Formuläret har skickats in framgångsrikt.
Ytterligare information finns i din brevlåda.
Vår kund är en stor banktjänstleverantör i Storbritannien som strävat efter mer digitalisering för att hantera sina kunders smärtpunkter mer effektivt. Kunden var engagerad i att förbättra sin mobilapplikation, eftersom djupgående affärstransformation ofta definierar övergripande framgång.
Zanim firma Innowise dołączyła do projektu, nasz klient zebrał już mieszany zespół wewnętrznych specjalistów IT i zewnętrznych programistów. Pięć zespołów pracowało już nad ponad dziesięcioma mikrousługami, aktualizując aplikację mobilną i integrując ją z platformami innych firm, gdy nasi inżynierowie zostali przydzieleni do projektu.
Ponieważ klient działa w Wielkiej Brytanii, naszym głównym celem było nie tylko dostarczenie ulepszeń oprogramowania, ale także zagwarantowanie najwyższego poziomu bezpieczeństwa i zgodności z RODO, a także zapewnienie ogromnej elastyczności i interoperacyjności.
Wpłaty/wypłaty zbliżeniowe za pomocą kodów QR
Innowise ułatwił interakcję między aplikacją mobilną a bankomatami, umożliwiając klientom dostęp do gotówki bez konieczności noszenia przy sobie plastikowych kart.
Ur användarens perspektiv ser grundflödet förståeligt och transparent ut. För att fylla på eller ta ut, bör användare logga in och öppna QR-kodfliken på huvudskärmen i appen och initiera samma operation via ATM. Med sina smartphones skannar användarna QR-koden som visas på bankomatens skärm och bekräftar transaktionen genom att ange en kodkombination. Dessutom kan de kräva att ett kvitto skrivs ut för att bevisa transaktionen vid fordringar.
Po stronie serwera proces jest bardziej złożony i obejmuje wymianę danych w ramach modułu kart plastikowych, jednostki transakcji gotówkowych, danych kont klientów, usługi zarządzania bankomatami oraz bramek podstawowych i aplikacji.
I huvudsak tillåter kontaktlösa QR-kodbaserade insättningar/uttag användare att komma åt sina medel utan att ha plastkort i sina händer. Kortinnehavaren kan skanna QR-koder för betalningar efter godkännande i appen – annars överger systemet verksamheten.
Wyświetlanie bankomatów na mapie cyfrowej
Ponadto Innowise połączyła wszystkie bankomaty klientów zlokalizowane w całym mieście w jeden ekosystem. Zostały one wyposażone w systemy śledzenia, które gromadzą, przetwarzają i przesyłają dane do aplikacji mobilnej.
Efter att ha öppnat appen kan användare välja närmaste bankomat från en lista. Dessutom kan användarna välja en bankomat som matchar deras behov tack vare inbyggda filter (tillgängliga valutor, arbetstid, NFC-stöd, tillgänglighet för synskadade osv.). Appens kartuppdateringar ATM-status i realtid så att kunderna kan se till att de närmar sig en användbar ATM.
Nawigacja do urządzeń samoobsługowych
Denna funktion är nära kopplad till den föregående. Vid inloggning upptäcker appen användarens plats. Efter att ha valt ATM på kartan banar appen den bekvämaste vägen till den valda bankomaten och beräknar det ungefärliga avståndet, med tanke på trafikbelastning, omvägar, vägreparationer och andra förhållanden. Medan användarna går mot den valda bankomaten spårar appen riktningar med Geotaggar och gör det möjligt att bygga om rutten direkt om de bestämmer sig för att gå till en annan bankomat. När det gäller funktionalitet delar den många likheter med Google Maps, vars integration kommer att diskuteras nästa.
Integracja z Google Maps
Ponieważ Google jest usługą zewnętrzną, integracja wymaga zebrania wymagań i opracowania szczegółowych specyfikacji w celu zapewnienia bezbłędnej funkcjonalności. W ten sposób udało nam się płynnie zintegrować Mapy Google. Przepływ przypomina wyświetlanie bankomatów w aplikacji i nawigację do nich w ramach zastrzeżonego rozwiązania, które rozważaliśmy powyżej. Nasz sprawdzony zespół wybrał odpowiednie interfejsy API zarówno dla Androida, jak i iOS, aby uzyskać kompatybilność i bezproblemową wydajność w obu systemach operacyjnych.
Oprogramowanie dla maszyn wydających karty
Wreszcie, nasz multidyscyplinarny zespół opracował od podstaw oprogramowanie maszyny do wydawania kart. W tym celu oceniliśmy specyfikację wymagań oprogramowania (SRS), a następnie opracowaliśmy rozwiązanie, które wydaje plastikowe karty bez pośrednictwa pracowników banku.
Urządzenia te są również zintegrowane z aplikacją mobilną. Użytkownicy mogą ubiegać się o kartę plastikową online. Gdy tylko ich wniosek zostanie zatwierdzony, zostaną poinformowani, że mogą samodzielnie uzyskać plastikową kartę bez konieczności odwiedzania oddziału banku.
Ponieważ Innowise uczestniczyła w procesie tworzenia oprogramowania wraz z innymi partnerami, kluczowe było zapewnienie płynnej komunikacji między różnymi zespołami i odpowiednie rozdzielenie zadań. Nasz klient wybrał metodologię Scrum do zarządzania projektem, ponieważ zakres został podzielony na strumienie z pośrednimi wynikami i regularnymi spotkaniami. Po każdym strumieniu kierownik projektu demonstrował rozwiązania klientowi, otrzymywał informacje zwrotne i sugerował zmiany w oparciu o prośby i zalecenia klienta. Ponieważ zakres nie był ściśle zdefiniowany, swobodnie wprowadzaliśmy zmiany, aby osiągnąć maksymalną wydajność.
Zespół komunikował się za pośrednictwem Slack и MS Teams podczas korzystania z Jira do zarządzania projektem, śledzenia postępów i wykonywania zadań.
Podczas projektu z powodzeniem poradziliśmy sobie z szerokim wachlarzem wyzwań, które obejmowały:
Obecnie projekt jest w toku, a nasi specjaliści zapewniają utrzymanie i wsparcie, eliminując drobne błędy, dopracowując funkcje i planując kolejne wydania. Dzięki funkcjom wdrożonym przez nasz zespół, liczba pobrań aplikacji z App Store i Google Play znacznie wzrosła.
Vårt projektteam slutförde alla uppgifter och uppnådde kundens mål. Från och med nu behöver människor inte längre stå i långa köer för att få plastkort och kan sätta in/ta ut pengar utan en fysisk mellanhand. Kundens anställda är nu mindre överhopade med pappersarbete och har möjlighet att övervaka uttagsautomaternas prestanda och vidta omedelbara åtgärder om självbetjäningsenheterna misslyckas.
Sammantaget implementerade vi de bästa mobila bankappfunktionerna som matchade vår kunds önskan att vara närmare kunderna genom digitalisering.
Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.
Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.
Dowiedz się jako pierwszy o innowacjach IT i interesujących studiach przypadków.
© 2007-2024 Innowise. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności. Polityka dotycząca plików cookie.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warszawa, Polska
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatności, w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Vi behandlar din begäran och kontaktar dig så snart som möjligt.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.