Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Política de privacidade. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Obrigado!

O formulário foi enviado com sucesso.
Encontrará mais informações na sua caixa de correio.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

95% redukcja ręcznego wprowadzania danych po połączeniu kanałów eCommerce, systemów ERP i rynków za pośrednictwem ChannelEngine

Innowise zsynchronizował informacje związane z produktami, zamówieniami i zapasami w wielu kanałach sprzedaży i systemach zaplecza z ChannelEngine.

Klient

Branża
Comércio eletrónico
Região
UE
Klient od
2024

Naszym klientem jest szybko rozwijająca się firma eCommerce z siedzibą w Europie, specjalizująca się w sprzedaży detalicznej elektroniki użytkowej. Klient zarządza obszernym katalogiem produktów i działa w wielu kanałach sprzedaży, w tym na rynkach takich jak Amazon i OTTO.

Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.

Wyzwanie

Problemy z utrzymaniem spójnych i odpornych na błędy danych dotyczących produktów na różnych platformach eCommerce.

W miarę jak klient rozszerzał swój globalny zasięg, napotkał wyzwania związane z zarządzaniem i synchronizacją informacji o produktach, zamówień i zapasów na różnych rynkach. Menedżerowie ds. marketingu zmagali się z uciążliwym i podatnym na błędy wprowadzaniem danych, co zwiększało ryzyko rozbieżności systemowych i błędów ludzkich. Niespójności te prowadziły do niewłaściwego zarządzania zapasami, co skutkowało brakami magazynowymi, nadmierną sprzedażą i niezadowoleniem klientów.

Além disso, a plataforma existente do cliente, AfterBuy, oferecia um suporte limitado para a lista crescente de canais de vendas que estavam a visar. O processo de sincronização semi-manual exigia actualizações manuais frequentes, tais como ajustes de preços, agravando ainda mais as ineficiências operacionais. O cliente precisava urgentemente de uma solução mais escalável e automatizada que pudesse simplificar as suas operações, reduzir os erros e apoiar a estratégia de crescimento.

Wdrożenie

Wykorzystanie ChannelEngine jako scentralizowanego centrum konsolidacji przepływów pracy i operacji eCommerce

Dada a insatisfação do cliente com o AfterBuy, migrámos com sucesso todo o seu conjunto de negócios de comércio eletrónico, incluindo dados de produtos, históricos de encomendas e informações de inventário, para o ChannelEngine como centro consolidado para operações de comércio eletrónico.

ChannelEngine to platforma oprogramowania zaprojektowana, aby pomóc firmom zarządzać ich produktami i sprzedażą na wielu rynkach internetowych i kanałach eCommerce. Działa jako rozwiązanie pośredniczące, umożliwiając sprzedawcom detalicznym, markom i dystrybutorom połączenie ich systemów eCommerce (takich jak Magento, Shopify, WooCommerce) z globalnymi i lokalnymi rynkami (takimi jak Amazon, eBay, Zalando, Bol.com i inne) za pośrednictwem jednego punktu kontaktu.

Wykorzystaliśmy punkty końcowe RESTful API, aby połączyć systemy zaplecza bezpośrednio z ChannelEngine, umożliwiając płynny transfer danych we wszystkich kanałach sprzedaży. Ponadto wykorzystaliśmy wstępnie skonfigurowane połączenia z głównymi Plataforma de comércio eletrónico i marketplace’ów, takich jak Amazon, OTTO i inne – zintegrowane bezpośrednio z ChannelEngine, aby zapewnić szybką konfigurację i niezawodną synchronizację danych.

Oprogramowanie pośredniczące

Nasz zespół zautomatyzował synchronizację danych między platformami eCommerce a systemami zaplecza klienta, w tym ich zastrzeżonymi systemami ERP. Osiągnęliśmy to poprzez integrację oprogramowania pośredniczącego jako warstwy pośredniczącej między ChannelEngine a platformami innych firm. Ta manipulacja była kluczowa dla obsługi transformacji danych, logiki biznesowej i bezpiecznej transmisji danych (przy użyciu protokołów takich jak SFTP).

Microsoft Dynamics 365 ERP

Para racionalizar as operações de back-office do cliente, integrámos as suas MS Dynamics 365 ERP z ChannelEngine. Kluczowe było połączenie planowania zasobów przedsiębiorstwa z danymi dotyczącymi produktów, zapasów i zamówień za pośrednictwem oprogramowania pośredniczącego, aby umożliwić wydajną logistykę, księgowość i inne procesy operacyjne oraz zapewnić spójność danych w celu podejmowania wnikliwych decyzji.

Plataforma de comércio eletrónico

Também estabelecemos ligações entre o ChannelEngine e as plataformas de comércio eletrónico do cliente, como o Shopware, o WooCommerce e o Shopify, através de plug-ins personalizados. Este processo foi meticulosamente planeado e executado para garantir uma interrupção mínima das operações em curso do cliente. 

Tecnologia

Back-end

PHP, Laravel, Filament, RabbitMQ

Baza danych

MySQL

CI/CD

Docker, Git/GitHub, RabbitMQ

Plataforma de comércio eletrónico

Shopware, WooCommerce, Shopify

ERP

MS Dynamics 365

Proces

Rozpoczęliśmy od dogłębnej fazy odkrywania, w której naszym głównym celem było zrozumienie obecnego pakietu eCommerce klienta, zidentyfikowanie punktów bólu i zebranie kompleksowych wymagań. Nasi specjaliści przeprowadzili szeroko zakrojone dyskusje z kluczowymi interesariuszami, co pozwoliło nam nakreślić jasną wizję projektu.

Idąc dalej, zaprojektowaliśmy solidną architekturę migracji ChannelEngine, która mogła wspierać rozwijające się operacje klienta i współdziałać z różnymi kanałami sprzedaży i systemami ERP. 

Mając dobrze zdefiniowaną architekturę, przeszliśmy do fazy integracji. Tutaj nasz zespół zajął się tworzeniem niestandardowych wtyczek dla Shopware i WooCommerce oraz utrzymaniem płynnej integracji z ChannelEngine.

Ściśle współpracowaliśmy z klientem, aby zapewnić stabilne przejście, wdrażając platformę iteracyjnie w celu ograniczenia ryzyka. To ostrożne podejście pozwoliło nam dostarczyć w pełni działającą platformę przy minimalnych zakłóceniach w codziennych operacjach klienta.

Przez cały czas trwania projektu utrzymywaliśmy przejrzysty i spójny dialog z klientem, korzystając z narzędzi takich jak Slack do aktualizacji w czasie rzeczywistym i Jira do śledzenia zadań. Zapewniło to, że wszyscy byli na tej samej stronie od początku do końca.

Zespół

1

Kierownik projektu

1

Kierownik techniczny

1

Analityk wzrostu

1

Scrum Master

2

Programistów back-end

1

Engenheiro de QA

Wyniki

47% zmniejszenie rozbieżności w zapasach dzięki kompleksowej integracji eCommerce

W ten sposób nasz zespół projektowy scentralizował operacje eCommerce dla klienta, umożliwiając sprawną integrację wielu kanałów sprzedaży, systemów ERP i platform eCommerce bez wpływu na krytyczne przepływy pracy. Co ciekawe, dzięki scentralizowanemu centrum zarządzania i zautomatyzowanej synchronizacji danych, klient doświadczył skrócenia czasu spędzanego na ręcznym wprowadzaniu i aktualizacji danych produktów. Ten wzrost wydajności pozwolił klientowi na realokację zasobów do bardziej strategicznych inicjatyw, ostatecznie zwiększając ogólną produktywność.

Architektura oparta na API i obsługa niestandardowych kanałów umożliwiła klientowi rozszerzenie działalności sprzedażowej w ciągu pierwszych sześciu miesięcy od wdrożenia. Nasz zespół projektowy osiągnął to bez dodatkowych kosztów ogólnych, umożliwiając klientowi szybkie wykorzystanie nowych możliwości rynkowych i odpowiednie skalowanie.

Dzięki synchronizacji danych w czasie rzeczywistym na wszystkich platformach, klient odnotował spadek rozbieżności w zamówieniach i problemów z zapasami. W wyniku tej dokładności klient był w stanie konsekwentnie spełniać oczekiwania klientów dotyczące dostępności produktów i realizacji zamówień.

Czas trwania projektu
  • Luty 2024 r. - w toku

95%

redukcja ręcznego wprowadzania danych

47%

zmniejszenie rozbieżności w zapasach

A resposta é simples e rápida!

Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat projekt, który pomoże nam lepiej go zrozumieć
    W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty
    Imprimir um ficheiro

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Idiomas disponíveis: pdf, jpg, jpeg, png

    Informujemy, że po kliknięciu przycisku Wyślij Innowise będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z naszą Política de privacidade w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.

    O que é que se pode fazer?

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    Processaremos o seu pedido e contactá-lo-emos o mais rapidamente possível.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    seta