Formuläret har skickats in framgångsrikt.
Ytterligare information finns i din brevlåda.
Vår kund representerar borgmästarens kontor i en framstående europeisk stad.
Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.
Städer står idag inför ett brett spektrum av komplexa frågor som kan vara svåra att lösa effektivt. Från anläggningar i förfall till trasiga gatubelysning kan dessa frågor ha en betydande inverkan på medborgarnas förtroende för lokala myndigheter om de lämnas oadresserade. Samtidigt kämpar regeringen för att hålla jämna steg med det ökande antalet medborgarundersökningar.
Starając się rozwiązać podobny problem, nasz klient wdrożył narzędzie, które pozwala obywatelom zgłaszać problemy dotyczące różnych tematów publicznych, w tym utrzymania obiektów miejskich (transportu, mieszkalnictwa i usług publicznych, szpitali, aptek, dróg, dziedzińców, szkół itp.) oraz kontrolować jakość rozwiązywania problemów przez departamenty rządowe.
Nasz klient zwrócił się do Innowise z prośbą o opracowanie kluczowych modułów i funkcji tego systemu, w tym usług aplikacji, narzędzi analitycznych i integracji z systemami innych firm. Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu byliśmy w stanie zapewnić niestandardowe usługi tworzenia portali internetowych, które zapewniły płynną funkcjonalność platformy i spełniły wymagania zarówno obywateli, jak i władz.
Scentralizowany pulpit nawigacyjny
Nasz zespół programistów z powodzeniem wdrożył scentralizowany panel kontrolny zaprojektowany w celu ułatwienia pracy moderatorów i poprawy ogólnej wydajności obsługi zapytań. System jest inteligentnie zaprojektowany do dystrybucji przychodzących zapytań do różnych działów w oparciu o wcześniej zdefiniowaną matrycę, zapewniając, że każde zapytanie jest obsługiwane przez odpowiedni organ.
Jedną z głównych zalet tego systemu jest jego zdolność do minimalizowania możliwości powielania pracy i błędnej komunikacji między moderatorami. Usprawniając przetwarzanie zapytań i zapewniając, że każde zapytanie jest kierowane do odpowiedniego działu, system znacznie zmniejsza obciążenie pracą i eliminuje nieporozumienia.
Aby zapewnić najwyższe bezpieczeństwo systemu, wprowadziliśmy różne kontrole dostępu i zasady ochrony danych. Jest to szczególnie istotne, ponieważ system zawiera poufne dane dotyczące naszych klientów. Wdrożenie tych środków gwarantuje, że system jest bezpieczny, a prywatność naszych klientów jest chroniona przez cały czas.
Poproś o dystrybutora
Opracowaliśmy dystrybutor zgłoszeń, który jest odpowiedzialny za tworzenie matryc używanych do dystrybucji zgłoszeń ze scentralizowanego pulpitu nawigacyjnego. System ten umożliwia moderatorom i kierownictwu definiowanie konkretnych tematów dla zgłoszeń rezydentów, umożliwiając użytkownikom określenie szczegółów ich zapytań podczas przesyłania. W ten sposób proces zapewnia, że wszystkie zapytania są kierowane do odpowiednich osób lub działów w celu szybkiego przetworzenia.Łączenie map
W ramach rozwoju niestandardowego portalu internetowego nasz zespół stworzył cenną funkcję dla kont moderatorów i administratorów, która umożliwia łączenie zapytań z określonymi lokalizacjami na mapach. Gwarantuje to, że odpowiedzialne strony są kierowane do właściwej lokalizacji, szczególnie w sytuacjach o wysokim priorytecie, w których liczy się czas. Dodatkowo, jeśli użytkownik popełni błąd lub nie jest zaznajomiony z danym obszarem, istnieje możliwość skorygowania wskazanej lokalizacji. Funkcja ta zwiększa dokładność i wydajność naszej platformy, umożliwiając szybkie i skuteczne działanie, gdy ma to największe znaczenie.Zaawansowana usługa poczty e-mail
Opracowaliśmy wewnętrzną usługę poczty e-mail, która jest potężnym narzędziem dla moderatorów do odpowiadania na prośby użytkowników ze scentralizowanego pulpitu nawigacyjnego, oszczędzając im czas i energię. Integracja poczty e-mail zakłada, że moderatorzy mogą odpowiadać na wiele zgłoszeń jednocześnie i śledzić swoje odpowiedzi w jednym miejscu.
Dzięki tej funkcji wszystkie żądania są sprawnie obsługiwane, a komunikacja jest spójna, co pozytywnie wpływa na doświadczenia użytkowników.
Usługa autoryzacji dla moderatorów
Zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników jest najwyższym priorytetem dla każdej platformy internetowej. Mając to na uwadze, wdrożyliśmy usługę autoryzacji dla moderatorów. Aby uzyskać dostęp do systemu, moderatorzy muszą się zarejestrować i podać swoje dane kontaktowe, co pomaga zapobiegać nieautoryzowanemu dostępowi i niewłaściwemu korzystaniu z platformy. Dodatkowo, takie podejście sprawia, że moderatorzy są odpowiedzialni za swoje działania w systemie.
Utöver att förhindra obehörig åtkomst främjar denna tjänst också samarbete mellan moderatorer. Genom att låta dem komma åt samma system kan moderatorer arbeta tillsammans för att hantera användarförfrågningar mer effektivt. Detta främjar konsekvens i beslutsfattande och meddelanden bland modereringsteamet, vilket i slutändan ökar lagets övergripande effektivitet.
Usługa monitorowania
Wdrożyliśmy usługę monitorowania, aby szybciej reagować na krytyczne i strategiczne kwestie. Gdy dochodzi do takich incydentów, są one przekazywane urzędnikom wyższego szczebla, takim jak zastępca burmistrza, którzy mogą zapewnić natychmiastową pomoc i wsparcie w celu rozwiązania sytuacji.
Ogólnie rzecz biorąc, wdrożenie usługi monitorowania jest kluczowym aspektem zarządzania kryzysowego, który umożliwia urzędnikom miejskim podejmowanie szybkich działań w odpowiedzi na nagłe sytuacje oraz zapewnienie bezpieczeństwa i dobrego samopoczucia obywateli.
Narzędzia analityczne
Vårt team har integrerat toppmoderna analysverktyg, som ger mycket pålitliga insikter. Dessa insikter ger myndigheter möjlighet att känna igen mönster och trender i rapporterade problem, vilket gör det möjligt för dem att fatta välinformerade beslut om resursallokering för att ta itu med de mest pressande problemen. Genom att prioritera dessa frågor och ta itu med dem på ett snabbt och effektivt sätt kan regeringen visa sitt engagemang för att ta itu med medborgarnas behov och bekymmer. Detta kan i sin tur öka allmänhetens förtroende för offentliga tjänster och i slutändan förbättra livskvaliteten i staden.
Integracja z innymi firmami
Applikationens potential att lösa stadsproblem, förbättra offentliga tjänster och ge värdefulla insikter till statliga avdelningar förstärks genom dess förmåga att sömlöst integrera med tredjepartssystem. Till exempel kan realtidsdata från dataleverantörer utnyttjas av appen för att identifiera och prioritera stadsfrågor, vilket ger myndigheter möjlighet att proaktivt ta itu med dessa frågor istället för att bara reagera på dem. Dessutom effektiviserar integrationen med externa CRM-system processen för att lösa rapporterade problem, vilket gör det möjligt för statliga avdelningar att hantera och spåra dem mer effektivt. Genom att omfamna dessa integrationer kan applikationen fungera med maximal effektivitet och effektivitet, vilket i slutändan gynnar staden och dess medborgare.
Nasz klient poprosił nas o ekspertyzę w zakresie rozwoju front-endu i back-endu dla portalu internetowego usług obywatelskich, a my rozpoczęliśmy projekt od intensywnej fazy badawczej. Zagłębiliśmy się w zrozumienie celów projektu, identyfikację grupy docelowej i ocenę konkurencji. Następnie przeszliśmy do fazy projektowania, w której pracowaliśmy nad opracowaniem architektury projektu. Przeprowadziliśmy również kilka warsztatów z klientem, aby zebrać wymagania i lepiej zrozumieć jego oczekiwania.
Zastosowaliśmy metodologię Kanban, aby zmaksymalizować produktywność i zminimalizować potencjalne wąskie gardła podczas procesu tworzenia portalu internetowego. Wykorzystaliśmy Jira, wiodące w branży narzędzie do zarządzania projektami, aby uprościć zarządzanie zadaniami, zapewniając scentralizowaną platformę do zarządzania zadaniami, śledzenia postępów i zachowania przejrzystości.
Regelbundna Zoom-möten med våra teammedlemmar höll oss anslutna och gjorde det möjligt för oss att snabbt ta itu med eventuella vägspärrar som uppstod under projektets livscykel. Dessutom använde vi Telegram som en kommunikationskanal med vår klient, så att vi snabbt svarade på deras förfrågningar, problem och feedback.
Innowise dostarczył wysokiej jakości produkt, który obejmuje kluczowe funkcje systemu, usługi i płynną integrację z systemami innych firm. Nasz klient otrzymał w pełni funkcjonalny system, który skutecznie współdziała z istniejącym rozwiązaniem i może się z nim płynnie integrować.
Vi hjälpte kunden att optimera behandlingen av medborgarnas förfrågningar vilket eliminerade onödigt pappersarbete och sparade mänskliga resurser. Snabba svar och tydliga tidsfrister för problemlösning har förbättrat användarnas tillfredsställelse och förtroende för myndigheterna.
Citizen services webbportalens genomförande gav invånarna ett bekvämt sätt att spåra statusen för sina applikationer och få snabba svar med fotobevis när problemet var löst. Detta ledde till snabbare behandlingstider för ansökningar, som vanligtvis bara tog 1-2 dagar, betydligt snabbare än tidigare.
Att ha ett stort antal registrerade användare (2+ miljoner) och dagliga förfrågningar (9 tusen) är ett bevis på systemets förmåga att möta medborgarnas behov och förväntningar.
Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.
Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.
Dowiedz się jako pierwszy o innowacjach IT i interesujących studiach przypadków.
© 2007-2024 Innowise. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności. Polityka dotycząca plików cookie.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warszawa, Polska
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatności, w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Vi behandlar din begäran och kontaktar dig så snart som möjligt.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.