O formulário foi enviado com sucesso.
Encontrará mais informações na sua caixa de correio.
Selecionar a língua
Klient jest jednym z największych banków komercyjnych w Zatoce Perskiej, świadczącym szeroki zakres usług biznesowych, inwestycyjnych, rządowych i międzynarodowych.
Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.
No mundo acelerado de hoje, a conveniência e a eficiência são essenciais para satisfazer as exigências da vida quotidiana. Uma área em que isto é particularmente importante é a experiência de compra de produtos de mercearia, com a crescente procura de serviços de desenvolvimento de aplicações de compras online para envolver novos clientes e impulsionar as vendas.
Nasz klient współpracuje z dużą siecią sklepów spożywczych o wysokiej przepustowości i solidnych dziennych przychodach. Głównym celem projektu było usprawnienie procesu zakupowego, czyniąc zakupy przyjemniejszymi i szybszymi dla klientów. Wyzwanie to wymagało innowacyjnego podejścia do opracowania bezkasowego systemu płatności, który byłby niezawodny, dokładny i przyjazny dla użytkownika. System powinien być w stanie obsłużyć dużą liczbę transakcji, zapewniając jednocześnie bezpieczeństwo danych klientów i transakcji finansowych.
Com a tecnologia inteligente "just walk-out", os sensores e as câmaras seguem todos os artigos que o comprador escolhe e adiciona ao carrinho. Além disso, os sensores das prateleiras da plataforma detectam quando um cliente carrega ou descarrega determinados artigos de mercearia, assegurando assim a exatidão e a precisão do checkout. Depois de o comprador sair da loja, o carrinho virtual é automaticamente cobrado pelas compras efectuadas. A fatura é coberta com as informações de pagamento fornecidas ao entrar na loja, sendo enviado um recibo ao titular da aplicação de pagamento.
Tecnicamente, o Grupo Innowise foi o principal responsável pelo desenvolvimento do middleware da plataforma, que ligava os terminais POS, a Zippin Cloud e a Cybersource para processar pagamentos digitais num único ecossistema. A nossa equipa de projeto foi desafiada a garantir uma experiência de compra notável e a aumentar a satisfação do cliente através de pagamentos digitais seguros desde o momento em que os clientes entram na loja sem caixa até pagarem as suas compras.
Generowanie tokenów
Assim que um comprador entra na loja, o middleware analisa os dados do titular do cartão (número do cartão, data de validade, tipo de terminal, dados TBD) a partir dos terminais POS pré-instalados e envia um pedido à Cybersource para a geração do token. Os compradores podem entrar na loja e pagar as compras de forma legítima se o token for válido. Se o estado do cartão mudar, a Cybersource notifica o utilizador, atribuindo-lhe os estados de token ativo, suspenso ou eliminado.
Ładowanie bez korzystania z kasy
Gdy kupujący opuszcza sklep, aplikacja generuje paragon z wirtualnego koszyka i wywołuje naliczanie opłat, przesyłając dane do procesora płatności. Jeśli kupujący nie dokona żadnych zakupów, żądanie płatności jest nadal wysyłane do systemu płatności z zerową kwotą całkowitą. Ponadto nasz zespół projektowy zapewnił możliwość przechowywania informacji o transakcjach, zapewniając ponowne przesłanie i zwrot pieniędzy w przypadku roszczeń klientów i problemów z zakupami. W ten sposób kupujący mogą zwrócić towary, jeśli nie są zadowoleni z zakupu i zażądać częściowego lub pełnego zwrotu kosztów w ramach jednego zamówienia. Wreszcie, jeśli użytkownik nie zapłaci za swoje towary z powodu awarii systemu, próby kradzieży lub z innych powodów, aplikacja bez kasy zainicjuje ponowne próby przesłania, aż do pomyślnego zakończenia lub zablokowania transakcji.
W oparciu o wymagania klienta, podzieliliśmy zakres prac na cztery tygodniowe sprinty z regularnymi spotkaniami i kontrolami w celu śledzenia postępów pośrednich. Ponieważ Katar spodziewał się wielu turystów i fanów piłki nożnej dokonujących zakupów w swoich sklepach podczas Mistrzostw Świata FIFA, naszym głównym celem było uruchomienie rozwiązania gotowego do wprowadzenia na rynek przed turniejem.
Durante a fase de preparação e investigação, a nossa equipa de projeto procedeu a um onboarding detalhado, à obtenção de requisitos técnicos e comerciais e à conceção da arquitetura da aplicação e do esquema da base de dados. Após a conclusão do primeiro sprint, tínhamos uma compreensão clara das necessidades do cliente, do âmbito e das integrações de API.
Podczas fazy rozwoju nasi dedykowani specjaliści zapewnili płynną integrację Cybersource, zapewniając bezproblemowe uwierzytelnianie użytkowników, ładowanie, ponowne przesyłanie i zwrot pieniędzy. W ramach sprintu z powodzeniem spełniliśmy wszystkie określone cele, przeprowadzając testy podstawowych funkcjonalności z pokryciem testami jednostkowymi nie mniejszym niż 80%.
Innowise pomyślnie zakończył fazę wdrożeniową, prezentując dostosowane rozwiązanie, które było gotowe do testów akceptacyjnych użytkownika (UAT) i testów penetracyjnych. Po zakończeniu ostatniego sprintu, po kompleksowych kontrolach i drobnych korektach, rozwiązanie zostało zatwierdzone przez klienta.
Firma Innowise opracowała oprogramowanie pośredniczące, które połączyło terminale POS klienta, Zippin Cloud i możliwości przetwarzania płatności Cybersource w jeden ekosystem. Nasz zespół projektowy dostarczył płynne rozwiązanie do płatności za artykuły spożywcze bez potrzeby korzystania z kasjerów, kolejek i rejestrów. Zapewniliśmy bezpieczne płatności oparte na weryfikacji i walidacji tokenów, eliminując potrzebę posiadania gotówki i wydawania reszty.
W końcu nasz zespół projektowy uruchomił rozwiązanie, które przynosi takie korzyści jak:
Płatności bezgotówkowe pozwalają klientom wybrać to, co chcą i opuścić sklep bez konieczności czekania, aż kasjer zeskanuje ich artykuły spożywcze. Oszczędza to czas i zapewnia płynne zakupy, budując lojalność i stymulując powtarzające się zakupy.
Ao utilizar uma tecnologia precisa de sensores de prateleiras, melhorámos o rendimento dos retalhistas e reduzimos os tempos de espera. A eliminação das filas de espera permitiu que mais clientes comprassem mais produtos.
Technologia bezkasowa uwalnia pracowników od monotonnego zadania kasowania, pozwalając im poświęcić więcej czasu na pomoc klientom.
A plataforma que desenvolvemos fornece ao cliente as ferramentas necessárias para maximizar os lucros e manter os clientes satisfeitos. Com a implementação da tecnologia sem caixa, o cliente obteve uma melhor compreensão das necessidades dos seus compradores para identificar áreas de crescimento, promover a fidelidade do cliente e manter um elevado rendimento, minimizando os custos.
15%
20%
0
minut oczekiwania w kolejkach
Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.
Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.
Dowiedz się jako pierwszy o innowacjach IT i interesujących studiach przypadków.
© 2007-2024 Innowise. A nossa página de referência.
Polityka prywatności. Polityka dotycząca plików cookie.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warszawa, Polska
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Política de privacidade, w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Processaremos o seu pedido e contactá-lo-emos o mais rapidamente possível.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.