytkownika, co przyczyniało się do niezadowolenia użytkowników.

Klient powierzył nam wykonanie przeprojektowanie aplikacji dla użytkowników na sezon zimowy 2023/2024.

Wdrożenie

Wdrożenie przeprojektowania aplikacji mobilnej w celu zwiększenia zaangażowania użytkowników

Innowise påbörjade en omfattande översyn av skidortens app. Vårt tillvägagångssätt var mångsidigt och inriktat på UI/UX-redesign. Vi gick steg för steg från optimering och produktivitetsökning till införandet av helt nya lösningar och funktioner för användarna. Denna omfattande makeover syftade till att förbättra användarnas engagemang, öka kundlojaliteten och driva verksamheten framåt.

Przeprojektowanie UI/UX

Nasi deweloperzy rozpoczęli projekt od Przeprojektowanie UI/UX baserat på wireframes som skapats i Figma och Sketch av designers på kundens sida, vilka visade sig vara dynamiska verktyg för denna uppgift. Men för att hålla jämna steg med kundens föränderliga behov var dessa wireframes inte huggna i sten. Vi fortsatte att justera dem och såg till att varje iteration var ett steg närmare det som kunden föreställde sig. Denna iterativa process var avgörande för att säkerställa att appens utseende och känsla gick hem hos slutanvändarna samtidigt som den låg i linje med kundens varumärke.

Przeprojektowanie ekranu wiadomości, statystyk, śledzenia jazdy na nartach i profilu użytkownika

Zmieniliśmy ekrany wiadomości i statystyk, aby były bardziej pouczające i atrakcyjne wizualnie. Dodaliśmy również więcej przydatnych informacji do ekranu śledzenia, aby zapewnić użytkownikom możliwość poprawy swoich wyników dzięki statystykom pośrednim.

Till exempel visar statistikskärmen nu en mängd data - som antalet backar som använts, vilken typ av liftar som använts, skidåkarnas genomsnittshastighet och till och med antalet skarpa kurvor. Det här var inte bara data för datans skull; det handlade om att ge användarna meningsfulla insikter och förbättra deras skidupplevelse.

Zarządzanie informacjami osobistymi na ekranie profilu użytkownika stało się bardziej intuicyjne i wygodne.

Tworzenie intuicyjnego przepływu użytkownika

Staraliśmy się, aby aplikacja była łatwa w nawigacji. Zmapowaliśmy ścieżkę użytkownika, identyfikując wszelkie punkty, w których użytkownicy mogą napotkać przeszkody. Następnie wygładziliśmy je, tworząc intuicyjny i przyjazny dla użytkownika przepływ. Radykalnie przeprojektowaliśmy menu ustawień użytkownika i dodaliśmy wyskakujące okienka, które można kompresować lub rozszerzać w zależności od ilości informacji, które użytkownik chce wyświetlić. Ponadto nasz zespół wdrożył wygodne i duże przyciski, które można łatwo nacisnąć nawet zmarzniętymi palcami. Oznaczało to, że użytkownicy mogli szybko i sprawnie znaleźć to, czego chcieli, bez konieczności zgadywania.

Optymalizacja logiki biznesowej i zwiększenie stabilności aplikacji

Vi stannade inte bara vid en visuell makeover, utan vårt team fördjupade sig även i appens grundläggande affärslogik. Det viktigaste här var att hålla appens väsen intakt - det vill säga inga betydande förändringar av dess grundläggande funktioner och egenskaper. Vi visste dock att appen behövde vara snabbare och mer effektiv för att sticka ut. Därför optimerade vi affärslogiken och åtgärdade alla problem som kunde orsaka fördröjningar eller minnesläckage. 

Ta optymalizacja była jak danie aplikacji nowego silnika, który działał płynniej i szybciej, poprawiając ogólne wrażenia użytkownika. Aby osiągnąć te doskonałe wyniki, nasz zespół zoptymalizował algorytmy i struktury danych w celu poprawy wydajności. Ponadto przepisaliśmy żądania sieciowe i warstwy zarządzania obrazami, naprawiliśmy wszystkie wycieki pamięci, skonfigurowaliśmy leniwe ładowanie zasobów i wdrożyliśmy operacje asynchroniczne. Następnie połączyliśmy nowoczesne narzędzia do monitorowania wydajności w czasie rzeczywistym z narzędziami takimi jak Crashlytics i Firebase Performance Monitoring, aby szybko reagować na najmniejsze problemy.

Co więcej, położyliśmy duży nacisk na stabilność aplikacji, wykraczając poza zwykłe poprawki błędów, aby zabezpieczyć aplikację na przyszłość. Nasz zespół przeanalizował kod, identyfikując i naprawiając potencjalne słabe punkty.

Detta proaktiva tillvägagångssätt säkerställde att appen inte bara skulle fungera bra vid lanseringen utan skulle fortsätta att göra det på lång sikt. 

Obsługa zegarka Apple Watch

Vi tog appupplevelsen ett steg längre genom att lansera stöd för Apple Watch. Detta steg var mer än att bara hålla jämna steg med de senaste tekniska trenderna; det är ett betydande steg framåt i statistikinsamlingen. Med Apple Watch-integrationen kan användarna följa sina skidåkningar och vandringsaktiviteter ända ner till pulsen under en spännande utförsåkning eller hisnande bergsklättring. Det innebär att användarna får mer exakta och insiktsfulla data om sina aktiviteter i backen. Det är en djupdykning för att förstå inte bara siffrorna utan användarnas hela extrema upplevelse. Genom att förstärka appen med den här funktionen har vi gett den en mer personlig touch och gjort varje bit data som samlas in mer effektiv och användarcentrerad.

Integracja z galerią

Vi har gjort appen ännu snyggare genom att integrera en gallerifunktion. Appen kan nu visa bilder från en specifik dag i backen. Varför är det här coolt? Skidorten anordnar regelbundet tävlingar för att kora den bästa skidåkaren eller snowboardåkaren. Genom att synka appen med deras fotogalleri kan användarna visa upp sina bästa ögonblick tillsammans med sin skidstatistik. Det är som att skapa en visuell dagbok över sina prestationer. 

Integracja historii

Som en del av vår omfattande omdesign av appen integrerade vi strategiskt "stories" - en dynamisk funktion som syftar till att öka användarnas engagemang och kunskapsdelning. Dessa berättelser underhåller och fungerar som en värdefull kanal för insikter och uppdateringar. Genom att införa detta engagerande berättande element har vi förvandlat appen till en mångfacetterad plattform som uppfyller funktionella behov och även levererar underhållning och informativt innehåll, vilket i slutändan bidrar till ökat användarengagemang och bibehållande.

Kompleksowe testowanie i integracja CI/CD

Wdrożyliśmy szczegółowe testy jednostkowe w celu sprawdzenia każdego komponentu aplikacji, zapewniając bezbłędne działanie każdej części. Ponadto zintegrowaliśmy ciągłą integrację / ciągłe wdrażanie (CI/CD) z naszym procesem rozwoju. Podejście to odzwierciedla nasze zaangażowanie w kontrolę jakości i przestrzeganie najlepszych praktyk w następujących obszarach tworzeniem oprogramowania.

Aby osiągnąć te cele, wykorzystaliśmy rozwiązanie dostosowane do zadań obejmujących:

  • Przeprowadzanie analizy kodu w celu zidentyfikowania luk w zabezpieczeniach, takich jak niebezpieczne wywołania funkcji i potencjalne wycieki pamięci;
  • Ocena zgodności kodu z wytycznymi projektowymi API w celu zapewnienia spójności i czytelności;
  • Ocena złożoności cyklicznej i pokrycia kodu poprzez testowanie przy jednoczesnej identyfikacji zduplikowanych fragmentów kodu;
  • Integracja z Git umożliwiła szybkie śledzenie zmian w kodzie i ułatwiła programistom przekazywanie informacji zwrotnych na czas. Integracja ta usprawniła również analizę kodu na etapie kompilacji.

Ta integracja oznaczała, że nasze aktualizacje i ulepszenia były konsekwentnie testowane i wdrażane na czas, dzięki czemu aplikacja była zawsze aktualna. Dzięki temu aplikacja była przyjazna dla użytkownika, solidna, wydajna i stale się rozwijała.

Teknik

Android

MVVM, Kotlin, Android SDK, RecyclerView, Coroutines, Gradle

iOS

MVVM+C, Swift + Combine, iOS SDK, WatchKit, Xibs / SnapKit, GCD, CocoaPods, KeychainAccess, URLSession, MapKit, CoreLocation. Wspólne: Mapbox, Storyly, RevenueCat, Gleap, SonarQube

Back-end

REST API, JSON

Projektledning

Figma, Sketch, Zeplin

Usługi

Firebase (Analytics, Crashlytics, Cloud Messaging, App Distribution), GitLab, Jira, Confluence, Strapi, MS Teams

AQA

Enhetstestning + CI/CD-integrering via SonarQube

Proces

Adaptowalne podejście do projektu

Zaczęliśmy od Kanbana, cenionego za prostotę i ciągłe dostarczanie. Wraz ze wzrostem złożoności projektu płynnie przeszliśmy na Scrumban, połączenie Scruma i Kanbana. To posunięcie zintegrowało adaptacyjność Kanbana z ustrukturyzowanym planowaniem Scruma, umożliwiając wydajne tygodniowe cykle wydawnicze i szybką adaptację do zmieniających się wymagań.

Codzienne spotkania stand-up i comiesięczne spotkania retro

Spotkania te miały kluczowe znaczenie dla naszej strategii zarządzania projektami, zapewniając zespołowi zgodność codziennych celów i szybkie rozwiązywanie pojawiających się problemów. Regularna komunikacja podczas tych spotkań sprzyjała spójnemu środowisku zespołu i skutecznemu rozwiązywaniu problemów.

Kodowanie w pokoju wojennym

Podejście to zostało wykorzystane przez nasz zespół w celu zwiększenia produktywności, dzielenia się wiedzą i umożliwienia wspólnego rozwiązywania problemów. Uczestnicy, wraz z zespołem klienta, byli całkowicie zanurzeni w rozwiązywaniu problemu, wymieniając się pomysłami, doświadczeniami i rozwiązaniami. Wszystkie integracje nowych funkcjonalności odbywały się w czasie rzeczywistym, co pozwoliło nam szybko podejmować decyzje i testować nowe rozwiązania.

Wykorzystanie Microsoft Teams do komunikacji

Microsoft Teams był naszym głównym narzędziem komunikacyjnym do udostępniania aktualizacji i przeprowadzania codziennych/miesięcznych spotkań. Jego efektywne wykorzystanie pomogło nam usprawnić współpracę zespołową i zapewnić spójny przepływ informacji między członkami zespołu.

Zarządzanie zadaniami poprzez Jira

Jira służyła jako nasze główne narzędzie do zarządzania zadaniami. Członkowie zespołu śledzili swoje 8-godzinne dni pracy za pomocą zwięzłych opisów zadań, co zapewniało przejrzystość i wydajność. Funkcje przypomnień i alertów Jira pomogły utrzymać spójność harmonogramu i skutecznie zarządzać obciążeniem pracą, znacząco przyczyniając się do sukcesu projektu.

Zespół

1

Kierownik projektu

1

Główny inżynier iOS+Android / architekt rozwiązań

1

Główny inżynier Androida

1

Główny inżynier iOS

2

Starsi inżynierowie Androida

2

Starsi inżynierowie iOS

Wyniki

30 000 nowych użytkowników i zauważalne zmniejszenie liczby awarii aplikacji

Vår omfattande omarbetning av applikationen ledde till verkligt omvälvande resultat. Först förnyade vi appens design för att göra den mer tilltalande och användarvänlig. Vi utvecklade också nya användarflöden för att förbättra appresan. Förändringen innebar att användarna enkelt kunde navigera i appen och hitta vad de behövde utan krångel. Från att öppna appen till att använda avancerade funktioner blev resan smidigare, vilket gjorde hela upplevelsen mer njutbar. Vi förbättrade de befintliga funktionerna och optimerade affärslogiken. Förutom de intelligenta funktionerna blev appen snabbare att använda. Denna optimering höjde den övergripande användarupplevelsen.

Även den tekniska sidan genomgick betydande uppgraderingar. Vi uppdaterade hela kodbasen och tog bort föråldrade bibliotek och beroenden som höll tillbaka appen. Detta steg var avgörande för att säkerställa appens långsiktiga prestanda och tillförlitlighet. På tal om prestanda så genomförde vi en fullständig granskning för att säkerställa att appen fungerade effektivt under tung belastning. Denna omfattande prestandakontroll bidrog till att identifiera och åtgärda eventuella kvarstående problem.

Resultaten av dessa ansträngningar var anmärkningsvärda. Vi såg en häpnadsväckande 90% minskning av antalet programkrascher, en tydlig indikator på appens förbättrade stabilitet och tillförlitlighet. Dessutom ökade appens användarbas avsevärt, med en imponerande ökning på 30.000 användare inom de första två veckorna efter lanseringen.

Projektets omfattning
  • Kwiecień 2023 r. - grudzień 2023 r.

30.000

pobrań w ciągu pierwszych dwóch tygodni od premiery

90%

zmniejszenie liczby awarii aplikacji

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat projekt, który pomoże nam lepiej go zrozumieć
    W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty
    Prześlij plik

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Tillgängliga filer: pdf, jpg, jpeg, png

    Informujemy, że po kliknięciu przycisku Wyślij Innowise będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z naszą Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.

    Potrzebujesz innych usług?

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    Vi behandlar din begäran och kontaktar dig så snart som möjligt.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    pil