Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Takk skal du ha!

Skjemaet har blitt sendt inn.
Mer informasjon finner du i postkassen din.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Oprogramowanie do zarządzania kryzysowego

Platforma, która przyspiesza i usprawnia reakcję służb ratunkowych.

Klient

Branża
Rząd
Region
UE
Klient od
2019

Naszym klientem jest placówka służb ratunkowych, która gromadzi zgłoszenia alarmowe i przekazuje je do odpowiedniego funkcjonariusza służb.

Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą zostać ujawnione zgodnie z postanowieniami umowy NDA.

Wyzwanie

Klient posiadał już system reagowania kryzysowego, który był przestarzały i nie mógł zapewnić wymaganej szybkości i funkcjonalności. Nie był w stanie obsłużyć nowoczesnych standardów jakości i dużego obciążenia ruchem przychodzącym w przypadku mniej lub bardziej globalnych zdarzeń.

Den nye plattformen måtte bygges på raskere rammeverk for å løse disse problemene. Videre var det nødvendig å utvide det tidligere systemets funksjonalitet med flere tilleggsfunksjoner og automatisere så mange prosesser som mulig.

Wdrożenie

Inżynierowie oprogramowania Innowise zbudowali od podstaw platformę do odbierania połączeń alarmowych, szybkiego wypełniania wszystkich niezbędnych informacji o wypadku, udzielania dzwoniącemu instrukcji dotyczących wymaganych środków i przekazywania połączenia do kompetentnych specjalistów.

Połączenia przychodzące

Wszystkie połączenia przychodzące są gromadzone w centrum powiadamiania ratunkowego, gdzie specjaliści zbierają podstawowe informacje o zdarzeniu. Mogą oni zidentyfikować

  • samo wydarzenie;
    • czy jest to fałszywy alarm;
    • czy jest to pierwsze zgłoszenie od osoby dzwoniącej;
    • rodzaj sytuacji awaryjnej;
    • zaangażowanych podmiotów;
  • lokalizacja sytuacji awaryjnej;
  • pilność wypadku.

Na podstawie zebranych informacji specjaliści udzielają dzwoniącemu wsparcia psychologicznego i instrukcji dotyczących wymaganych działań oraz wysyłają na miejsce zdarzenia odpowiedni zespół ratunkowy.

Działania takie jak instrukcje i wsparcie psychologiczne są wbudowane jako szablony i pojawiają się na podstawie informacji związanych z indywidualnym przypadkiem.

Wysyłka

Dzięki rozwiązaniu opracowanemu przez nasz zespół, specjaliści mogą również

  • podjąć działania w odpowiedzi na wypadek;
  • niezwłocznie wysłać na miejsce zdarzenia najbliższy odpowiedni zespół ratunkowy;
  • zarządzanie zasobami przeznaczonymi na radzenie sobie z konkretną sytuacją kryzysową;
  • mają dostęp do aktualnych informacji na temat wypadku.

Kontrola

Platforma umożliwia również specjalistom z centrum powiadamiania ratunkowego tworzenie kilku rodzajów raportów kontrolnych, takich jak raporty dotyczące poszczególnych przypadków lub raporty statystyczne gromadzące informacje o sytuacjach awaryjnych i ich wynikach w wybranym okresie czasu.

Wszystkie informacje (w tym działania wykonywane przez operatorów) są gromadzone przez platformę i mogą być później wykorzystane do analizy i dostosowania pracy służb ratunkowych oraz prognozowania prawdopodobieństwa i skali wypadków.

Technologie i narzędzia

Back-end
.NET Core, Redis, RabbitMQ, SignalR, Dapper, NHibernate, GIS, ...
VoIP
Kamailio, Asterisk
Front-end
TypeScript, React, Redux, Electron
Bazy danych
PostgreSQL, Elasticsearch
DevOps
GitLab CI/CD, Kubernetes, Docker, Grafana, Prometheus
Cloud
Azure
VCS
Gitlab

Proces

Nasz zespół przeprowadził dogłębną analizę projektu, jego wymagań i specyfiki związanej z domeną, zanim wybrał Scrum jako metodologię tworzenia oprogramowania. Przeprowadzaliśmy dwutygodniowe sprinty, których rezultatem były przeglądy sprintów z demonstracjami pokazującymi postępy. Po każdym demo nasz zespół zbierał informacje zwrotne od klienta i przeprowadzał analizę retrospektywną wraz z dalszymi dostosowaniami w rozwoju projektu. Używaliśmy Jira i Confluence do śledzenia zadań i przechowywania wiedzy, a spotkania i ogólną komunikację z klientem prowadziliśmy w Microsoft Teams.

Nasz zespół dogłębnie przeanalizował domenę biznesową klienta i jej unikalne różnice. Wzięliśmy już istniejące rozwiązanie i przebudowaliśmy je od podstaw zgodnie z wizją klienta. W trakcie projektu nieustannie analizowaliśmy, udoskonalaliśmy i rozkładaliśmy wymagania na zadania i podzadania, aby ułatwić śledzenie postępów. Po ukończeniu każdego modułu nasi inżynierowie ds. zapewnienia jakości upewniali się, że rozwiązanie jest zgodne z wcześniej zdefiniowanymi wymaganiami, nie zawiera błędów, a nasz zespół jest zgodny z wizją klienta i oczekiwanymi rezultatami.

Zespół

8
Programistów back-end
3
Programistów front-end
1
Kierownik zespołu
1
Inżynier VoIP
2
Analityków biznesowych
1
Kierownik projektu
3
Inżynierowie QA
team-innowise

Wyniki

Firma Innowise stworzyła szybką i funkcjonalną platformę modułową, która pozwala służbom ratunkowym szybko gromadzić i zarządzać raportami o różnych wypadkach oraz zapewniać skuteczniejszą pomoc.

Nasi inżynierowie oprogramowania zautomatyzowali kilka procesów, które wcześniej były wykonywane ręcznie i wdrożyli nowoczesne ramy i narzędzia w celu spełnienia standardów wysokiej jakości.

Czas trwania prosjektu
  • 2019-2021
  • 6 miesięcy na MVP

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat prosjekt, który pomoże nam lepiej go zrozumieć
    W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty
    Prześlij plik

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Tilgjengelig i følgende format: pdf, jpg, jpeg, png

    Informujemy, że po kliknięciu przycisku Wyślij Innowise będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z naszą Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.

    Potrzebujesz innych usług?

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    Vi behandler forespørselen din og kontakter deg så snart som mulig.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    pil