Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Política de privacidade. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Obrigado!

O formulário foi enviado com sucesso.
Encontrará mais informações na sua caixa de correio.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Ponad 2 miliony zarejestrowanych użytkowników i 9 tysięcy zapytań dziennie dzięki rozwojowi portalu klienta

Firma Innowise opracowała i wdrożył kluczowe usługi systemowe, które pozwalają użytkownikom na bezpośrednią interakcję z usługami publicznymi.

Klient

Branża
Usługi publiczne
Região
UE
Klient od
2020

O nosso cliente representa o gabinete do presidente da câmara de uma importante cidade europeia.

Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.

Wyzwanie: Transformacja usług rządowych poprzez rozwój niestandardowego portalu internetowego

Atualmente, as cidades enfrentam uma vasta gama de problemas complexos que podem ser difíceis de resolver de forma eficiente. Desde instalações em mau estado a candeeiros de rua avariados, estes problemas podem ter um impacto significativo na confiança dos cidadãos na administração local se não forem resolvidos. Entretanto, o governo esforça-se por acompanhar o número crescente de pedidos de informação dos cidadãos.

Starając się rozwiązać podobny problem, nasz klient wdrożył narzędzie, które pozwala obywatelom zgłaszać problemy dotyczące różnych tematów publicznych, w tym utrzymania obiektów miejskich (transportu, mieszkalnictwa i usług publicznych, szpitali, aptek, dróg, dziedzińców, szkół itp.) oraz kontrolować jakość rozwiązywania problemów przez departamenty rządowe.

Nasz klient zwrócił się do Innowise z prośbą o opracowanie kluczowych modułów i funkcji tego systemu, w tym usług aplikacji, narzędzi analitycznych i integracji z systemami innych firm. Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu byliśmy w stanie zapewnić niestandardowe usługi tworzenia portali internetowych, które zapewniły płynną funkcjonalność platformy i spełniły wymagania zarówno obywateli, jak i władz.

Rozwiązanie: Rozwój portalu internetowego dla usług obywatelskich zapewniający płynne doświadczenie użytkownika

Innowise był odpowiedzialny za rozwój i płynną integrację podstawowych usług portalu z istniejącym rozwiązaniem.

Scentralizowany pulpit nawigacyjny

Nasz zespół programistów z powodzeniem wdrożył scentralizowany panel kontrolny zaprojektowany w celu ułatwienia pracy moderatorów i poprawy ogólnej wydajności obsługi zapytań. System jest inteligentnie zaprojektowany do dystrybucji przychodzących zapytań do różnych działów w oparciu o wcześniej zdefiniowaną matrycę, zapewniając, że każde zapytanie jest obsługiwane przez odpowiedni organ.

Jedną z głównych zalet tego systemu jest jego zdolność do minimalizowania możliwości powielania pracy i błędnej komunikacji między moderatorami. Usprawniając przetwarzanie zapytań i zapewniając, że każde zapytanie jest kierowane do odpowiedniego działu, system znacznie zmniejsza obciążenie pracą i eliminuje nieporozumienia.

Aby zapewnić najwyższe bezpieczeństwo systemu, wprowadziliśmy różne kontrole dostępu i zasady ochrony danych. Jest to szczególnie istotne, ponieważ system zawiera poufne dane dotyczące naszych klientów. Wdrożenie tych środków gwarantuje, że system jest bezpieczny, a prywatność naszych klientów jest chroniona przez cały czas.

Poproś o dystrybutora

Opracowaliśmy dystrybutor zgłoszeń, który jest odpowiedzialny za tworzenie matryc używanych do dystrybucji zgłoszeń ze scentralizowanego pulpitu nawigacyjnego. System ten umożliwia moderatorom i kierownictwu definiowanie konkretnych tematów dla zgłoszeń rezydentów, umożliwiając użytkownikom określenie szczegółów ich zapytań podczas przesyłania. W ten sposób proces zapewnia, że wszystkie zapytania są kierowane do odpowiednich osób lub działów w celu szybkiego przetworzenia.

Łączenie map

W ramach rozwoju niestandardowego portalu internetowego nasz zespół stworzył cenną funkcję dla kont moderatorów i administratorów, która umożliwia łączenie zapytań z określonymi lokalizacjami na mapach. Gwarantuje to, że odpowiedzialne strony są kierowane do właściwej lokalizacji, szczególnie w sytuacjach o wysokim priorytecie, w których liczy się czas. Dodatkowo, jeśli użytkownik popełni błąd lub nie jest zaznajomiony z danym obszarem, istnieje możliwość skorygowania wskazanej lokalizacji. Funkcja ta zwiększa dokładność i wydajność naszej platformy, umożliwiając szybkie i skuteczne działanie, gdy ma to największe znaczenie.

Zaawansowana usługa poczty e-mail

Opracowaliśmy wewnętrzną usługę poczty e-mail, która jest potężnym narzędziem dla moderatorów do odpowiadania na prośby użytkowników ze scentralizowanego pulpitu nawigacyjnego, oszczędzając im czas i energię. Integracja poczty e-mail zakłada, że moderatorzy mogą odpowiadać na wiele zgłoszeń jednocześnie i śledzić swoje odpowiedzi w jednym miejscu.

Dzięki tej funkcji wszystkie żądania są sprawnie obsługiwane, a komunikacja jest spójna, co pozytywnie wpływa na doświadczenia użytkowników.

Usługa autoryzacji dla moderatorów

Zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników jest najwyższym priorytetem dla każdej platformy internetowej. Mając to na uwadze, wdrożyliśmy usługę autoryzacji dla moderatorów. Aby uzyskać dostęp do systemu, moderatorzy muszą się zarejestrować i podać swoje dane kontaktowe, co pomaga zapobiegać nieautoryzowanemu dostępowi i niewłaściwemu korzystaniu z platformy. Dodatkowo, takie podejście sprawia, że moderatorzy są odpowiedzialni za swoje działania w systemie.

Para além de impedir o acesso não autorizado, este serviço também promove a colaboração entre moderadores. Ao permitir-lhes o acesso ao mesmo sistema, os moderadores podem trabalhar em conjunto para gerir os pedidos dos utilizadores de forma mais eficiente. Isto promove a consistência na tomada de decisões e na transmissão de mensagens entre a equipa de moderação, aumentando, em última análise, a eficácia geral da equipa.

Usługa monitorowania

Wdrożyliśmy usługę monitorowania, aby szybciej reagować na krytyczne i strategiczne kwestie. Gdy dochodzi do takich incydentów, są one przekazywane urzędnikom wyższego szczebla, takim jak zastępca burmistrza, którzy mogą zapewnić natychmiastową pomoc i wsparcie w celu rozwiązania sytuacji.
Ogólnie rzecz biorąc, wdrożenie usługi monitorowania jest kluczowym aspektem zarządzania kryzysowego, który umożliwia urzędnikom miejskim podejmowanie szybkich działań w odpowiedzi na nagłe sytuacje oraz zapewnienie bezpieczeństwa i dobrego samopoczucia obywateli.

Narzędzia analityczne

A nossa equipa integrou ferramentas analíticas de ponta, que fornecem informações altamente fiáveis. Estas informações permitem que os departamentos governamentais reconheçam padrões e tendências nas questões comunicadas, permitindo-lhes tomar decisões bem informadas sobre a afetação de recursos para resolver os problemas mais prementes. Ao dar prioridade a estas questões e abordá-las de forma atempada e eficaz, o governo pode demonstrar o seu empenho em responder às necessidades e preocupações dos cidadãos. Isto, por sua vez, pode aumentar a confiança do público nos serviços públicos e, em última análise, melhorar a qualidade de vida na cidade.

Integracja z innymi firmami

O potencial da aplicação para resolver problemas da cidade, melhorar os serviços públicos e fornecer informações valiosas aos departamentos governamentais é ampliado através da sua capacidade de integração perfeita com sistemas de terceiros. Por exemplo, os dados em tempo real dos fornecedores de dados podem ser aproveitados pela aplicação para identificar e dar prioridade aos problemas da cidade, permitindo que os departamentos governamentais resolvam estes problemas de forma proactiva, em vez de se limitarem a reagir aos mesmos. Além disso, a integração com CRMs externos simplifica o processo de resolução dos problemas comunicados, permitindo aos departamentos governamentais geri-los e acompanhá-los de forma mais eficiente. Ao adotar estas integrações, a aplicação pode funcionar com a máxima eficiência e eficácia, beneficiando, em última análise, a cidade e os seus cidadãos.

Tecnologia

Języki programowania
PHP 7, JavaScript
Frameworki i narzędzia
Estrutura Yii 2, VueJS
Biblioteki
Vuetify
Bazy danych
PostgreSQL, Redis
Servidor Web
Nginx
System BPM
Fluxível
Inne
Sphinx 3, RabbitMQ, RH (RHEL, CentOS)

Proces

Nasz klient poprosił nas o ekspertyzę w zakresie rozwoju front-endu i back-endu dla portalu internetowego usług obywatelskich, a my rozpoczęliśmy projekt od intensywnej fazy badawczej. Zagłębiliśmy się w zrozumienie celów projektu, identyfikację grupy docelowej i ocenę konkurencji. Następnie przeszliśmy do fazy projektowania, w której pracowaliśmy nad opracowaniem architektury projektu. Przeprowadziliśmy również kilka warsztatów z klientem, aby zebrać wymagania i lepiej zrozumieć jego oczekiwania.

Zastosowaliśmy metodologię Kanban, aby zmaksymalizować produktywność i zminimalizować potencjalne wąskie gardła podczas procesu tworzenia portalu internetowego. Wykorzystaliśmy Jira, wiodące w branży narzędzie do zarządzania projektami, aby uprościć zarządzanie zadaniami, zapewniając scentralizowaną platformę do zarządzania zadaniami, śledzenia postępów i zachowania przejrzystości.

Reuniões regulares no Zoom com os membros da nossa equipa mantiveram-nos ligados e permitiram-nos abordar rapidamente quaisquer obstáculos que surgissem durante o ciclo de vida do projeto. Além disso, utilizámos o Telegram como canal de comunicação com o nosso cliente, garantindo que respondíamos prontamente às suas questões, preocupações e feedback.

Zespół

1
Kierownik projektu
1
Analityk biznesowy
7
Programistów back-end
4
Programistów front-end
4
Specjaliści QA
3
Programiści baz danych

Wyniki: Skrócenie czasu przetwarzania zgłoszeń i oszczędność 1000 godzin zasobów ludzkich

Innowise dostarczył wysokiej jakości produkt, który obejmuje kluczowe funkcje systemu, usługi i płynną integrację z systemami innych firm. Nasz klient otrzymał w pełni funkcjonalny system, który skutecznie współdziała z istniejącym rozwiązaniem i może się z nim płynnie integrować.

Ajudámos o cliente a otimizar o processamento dos pedidos dos cidadãos, o que eliminou a burocracia desnecessária e poupou recursos humanos. Respostas atempadas e prazos claros para a resolução de problemas melhoraram a satisfação dos utilizadores e a confiança nas autoridades.

A implementação do portal Web dos serviços aos cidadãos proporcionou aos residentes uma forma cómoda de acompanhar o estado dos seus pedidos e de receber respostas rápidas com provas fotográficas quando o problema foi resolvido. Isto conduziu a tempos de processamento mais rápidos dos pedidos, que normalmente demoram apenas 1-2 dias, significativamente mais rápidos do que anteriormente.

O elevado número de utilizadores registados (mais de 2 milhões) e de pedidos diários (9 mil) é uma prova da capacidade do sistema para responder às necessidades e expectativas dos cidadãos.

Czas trwania projektu
  • Marzec 2020 r. - W trakcie realizacji
2,000,000+
utilizadores registados
9,000
inquéritos diários

A resposta é simples e rápida!

Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat projekt, który pomoże nam lepiej go zrozumieć
    W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty
    Imprimir um ficheiro

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Idiomas disponíveis: pdf, jpg, jpeg, png

    Informujemy, że po kliknięciu przycisku Wyślij Innowise będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z naszą Política de privacidade w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    Processaremos o seu pedido e contactá-lo-emos o mais rapidamente possível.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    seta