Skjemaet har blitt sendt inn.
Mer informasjon finner du i postkassen din.
Platforma, która przyspiesza i usprawnia reakcję służb ratunkowych.
Naszym klientem jest placówka służb ratunkowych, która gromadzi zgłoszenia alarmowe i przekazuje je do odpowiedniego funkcjonariusza służb.
Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą zostać ujawnione zgodnie z postanowieniami umowy NDA.
Klient posiadał już system reagowania kryzysowego, który był przestarzały i nie mógł zapewnić wymaganej szybkości i funkcjonalności. Nie był w stanie obsłużyć nowoczesnych standardów jakości i dużego obciążenia ruchem przychodzącym w przypadku mniej lub bardziej globalnych zdarzeń.
Den nye plattformen måtte bygges på raskere rammeverk for å løse disse problemene. Videre var det nødvendig å utvide det tidligere systemets funksjonalitet med flere tilleggsfunksjoner og automatisere så mange prosesser som mulig.
Połączenia przychodzące
Wszystkie połączenia przychodzące są gromadzone w centrum powiadamiania ratunkowego, gdzie specjaliści zbierają podstawowe informacje o zdarzeniu. Mogą oni zidentyfikować
Na podstawie zebranych informacji specjaliści udzielają dzwoniącemu wsparcia psychologicznego i instrukcji dotyczących wymaganych działań oraz wysyłają na miejsce zdarzenia odpowiedni zespół ratunkowy.
Działania takie jak instrukcje i wsparcie psychologiczne są wbudowane jako szablony i pojawiają się na podstawie informacji związanych z indywidualnym przypadkiem.
Wysyłka
Dzięki rozwiązaniu opracowanemu przez nasz zespół, specjaliści mogą również
Kontrola
Platforma umożliwia również specjalistom z centrum powiadamiania ratunkowego tworzenie kilku rodzajów raportów kontrolnych, takich jak raporty dotyczące poszczególnych przypadków lub raporty statystyczne gromadzące informacje o sytuacjach awaryjnych i ich wynikach w wybranym okresie czasu.
Wszystkie informacje (w tym działania wykonywane przez operatorów) są gromadzone przez platformę i mogą być później wykorzystane do analizy i dostosowania pracy służb ratunkowych oraz prognozowania prawdopodobieństwa i skali wypadków.
Nasz zespół przeprowadził dogłębną analizę projektu, jego wymagań i specyfiki związanej z domeną, zanim wybrał Scrum jako metodologię tworzenia oprogramowania. Przeprowadzaliśmy dwutygodniowe sprinty, których rezultatem były przeglądy sprintów z demonstracjami pokazującymi postępy. Po każdym demo nasz zespół zbierał informacje zwrotne od klienta i przeprowadzał analizę retrospektywną wraz z dalszymi dostosowaniami w rozwoju projektu. Używaliśmy Jira i Confluence do śledzenia zadań i przechowywania wiedzy, a spotkania i ogólną komunikację z klientem prowadziliśmy w Microsoft Teams.
Nasz zespół dogłębnie przeanalizował domenę biznesową klienta i jej unikalne różnice. Wzięliśmy już istniejące rozwiązanie i przebudowaliśmy je od podstaw zgodnie z wizją klienta. W trakcie projektu nieustannie analizowaliśmy, udoskonalaliśmy i rozkładaliśmy wymagania na zadania i podzadania, aby ułatwić śledzenie postępów. Po ukończeniu każdego modułu nasi inżynierowie ds. zapewnienia jakości upewniali się, że rozwiązanie jest zgodne z wcześniej zdefiniowanymi wymaganiami, nie zawiera błędów, a nasz zespół jest zgodny z wizją klienta i oczekiwanymi rezultatami.
Firma Innowise stworzyła szybką i funkcjonalną platformę modułową, która pozwala służbom ratunkowym szybko gromadzić i zarządzać raportami o różnych wypadkach oraz zapewniać skuteczniejszą pomoc.
Nasi inżynierowie oprogramowania zautomatyzowali kilka procesów, które wcześniej były wykonywane ręcznie i wdrożyli nowoczesne ramy i narzędzia w celu spełnienia standardów wysokiej jakości.
Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.
Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.
Dowiedz się jako pierwszy o innowacjach IT i interesujących studiach przypadków.
© 2007-2024 Innowise. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności. Polityka dotycząca plików cookie.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warszawa, Polska
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatności, w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Vi behandler forespørselen din og kontakter deg så snart som mulig.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.