Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Takk skal du ha!

Skjemaet har blitt sendt inn.
Mer informasjon finner du i postkassen din.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Optymalizacja strony internetowej i niestandardowy rozwój LMS: automatyzacja 30% papierkowej roboty

Innowise zaktualizowało stronę internetową uczelni do nowej wersji Umbraco, zawierającej dostosowany system zarządzania kursami i formularze zgłoszeniowe dla studentów.

Klient

Branża
Edukacja
Region
UE
Klient od
2022
Vår kunde er en utdanningsinstitusjon basert i Den europeiske union som tilbyr akademiske kurs for studenter over hele verden. Detaljert informasjon om kunden kan ikke utleveres i henhold til bestemmelsene i taushetserklæringen.

Wyzwanie

System zarządzania treścią uczelni klienta był oparty na CMS Umbraco 4.11. Głównymi problemami były niezoptymalizowany kod i słaba wydajność, które można było naprawić poprzez aktualizację do nowszej wersji Umbraco.

Co więcej, system aplikacji do zapisów na kursy online wymagał aktualizacji, aby rozwiązać kwestie związane z przesyłaniem dokumentów, śledzeniem postępów edukacyjnych i rejestrami studentów. Platformie brakowało również narzędzi do śledzenia indywidualnych postępów i możliwości przesyłania plików multimedialnych związanych z edukacją.

Zadaniem Innowise była aktualizacja istniejącej strony internetowej, w tym migracja Umbraco do nowej wersji CMS, stworzenie nowych szablonów HTML, wdrożenie funkcjonalności aplikacji elektronicznych oraz stworzenie bardziej elastycznego systemu zarządzania do śledzenia postępów, rozliczania studentów i publikowania treści.

Wdrożenie

Nasz zespół przeprowadził audyt edukacyjnego systemu CMS klienta i zdecydował się zaktualizować go do nowszej wersji w kilku etapach, zgodnie z oficjalną dokumentacją Umbraco. Zmodernizowaliśmy system, aby umożliwić sprawne zarządzanie kursami i składanie wniosków, co sprawia, że proces edukacyjny jest wygodniejszy zarówno dla nauczycieli, jak i uczniów.

Aktualizacja strony internetowej

Istniejąca wersja Umbraco CMS 4.11 została uznana za nieodpowiednią do przyszłego rozwoju strony internetowej ze względu na słabą wydajność i ograniczoną funkcjonalność. Naszym pomysłem była aktualizacja systemu do wersji 9.5 lub wyższej.

Aby zapewnić płynną i kontrolowaną migrację Umbraco, podzieliliśmy przepływ pracy na kilka etapów:

  • utworzenie kopii zapasowej bazy danych klienta i plików strony internetowej;
  • aktualizacja niestandardowego kodu i szablonów do wersji 6.5;
  • aktualizacja do wersji 7.5 z nowym panelem administracyjnym;
  • aktualizacja do wersji 8.5 w celu zmiany podstawowej architektury projektu;
  • aktualizacja witryny do wersji Umbraco 9.5 w celu późniejszego ulepszenia.

Oppgraderingen til Umbraco 9.5 har resultert i betydelige globale systemendringer. Overgangen til .NET5 økte nettstedets ytelse betydelig. Etter oppgraderingen utførte teamet vårt testing, identifiserte og løste raskt mindre problemer i arkitekturen og ikke-optimaliserte spørringer. Som et resultat økte vi nettstedets hastighet med 2,5 ganger.

Indywidualny system zarządzania kursami edukacyjnymi

Po aktualizacji platformy do nowszej wersji, nasz zespół opracował nową funkcjonalność związaną z kursami. Stworzyliśmy listę dostępnych programów z elastycznym filtrowaniem. Studenci mogą teraz składać aplikacje online na różne programy, wypełniając wymagane informacje i przesyłając dokumenty.

Podzieliliśmy również kursy na kilka modułów z dołączonymi notatkami, lekcjami wideo i książkami. Po zaliczeniu jednego z modułów, studenci powinni zdać testy u nauczycieli akademickich, aby uzyskać dostęp do kolejnego modułu. Wdrożyliśmy również skalę ocen dla każdej dyscypliny oraz indywidualny system śledzenia ocen.

Zaktualizowane systemy zarządzania uczniami i narzędzia do śledzenia postępów edukacyjnych umożliwiają uczniom i nauczycielom skoncentrowanie się na edukacji zamiast na kwestiach organizacyjnych.

I tillegg implementerte våre spesialister funksjonalitet som gjør det mulig for studenter å komme med dokumentforespørsler fra høyskolen. Forespørselen sendes til dekanens kontor for påfølgende behandling og innlevering. Når den nødvendige dokumentasjonen er klar, får studentene beskjed om å komme til dekanens kontor.

Przeprojektowano również formularz drukowanego dokumentu: pomysł polegał na uzyskaniu dwustronicowego układu z oświadczeniem osobistym na jednej stronie i resztą na drugiej stronie arkusza A4 w celu łatwego przetwarzania dokumentów, z mniej ważnymi informacjami dostępnymi, ale wizualnie oddzielonymi.

I tillegg har vi lagt til flere nye nettskjemaer, blant annet et internasjonalt søknadsskjema med funksjonalitet for en grunnleggende vurdering av søkerens engelskkunnskaper. Teamet vårt jobber for tiden med dette skjemaet for å legge til flere evalueringskriterier og stemmeinndata.

Innowise forbedret også nettstedets funksjonalitet med et nytt dashbord, slik at studentene kan se professorenes timeplaner og bestille ledige tider for forskningskonsultasjoner. Ved hjelp av denne nye funksjonen kan studentene enkelt planlegge avtaler uten å måtte gå gjennom en lang prosess med å sende e-post til professorer eller besøke kontorene deres. Systemet lar brukerne raskt navigere i professorenes kalendere og velge et passende tidspunkt og undervisningsrom. Systemet kan integreres med Google Calendar, slik at alle bestillinger og endringer i timeplanen synkroniseres umiddelbart på tvers av alle plattformer.

Technologie i narzędzia

Back-end
.NET5, ASP.NET WEB API, Entitetsrammeverk, JWT, FluentValidation, AutoMapper
Front-end
XHTML zbudowany zgodnie ze specyfikacjami W3C, JavaScript, jQuery i CSS. Zgodność z poziomem A dostępności treści internetowych. React, Lodash, Recoil, Material UI, Apollo Client
Bazy danych
MS SQL Server
Platformy
Umbraco CMS 9
Cloud
Azure Datalagring, Azure Key Vault, Azure App Insights, Azure App Services, Azure AD, Azure Functions, Azure Cosmos DB
DevOps
Azure DevOps
QA
NUnit, Moq

Proces

Stosowaliśmy metodologię Scrum z dwutygodniowymi sprintami, aby zapewnić niezbędną elastyczność w procesie pracy. Podczas projektu cała komunikacja między naszym zespołem a klientem odbywała się za pośrednictwem Google Chat i Google Meets ze stałym śledzeniem zadań za pośrednictwem Jira. Ogólnie rzecz biorąc, zakres naszych prac obejmował następujące etapy:

  • Przeprowadziliśmy audyt projektu w celu zidentyfikowania problemów z wydajnością i zebrania wymagań.
  • Po zebraniu wymagań wykonaliśmy kopię zapasową strony internetowej i bazy danych.
  • Zaktualizowaliśmy stronę internetową do wersji Umbraco 9.5, dzięki czemu proces ten nie zakłócił pracy uczelni i przetwarzania nowych aplikacji.
  • Podczas testów utrzymywaliśmy i ulepszaliśmy poprzednią funkcjonalność systemu zarządzania treścią uczelni.

Po zatwierdzeniu wyników przez klienta rozpoczęliśmy opracowywanie nowych funkcji kursu, narzędzi do automatyzacji dokumentów oraz nowych formularzy aplikacyjnych i testowych. Nadal pracujemy nad projektem, utrzymujemy funkcjonalność strony i udoskonalamy nowe funkcje dla programów edukacyjnych.

Zespół

1
Kierownik projektu
1
Inżynier DevOps
2
Programiści front-end
2
Programiści back-end
1
Projektant UI/UX
1
Kvalitets- sikringsingeniør
1
Kierownik zespołu
team-innowise

Wyniki

Det oppdaterte nettstedet til høyskolen viste en betydelig økning i ytelsen, doblet trafikken på nettstedet og økte antallet studentsøknader til nye kurs. Implementeringen av automatisert papirarbeid og nye dokumentasjonsverktøy har optimalisert og fremskyndet arbeidet til høyskolens ansatte betraktelig. Studentene kan nå supplere læremateriellet med videoer, bøker, bilder og artikler, noe som gjør læringsprosessen mer strukturert og morsommere. Nettstedet er optimalisert for mobile enheter, slik at studentene kan lære, spore fremgang, bestille konsultasjoner og sende inn søknader når som helst og hvor som helst.
Czas trwania prosjektu
  • Maj 2022 - w toku

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat prosjekt, który pomoże nam lepiej go zrozumieć
    W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty
    Prześlij plik

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Tilgjengelig i følgende format: pdf, jpg, jpeg, png

    Informujemy, że po kliknięciu przycisku Wyślij Innowise będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z naszą Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.

    Potrzebujesz innych usług?

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    Vi behandler forespørselen din og kontakter deg så snart som mulig.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    pil