Skjemaet har blitt sendt inn.
Mer informasjon finner du i postkassen din.
Vår klient representerer borgermesterens kontor i en fremtredende europeisk by.
Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.
Dagens byer står overfor en rekke komplekse problemer som det kan være vanskelig å løse på en effektiv måte. Fra anlegg i forfall til ødelagte gatelys - disse problemene kan ha en betydelig innvirkning på innbyggernes tillit til lokale myndigheter hvis de ikke løses. Samtidig sliter myndighetene med å holde tritt med det økende antallet henvendelser fra innbyggerne.
Starając się rozwiązać podobny problem, nasz klient wdrożył narzędzie, które pozwala obywatelom zgłaszać problemy dotyczące różnych tematów publicznych, w tym utrzymania obiektów miejskich (transportu, mieszkalnictwa i usług publicznych, szpitali, aptek, dróg, dziedzińców, szkół itp.) oraz kontrolować jakość rozwiązywania problemów przez departamenty rządowe.
Nasz klient zwrócił się do Innowise z prośbą o opracowanie kluczowych modułów i funkcji tego systemu, w tym usług aplikacji, narzędzi analitycznych i integracji z systemami innych firm. Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu byliśmy w stanie zapewnić niestandardowe usługi tworzenia portali internetowych, które zapewniły płynną funkcjonalność platformy i spełniły wymagania zarówno obywateli, jak i władz.
Scentralizowany pulpit nawigacyjny
Nasz zespół programistów z powodzeniem wdrożył scentralizowany panel kontrolny zaprojektowany w celu ułatwienia pracy moderatorów i poprawy ogólnej wydajności obsługi zapytań. System jest inteligentnie zaprojektowany do dystrybucji przychodzących zapytań do różnych działów w oparciu o wcześniej zdefiniowaną matrycę, zapewniając, że każde zapytanie jest obsługiwane przez odpowiedni organ.
Jedną z głównych zalet tego systemu jest jego zdolność do minimalizowania możliwości powielania pracy i błędnej komunikacji między moderatorami. Usprawniając przetwarzanie zapytań i zapewniając, że każde zapytanie jest kierowane do odpowiedniego działu, system znacznie zmniejsza obciążenie pracą i eliminuje nieporozumienia.
Aby zapewnić najwyższe bezpieczeństwo systemu, wprowadziliśmy różne kontrole dostępu i zasady ochrony danych. Jest to szczególnie istotne, ponieważ system zawiera poufne dane dotyczące naszych klientów. Wdrożenie tych środków gwarantuje, że system jest bezpieczny, a prywatność naszych klientów jest chroniona przez cały czas.
Poproś o dystrybutora
Opracowaliśmy dystrybutor zgłoszeń, który jest odpowiedzialny za tworzenie matryc używanych do dystrybucji zgłoszeń ze scentralizowanego pulpitu nawigacyjnego. System ten umożliwia moderatorom i kierownictwu definiowanie konkretnych tematów dla zgłoszeń rezydentów, umożliwiając użytkownikom określenie szczegółów ich zapytań podczas przesyłania. W ten sposób proces zapewnia, że wszystkie zapytania są kierowane do odpowiednich osób lub działów w celu szybkiego przetworzenia.Łączenie map
W ramach rozwoju niestandardowego portalu internetowego nasz zespół stworzył cenną funkcję dla kont moderatorów i administratorów, która umożliwia łączenie zapytań z określonymi lokalizacjami na mapach. Gwarantuje to, że odpowiedzialne strony są kierowane do właściwej lokalizacji, szczególnie w sytuacjach o wysokim priorytecie, w których liczy się czas. Dodatkowo, jeśli użytkownik popełni błąd lub nie jest zaznajomiony z danym obszarem, istnieje możliwość skorygowania wskazanej lokalizacji. Funkcja ta zwiększa dokładność i wydajność naszej platformy, umożliwiając szybkie i skuteczne działanie, gdy ma to największe znaczenie.Zaawansowana usługa poczty e-mail
Opracowaliśmy wewnętrzną usługę poczty e-mail, która jest potężnym narzędziem dla moderatorów do odpowiadania na prośby użytkowników ze scentralizowanego pulpitu nawigacyjnego, oszczędzając im czas i energię. Integracja poczty e-mail zakłada, że moderatorzy mogą odpowiadać na wiele zgłoszeń jednocześnie i śledzić swoje odpowiedzi w jednym miejscu.
Dzięki tej funkcji wszystkie żądania są sprawnie obsługiwane, a komunikacja jest spójna, co pozytywnie wpływa na doświadczenia użytkowników.
Usługa autoryzacji dla moderatorów
Zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników jest najwyższym priorytetem dla każdej platformy internetowej. Mając to na uwadze, wdrożyliśmy usługę autoryzacji dla moderatorów. Aby uzyskać dostęp do systemu, moderatorzy muszą się zarejestrować i podać swoje dane kontaktowe, co pomaga zapobiegać nieautoryzowanemu dostępowi i niewłaściwemu korzystaniu z platformy. Dodatkowo, takie podejście sprawia, że moderatorzy są odpowiedzialni za swoje działania w systemie.
I tillegg til å forhindre uautorisert tilgang, fremmer denne tjenesten også samarbeid mellom moderatorer. Ved å gi dem tilgang til det samme systemet kan moderatorene samarbeide om å håndtere brukerforespørsler mer effektivt. Dette fremmer konsistens i beslutningstaking og meldinger blant modereringsteamet, noe som til syvende og sist øker teamets samlede effektivitet.
Usługa monitorowania
Wdrożyliśmy usługę monitorowania, aby szybciej reagować na krytyczne i strategiczne kwestie. Gdy dochodzi do takich incydentów, są one przekazywane urzędnikom wyższego szczebla, takim jak zastępca burmistrza, którzy mogą zapewnić natychmiastową pomoc i wsparcie w celu rozwiązania sytuacji.
Ogólnie rzecz biorąc, wdrożenie usługi monitorowania jest kluczowym aspektem zarządzania kryzysowego, który umożliwia urzędnikom miejskim podejmowanie szybkich działań w odpowiedzi na nagłe sytuacje oraz zapewnienie bezpieczeństwa i dobrego samopoczucia obywateli.
Narzędzia analityczne
Teamet vårt har integrert toppmoderne analyseverktøy som gir svært pålitelig innsikt. Denne innsikten setter myndighetene i stand til å gjenkjenne mønstre og trender i rapporterte problemer, slik at de kan ta velinformerte beslutninger om ressursallokering for å løse de mest presserende problemene. Ved å prioritere disse problemene og ta tak i dem i tide og på en effektiv måte, kan myndighetene vise at de er opptatt av å imøtekomme innbyggernes behov og bekymringer. Dette kan i sin tur styrke publikums tillit til offentlige tjenester og til syvende og sist forbedre livskvaliteten i byen.
Integracja z innymi firmami
Applikasjonens potensial til å løse byproblemer, forbedre offentlige tjenester og gi verdifull innsikt til offentlige etater forsterkes gjennom dens evne til sømløs integrering med tredjepartssystemer. For eksempel kan sanntidsdata fra dataleverandører utnyttes av appen til å identifisere og prioritere byproblemer, slik at offentlige etater kan ta tak i disse problemene proaktivt i stedet for bare å reagere på dem. I tillegg strømlinjeformer integrering med eksterne CRM-er prosessen med å løse rapporterte problemer, slik at offentlige etater kan håndtere og spore dem mer effektivt. Ved å ta i bruk disse integrasjonene kan applikasjonen fungere med maksimal effektivitet, noe som til syvende og sist kommer byen og innbyggerne til gode.
Nasz klient poprosił nas o ekspertyzę w zakresie rozwoju front-endu i back-endu dla portalu internetowego usług obywatelskich, a my rozpoczęliśmy projekt od intensywnej fazy badawczej. Zagłębiliśmy się w zrozumienie celów projektu, identyfikację grupy docelowej i ocenę konkurencji. Następnie przeszliśmy do fazy projektowania, w której pracowaliśmy nad opracowaniem architektury projektu. Przeprowadziliśmy również kilka warsztatów z klientem, aby zebrać wymagania i lepiej zrozumieć jego oczekiwania.
Zastosowaliśmy metodologię Kanban, aby zmaksymalizować produktywność i zminimalizować potencjalne wąskie gardła podczas procesu tworzenia portalu internetowego. Wykorzystaliśmy Jira, wiodące w branży narzędzie do zarządzania projektami, aby uprościć zarządzanie zadaniami, zapewniając scentralizowaną platformę do zarządzania zadaniami, śledzenia postępów i zachowania przejrzystości.
Regelmessige Zoom-møter med teammedlemmene våre holdt oss i kontakt og gjorde det mulig for oss å raskt løse eventuelle hindringer som oppsto i løpet av prosjektets livssyklus. I tillegg brukte vi Telegram som kommunikasjonskanal med kunden vår, slik at vi raskt kunne svare på henvendelser, bekymringer og tilbakemeldinger.
Innowise dostarczył wysokiej jakości produkt, który obejmuje kluczowe funkcje systemu, usługi i płynną integrację z systemami innych firm. Nasz klient otrzymał w pełni funkcjonalny system, który skutecznie współdziała z istniejącym rozwiązaniem i może się z nim płynnie integrować.
Vi hjalp kunden med å optimalisere behandlingen av innbyggernes forespørsler, noe som eliminerte unødvendig papirarbeid og sparte menneskelige ressurser. Rettidige svar og klare tidsfrister for problemløsning har forbedret brukertilfredsheten og tilliten til myndighetene.
Innføringen av nettportalen for innbyggertjenester ga innbyggerne en praktisk måte å spore status for søknadene sine på og motta raske svar med bildebevis når problemet var løst. Dette førte til raskere behandlingstid for søknader, vanligvis bare 1-2 dager, betydelig raskere enn før.
Et høyt antall registrerte brukere (over 2 millioner) og daglige forespørsler (9 000) vitner om systemets evne til å oppfylle borgernes behov og forventninger.
Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.
Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.
Dowiedz się jako pierwszy o innowacjach IT i interesujących studiach przypadków.
© 2007-2024 Innowise. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności. Polityka dotycząca plików cookie.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warszawa, Polska
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatności, w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Vi behandler forespørselen din og kontakter deg så snart som mulig.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.