Skjemaet har blitt sendt inn.
Mer informasjon finner du i postkassen din.
Klient jest jednym z największych banków komercyjnych w Zatoce Perskiej, świadczącym szeroki zakres usług biznesowych, inwestycyjnych, rządowych i międzynarodowych.
Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.
I dagens hektiske verden er bekvemmelighet og effektivitet avgjørende for å møte dagliglivets krav. Et område der dette er spesielt viktig, er i dagligvarehandelen, med den økende etterspørselen etter tjenester for utvikling av apper for netthandel for å engasjere nye kunder og øke salget.
Nasz klient współpracuje z dużą siecią sklepów spożywczych o wysokiej przepustowości i solidnych dziennych przychodach. Głównym celem projektu było usprawnienie procesu zakupowego, czyniąc zakupy przyjemniejszymi i szybszymi dla klientów. Wyzwanie to wymagało innowacyjnego podejścia do opracowania bezkasowego systemu płatności, który byłby niezawodny, dokładny i przyjazny dla użytkownika. System powinien być w stanie obsłużyć dużą liczbę transakcji, zapewniając jednocześnie bezpieczeństwo danych klientów i transakcji finansowych.
Med smart "just walk-out"-teknologi sporer sensorer og kameraer hver vare en kunde velger med appen og legger i handlekurven. I tillegg registrerer plattformens hyllesensorer når en kunde legger i eller tar ut bestemte varer, og sikrer dermed nøyaktighet og presisjon i kassen. Etter at kjøperen forlater butikken, belastes den virtuelle handlekurven automatisk for kjøpene som er gjort. Fakturaen er dekket med betalingsinformasjonen som ble oppgitt da kunden gikk inn i butikken, og en kvittering sendes til innehaveren av betalingsappen.
Teknisk sett fikk Innowise først og fremst i oppgave å utvikle plattformens mellomvare, som koblet sammen POS-terminaler, Zippin Cloud og Cybersource for å behandle digitale betalinger i ett enkelt økosystem. Prosjektteamet vårt ble utfordret til å sikre en bemerkelsesverdig handleopplevelse og forbedre kundetilfredsheten gjennom sikre digitale betalinger fra det øyeblikket kundene går inn i den kasseløse butikken til de betaler for kjøpene sine.
Generowanie tokenów
Når en kjøper kommer inn i butikken, skanner mellomvaren kortinnehaverens detaljer (kortnummer, utløpsdato, terminaltype, data TBD) fra de forhåndsinstallerte POS-terminalene og sender en forespørsel til Cybersource om generering av token. Kjøpere kan gå inn i butikken og betale for dagligvarer på lovlig vis hvis tokenet er gyldig. Hvis kortets status endres, varsler Cybersource brukeren ved å tildele aktiv, suspendert eller slettet tokenstatus.
Ładowanie bez korzystania z kasy
Gdy kupujący opuszcza sklep, aplikacja generuje paragon z wirtualnego koszyka i wywołuje naliczanie opłat, przesyłając dane do procesora płatności. Jeśli kupujący nie dokona żadnych zakupów, żądanie płatności jest nadal wysyłane do systemu płatności z zerową kwotą całkowitą. Ponadto nasz zespół projektowy zapewnił możliwość przechowywania informacji o transakcjach, zapewniając ponowne przesłanie i zwrot pieniędzy w przypadku roszczeń klientów i problemów z zakupami. W ten sposób kupujący mogą zwrócić towary, jeśli nie są zadowoleni z zakupu i zażądać częściowego lub pełnego zwrotu kosztów w ramach jednego zamówienia. Wreszcie, jeśli użytkownik nie zapłaci za swoje towary z powodu awarii systemu, próby kradzieży lub z innych powodów, aplikacja bez kasy zainicjuje ponowne próby przesłania, aż do pomyślnego zakończenia lub zablokowania transakcji.
W oparciu o wymagania klienta, podzieliliśmy zakres prac na cztery tygodniowe sprinty z regularnymi spotkaniami i kontrolami w celu śledzenia postępów pośrednich. Ponieważ Katar spodziewał się wielu turystów i fanów piłki nożnej dokonujących zakupów w swoich sklepach podczas Mistrzostw Świata FIFA, naszym głównym celem było uruchomienie rozwiązania gotowego do wprowadzenia na rynek przed turniejem.
I løpet av forberedelses- og undersøkelsesfasen gikk prosjektteamet vårt gjennom detaljert onboarding, innhenting av tekniske og forretningsmessige krav og utforming av applikasjonens arkitektur og databaseskjema. Etter å ha fullført den første sprinten hadde vi en klar forståelse av kundens behov, omfang og API-integrasjoner.
Podczas fazy rozwoju nasi dedykowani specjaliści zapewnili płynną integrację Cybersource, zapewniając bezproblemowe uwierzytelnianie użytkowników, ładowanie, ponowne przesyłanie i zwrot pieniędzy. W ramach sprintu z powodzeniem spełniliśmy wszystkie określone cele, przeprowadzając testy podstawowych funkcjonalności z pokryciem testami jednostkowymi nie mniejszym niż 80%.
Innowise pomyślnie zakończył fazę wdrożeniową, prezentując dostosowane rozwiązanie, które było gotowe do testów akceptacyjnych użytkownika (UAT) i testów penetracyjnych. Po zakończeniu ostatniego sprintu, po kompleksowych kontrolach i drobnych korektach, rozwiązanie zostało zatwierdzone przez klienta.
Firma Innowise opracowała oprogramowanie pośredniczące, które połączyło terminale POS klienta, Zippin Cloud i możliwości przetwarzania płatności Cybersource w jeden ekosystem. Nasz zespół projektowy dostarczył płynne rozwiązanie do płatności za artykuły spożywcze bez potrzeby korzystania z kasjerów, kolejek i rejestrów. Zapewniliśmy bezpieczne płatności oparte na weryfikacji i walidacji tokenów, eliminując potrzebę posiadania gotówki i wydawania reszty.
W końcu nasz zespół projektowy uruchomił rozwiązanie, które przynosi takie korzyści jak:
Płatności bezgotówkowe pozwalają klientom wybrać to, co chcą i opuścić sklep bez konieczności czekania, aż kasjer zeskanuje ich artykuły spożywcze. Oszczędza to czas i zapewnia płynne zakupy, budując lojalność i stymulując powtarzające się zakupy.
Ved å bruke presis hyllesensorteknologi økte vi gjennomstrømningen i butikkene og reduserte ventetiden. Elimineringen av køer gjorde det mulig for flere kunder å kjøpe flere produkter.
Technologia bezkasowa uwalnia pracowników od monotonnego zadania kasowania, pozwalając im poświęcić więcej czasu na pomoc klientom.
Plattformen vi har utviklet gir kunden de nødvendige verktøyene for å maksimere fortjenesten og beholde fornøyde kunder. Med implementeringen av kasseløs teknologi har kunden fått en bedre forståelse av kjøpernes behov for å identifisere områder for vekst, fremme kundelojalitet og opprettholde høy gjennomstrømning samtidig som kostnadene minimeres.
15%
20%
0
minut oczekiwania w kolejkach
Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.
Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.
Dowiedz się jako pierwszy o innowacjach IT i interesujących studiach przypadków.
© 2007-2024 Innowise. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności. Polityka dotycząca plików cookie.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warszawa, Polska
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatności, w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Vi behandler forespørselen din og kontakter deg så snart som mulig.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.