Skjemaet har blitt sendt inn.
Mer informasjon finner du i postkassen din.
Kunden vår er en stor leverandør av banktjenester i Storbritannia som strebet etter mer digitalisering for å løse kundenes problemer på en mer effektiv måte. Kunden var opptatt av å forbedre mobilapplikasjonen sin, ettersom dyptgripende forretningstransformasjon ofte definerer generell suksess.
Zanim firma Innowise dołączyła do projektu, nasz klient zebrał już mieszany zespół wewnętrznych specjalistów IT i zewnętrznych programistów. Pięć zespołów pracowało już nad ponad dziesięcioma mikrousługami, aktualizując aplikację mobilną i integrując ją z platformami innych firm, gdy nasi inżynierowie zostali przydzieleni do projektu.
Ponieważ klient działa w Wielkiej Brytanii, naszym głównym celem było nie tylko dostarczenie ulepszeń oprogramowania, ale także zagwarantowanie najwyższego poziomu bezpieczeństwa i zgodności z RODO, a także zapewnienie ogromnej elastyczności i interoperacyjności.
Wpłaty/wypłaty zbliżeniowe za pomocą kodów QR
Innowise ułatwił interakcję między aplikacją mobilną a bankomatami, umożliwiając klientom dostęp do gotówki bez konieczności noszenia przy sobie plastikowych kart.
Fra brukerens perspektiv ser den grunnleggende flyten forståelig og gjennomsiktig ut. For å fylle på eller ta ut penger, bør brukerne logge på og åpne QR-kodefanen på hovedskjermen i appen og starte den samme operasjonen via minibanken. Brukerne skanner QR-koden som vises på minibankens skjerm med smarttelefonen og bekrefter transaksjonen ved å taste inn en kodekombinasjon. I tillegg kan de kreve å skrive ut en kvittering for å bevise transaksjonen i tilfelle krav.
Po stronie serwera proces jest bardziej złożony i obejmuje wymianę danych w ramach modułu kart plastikowych, jednostki transakcji gotówkowych, danych kont klientów, usługi zarządzania bankomatami oraz bramek podstawowych i aplikacji.
I hovedsak gir kontaktløse QR-kodebaserte innskudd/uttak brukerne tilgang til pengene sine uten å ha plastkort i hendene. Kortinnehaveren kan skanne QR-koder for betalinger etter autorisasjon i appen - ellers avbryter systemet driften.
Wyświetlanie bankomatów na mapie cyfrowej
Ponadto Innowise połączyła wszystkie bankomaty klientów zlokalizowane w całym mieście w jeden ekosystem. Zostały one wyposażone w systemy śledzenia, które gromadzą, przetwarzają i przesyłają dane do aplikacji mobilnej.
Etter å ha åpnet appen kan brukerne velge nærmeste minibank fra en liste. I tillegg kan brukerne velge en minibank som passer deres behov takket være innebygde filtre (tilgjengelige valutaer, åpningstider, NFC-støtte, tilgjengelighet for synshemmede osv.) Kartet i appen oppdaterer minibankenes status i sanntid, slik at kundene kan forsikre seg om at de nærmer seg en minibank som er tilgjengelig.
Nawigacja do urządzeń samoobsługowych
Denne funksjonen er nært knyttet til den forrige. Ved innlogging registrerer appen brukerens posisjon. Etter å ha valgt minibanken på kartet, viser appen den mest praktiske ruten til den valgte minibanken og beregner den omtrentlige avstanden, med tanke på trafikkbelastning, omveier, veireparasjoner og andre forhold. Mens brukerne kjører mot den valgte minibanken, sporer appen veibeskrivelsen ved hjelp av geotagger og gjør det mulig å legge om ruten umiddelbart hvis de bestemmer seg for å gå til en annen minibank. Når det gjelder funksjonalitet, har den mange likhetstrekk med Google Maps, hvis integrasjon vil bli diskutert videre.
Integracja z Google Maps
Ponieważ Google jest usługą zewnętrzną, integracja wymaga zebrania wymagań i opracowania szczegółowych specyfikacji w celu zapewnienia bezbłędnej funkcjonalności. W ten sposób udało nam się płynnie zintegrować Mapy Google. Przepływ przypomina wyświetlanie bankomatów w aplikacji i nawigację do nich w ramach zastrzeżonego rozwiązania, które rozważaliśmy powyżej. Nasz sprawdzony zespół wybrał odpowiednie interfejsy API zarówno dla Androida, jak i iOS, aby uzyskać kompatybilność i bezproblemową wydajność w obu systemach operacyjnych.
Oprogramowanie dla maszyn wydających karty
Wreszcie, nasz multidyscyplinarny zespół opracował od podstaw oprogramowanie maszyny do wydawania kart. W tym celu oceniliśmy specyfikację wymagań oprogramowania (SRS), a następnie opracowaliśmy rozwiązanie, które wydaje plastikowe karty bez pośrednictwa pracowników banku.
Urządzenia te są również zintegrowane z aplikacją mobilną. Użytkownicy mogą ubiegać się o kartę plastikową online. Gdy tylko ich wniosek zostanie zatwierdzony, zostaną poinformowani, że mogą samodzielnie uzyskać plastikową kartę bez konieczności odwiedzania oddziału banku.
Ponieważ Innowise uczestniczyła w procesie tworzenia oprogramowania wraz z innymi partnerami, kluczowe było zapewnienie płynnej komunikacji między różnymi zespołami i odpowiednie rozdzielenie zadań. Nasz klient wybrał metodologię Scrum do zarządzania projektem, ponieważ zakres został podzielony na strumienie z pośrednimi wynikami i regularnymi spotkaniami. Po każdym strumieniu kierownik projektu demonstrował rozwiązania klientowi, otrzymywał informacje zwrotne i sugerował zmiany w oparciu o prośby i zalecenia klienta. Ponieważ zakres nie był ściśle zdefiniowany, swobodnie wprowadzaliśmy zmiany, aby osiągnąć maksymalną wydajność.
Zespół komunikował się za pośrednictwem Slack и MS Teams podczas korzystania z Jira do zarządzania projektem, śledzenia postępów i wykonywania zadań.
Podczas projektu z powodzeniem poradziliśmy sobie z szerokim wachlarzem wyzwań, które obejmowały:
Obecnie projekt jest w toku, a nasi specjaliści zapewniają utrzymanie i wsparcie, eliminując drobne błędy, dopracowując funkcje i planując kolejne wydania. Dzięki funkcjom wdrożonym przez nasz zespół, liczba pobrań aplikacji z App Store i Google Play znacznie wzrosła.
Prosjektteamet vårt fullførte alle oppgavene og nådde kundens mål. Fra nå av slipper folk å stå i lange køer for å få plastkort og kan sette inn/ta ut penger uten et fysisk mellomledd. Kundens ansatte er nå mindre overveldet av papirarbeid og har muligheten til å overvåke minibankenes ytelse og iverksette umiddelbare tiltak hvis selvbetjeningsenhetene svikter.
Samlet sett implementerte vi de beste mobilbankfunksjonene som matchet kundens ønske om å være nærmere kundene gjennom digitalisering.
Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.
Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.
Dowiedz się jako pierwszy o innowacjach IT i interesujących studiach przypadków.
© 2007-2024 Innowise. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności. Polityka dotycząca plików cookie.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warszawa, Polska
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatności, w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Vi behandler forespørselen din og kontakter deg så snart som mulig.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.