Het formulier is succesvol verzonden.
Meer informatie vindt u in uw mailbox.
Klient jest jednym z największych banków komercyjnych w Zatoce Perskiej, świadczącym szeroki zakres usług biznesowych, inwestycyjnych, rządowych i międzynarodowych.
Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.
In de snelle wereld van vandaag zijn gemak en efficiëntie essentieel om aan de eisen van het dagelijks leven te voldoen. Een gebied waar dit bijzonder belangrijk is, is bij het kopen van levensmiddelen, met de groeiende vraag naar online shopping app-ontwikkelingsdiensten om nieuwe klanten te werven en de verkoop te stimuleren.
Nasz klient współpracuje z dużą siecią sklepów spożywczych o wysokiej przepustowości i solidnych dziennych przychodach. Głównym celem projektu było usprawnienie procesu zakupowego, czyniąc zakupy przyjemniejszymi i szybszymi dla klientów. Wyzwanie to wymagało innowacyjnego podejścia do opracowania bezkasowego systemu płatności, który byłby niezawodny, dokładny i przyjazny dla użytkownika. System powinien być w stanie obsłużyć dużą liczbę transakcji, zapewniając jednocześnie bezpieczeństwo danych klientów i transakcji finansowych.
Met slimme "just walk-out" technologie, volgen sensoren en camera's elk item dat een shopper pakt en toevoegt aan de winkelwagen. Daarnaast detecteren de schapsensoren van het platform wanneer een klant bepaalde boodschappen in- of uitlaadt, waardoor de nauwkeurigheid van de kassa wordt gegarandeerd. Nadat de koper de winkel verlaat, wordt de virtuele winkelwagen automatisch afgerekend voor de gedane aankopen. De factuur wordt afgedekt met de betalingsgegevens die bij het binnengaan van de winkel zijn verstrekt en er wordt een ontvangstbewijs naar de houder van de betaalapp gestuurd.
Technisch gezien was Innowise voornamelijk belast met de ontwikkeling van de middleware van het platform, die POS terminals, Zippin Cloud en Cybersource koppelde om digitale betalingen binnen één ecosysteem te verwerken. Ons projectteam stond voor de uitdaging om te zorgen voor een opmerkelijke winkelervaring en de klanttevredenheid te vergroten door middel van veilige digitale betalingen vanaf het moment dat klanten de kassaloze winkel binnenstapten tot het moment dat ze hun aankopen betaalden.
Generowanie tokenów
Zodra een koper de winkel binnenkomt, scant de middleware de kaarthoudergegevens (kaartnummer, vervaldatum, terminaltype, gegevens TBD) van de vooraf geïnstalleerde betaalterminals en stuurt een verzoek naar Cybersource om een token te genereren. Als het token geldig is, kunnen kopers de winkel binnengaan en legaal boodschappen betalen. Als de status van de kaart verandert, informeert Cybersource de gebruiker door de tokenstatus actief, opgeschort of verwijderd toe te wijzen.
Ładowanie bez korzystania z kasy
Gdy kupujący opuszcza sklep, aplikacja generuje paragon z wirtualnego koszyka i wywołuje naliczanie opłat, przesyłając dane do procesora płatności. Jeśli kupujący nie dokona żadnych zakupów, żądanie płatności jest nadal wysyłane do systemu płatności z zerową kwotą całkowitą. Ponadto nasz zespół projektowy zapewnił możliwość przechowywania informacji o transakcjach, zapewniając ponowne przesłanie i zwrot pieniędzy w przypadku roszczeń klientów i problemów z zakupami. W ten sposób kupujący mogą zwrócić towary, jeśli nie są zadowoleni z zakupu i zażądać częściowego lub pełnego zwrotu kosztów w ramach jednego zamówienia. Wreszcie, jeśli użytkownik nie zapłaci za swoje towary z powodu awarii systemu, próby kradzieży lub z innych powodów, aplikacja bez kasy zainicjuje ponowne próby przesłania, aż do pomyślnego zakończenia lub zablokowania transakcji.
W oparciu o wymagania klienta, podzieliliśmy zakres prac na cztery tygodniowe sprinty z regularnymi spotkaniami i kontrolami w celu śledzenia postępów pośrednich. Ponieważ Katar spodziewał się wielu turystów i fanów piłki nożnej dokonujących zakupów w swoich sklepach podczas Mistrzostw Świata FIFA, naszym głównym celem było uruchomienie rozwiązania gotowego do wprowadzenia na rynek przed turniejem.
Tijdens de voorbereidings- en onderzoeksfase ging ons projectteam door middel van gedetailleerde onboarding, het uitlokken van technische en zakelijke vereisten en het ontwerpen van de architectuur van de applicatie en het databaseschema. Na afronding van de eerste sprint hadden we een duidelijk beeld van de behoeften, het toepassingsgebied en de API-integraties van de klant.
Podczas fazy rozwoju nasi dedykowani specjaliści zapewnili płynną integrację Cybersource, zapewniając bezproblemowe uwierzytelnianie użytkowników, ładowanie, ponowne przesyłanie i zwrot pieniędzy. W ramach sprintu z powodzeniem spełniliśmy wszystkie określone cele, przeprowadzając testy podstawowych funkcjonalności z pokryciem testami jednostkowymi nie mniejszym niż 80%.
Innowise pomyślnie zakończył fazę wdrożeniową, prezentując dostosowane rozwiązanie, które było gotowe do testów akceptacyjnych użytkownika (UAT) i testów penetracyjnych. Po zakończeniu ostatniego sprintu, po kompleksowych kontrolach i drobnych korektach, rozwiązanie zostało zatwierdzone przez klienta.
Firma Innowise opracowała oprogramowanie pośredniczące, które połączyło terminale POS klienta, Zippin Cloud i możliwości przetwarzania płatności Cybersource w jeden ekosystem. Nasz zespół projektowy dostarczył płynne rozwiązanie do płatności za artykuły spożywcze bez potrzeby korzystania z kasjerów, kolejek i rejestrów. Zapewniliśmy bezpieczne płatności oparte na weryfikacji i walidacji tokenów, eliminując potrzebę posiadania gotówki i wydawania reszty.
W końcu nasz zespół projektowy uruchomił rozwiązanie, które przynosi takie korzyści jak:
Płatności bezgotówkowe pozwalają klientom wybrać to, co chcą i opuścić sklep bez konieczności czekania, aż kasjer zeskanuje ich artykuły spożywcze. Oszczędza to czas i zapewnia płynne zakupy, budując lojalność i stymulując powtarzające się zakupy.
Door gebruik te maken van nauwkeurige schapsensortechnologie hebben we de verwerkingscapaciteit van retailers verbeterd en de wachttijden verminderd. Doordat er geen wachtrijen meer waren, konden meer klanten meer producten kopen.
Technologia bezkasowa uwalnia pracowników od monotonnego zadania kasowania, pozwalając im poświęcić więcej czasu na pomoc klientom.
Het platform dat we hebben ontwikkeld biedt de klant de nodige hulpmiddelen om de winst te maximaliseren en tevreden klanten te behouden. Met de implementatie van kassaloze technologie heeft de klant een beter inzicht gekregen in de behoeften van zijn kopers om groeigebieden te identificeren, klantenloyaliteit te bevorderen en een hoge doorvoer te behouden terwijl de kosten tot een minimum worden beperkt.
15%
20%
0
minut oczekiwania w kolejkach
Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić informatie.
Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.
Dowiedz się jako pierwszy o innowacjach IT i interesujących studiach przypadków.
© 2007-2024 Innowise. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności. Polityka dotycząca plików cookie.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warszawa, Polen
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatnościw w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Wij verwerken uw aanvraag en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.