O formulário foi enviado com sucesso.
Encontrará mais informações na sua caixa de correio.
Selecionar a língua
O nosso cliente é um importante prestador de serviços bancários no Reino Unido que se esforçou por aumentar a digitalização para abordar mais eficazmente os pontos problemáticos dos seus clientes. O cliente estava empenhado em melhorar a sua aplicação móvel, uma vez que a transformação profunda da empresa define frequentemente o sucesso global.
Zanim firma Innowise dołączyła do projektu, nasz klient zebrał już mieszany zespół wewnętrznych specjalistów IT i zewnętrznych programistów. Pięć zespołów pracowało już nad ponad dziesięcioma mikrousługami, aktualizując aplikację mobilną i integrując ją z platformami innych firm, gdy nasi inżynierowie zostali przydzieleni do projektu.
Ponieważ klient działa w Wielkiej Brytanii, naszym głównym celem było nie tylko dostarczenie ulepszeń oprogramowania, ale także zagwarantowanie najwyższego poziomu bezpieczeństwa i zgodności z RODO, a także zapewnienie ogromnej elastyczności i interoperacyjności.
Wpłaty/wypłaty zbliżeniowe za pomocą kodów QR
Innowise ułatwił interakcję między aplikacją mobilną a bankomatami, umożliwiając klientom dostęp do gotówki bez konieczności noszenia przy sobie plastikowych kart.
Do ponto de vista do utilizador, o fluxo básico parece compreensível e transparente. Para reabastecer ou levantar dinheiro, os utilizadores devem iniciar sessão e abrir o separador do código QR no ecrã principal da aplicação e iniciar a mesma operação através do multibanco. Com os seus smartphones, os utilizadores lêem o código QR apresentado no ecrã do multibanco e confirmam a transação introduzindo uma combinação de códigos. Além disso, podem exigir a impressão de um recibo para comprovar a transação em caso de reclamação.
Po stronie serwera proces jest bardziej złożony i obejmuje wymianę danych w ramach modułu kart plastikowych, jednostki transakcji gotówkowych, danych kont klientów, usługi zarządzania bankomatami oraz bramek podstawowych i aplikacji.
Essencialmente, os depósitos/levantamentos baseados em códigos QR sem contacto permitem que os utilizadores acedam aos seus fundos sem terem cartões de plástico nas mãos. O titular do cartão pode digitalizar códigos QR para pagamentos após autorização na aplicação - caso contrário, o sistema abandona as operações.
Wyświetlanie bankomatów na mapie cyfrowej
Ponadto Innowise połączyła wszystkie bankomaty klientów zlokalizowane w całym mieście w jeden ekosystem. Zostały one wyposażone w systemy śledzenia, które gromadzą, przetwarzają i przesyłają dane do aplikacji mobilnej.
Depois de abrir a aplicação, os utilizadores podem selecionar o ATM mais próximo a partir de uma lista. Além disso, os utilizadores podem escolher uma caixa multibanco que corresponda às suas necessidades graças aos filtros incorporados (moedas acessíveis, horário de funcionamento, suporte NFC, disponibilidade para deficientes visuais, etc.). O mapa da aplicação actualiza o estado das ATM em tempo real, para que os clientes possam ter a certeza de que estão a aproximar-se de uma ATM em condições de funcionamento.
Nawigacja do urządzeń samoobsługowych
Esta funcionalidade está intimamente ligada à anterior. Após o início de sessão, a aplicação detecta a localização do utilizador. Depois de escolher a caixa multibanco no mapa, a aplicação abre o caminho mais conveniente para a caixa multibanco selecionada e calcula a distância aproximada, tendo em conta o tráfego, os desvios, as reparações na estrada e outras condições. Enquanto os utilizadores se dirigem para a caixa multibanco escolhida, a aplicação segue as direcções através de geotags e permite reconstruir o percurso instantaneamente se decidirem ir a outra caixa multibanco. Em termos de funcionalidade, partilha muitas semelhanças com o Google Maps, cuja integração será discutida em seguida.
Integracja z Google Maps
Ponieważ Google jest usługą zewnętrzną, integracja wymaga zebrania wymagań i opracowania szczegółowych specyfikacji w celu zapewnienia bezbłędnej funkcjonalności. W ten sposób udało nam się płynnie zintegrować Mapy Google. Przepływ przypomina wyświetlanie bankomatów w aplikacji i nawigację do nich w ramach zastrzeżonego rozwiązania, które rozważaliśmy powyżej. Nasz sprawdzony zespół wybrał odpowiednie interfejsy API zarówno dla Androida, jak i iOS, aby uzyskać kompatybilność i bezproblemową wydajność w obu systemach operacyjnych.
Oprogramowanie dla maszyn wydających karty
Wreszcie, nasz multidyscyplinarny zespół opracował od podstaw oprogramowanie maszyny do wydawania kart. W tym celu oceniliśmy specyfikację wymagań oprogramowania (SRS), a następnie opracowaliśmy rozwiązanie, które wydaje plastikowe karty bez pośrednictwa pracowników banku.
Urządzenia te są również zintegrowane z aplikacją mobilną. Użytkownicy mogą ubiegać się o kartę plastikową online. Gdy tylko ich wniosek zostanie zatwierdzony, zostaną poinformowani, że mogą samodzielnie uzyskać plastikową kartę bez konieczności odwiedzania oddziału banku.
Ponieważ Innowise uczestniczyła w procesie tworzenia oprogramowania wraz z innymi partnerami, kluczowe było zapewnienie płynnej komunikacji między różnymi zespołami i odpowiednie rozdzielenie zadań. Nasz klient wybrał metodologię Scrum do zarządzania projektem, ponieważ zakres został podzielony na strumienie z pośrednimi wynikami i regularnymi spotkaniami. Po każdym strumieniu kierownik projektu demonstrował rozwiązania klientowi, otrzymywał informacje zwrotne i sugerował zmiany w oparciu o prośby i zalecenia klienta. Ponieważ zakres nie był ściśle zdefiniowany, swobodnie wprowadzaliśmy zmiany, aby osiągnąć maksymalną wydajność.
Zespół komunikował się za pośrednictwem Slack и MS Teams podczas korzystania z Jira do zarządzania projektem, śledzenia postępów i wykonywania zadań.
Podczas projektu z powodzeniem poradziliśmy sobie z szerokim wachlarzem wyzwań, które obejmowały:
Obecnie projekt jest w toku, a nasi specjaliści zapewniają utrzymanie i wsparcie, eliminując drobne błędy, dopracowując funkcje i planując kolejne wydania. Dzięki funkcjom wdrożonym przez nasz zespół, liczba pobrań aplikacji z App Store i Google Play znacznie wzrosła.
A nossa equipa de projeto cumpriu todas as tarefas, atingindo os objectivos do cliente. A partir de agora, as pessoas não precisam de estar em longas filas para obter cartões de plástico e podem depositar/levantar dinheiro sem um intermediário físico. Os funcionários do cliente estão agora menos sobrecarregados com papelada e têm a capacidade de monitorizar o desempenho das ATM e tomar medidas imediatas se os dispositivos de auto-atendimento falharem.
No geral, implementámos as melhores funcionalidades da aplicação bancária móvel que correspondiam ao desejo do nosso cliente de estar mais próximo dos clientes através da digitalização.
Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.
Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.
Dowiedz się jako pierwszy o innowacjach IT i interesujących studiach przypadków.
© 2007-2024 Innowise. A nossa página de referência.
Polityka prywatności. Polityka dotycząca plików cookie.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warszawa, Polska
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Política de privacidade, w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Processaremos o seu pedido e contactá-lo-emos o mais rapidamente possível.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.