Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Bedankt.

Het formulier is succesvol verzonden.
Meer informatie vindt u in uw mailbox.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Optymalizacja aplikacji mobilnej zorientowanej na bank i integracja z Google Maps

Firma Innowise ulepszyła ekosystem bankowości mobilnej klienta, opracowując oprogramowanie dla maszyn wydających karty, zapewniając zbliżeniowe wpłaty/wypłaty za pomocą kodów QR i zapewniając integrację bankomatów z Google.

Klient

Branża
Bankowość
Regio
UK
Klient od
2021
Onze cliënt is een grote bank- en financiële dienstverlener met vertegenwoordigingen, dochterondernemingen en geassocieerde banken verspreid over het Verenigd Koninkrijk. Gedetailleerde informatie over de cliënt kan niet openbaar worden gemaakt onder de bepalingen van de NDA.

Wyzwanie

Onze klant is een grote bankdienstverlener in het Verenigd Koninkrijk die streefde naar meer digitalisering om de pijnpunten van hun klanten effectiever aan te pakken. De klant wilde zijn mobiele applicatie verbeteren, omdat een diepgaande bedrijfstransformatie vaak bepalend is voor het algehele succes.

Zanim firma Innowise dołączyła do projektu, nasz klient zebrał już mieszany zespół wewnętrznych specjalistów IT i zewnętrznych programistów. Pięć zespołów pracowało już nad ponad dziesięcioma mikrousługami, aktualizując aplikację mobilną i integrując ją z platformami innych firm, gdy nasi inżynierowie zostali przydzieleni do projektu.

Ponieważ klient działa w Wielkiej Brytanii, naszym głównym celem było nie tylko dostarczenie ulepszeń oprogramowania, ale także zagwarantowanie najwyższego poziomu bezpieczeństwa i zgodności z RODO, a także zapewnienie ogromnej elastyczności i interoperacyjności.

Wdrożenie

Nasz klient zlecił Innowise wykonanie zestawu zadań optymalizacyjnych i integracyjnych. Głównym celem było ulepszenie istniejącej aplikacji mobilnej bez zmniejszania jej szybkości i zintegrowanie jej z usługami zewnętrznymi. W oparciu o wymagania klienta i dokumentację techniczną, nasz zespół projektowy ulepszył aplikację o pięć nowych funkcji.

Wpłaty/wypłaty zbliżeniowe za pomocą kodów QR

Innowise ułatwił interakcję między aplikacją mobilną a bankomatami, umożliwiając klientom dostęp do gotówki bez konieczności noszenia przy sobie plastikowych kart.

Vanuit het oogpunt van de gebruiker ziet de basisstroom er begrijpelijk en transparant uit. Om bij te vullen of uit te betalen moeten gebruikers zich aanmelden en het tabblad QR-code op het hoofdscherm in de app openen en dezelfde handeling via de geldautomaat starten. Met hun smartphones scannen gebruikers de QR-code die op het scherm van de geldautomaat wordt weergegeven en bevestigen ze de transactie door een codecombinatie in te voeren. In geval van claims kunnen zij bovendien een ontvangstbewijs afdrukken om de transactie te bewijzen.

Po stronie serwera proces jest bardziej złożony i obejmuje wymianę danych w ramach modułu kart plastikowych, jednostki transakcji gotówkowych, danych kont klientów, usługi zarządzania bankomatami oraz bramek podstawowych i aplikacji.

In wezen stellen contactloze, op QR-codes gebaseerde stortingen/opnames gebruikers in staat om bij hun geld te komen zonder plastic kaarten in hun handen te hebben. De kaarthouder kan QR-codes scannen voor betalingen na autorisatie in de app - anders staakt het systeem de activiteiten.

Wyświetlanie bankomatów na mapie cyfrowej

Ponadto Innowise połączyła wszystkie bankomaty klientów zlokalizowane w całym mieście w jeden ekosystem. Zostały one wyposażone w systemy śledzenia, które gromadzą, przetwarzają i przesyłają dane do aplikacji mobilnej.

Na het openen van de app kunnen gebruikers de dichtstbijzijnde geldautomaat selecteren uit een lijst. Bovendien kunnen gebruikers een geldautomaat kiezen die aan hun behoeften voldoet dankzij ingebouwde filters (toegankelijke valuta, werktijd, NFC-ondersteuning, beschikbaarheid voor slechtzienden, enz.) De kaart van de app houdt de status van de geldautomaten in real time bij, zodat klanten zeker weten dat ze in de buurt van een bruikbare geldautomaat zijn.

Nawigacja do urządzeń samoobsługowych

Deze functie is nauw verbonden met de vorige. Bij het inloggen detecteert de app de locatie van de gebruiker. Na het kiezen van de geldautomaat op de kaart, zoekt de app de handigste route naar de gekozen geldautomaat en berekent de afstand bij benadering, rekening houdend met verkeersdrukte, omleidingen, wegreparaties en andere omstandigheden. Terwijl gebruikers op weg zijn naar de gekozen geldautomaat, houdt de app de route aan de hand van geotags bij en kan hij de route onmiddellijk opnieuw berekenen als ze besluiten naar een andere geldautomaat te gaan. Qua functionaliteit deelt de app veel overeenkomsten met Google Maps, waarvan de integratie hierna wordt besproken.

Integracja z Google Maps

Ponieważ Google jest usługą zewnętrzną, integracja wymaga zebrania wymagań i opracowania szczegółowych specyfikacji w celu zapewnienia bezbłędnej funkcjonalności. W ten sposób udało nam się płynnie zintegrować Mapy Google. Przepływ przypomina wyświetlanie bankomatów w aplikacji i nawigację do nich w ramach zastrzeżonego rozwiązania, które rozważaliśmy powyżej. Nasz sprawdzony zespół wybrał odpowiednie interfejsy API zarówno dla Androida, jak i iOS, aby uzyskać kompatybilność i bezproblemową wydajność w obu systemach operacyjnych.

Oprogramowanie dla maszyn wydających karty

Wreszcie, nasz multidyscyplinarny zespół opracował od podstaw oprogramowanie maszyny do wydawania kart. W tym celu oceniliśmy specyfikację wymagań oprogramowania (SRS), a następnie opracowaliśmy rozwiązanie, które wydaje plastikowe karty bez pośrednictwa pracowników banku.

Urządzenia te są również zintegrowane z aplikacją mobilną. Użytkownicy mogą ubiegać się o kartę plastikową online. Gdy tylko ich wniosek zostanie zatwierdzony, zostaną poinformowani, że mogą samodzielnie uzyskać plastikową kartę bez konieczności odwiedzania oddziału banku.

Technologie

Platformy
Android, iOS
iOS
Swift, Objective-C, UIKit, SnapKit, CoreAnimation, modularyzacja, GCD, RxSwift, Firebase (Analytics, Crashlytics) REST, XCTest, Core Location, XCode
Android
Kotlin, Java, Live Data, Data binding, Coroutines, Dagger 2, Glide, Retrofit, Navigation Component, Unit-Testing (Mockito)
Bazy danych
Firebase, Kamer, CoreData
Architektura oprogramowania
Clean Swift, Clean Architecture, moduły funkcji, przełączniki funkcji, interfejs użytkownika oparty na serwerze
VCS
Git, Bitbucket
CI/CD
TeamCity, Jenkins
Integracje
Mapy Google, usługi płatnicze Samsung i Apple
QA
Charles, Fiddler, Android Studio, Xcode, Postman

Proces

Ponieważ Innowise uczestniczyła w procesie tworzenia oprogramowania wraz z innymi partnerami, kluczowe było zapewnienie płynnej komunikacji między różnymi zespołami i odpowiednie rozdzielenie zadań. Nasz klient wybrał metodologię Scrum do zarządzania projektem, ponieważ zakres został podzielony na strumienie z pośrednimi wynikami i regularnymi spotkaniami. Po każdym strumieniu kierownik projektu demonstrował rozwiązania klientowi, otrzymywał informacje zwrotne i sugerował zmiany w oparciu o prośby i zalecenia klienta. Ponieważ zakres nie był ściśle zdefiniowany, swobodnie wprowadzaliśmy zmiany, aby osiągnąć maksymalną wydajność.

Zespół komunikował się za pośrednictwem Slack и MS Teams podczas korzystania z Jira do zarządzania projektem, śledzenia postępów i wykonywania zadań.

Podczas projektu z powodzeniem poradziliśmy sobie z szerokim wachlarzem wyzwań, które obejmowały:

  • pracę z zewnętrznymi standardami kodowania i zasadami dokumentacji;
  • umiejętność “odbioru” i dostosowania się do schematów pracy klienta;
  • zdolność i wiedzę pozwalające na dogłębne zrozumienie skomplikowanej infrastruktury klienta.

Obecnie projekt jest w toku, a nasi specjaliści zapewniają utrzymanie i wsparcie, eliminując drobne błędy, dopracowując funkcje i planując kolejne wydania. Dzięki funkcjom wdrożonym przez nasz zespół, liczba pobrań aplikacji z App Store i Google Play znacznie wzrosła.

Zespół

1
Właściciel produktu
1
Kierownik projektu
1
Kierownik zespołu
1
Architekt systemu
2
Analityków biznesowych
3
Programiści Android
3
Programiści iOS
1
Projektant UI/UX
2
Inżynierowie QA
team-innowise

Wyniki

Ons projectteam heeft alle taken uitgevoerd en de doelstellingen van de klant bereikt. Vanaf nu hoeven mensen niet meer in lange rijen te staan om plastic kaarten te krijgen en kunnen ze geld storten/opnemen zonder een fysieke tussenpersoon. De medewerkers van de klant worden nu minder overstelpt met papierwerk en hebben de mogelijkheid om de prestaties van de geldautomaat te controleren en onmiddellijk actie te ondernemen als de zelfbedieningsapparaten het laten afweten.

Over het geheel genomen implementeerden we de beste functies van de app voor mobiel bankieren die pasten bij de wens van onze klant om via digitalisering dichter bij de klanten te staan.

Czas trwania projektu
  • Styczeń 2021 r. - w trakcie realizacji

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat project, który pomoże nam lepiej go zrozumieć
    W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty
    Prześlij plik

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Toepassingen: pdf, jpg, jpeg, png

    Informujemy, że po kliknięciu przycisku Wyślij Innowise będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z naszą Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić informatie.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    Wij verwerken uw aanvraag en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    pijl