Het formulier is succesvol verzonden.
Meer informatie vindt u in uw mailbox.
Onze klant is een grote bankdienstverlener in het Verenigd Koninkrijk die streefde naar meer digitalisering om de pijnpunten van hun klanten effectiever aan te pakken. De klant wilde zijn mobiele applicatie verbeteren, omdat een diepgaande bedrijfstransformatie vaak bepalend is voor het algehele succes.
Zanim firma Innowise dołączyła do projektu, nasz klient zebrał już mieszany zespół wewnętrznych specjalistów IT i zewnętrznych programistów. Pięć zespołów pracowało już nad ponad dziesięcioma mikrousługami, aktualizując aplikację mobilną i integrując ją z platformami innych firm, gdy nasi inżynierowie zostali przydzieleni do projektu.
Ponieważ klient działa w Wielkiej Brytanii, naszym głównym celem było nie tylko dostarczenie ulepszeń oprogramowania, ale także zagwarantowanie najwyższego poziomu bezpieczeństwa i zgodności z RODO, a także zapewnienie ogromnej elastyczności i interoperacyjności.
Wpłaty/wypłaty zbliżeniowe za pomocą kodów QR
Innowise ułatwił interakcję między aplikacją mobilną a bankomatami, umożliwiając klientom dostęp do gotówki bez konieczności noszenia przy sobie plastikowych kart.
Vanuit het oogpunt van de gebruiker ziet de basisstroom er begrijpelijk en transparant uit. Om bij te vullen of uit te betalen moeten gebruikers zich aanmelden en het tabblad QR-code op het hoofdscherm in de app openen en dezelfde handeling via de geldautomaat starten. Met hun smartphones scannen gebruikers de QR-code die op het scherm van de geldautomaat wordt weergegeven en bevestigen ze de transactie door een codecombinatie in te voeren. In geval van claims kunnen zij bovendien een ontvangstbewijs afdrukken om de transactie te bewijzen.
Po stronie serwera proces jest bardziej złożony i obejmuje wymianę danych w ramach modułu kart plastikowych, jednostki transakcji gotówkowych, danych kont klientów, usługi zarządzania bankomatami oraz bramek podstawowych i aplikacji.
In wezen stellen contactloze, op QR-codes gebaseerde stortingen/opnames gebruikers in staat om bij hun geld te komen zonder plastic kaarten in hun handen te hebben. De kaarthouder kan QR-codes scannen voor betalingen na autorisatie in de app - anders staakt het systeem de activiteiten.
Wyświetlanie bankomatów na mapie cyfrowej
Ponadto Innowise połączyła wszystkie bankomaty klientów zlokalizowane w całym mieście w jeden ekosystem. Zostały one wyposażone w systemy śledzenia, które gromadzą, przetwarzają i przesyłają dane do aplikacji mobilnej.
Na het openen van de app kunnen gebruikers de dichtstbijzijnde geldautomaat selecteren uit een lijst. Bovendien kunnen gebruikers een geldautomaat kiezen die aan hun behoeften voldoet dankzij ingebouwde filters (toegankelijke valuta, werktijd, NFC-ondersteuning, beschikbaarheid voor slechtzienden, enz.) De kaart van de app houdt de status van de geldautomaten in real time bij, zodat klanten zeker weten dat ze in de buurt van een bruikbare geldautomaat zijn.
Nawigacja do urządzeń samoobsługowych
Deze functie is nauw verbonden met de vorige. Bij het inloggen detecteert de app de locatie van de gebruiker. Na het kiezen van de geldautomaat op de kaart, zoekt de app de handigste route naar de gekozen geldautomaat en berekent de afstand bij benadering, rekening houdend met verkeersdrukte, omleidingen, wegreparaties en andere omstandigheden. Terwijl gebruikers op weg zijn naar de gekozen geldautomaat, houdt de app de route aan de hand van geotags bij en kan hij de route onmiddellijk opnieuw berekenen als ze besluiten naar een andere geldautomaat te gaan. Qua functionaliteit deelt de app veel overeenkomsten met Google Maps, waarvan de integratie hierna wordt besproken.
Integracja z Google Maps
Ponieważ Google jest usługą zewnętrzną, integracja wymaga zebrania wymagań i opracowania szczegółowych specyfikacji w celu zapewnienia bezbłędnej funkcjonalności. W ten sposób udało nam się płynnie zintegrować Mapy Google. Przepływ przypomina wyświetlanie bankomatów w aplikacji i nawigację do nich w ramach zastrzeżonego rozwiązania, które rozważaliśmy powyżej. Nasz sprawdzony zespół wybrał odpowiednie interfejsy API zarówno dla Androida, jak i iOS, aby uzyskać kompatybilność i bezproblemową wydajność w obu systemach operacyjnych.
Oprogramowanie dla maszyn wydających karty
Wreszcie, nasz multidyscyplinarny zespół opracował od podstaw oprogramowanie maszyny do wydawania kart. W tym celu oceniliśmy specyfikację wymagań oprogramowania (SRS), a następnie opracowaliśmy rozwiązanie, które wydaje plastikowe karty bez pośrednictwa pracowników banku.
Urządzenia te są również zintegrowane z aplikacją mobilną. Użytkownicy mogą ubiegać się o kartę plastikową online. Gdy tylko ich wniosek zostanie zatwierdzony, zostaną poinformowani, że mogą samodzielnie uzyskać plastikową kartę bez konieczności odwiedzania oddziału banku.
Ponieważ Innowise uczestniczyła w procesie tworzenia oprogramowania wraz z innymi partnerami, kluczowe było zapewnienie płynnej komunikacji między różnymi zespołami i odpowiednie rozdzielenie zadań. Nasz klient wybrał metodologię Scrum do zarządzania projektem, ponieważ zakres został podzielony na strumienie z pośrednimi wynikami i regularnymi spotkaniami. Po każdym strumieniu kierownik projektu demonstrował rozwiązania klientowi, otrzymywał informacje zwrotne i sugerował zmiany w oparciu o prośby i zalecenia klienta. Ponieważ zakres nie był ściśle zdefiniowany, swobodnie wprowadzaliśmy zmiany, aby osiągnąć maksymalną wydajność.
Zespół komunikował się za pośrednictwem Slack и MS Teams podczas korzystania z Jira do zarządzania projektem, śledzenia postępów i wykonywania zadań.
Podczas projektu z powodzeniem poradziliśmy sobie z szerokim wachlarzem wyzwań, które obejmowały:
Obecnie projekt jest w toku, a nasi specjaliści zapewniają utrzymanie i wsparcie, eliminując drobne błędy, dopracowując funkcje i planując kolejne wydania. Dzięki funkcjom wdrożonym przez nasz zespół, liczba pobrań aplikacji z App Store i Google Play znacznie wzrosła.
Ons projectteam heeft alle taken uitgevoerd en de doelstellingen van de klant bereikt. Vanaf nu hoeven mensen niet meer in lange rijen te staan om plastic kaarten te krijgen en kunnen ze geld storten/opnemen zonder een fysieke tussenpersoon. De medewerkers van de klant worden nu minder overstelpt met papierwerk en hebben de mogelijkheid om de prestaties van de geldautomaat te controleren en onmiddellijk actie te ondernemen als de zelfbedieningsapparaten het laten afweten.
Over het geheel genomen implementeerden we de beste functies van de app voor mobiel bankieren die pasten bij de wens van onze klant om via digitalisering dichter bij de klanten te staan.
Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić informatie.
Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.
Dowiedz się jako pierwszy o innowacjach IT i interesujących studiach przypadków.
© 2007-2024 Innowise. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności. Polityka dotycząca plików cookie.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warszawa, Polen
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatnościw w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Wij verwerken uw aanvraag en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.