Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Tack!

Formuläret har skickats in framgångsrikt.
Ytterligare information finns i din brevlåda.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Rozwój rynku e-Commerce dla wielu dostawców: wzrost liczby partnerów o 39%

Firma Innowise dostarczyła kompleksowy rynek B2B skupiający się na analityce biznesowej i automatyzacji procesów biznesowych.

Klient

Branża
e-handel
Region
UE
Klient od
2021

Naszym klientem jest obiecujący europejski startup e-Commerce, którego głównym celem jest rozwój zintegrowanej platformy business-to-business.

Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.

Wyzwanie: Rozwój rynku b2b dzięki usługom integracyjnym FlexPOS

Do Innowise zgłosił się klient, który chciał stworzyć solidną platformę B2B ułatwiającą relacje biznesowe między detalistami i dostawcami. Celem rozwoju rynku e-Commerce dla wielu dostawców było stworzenie bogatej w funkcje platformy, która wspierałaby obie strony w ich codziennych procesach operacyjnych. W przypadku produkcji just-in-time rozwiązanie powinno zapewniać dane dotyczące zapasów i sprzedaży w czasie rzeczywistym, a także rynek z inteligentnymi sugestiami dotyczącymi produktów oraz narzędzia komunikacyjne dla hurtowników i detalistów, w tym zarządzanie umowami i śledzenie dostaw.

Klient posiadał istniejącą platformę internetową, która częściowo obsługiwała podstawowe funkcje. Jej monolityczna architektura i słabo napisany kod utrudniały jednak dodawanie nowych funkcji. Aby rozwiązać ten problem, nasz zespół rozpoczął kompleksowy proces refaktoryzacji, całkowicie przerabiając istniejącą bazę kodu. Naszym głównym zadaniem przed rozwojem rynku B2B było podzielenie monolitycznej architektury na mikrousługi, umożliwiające elastyczność i niezależne wdrażanie nowych funkcjonalności. Oprócz przeprojektowania oprogramowania, zintegrowaliśmy platformę z najnowszymi terminalami POS za pośrednictwem usług integracyjnych Zettle i FlexPOS, umożliwiając wygodne i bezpieczne transakcje.

Rozwiązanie: Rozwój rynku e-Commerce dla wielu dostawców z inteligentnymi rekomendacjami i zautomatyzowanymi umowami dostawy

W wyniku rozwoju rynku e-Commerce dla wielu dostawców, Innowise stworzyło elastyczną platformę B2B, która zaspokaja potrzeby marek partnerskich. Marketplace oferuje dane o zapasach i sprzedaży w czasie rzeczywistym, umożliwiając firmom dostęp do danych o produktach w czasie rzeczywistym. Ponadto zapewnia zautomatyzowane możliwości ponownego zamawiania, upraszczając proces zaopatrzenia i zapewniając płynne zarządzanie łańcuchem dostaw.

Aplikacja internetowa zawiera przyjazny dla użytkownika czat zaprojektowany w celu ułatwienia komunikacji między partnerami biznesowymi. Pokoje czatu służą jako scentralizowane przestrzenie dla dostawców i sprzedawców detalicznych do interakcji, współpracy i zarządzania umowami.

Wykorzystując moc dużych zbiorów danych, platforma posiada inteligentny system rekomendacji zapewniający spersonalizowane sugestie dotyczące udanych partnerstw biznesowych. Oprócz automatyzacji standardowych procesów B2B, platforma integruje się z popularnymi usługami e-Commerce, takimi jak Zettle i FlexPos.

Rynek B2B z oprogramowaniem do inteligentnych rekomendacji umów kontraktowych

Marketplace oferuje szeroki wybór produktów obejmujących wiele kategorii, zapewniając informacje o dostępności i opcjach zakupów hurtowych. Sprzedawcy i detaliści z różnych branż mogą łączyć się z platformą i łatwo poruszać się po obszernym katalogu produktów i dostawców. Wykorzystując system rekomendacji oparty na dużych zbiorach danych, użytkownicy mogą identyfikować i wybierać najbardziej odpowiednich partnerów i produkty dla swoich potrzeb e-Commerce.

W przypadku sprzedawców detalicznych silnik rekomendacji wykorzystuje algorytmy do analizy ich preferencji, w tym typów produktów, ilości, wyników sprzedaży, poprzednich transakcji i interakcji z platformą. Biorąc pod uwagę te czynniki, system uczenia maszynowego Azure sugeruje najlepsze opcje produktów i identyfikuje odpowiednich dostawców.

Podobnie w przypadku dostawców, system identyfikuje najbardziej odpowiednich klientów i potencjalnych partnerów kontraktowych. Parametry takie jak typ sklepu, wymagania produktowe, geolokalizacja i inne kluczowe czynniki są brane pod uwagę przy generowaniu rekomendacji dotyczących udanej współpracy.

Usługi integracji Zettle i Flexpos

Dzięki integracji Zettle i FlexPos z platformą, dane e-Commerce są transportowane, synchronizowane i wykorzystywane w ujednolicony sposób. Integracje pomagają w wymianie bibliotek produktów i cen, informacji o sprzedaży i transakcjach. Zettle umożliwia przetwarzanie płatności za pośrednictwem terminali, pozwalając sprzedawcom detalicznym na bezpieczne przeprowadzanie transakcji z klientami.

FlexPos ger aktuell information om återstående varor på leverantörens lager. På så sätt får återförsäljarna insyn i produkttillgängligheten i realtid och kan fatta inköpsbeslut baserat på aktuella lagernivåer. Denna integration effektiviserar lagerhanteringsprocesserna och hjälper till att undvika potentiella lagerbrister, vilket säkerställer effektiv drift av leveranskedjan.

Komunikacja i zautomatyzowane umowy dostawy

Marketplace oferuje zautomatyzowany system zarządzania umowami pomiędzy dostawcami i sprzedawcami detalicznymi. Dzięki tej funkcjonalności użytkownicy mogą tworzyć i zarządzać różnymi rodzajami umów, w tym zwykłymi umowami jednorazowymi, umowami prowizyjnymi i umowami długoterminowymi. Ponadto mogą definiować parametry umowy, takie jak warunki dostawy, ceny, minimalne ilości zamówień, warunki płatności, czas trwania umowy itp. za pomocą szablonów opartych na formularzach ze szczegółami umowy.

När båda parter har kommit överens om villkoren genererar plattformen automatiskt leveransavtalet i ett standardiserat format. Avtalet innehåller relevanta uppgifter som de inblandade parterna, avtalets löptid, produktspecifikationer, prissättning och andra specifika villkor. Vi integrerade plattformen med DocuSign-tjänsten för att underlätta undertecknandet. När leveransavtalet har verkställts genererar plattformens automatiserade system fakturor baserat på de överenskomna villkoren som innehåller faktureringsinformation, avtalsdetaljer, prissättning och andra detaljer.

Integracja i śledzenie zamówień

E-handelsföretag kan smidigt integrera med plattformen och få tillgång till försäljningsdata i realtid via adminpanelen och plattformens API.

För leverantörer fungerar adminpanelen som en särskild instrumentpanel där de kan ladda upp produkter, hantera synlighet för kunder och övervaka lagernivåer. Via gränssnittet kan leverantörer övervaka produkttillgängligheten och få automatiska aviseringar när lagret börjar ta slut eller vissa produkttyper är mycket efterfrågade. Förutom adminpanelen kan leverantörer använda plattformens API:er för djupare integration och utökad funktionalitet. Marknadsplatsens API:er ger tillgång till kontinuerlig realtidsövervakning och uppdateringar av lagernivåer genom synkronisering med befintliga spårningssystem för lager. Användare får API-nycklar och dokumentation, inklusive ett Swagger-dokument som beskriver API:s struktur och användning.

Teknik

Front-end
JavaScript, TypeScript, React
Back-end
C#, .NET, ASP.NET, MS SQL
Cloud
Azure Cloud Usługi
Integracje
Git, BitBucket
DevOps
Docker, Azure.

Proces

När vi hade samlat in och dokumenterat kundens krav inledde vårt projektteam utvecklingsprocessen för B2B-marknadsplatsen. Teamet tillhandahöll molnbaserade supporttjänster genom att hosta applikationen på Azure. För att hantera problem med pipelining implementerade vi nödvändiga optimeringar för att säkerställa ett smidigt dataflöde.

Vi distribuerade applikationen på Linux OS. Vårt team arbetade med att lösa buggar, ge support och utföra webbutvecklingsuppgifter för att uppgradera plattformens funktionalitet och lägga till nya funktioner. Den befintliga monolitiska arkitekturen och den dåliga kodkvaliteten utgjorde initiala utmaningar, så vi använde Azure-tjänster för att övergå till ett mer skalbart och flexibelt molnekosystem. 

Vi stötte på ett kritiskt problem under projektet, nämligen bristen på en tydlig färdplan och lanseringsschema. För att lösa detta skapade Innowise projektledare en omfattande leveransplan som beskrev viktiga integrationer och funktioner för att ge tydliga milstolpar för utvecklingen.

Przez cały okres rozwoju rynku e-Commerce dla wielu dostawców, zespół koncentrował się na projektowaniu stron internetowych, usuwaniu błędów i wsparciu Azure, stale iterując i ulepszając bazę kodu. Obecnie nasz zespół koncentruje się na wprowadzaniu nowych funkcji do platformy, rozszerzaniu możliwości dostawców i wprowadzaniu ulepszeń związanych z zarządzaniem towarami magazynowymi.

Zespół

1
Kierownik projektu
1
Projektant stron internetowych
1
Analityk systemowy
1
Główny programista
2
Programistów back-end
2
Programistów front-end
1
QA-ingenjör

Wyniki: 15% skrócenie czasu realizacji zamówień po opracowaniu rynku B2B

W wyniku rozwoju rynku B2B dostarczyliśmy kompleksową platformę typu “wszystko w jednym”, koncentrującą się na inteligencji biznesowej i automatyzacji. Rozwiązanie umożliwia sprzedawcom detalicznym i markom nawiązywanie relacji biznesowych, jednocześnie wspierając ich codzienny przepływ pracy.

Znaczącym osiągnięciem jest konsolidacja wielu funkcji e-Commerce w ramach ujednoliconej platformy, zapewniającej dostawcom i detalistom scentralizowane centrum zarządzania ich operacjami. 

Automatiseringen av vanliga B2B-processer, inklusive orderhantering, fakturering och avtalsgenerering, minskar repetitiva uppgifter och lockar nya kunder till plattformen. Som ett resultat av samarbetet med Innowise ökade plattformens antal anslutna partners med 39%. Det intelligenta rekommendationssystemet förbättrade partnervalet för återförsäljare. Dessutom upplevde företagen en minskning av tiden för orderhantering med 15%, vilket säkerställde snabbare leverans och ökad kundnöjdhet. Genom att utnyttja big data och plattformsinteraktioner matchar systemet effektivt återförsäljare med lämpliga leverantörer, vilket underlättar ömsesidigt fördelaktiga partnerskap.

Projektets omfattning
  • Styczeń 2022 - styczeń 2023

39% 

ökning av antalet partneranvändare

15%

tidsbesparing vid orderhantering

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat projekt, który pomoże nam lepiej go zrozumieć
    W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty
    Prześlij plik

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Tillgängliga filer: pdf, jpg, jpeg, png

    Informujemy, że po kliknięciu przycisku Wyślij Innowise będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z naszą Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.

    Potrzebujesz innych usług?

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    Vi behandlar din begäran och kontaktar dig så snart som möjligt.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    pil