Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Tack!

Formuläret har skickats in framgångsrikt.
Ytterligare information finns i din brevlåda.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Trendy w tworzeniu aplikacji mobilnych, które warto obserwować w 2023 roku

Trudno jest nadążyć za wszystkimi innowacjami, które pojawiają się w branży tworzenia aplikacji mobilnych, ponieważ ewoluuje ona w szybkim tempie. Musisz jednak znać najbardziej obiecujące trendy, aby przetrwać i rozwijać się w tej cyfrowej dżungli. Aby zapewnić sukces swojej przyszłej aplikacji, omówmy najnowsze trendy w tworzeniu aplikacji mobilnych, które zmienią świat technologii w 2023 roku.

Czujesz się nieco oldschoolowo ze swoją aplikacją?

Nasz zespół zaktualizuje Twoją aplikację, aby zapewnić jej aktualność, dzięki czemu uzyskasz najlepszy zwrot z inwestycji.

Kategorie aplikacji, które zdominują rynek

Podczas pandemii COVID-19 zainteresowanie świata aplikacjami mobilnymi wzrosło jak nigdy dotąd. Interaktywne gry, aplikacje do edycji zdjęć, media społecznościowe, aplikacje biznesowe dla osób pracujących z domu cieszyły się ogromnym wzrostem liczby pobrań i sprawiły, że wirtualny świat stał się nową rzeczywistością ludzi.

Situationen kommer dock att förändras avsevärt 2023. Eftersom människor försöker hitta de bekväma sätten att kommunicera med offlinevärlden och stadigt kommer tillbaka till sitt vanliga liv de hade före karantänen, finns det ett behov av produkter som gör deras socialisering mycket enklare. Det är därför flygbolag, biljettjänster, och attraktion/tour bokning apps är de att titta på under det kommande året.

Appkategorier för att dominera marknaden

Rozwój aplikacji mobilnych ARwzrasta.

Według statystykiw AR & VR-marknadens osiągnęły 25,21 miliarda dolarów amerykańskich w 2022 roku. Ta liczba będzie nadal rosła w 2023 roku, dając Ci świetną okazję, aby wykorzystać ten trend w rozwoju aplikacji mobilnych i dostarczyć użytkownikom przełomowe doświadczenia. Ponieważ smartfony stają się coraz bardziej wydajne i wyposażone w więcej funkcji niż kiedykolwiek, programiści mogą tworzyć naprawdę wyjątkowe doświadczenia użytkowników, zwiększając retencję i zaangażowanie klientów. Na przykład, Ikea uruchomiła aplikację AR, która szybko stała się popularna na rynku ze względu na możliwość wirtualnego umieszczenia 3200 produktów Ikea w swoich domach. Takie eksperymenty z wystrojem w aplikacji Ikea Place przed dokonaniem zakupu pomagają uniknąć złych wyborów projektowych, a tym samym zwiększają lojalność klientów wobec marki. Istnieje już wiele przykładów na to, jak AR pozwala doświadczać mody w zabawny i wyjątkowy sposób. Aplikacja PICTOFiT Shopping låter dig se hur du skulle se ut i olika kläder. Bortsett från det kan du få exakta rekommendationer genom att ange din kroppstyp, hudfärg och personliga preferenser. Det finns knappast någon som inte kommer ihåg Pokemon Go:s w 2016 roku. Szaleństwo na całym świecie, gdzie ludzie żyli swoimi dziecięcymi fantazjami w rozszerzonej rzeczywistości, oznaczało początek publicznego zainteresowania technologią rozszerzonej rzeczywistości jako całością. Jesteśmy pewni, że rok 2023 to odpowiedni moment na stworzenie czegoś tak chwytliwego jak ta mainstreamowa aplikacja.

ML zmieni krajobraz mobilny

Technologia mobilna nieustannie ewoluuje, a krajobraz mobilny wkrótce zmieni się diametralnie. Ta szybka zmiana oznacza, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby pozostać konkurencyjnymi, a uczenie maszynowe będzie dużą częścią tej transformacji. ML może pomóc firmom dotrzeć do nowych klientów w bardziej osobisty sposób, jednocześnie zwiększając wydajność i skuteczność.

Maskininlärning

ML w opiece zdrowotnej: analiza danych

Maskininlärning är redan implementerad i mobil sjukvård. Genom att hantera funktionerna hos mänskliga hjärnor använder den neurala nätverk för att identifiera de förändringar som människan inte kommer att kunna se. Här är några exempel:

  • Odkrywanie leków. Jednym z pierwszych udanych wdrożeń ML jest medycyna precyzyjna. Jest to nowa metoda sekwencjonowania w celu zapewnienia, że leki mają właściwy wpływ na pacjenta.
  • ML pomaga odkrywać leki i uczyć się, jak prawidłowo stosować je w leczeniu;
  • ML förbättrar för att generera personlig behandling baserat på patientens medicinska historia med liten risk;
  • ML powiadamia o zmianach w codziennych aktywnościach i ostrzega przed niebezpiecznymi z długoterminowej perspektywy;
  • ML pomaga utrzymać porządek w dokumentacji medycznej i skutecznie klasyfikować dane za pomocą technik rozpoznawania OCR;
  • ML övervakar förändringar i beteende och hjälper till att avslöja vad som är viktigt för hälsan hos den här patienten. 

Det finns ett bra exempel på hur en mobilapplikation kan rädda livet för dem som lider av diabetes – MySugr. Nu har patienterna bättre kontroll över sitt tillstånd genom att logga in sina data dagligen. Läkare drar också nytta av det, eftersom de kan granska data och föreslå bättre behandling.

ML w mediach: rozpoznawanie obrazów

Uczenie maszynowe znacząco przyczyniło się do rozwoju aplikacji rozpoznawania obrazów. Dziś popyt na takie aplikacje jest wyższy niż kiedykolwiek, z powodu rosnącej ilości danych w internecie oraz unikalnej zdolności tych aplikacji do rozrywki i ułatwiania życia ludziom i firmom. Rynek aplikacji rozpoznawania obrazów ma osiągnąć 81,8 miliarda dolarów do 2026 roku. To nowa funkcja, która w przyszłości stanie się niezbędna w każdej branży. Technologia rozpoznawania obrazu stała się tak zaawansowana, że może być obecnie wykorzystywana do identyfikacji osób, obiektów, a nawet marek w filmach i obrazach. Może to wkrótce doprowadzić do wykorzystania ML do analizy treści i celów reklamowych.Google Lens har till exempel förändrat sättet för människor att upptäcka världen runt omkring dem och öppnat nya digitala horisonter som gör att användarna kan få saker snabbare med hjälp av telefonens kamera eller foto. Det finns ett stort antal exempel på hur Google Lens kan användas effektivt: snabba textöversättningar, exakt identifiering av växter och djur, omedelbar skanning av QR-koder. Utifrån dina referenser hjälper den dig att hitta saker du gillar genom att söka liknande saker på internet.

ML i odpowiadanie na pytania

Odpowiadanie na pytania jest powszechnie stosowane w aplikacjach społecznościowych i chatbotach. Jego zasłużona popularność przejawia się w zdolności do udzielania użytkownikom szybkich i trafnych odpowiedzi, oszczędzając w ten sposób czas na dogłębne wyszukiwanie. Dlatego wdrożenie takiego systemu jest inteligentną decyzją dla wszystkich sfer.

ML i systemy rekomendacji

Spersonalizowane treści to cel numer jeden dla każdej aplikacji w 2023 roku. Wynika to z rosnącej popularności narzędzi internetowych, które pozwalają użytkownikom kontrolować własne treści i komunikować się z innymi w bardziej spersonalizowany sposób.

System rekomendacji to kolejny trend w rozwoju aplikacji, który drastycznie zmienił sposób interakcji użytkowników z produktami cyfrowymi. Filtruje dane użytkownika i prezentuje tylko najbardziej istotne informacje, które powinny być idealnie dopasowane. Świetnym przykładem jest aplikacja Netflix, która pomaga użytkownikom na całym świecie wybrać odpowiedni dla nich film, zwiększając w ten sposób ich lojalność wobec marki i skłaniając ich do powrotu.

Rozwój super aplikacji rośnie w siłę

Sieci społecznościowe, takie jak Facebook czy Snapchat, były używane głównie do utrzymywania kontaktu z przyjaciółmi i krewnymi. Obecnie zyskują na popularności dzięki dodatkowym funkcjom, takim jak zakupy, bankowość i rozrywka. Meituan är ett bra exempel på hur appens funktioner kan expandera inom en produkt. Det började som en matleveransapplikation men nu är det en stor shoppingplattform. Efter att de lagt till ett alternativ att boka hotell blir de en dominerande aktör på marknaden. Vad mer WeChat Meituan integrerar helt med WeChat gör det möjligt för användare att betala direkt via WeChat Pay. På tal om det senare började WeChat-appen som en meddelandeapp är 2011. Nu har det blivit en oskiljaktig del av allas liv i Kina: man använder den för att meddela sina vänner, köpa matvaror, ringa en taxi och till och med boka en läkartid. Det finns praktiskt taget inget liv utanför WeChat-appen i Kina. Vad är mer intressant-ingen västerländsk appanalog har utvecklats ännu, vilket gör denna trend ännu mer frestande att överväga först.  Superaplikacje stają się coraz bardziej popularne w ostatnich latach, ponieważ oferują coraz więcej funkcji dla użytkownika. Dzięki tym aplikacjom użytkownicy mogą uzyskać dostęp do swoich cyfrowych potrzeb za pomocą jednego loginu i wprowadzać informacje o płatnościach tylko wtedy, gdy jest to konieczne. Ułatwia to użytkownikom zarządzanie finansami, pozostawanie w kontakcie z rodziną i przyjaciółmi oraz dokonywanie zakupów.

Nacisk na bezpieczne tworzenie aplikacji

Som nämnts ovan letar människor efter bättre mobila lösningar för att tillgodose sina dagliga behov, och superappar kan vara svaret. Det finns dock en annan faktor att ta hänsyn till - mobilappssäkerhet. De flesta digitala bedrägerier sker på mobila enheter. Det beror på att människor är mer benägna att använda sina mobila enheter för att komma åt internet och göra transaktioner än de är att använda vanliga webbläsare eller e-postklienter. Enligt en badania McAfee, w ciągu ostatnich pięciu lat liczba przestępstw popełnianych za pomocą urządzeń mobilnych wzrosła trzykrotnie.Każdy klient rozumie ryzyko i wybierze wysoce bezpieczną aplikację do zapisywania danych osobowych. Dlatego tworzenie bezpiecznych aplikacji jest tak samo ważne, jak tworzenie aplikacji przyjaznych dla użytkownika lub wielofunkcyjnych.

Rozliczanie terminali POS

Obecnie istnieje duże zapotrzebowanie na terminale POS jako nowy sposób obsługi płatności, śledzenia sprzedaży lub zarządzania klientami w sklepie. Stanowią one nie tylko pomost między sprzętem a oprogramowaniem, który tworzy kompletny proces transakcji, ale są również pomocne w śledzeniu danych sprzedaży i gromadzeniu informacji o klientach. 

Dzięki chmurowym rozwiązaniom i działaniu jako aplikacje oferują ogromne zasoby małym i średnim firmom bez znaczących inwestycji. Spersonalizowane doświadczenie klienta, elastyczność, szybki dostęp do dokładnych danych i łatwość obsługi systemów POS umożliwiają firmom działanie równie efektywnie jak dużym markom. Na przykład, zaawansowany system POS pozwala właścicielom restauracji na aktualizację menu w czasie rzeczywistym, zarządzanie rezerwacjami, integrację zamówień online, przetwarzanie różnych metod płatności itd. To kolejny świetny trend mobilny do rozważenia, jeśli dążysz do zwiększenia efektywności i lojalności klientów. 

Wcześniej terminale płatnicze jedynie uzupełniały istniejący sprzęt w punktach sprzedaży. Android jest przełomowym rozwiązaniem, ponieważ pozwala agentom rozliczeniowym i dostawcom wartości dodanej na tworzenie własnych aplikacji. Zastępując wiele urządzeń w sklepie własnymi aplikacjami, sprzedawcy i agenci rozliczeniowi mogą obniżyć całkowity koszt posiadania i zwiększyć lojalność klientów. Ponadto system Android ma dużą społeczność programistów, a systemy POS oparte na systemie Android mogą uruchamiać różne aplikacje. Oprócz funkcji front-office, takich jak aplikacje sklepowe, lojalnościowe, click and collect i bilety, aplikacje mogą również zapewniać funkcje back-office, takie jak zarządzanie personelem i raportowanie. Alternatywne metody płatności mogą być akceptowane poprzez wykorzystanie rozszerzonych możliwości urządzenia, takich jak kamery, skanowanie i NFC. Oprócz tradycyjnych metod płatności, system Android umożliwia łatwe przenoszenie nowych aplikacji, w tym kodów QR i portfeli cyfrowych.

Rosnąca popularność aplikacji do rozpoznawania głosu

W 2023 roku powinno pojawić się więcej aplikacji rozpoznawania głosu. Rynek tej technologii osiągnął ponad 10,7 miliarda dolarów w 2020 roku i przewiduje się, że wzrośnie o 27,16 miliarda dolarów do 2026 roku. Popularność wyszukiwania głosowego jest łatwa do zrozumienia, ponieważ jest dużo prostsze i zajmuje mniej czasu niż ręczne pisanie. Att lägga till en röstigenkänningsapp i din portfölj kommer att vara ett smart beslut som användare över hela världen kommer att uppskatta. Till exempel har våra mobilutvecklare byggt en Android-app som garanterar en säker bilresa och ger snabb åtkomst till nödvändiga funktioner: kartor, samtal, budbärare, musikspelare och en "nödknapp". Appens popularitet beror på dess" körläge " - funktioner och dess inbyggda förmåga att styra dem med röstkommandon.
Röstsökning blir allt populärare

Koncentracja na grywalizacji

Kolejny trend w rozwoju aplikacji wart uwagi w nadchodzących latach to grywalizacja. Okazała się ona najbardziej atrakcyjną funkcją aplikacji, która zwiększa zaangażowanie użytkowników i napędza konwersje. Globalny rynek grywalizacji osiągnął 11,94 miliarda dolarów 2021, en ökning med 7,03 miljarder USD från 2016. Med tanke på dessa otroliga siffror är det ingen överraskning att företag är villiga att investera mycket pengar i gamification för sina appar och dra nytta av alla dess fördelar.

Nyligen visade krypto- och superappar har redan integrerat gamification, vilket bekräftar deras popularitet över hela världen. Till exempel Stepn – den största applikationen som betalar användare för att gå, springa och jogga. Spelets regler är enkla: du köper NFT w formie sneakersów na rynkach Stepn, łączysz je z aplikacją i zaczynasz być aktywny fizycznie, aby zarabiać tokeny.

Med fokus på gamification

Wzrost mobilnych portfeli

Aplikacje umożliwiające przechowywanie i dostęp do pieniędzy w podróży to nowy trend, a portfele mobilne są jedną z najpopularniejszych opcji. Aplikacje te pozwalają użytkownikom bezpiecznie przechowywać pieniądze bez obawy o ich utratę lub zapomnienie. Zapoznaj się z naszym ostatnim artykułem na blogu na temat budowania cyfrowych portfeli..

Portfele mobilne są zaawansowanym sposobem płatności online, do którego coraz więcej osób zwraca się ze względu na wygodę i bezpieczeństwo. Oprócz tego, że są wykorzystywane do codziennych zadań, portfele mobilne umożliwiają użytkownikom dostęp do kont bankowych i dokonywanie zakupów bez fizycznej karty kredytowej. Nadszedł więc właściwy czas, aby przyznać, że aplikacje portfeli mobilnych są obiecującą niszą w rozwoju mobilnym, na którą warto zwrócić szczególną uwagę.

Mobila plånböcker

Powstanie platform typu low-code lub no-code

Platformy low-code lub no-code zamykają naszą listę nadchodzących trendów w tworzeniu aplikacji mobilnych. Powody, dla których firmy wolą przejść na te platformy są proste: służą one przyspieszeniu i ułatwieniu procesu rozwoju. Będąc wydajnymi czasowo i wzbogaconymi o podejście plug-and-play, pomagają w szybkim kapitalizowaniu nowych trendów na rynku.

Ta till exempel Mendix-plattformen med låg kod. Det eliminerar behovet av ett utvecklingsteam eller dedikerade tekniska testare. Det ersätter också projektledaren och påskyndar utvecklingsprocessen samtidigt som allt hålls under kontroll. PowerApps, Zoho Creator, OutSystems, Appian – alla utför samma roll och hjälper dig att skapa MVP från början inom tid och budget.

Podsumowanie

W Google Play i App Store znajduje się 6,29 miliona aplikacji. Aby wyróżnić się w tej trudnej konkurencji, powinieneś przyjąć najnowsze trendy w rozwoju aplikacji mobilnych i oferować bezproblemowe doświadczenie cyfrowe swojej docelowej grupie odbiorców. W ten sposób zdobędziesz serca swoich klientów. Jeśli uważasz, że nadszedł czas na omówienie solidnej i bogatej w funkcje aplikacji przyszłości, Innowise zawsze jest do Twojej dyspozycji.

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Obecne wiodące trendy w rozwoju aplikacji mobilnych obejmują rozwój technologii AR, rosnący nacisk na doświadczenie użytkownika poprzez zaawansowane praktyki projektowe, integrację sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego oraz rosnącą popularność rozwoju międzyplatformowego.

Rozwój sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego znacząco wpływa na rozwój aplikacji mobilnych, poprawiając doświadczenia użytkowników poprzez spersonalizowane interakcje i inteligentne podejmowanie decyzji. Aplikacje mobilne zawierają obecnie inteligentne funkcje, takie jak analityka predykcyjna, chatboty i silniki rekomendacji, zapewniając użytkownikom bardziej dopasowane i wydajne usługi. AI i ML przyczyniają się również do poprawy wydajności aplikacji, bezpieczeństwa i zdolności do analizowania ogromnych ilości danych, dzięki czemu aplikacje mobilne są bardziej intuicyjne, responsywne i dostosowują się do potrzeb użytkowników.

Przewidywane przyszłe trendy w rozwoju aplikacji mobilnych obejmują powszechne przyjęcie technologii 5G, dalszą integrację sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w celu zapewnienia bardziej spersonalizowanych doświadczeń związanych z aplikacjami, przyjęcie technologii immersyjnych (AR&VR&MR) oraz rosnące znaczenie środków cyberbezpieczeństwa.

Dziękujemy za ocenę!
Dziękuję za komentarz!
Autor
Eugene Shapovalov Szef działu mobilnego

Spis treści

Oceń ten artykuł:

4/5

4.8/5 (45 opinii)

Hur många gånger ska jag säga det?

Wyzwanie dla nas?

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat projekt, który pomoże nam lepiej go zrozumieć
    W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty
    Prześlij plik

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Tillgängliga filer: pdf, jpg, jpeg, png

    Informujemy, że po kliknięciu przycisku Wyślij Innowise będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z naszą Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.

    Potrzebujesz innych usług?

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    Vi behandlar din begäran och kontaktar dig så snart som möjligt.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    pil