Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Política de privacidade. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Obrigado!

O formulário foi enviado com sucesso.
Encontrará mais informações na sua caixa de correio.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Wzrost sprzedaży o 15% na stopę kwadratową i redukcja kosztów pracy o 20% po wdrożeniu technologii bezkasowej.

Firma Innowise stworzyła potężną platformę do kupowania artykułów spożywczych bez kolejek, liczników płatności i kasjerów.

Klient

Branża
FinTech, Bankowość, Handel detaliczny
Região
Katar
Klient od
2022

Klient jest jednym z największych banków komercyjnych w Zatoce Perskiej, świadczącym szeroki zakres usług biznesowych, inwestycyjnych, rządowych i międzynarodowych.

Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.

Wyzwanie: Usprawnienie procesu zakupowego, aby zakupy były wygodniejsze i szybsze

No mundo acelerado de hoje, a conveniência e a eficiência são essenciais para satisfazer as exigências da vida quotidiana. Uma área em que isto é particularmente importante é a experiência de compra de produtos de mercearia, com a crescente procura de serviços de desenvolvimento de aplicações de compras online para envolver novos clientes e impulsionar as vendas. 

Nasz klient współpracuje z dużą siecią sklepów spożywczych o wysokiej przepustowości i solidnych dziennych przychodach. Głównym celem projektu było usprawnienie procesu zakupowego, czyniąc zakupy przyjemniejszymi i szybszymi dla klientów. Wyzwanie to wymagało innowacyjnego podejścia do opracowania bezkasowego systemu płatności, który byłby niezawodny, dokładny i przyjazny dla użytkownika. System powinien być w stanie obsłużyć dużą liczbę transakcji, zapewniając jednocześnie bezpieczeństwo danych klientów i transakcji finansowych.

Rozwiązanie: Zbudowanie oprogramowania pośredniczącego dla platformy zakupowej bez kas w celu dokonywania bezpiecznych zakupów

Przepływ pracy bez kasy jest prosty i nieskomplikowany. Aby upewnić się, że mają wystarczające środki, kupujący muszą najpierw doładować swoje konta przed zakupami. Po dotarciu do sklepu skanują aplikację lub przesuwają kartę kredytową na terminalu w punkcie sprzedaży, który rejestruje ich dane płatności, aby otworzyć bramki obrotowe.

Com a tecnologia inteligente "just walk-out", os sensores e as câmaras seguem todos os artigos que o comprador escolhe e adiciona ao carrinho. Além disso, os sensores das prateleiras da plataforma detectam quando um cliente carrega ou descarrega determinados artigos de mercearia, assegurando assim a exatidão e a precisão do checkout. Depois de o comprador sair da loja, o carrinho virtual é automaticamente cobrado pelas compras efectuadas. A fatura é coberta com as informações de pagamento fornecidas ao entrar na loja, sendo enviado um recibo ao titular da aplicação de pagamento.

Tecnicamente, o Grupo Innowise foi o principal responsável pelo desenvolvimento do middleware da plataforma, que ligava os terminais POS, a Zippin Cloud e a Cybersource para processar pagamentos digitais num único ecossistema. A nossa equipa de projeto foi desafiada a garantir uma experiência de compra notável e a aumentar a satisfação do cliente através de pagamentos digitais seguros desde o momento em que os clientes entram na loja sem caixa até pagarem as suas compras.

Generowanie tokenów

Assim que um comprador entra na loja, o middleware analisa os dados do titular do cartão (número do cartão, data de validade, tipo de terminal, dados TBD) a partir dos terminais POS pré-instalados e envia um pedido à Cybersource para a geração do token. Os compradores podem entrar na loja e pagar as compras de forma legítima se o token for válido. Se o estado do cartão mudar, a Cybersource notifica o utilizador, atribuindo-lhe os estados de token ativo, suspenso ou eliminado.

Ładowanie bez korzystania z kasy

Gdy kupujący opuszcza sklep, aplikacja generuje paragon z wirtualnego koszyka i wywołuje naliczanie opłat, przesyłając dane do procesora płatności. Jeśli kupujący nie dokona żadnych zakupów, żądanie płatności jest nadal wysyłane do systemu płatności z zerową kwotą całkowitą. Ponadto nasz zespół projektowy zapewnił możliwość przechowywania informacji o transakcjach, zapewniając ponowne przesłanie i zwrot pieniędzy w przypadku roszczeń klientów i problemów z zakupami. W ten sposób kupujący mogą zwrócić towary, jeśli nie są zadowoleni z zakupu i zażądać częściowego lub pełnego zwrotu kosztów w ramach jednego zamówienia. Wreszcie, jeśli użytkownik nie zapłaci za swoje towary z powodu awarii systemu, próby kradzieży lub z innych powodów, aplikacja bez kasy zainicjuje ponowne próby przesłania, aż do pomyślnego zakończenia lub zablokowania transakcji.

Tecnologia

Back-end
Java, Spring, Swagger, Micrometer, Jacoco, API REST
Baza danych
PostgreSQL, FlyWay
Konteneryzacja
Docker
Integracje
Zippin Cloud, Cybersource

Proces

W oparciu o wymagania klienta, podzieliliśmy zakres prac na cztery tygodniowe sprinty z regularnymi spotkaniami i kontrolami w celu śledzenia postępów pośrednich. Ponieważ Katar spodziewał się wielu turystów i fanów piłki nożnej dokonujących zakupów w swoich sklepach podczas Mistrzostw Świata FIFA, naszym głównym celem było uruchomienie rozwiązania gotowego do wprowadzenia na rynek przed turniejem. 

Durante a fase de preparação e investigação, a nossa equipa de projeto procedeu a um onboarding detalhado, à obtenção de requisitos técnicos e comerciais e à conceção da arquitetura da aplicação e do esquema da base de dados. Após a conclusão do primeiro sprint, tínhamos uma compreensão clara das necessidades do cliente, do âmbito e das integrações de API.

Podczas fazy rozwoju nasi dedykowani specjaliści zapewnili płynną integrację Cybersource, zapewniając bezproblemowe uwierzytelnianie użytkowników, ładowanie, ponowne przesyłanie i zwrot pieniędzy. W ramach sprintu z powodzeniem spełniliśmy wszystkie określone cele, przeprowadzając testy podstawowych funkcjonalności z pokryciem testami jednostkowymi nie mniejszym niż 80%.

Innowise pomyślnie zakończył fazę wdrożeniową, prezentując dostosowane rozwiązanie, które było gotowe do testów akceptacyjnych użytkownika (UAT) i testów penetracyjnych. Po zakończeniu ostatniego sprintu, po kompleksowych kontrolach i drobnych korektach, rozwiązanie zostało zatwierdzone przez klienta.

Zespół

1
Analityk biznesowy
1
Kierownik projektu
5
Programistów back-end

Wyniki: Zwiększona przepustowość, wzrost sprzedaży i oszczędności w zatrudnieniu po wdrożeniu platformy płatności bezgotówkowych

Firma Innowise opracowała oprogramowanie pośredniczące, które połączyło terminale POS klienta, Zippin Cloud i możliwości przetwarzania płatności Cybersource w jeden ekosystem. Nasz zespół projektowy dostarczył płynne rozwiązanie do płatności za artykuły spożywcze bez potrzeby korzystania z kasjerów, kolejek i rejestrów. Zapewniliśmy bezpieczne płatności oparte na weryfikacji i walidacji tokenów, eliminując potrzebę posiadania gotówki i wydawania reszty.

W końcu nasz zespół projektowy uruchomił rozwiązanie, które przynosi takie korzyści jak:

  • Płatności bezgotówkowe

Płatności bezgotówkowe pozwalają klientom wybrać to, co chcą i opuścić sklep bez konieczności czekania, aż kasjer zeskanuje ich artykuły spożywcze. Oszczędza to czas i zapewnia płynne zakupy, budując lojalność i stymulując powtarzające się zakupy.

  • Zwiększona przepustowość

Ao utilizar uma tecnologia precisa de sensores de prateleiras, melhorámos o rendimento dos retalhistas e reduzimos os tempos de espera. A eliminação das filas de espera permitiu que mais clientes comprassem mais produtos.

  • Oszczędności siły roboczej

Technologia bezkasowa uwalnia pracowników od monotonnego zadania kasowania, pozwalając im poświęcić więcej czasu na pomoc klientom.

  • Wzrost sprzedaży

A plataforma que desenvolvemos fornece ao cliente as ferramentas necessárias para maximizar os lucros e manter os clientes satisfeitos. Com a implementação da tecnologia sem caixa, o cliente obteve uma melhor compreensão das necessidades dos seus compradores para identificar áreas de crescimento, promover a fidelidade do cliente e manter um elevado rendimento, minimizando os custos.

Czas trwania projektu
  • Wrzesień 2022 r. - październik 2022 r.

15%

aumento das vendas por pé quadrado

20%

redução do custo do trabalho

0

minut oczekiwania w kolejkach

Perguntas frequentes (FAQ)

Korzystanie z systemu płatności bezgotówkowych ma wiele zalet zarówno dla klientów, jak i sprzedawców detalicznych, w tym lepszą wydajność operacyjną, niższe koszty personelu i lepszą obsługę klienta.
Wykorzystując szyfrowanie danych, uwierzytelnianie, autoryzację, wykrywanie oszustw i nie tylko, system płatności bezgotówkowych kładzie nacisk na wysoki poziom cyberbezpieczeństwa.
Tak, system płatności bezgotówkowych można zintegrować z istniejącymi systemami zarządzania sprzedażą detaliczną, aby zapewnić płynne operacje i synchronizację danych, umożliwiając efektywne zarządzanie zapasami, raportowanie sprzedaży i zarządzanie relacjami z klientami.
Klient skanuje kartę na terminalu POS i wchodzi do sklepu bez kasjera, gdzie czujniki półkowe automatycznie dodają artykuły spożywcze do jego wirtualnego koszyka. Po opuszczeniu sklepu nie jest wymagana fizyczna kasa, ponieważ pieniądze są rozliczane automatycznie.
Tworząc bogatą w funkcje aplikację do zakupów online, taką jak Amazon, należy przejść przez cały cykl rozwoju oprogramowania, od określenia wymagań biznesowych i technicznych po uruchomienie i utrzymanie aplikacji. Jeśli szukasz godnego zaufania dostawcy usług, aby zbudować rozwiązanie podobne do Amazon, wybierz Innowise.

A resposta é simples e rápida!

Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat projekt, który pomoże nam lepiej go zrozumieć
    W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty
    Imprimir um ficheiro

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Idiomas disponíveis: pdf, jpg, jpeg, png

    Informujemy, że po kliknięciu przycisku Wyślij Innowise będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z naszą Política de privacidade w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    Processaremos o seu pedido e contactá-lo-emos o mais rapidamente possível.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    seta