Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Takk skal du ha!

Skjemaet har blitt sendt inn.
Mer informasjon finner du i postkassen din.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Trendy w tworzeniu aplikacji mobilnych, które warto obserwować w 2023 roku

Trudno jest nadążyć za wszystkimi innowacjami, które pojawiają się w branży tworzenia aplikacji mobilnych, ponieważ ewoluuje ona w szybkim tempie. Musisz jednak znać najbardziej obiecujące trendy, aby przetrwać i rozwijać się w tej cyfrowej dżungli. Aby zapewnić sukces swojej przyszłej aplikacji, omówmy najnowsze trendy w tworzeniu aplikacji mobilnych, które zmienią świat technologii w 2023 roku.

Czujesz się nieco oldschoolowo ze swoją aplikacją?

Nasz zespół zaktualizuje Twoją aplikację, aby zapewnić jej aktualność, dzięki czemu uzyskasz najlepszy zwrot z inwestycji.

Kategorie aplikacji, które zdominują rynek

Podczas pandemii COVID-19 zainteresowanie świata aplikacjami mobilnymi wzrosło jak nigdy dotąd. Interaktywne gry, aplikacje do edycji zdjęć, media społecznościowe, aplikacje biznesowe dla osób pracujących z domu cieszyły się ogromnym wzrostem liczby pobrań i sprawiły, że wirtualny świat stał się nową rzeczywistością ludzi.

Situasjonen vil imidlertid endre seg betydelig i 2023. Siden folk prøver å finne de komfortable måtene å kommunisere med den frakoblede verden på og stadig kommer tilbake til det vanlige livet de hadde før karantenen, er det behov for produkter som vil gjøre sosialiseringen mye enklere. Derfor er det flyselskaper, billettjenester og apper for bestilling av attraksjoner og utflukter man bør følge med på det kommende året.

App-kategorier som dominerer markedet

Rozwój aplikacji mobilnych ARwzrasta.

Według statystykiw AR- og VR-markedets osiągnęły 25,21 miliarda dolarów amerykańskich w 2022 roku. Ta liczba będzie nadal rosła w 2023 roku, dając Ci świetną okazję, aby wykorzystać ten trend w rozwoju aplikacji mobilnych i dostarczyć użytkownikom przełomowe doświadczenia. Ponieważ smartfony stają się coraz bardziej wydajne i wyposażone w więcej funkcji niż kiedykolwiek, programiści mogą tworzyć naprawdę wyjątkowe doświadczenia użytkowników, zwiększając retencję i zaangażowanie klientów. Na przykład, Ikea uruchomiła aplikację AR, która szybko stała się popularna na rynku ze względu na możliwość wirtualnego umieszczenia 3200 produktów Ikea w swoich domach. Takie eksperymenty z wystrojem w aplikacji Ikea Place przed dokonaniem zakupu pomagają uniknąć złych wyborów projektowych, a tym samym zwiększają lojalność klientów wobec marki. Istnieje już wiele przykładów na to, jak AR pozwala doświadczać mody w zabawny i wyjątkowy sposób. Aplikacja PICTOFiT Shopping lar deg se hvordan du vil se ut i forskjellige antrekk. Bortsett fra det kan du få nøyaktige anbefalinger ved å spesifisere kroppstype, hudfarge og personlige preferanser. Det er knapt noen som ikke husker det. Pokemon Go's w 2016 roku. Szaleństwo na całym świecie, gdzie ludzie żyli swoimi dziecięcymi fantazjami w rozszerzonej rzeczywistości, oznaczało początek publicznego zainteresowania technologią rozszerzonej rzeczywistości jako całością. Jesteśmy pewni, że rok 2023 to odpowiedni moment na stworzenie czegoś tak chwytliwego jak ta mainstreamowa aplikacja.

ML zmieni krajobraz mobilny

Technologia mobilna nieustannie ewoluuje, a krajobraz mobilny wkrótce zmieni się diametralnie. Ta szybka zmiana oznacza, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby pozostać konkurencyjnymi, a uczenie maszynowe będzie dużą częścią tej transformacji. ML może pomóc firmom dotrzeć do nowych klientów w bardziej osobisty sposób, jednocześnie zwiększając wydajność i skuteczność.

Maskinlæring

ML w opiece zdrowotnej: analiza danych

Maskinlæring er allerede implementert i mobile helsetjenester. Ved å mestre funksjonene til menneskelige hjerner bruker den nevrale nettverk til å identifisere endringer som mennesket ikke vil kunne se. Her er noen eksempler:

  • Odkrywanie leków. Jednym z pierwszych udanych wdrożeń ML jest medycyna precyzyjna. Jest to nowa metoda sekwencjonowania w celu zapewnienia, że leki mają właściwy wpływ na pacjenta.
  • ML pomaga odkrywać leki i uczyć się, jak prawidłowo stosować je w leczeniu;
  • ML forbedres for å generere persontilpasset behandling basert på pasientens sykehistorie med liten risiko;
  • ML powiadamia o zmianach w codziennych aktywnościach i ostrzega przed niebezpiecznymi z długoterminowej perspektywy;
  • ML pomaga utrzymać porządek w dokumentacji medycznej i skutecznie klasyfikować dane za pomocą technik rozpoznawania OCR;
  • ML overvåker endringer i atferd og bidrar til å avdekke hva som er viktig for helsen til akkurat denne pasienten. 

MySugr er et godt eksempel på hvordan en mobilapplikasjon kan redde livet til dem som lider av diabetes. Nå har pasientene bedre kontroll over tilstanden sin ved å logge dataene sine på daglig basis. Legene drar også nytte av det, siden de kan gjennomgå data og foreslå bedre behandling.

ML w mediach: rozpoznawanie obrazów

Uczenie maszynowe znacząco przyczyniło się do rozwoju aplikacji rozpoznawania obrazów. Dziś popyt na takie aplikacje jest wyższy niż kiedykolwiek, z powodu rosnącej ilości danych w internecie oraz unikalnej zdolności tych aplikacji do rozrywki i ułatwiania życia ludziom i firmom. Rynek aplikacji rozpoznawania obrazów ma osiągnąć 81,8 miliarda dolarów do 2026 roku. To nowa funkcja, która w przyszłości stanie się niezbędna w każdej branży. Technologia rozpoznawania obrazu stała się tak zaawansowana, że może być obecnie wykorzystywana do identyfikacji osób, obiektów, a nawet marek w filmach i obrazach. Może to wkrótce doprowadzić do wykorzystania ML do analizy treści i celów reklamowych.For eksempel har Google Lens forandret måten folk oppdager verden rundt seg på og åpnet nye digitale horisonter, slik at brukerne kan finne ting raskere bare ved hjelp av mobilkameraet eller et bilde. Det finnes mange eksempler på hvordan Google Lens kan brukes effektivt: raske tekstoversettelser, nøyaktig identifisering av planter og dyr, umiddelbar skanning av QR-koder. Basert på referansene dine hjelper den deg med å finne ting du liker ved å søke etter lignende ting på internett.

ML i odpowiadanie na pytania

Odpowiadanie na pytania jest powszechnie stosowane w aplikacjach społecznościowych i chatbotach. Jego zasłużona popularność przejawia się w zdolności do udzielania użytkownikom szybkich i trafnych odpowiedzi, oszczędzając w ten sposób czas na dogłębne wyszukiwanie. Dlatego wdrożenie takiego systemu jest inteligentną decyzją dla wszystkich sfer.

ML i systemy rekomendacji

Spersonalizowane treści to cel numer jeden dla każdej aplikacji w 2023 roku. Wynika to z rosnącej popularności narzędzi internetowych, które pozwalają użytkownikom kontrolować własne treści i komunikować się z innymi w bardziej spersonalizowany sposób.

System rekomendacji to kolejny trend w rozwoju aplikacji, który drastycznie zmienił sposób interakcji użytkowników z produktami cyfrowymi. Filtruje dane użytkownika i prezentuje tylko najbardziej istotne informacje, które powinny być idealnie dopasowane. Świetnym przykładem jest aplikacja Netflix, która pomaga użytkownikom na całym świecie wybrać odpowiedni dla nich film, zwiększając w ten sposób ich lojalność wobec marki i skłaniając ich do powrotu.

Rozwój super aplikacji rośnie w siłę

Sieci społecznościowe, takie jak Facebook czy Snapchat, były używane głównie do utrzymywania kontaktu z przyjaciółmi i krewnymi. Obecnie zyskują na popularności dzięki dodatkowym funkcjom, takim jak zakupy, bankowość i rozrywka. Meituan er et godt eksempel på hvordan appens funksjonalitet kan utvides innenfor ett produkt. Det startet som en matleveringsapplikasjon, men nå er det en stor shoppingplattform. Etter at de la til et alternativ for å bestille hotell, ble de en dominerende aktør på markedet. I tillegg er Meituan fullstendig integrert med WeChat, slik at brukerne kan betale direkte via WeChat Pay. Apropos sistnevnte, WeChat-appen startet som en meldingsapp i 2011. Nå har den blitt en uatskillelig del av alles liv i Kina: man bruker den til å sende meldinger til venner, kjøpe dagligvarer, ringe en taxi og til og med bestille legetime. Det finnes praktisk talt ikke noe liv utenfor WeChat-appen i Kina. Det som er mer interessant - ingen vestlig app-analog er utviklet ennå, noe som gjør denne trenden enda mer fristende å vurdere først.  Superaplikacje stają się coraz bardziej popularne w ostatnich latach, ponieważ oferują coraz więcej funkcji dla użytkownika. Dzięki tym aplikacjom użytkownicy mogą uzyskać dostęp do swoich cyfrowych potrzeb za pomocą jednego loginu i wprowadzać informacje o płatnościach tylko wtedy, gdy jest to konieczne. Ułatwia to użytkownikom zarządzanie finansami, pozostawanie w kontakcie z rodziną i przyjaciółmi oraz dokonywanie zakupów.

Nacisk na bezpieczne tworzenie aplikacji

Som nevnt ovenfor er folk på jakt etter bedre mobile løsninger for å dekke sine daglige behov, og superapper kan være svaret. Det er imidlertid en annen faktor å ta hensyn til - mobilappsikkerhet. De fleste digitale svindelforsøk skjer på mobile enheter. Det er nemlig mer sannsynlig at folk bruker mobile enheter til å gå inn på nettet og foreta transaksjoner enn de bruker vanlige nettlesere eller e-postklienter. Ifølge en badania McAfee, w ciągu ostatnich pięciu lat liczba przestępstw popełnianych za pomocą urządzeń mobilnych wzrosła trzykrotnie.Każdy klient rozumie ryzyko i wybierze wysoce bezpieczną aplikację do zapisywania danych osobowych. Dlatego tworzenie bezpiecznych aplikacji jest tak samo ważne, jak tworzenie aplikacji przyjaznych dla użytkownika lub wielofunkcyjnych.

Rozliczanie terminali POS

Obecnie istnieje duże zapotrzebowanie na terminale POS jako nowy sposób obsługi płatności, śledzenia sprzedaży lub zarządzania klientami w sklepie. Stanowią one nie tylko pomost między sprzętem a oprogramowaniem, który tworzy kompletny proces transakcji, ale są również pomocne w śledzeniu danych sprzedaży i gromadzeniu informacji o klientach. 

Dzięki chmurowym rozwiązaniom i działaniu jako aplikacje oferują ogromne zasoby małym i średnim firmom bez znaczących inwestycji. Spersonalizowane doświadczenie klienta, elastyczność, szybki dostęp do dokładnych danych i łatwość obsługi systemów POS umożliwiają firmom działanie równie efektywnie jak dużym markom. Na przykład, zaawansowany system POS pozwala właścicielom restauracji na aktualizację menu w czasie rzeczywistym, zarządzanie rezerwacjami, integrację zamówień online, przetwarzanie różnych metod płatności itd. To kolejny świetny trend mobilny do rozważenia, jeśli dążysz do zwiększenia efektywności i lojalności klientów. 

Wcześniej terminale płatnicze jedynie uzupełniały istniejący sprzęt w punktach sprzedaży. Android jest przełomowym rozwiązaniem, ponieważ pozwala agentom rozliczeniowym i dostawcom wartości dodanej na tworzenie własnych aplikacji. Zastępując wiele urządzeń w sklepie własnymi aplikacjami, sprzedawcy i agenci rozliczeniowi mogą obniżyć całkowity koszt posiadania i zwiększyć lojalność klientów. Ponadto system Android ma dużą społeczność programistów, a systemy POS oparte na systemie Android mogą uruchamiać różne aplikacje. Oprócz funkcji front-office, takich jak aplikacje sklepowe, lojalnościowe, click and collect i bilety, aplikacje mogą również zapewniać funkcje back-office, takie jak zarządzanie personelem i raportowanie. Alternatywne metody płatności mogą być akceptowane poprzez wykorzystanie rozszerzonych możliwości urządzenia, takich jak kamery, skanowanie i NFC. Oprócz tradycyjnych metod płatności, system Android umożliwia łatwe przenoszenie nowych aplikacji, w tym kodów QR i portfeli cyfrowych.

Rosnąca popularność aplikacji do rozpoznawania głosu

W 2023 roku powinno pojawić się więcej aplikacji rozpoznawania głosu. Rynek tej technologii osiągnął ponad 10,7 miliarda dolarów w 2020 roku i przewiduje się, że wzrośnie o 27,16 miliarda dolarów do 2026 roku. Popularność wyszukiwania głosowego jest łatwa do zrozumienia, ponieważ jest dużo prostsze i zajmuje mniej czasu niż ręczne pisanie. Å legge til en stemmegjenkjenningsapp i porteføljen din vil være en smart beslutning som brukere over hele verden vil sette stor pris på. For eksempel har våre mobilutviklere laget en Android-app som sikrer en trygg biltur og gir rask tilgang til de nødvendige funksjonene: kart, samtaler, messenger, musikkspiller og en "nødknapp". Appens popularitet skyldes "Driving Mode"-funksjonene og den innebygde muligheten til å styre dem med talekommandoer.
Stemmesøk blir stadig mer populært

Koncentracja na grywalizacji

Kolejny trend w rozwoju aplikacji wart uwagi w nadchodzących latach to grywalizacja. Okazała się ona najbardziej atrakcyjną funkcją aplikacji, która zwiększa zaangażowanie użytkowników i napędza konwersje. Globalny rynek grywalizacji osiągnął 11,94 miliarda dolarów i 2021, en økning på 7,03 milliarder dollar fra 2016. Med tanke på disse utrolige tallene er det ingen overraskelse at selskaper er villige til å investere mye penger i gamification for appene sine og nyte alle fordelene.

Nye krypto- og superapper har allerede integrert gamification, noe som bekrefter deres popularitet over hele verden. For eksempel Stepn - den største applikasjonen som betaler brukerne for å gå, løpe og jogge. Reglene for spillet er enkle: du kjøper NFT w formie sneakersów na rynkach Stepn, łączysz je z aplikacją i zaczynasz być aktywny fizycznie, aby zarabiać tokeny.

Fokus på gamification

Wzrost mobilnych portfeli

Aplikacje umożliwiające przechowywanie i dostęp do pieniędzy w podróży to nowy trend, a portfele mobilne są jedną z najpopularniejszych opcji. Aplikacje te pozwalają użytkownikom bezpiecznie przechowywać pieniądze bez obawy o ich utratę lub zapomnienie. Zapoznaj się z naszym ostatnim artykułem na blogu na temat budowania cyfrowych portfeli..

Portfele mobilne są zaawansowanym sposobem płatności online, do którego coraz więcej osób zwraca się ze względu na wygodę i bezpieczeństwo. Oprócz tego, że są wykorzystywane do codziennych zadań, portfele mobilne umożliwiają użytkownikom dostęp do kont bankowych i dokonywanie zakupów bez fizycznej karty kredytowej. Nadszedł więc właściwy czas, aby przyznać, że aplikacje portfeli mobilnych są obiecującą niszą w rozwoju mobilnym, na którą warto zwrócić szczególną uwagę.

Mobile lommebøker

Powstanie platform typu low-code lub no-code

Platformy low-code lub no-code zamykają naszą listę nadchodzących trendów w tworzeniu aplikacji mobilnych. Powody, dla których firmy wolą przejść na te platformy są proste: służą one przyspieszeniu i ułatwieniu procesu rozwoju. Będąc wydajnymi czasowo i wzbogaconymi o podejście plug-and-play, pomagają w szybkim kapitalizowaniu nowych trendów na rynku.

Ta for eksempel Mendix-plattformen med lav kode. Den eliminerer behovet for et utviklingsteam eller dedikerte tekniske testere. Den erstatter også prosjektlederen og fremskynder utviklingsprosessen samtidig som den holder alt under kontroll. PowerApps, Zoho Creator, OutSystems, Appian - alle utfører den samme rollen, og hjelper deg med å lage MVP-er fra bunnen av innen tid og budsjett.

Podsumowanie

W Google Play i App Store znajduje się 6,29 miliona aplikacji. Aby wyróżnić się w tej trudnej konkurencji, powinieneś przyjąć najnowsze trendy w rozwoju aplikacji mobilnych i oferować bezproblemowe doświadczenie cyfrowe swojej docelowej grupie odbiorców. W ten sposób zdobędziesz serca swoich klientów. Jeśli uważasz, że nadszedł czas na omówienie solidnej i bogatej w funkcje aplikacji przyszłości, Innowise zawsze jest do Twojej dyspozycji.

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Obecne wiodące trendy w rozwoju aplikacji mobilnych obejmują rozwój technologii AR, rosnący nacisk na doświadczenie użytkownika poprzez zaawansowane praktyki projektowe, integrację sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego oraz rosnącą popularność rozwoju międzyplatformowego.

Rozwój sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego znacząco wpływa na rozwój aplikacji mobilnych, poprawiając doświadczenia użytkowników poprzez spersonalizowane interakcje i inteligentne podejmowanie decyzji. Aplikacje mobilne zawierają obecnie inteligentne funkcje, takie jak analityka predykcyjna, chatboty i silniki rekomendacji, zapewniając użytkownikom bardziej dopasowane i wydajne usługi. AI i ML przyczyniają się również do poprawy wydajności aplikacji, bezpieczeństwa i zdolności do analizowania ogromnych ilości danych, dzięki czemu aplikacje mobilne są bardziej intuicyjne, responsywne i dostosowują się do potrzeb użytkowników.

Przewidywane przyszłe trendy w rozwoju aplikacji mobilnych obejmują powszechne przyjęcie technologii 5G, dalszą integrację sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w celu zapewnienia bardziej spersonalizowanych doświadczeń związanych z aplikacjami, przyjęcie technologii immersyjnych (AR&VR&MR) oraz rosnące znaczenie środków cyberbezpieczeństwa.

Dziękujemy za ocenę!
Dziękuję za komentarz!
forfatter
Eugene Shapovalov Szef działu mobilnego

Spis treści

Oceń ten artykuł:

4/5

4,8/5 (45 meninger)

Powiązane treści

Wyzwanie dla nas?

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat prosjekt, który pomoże nam lepiej go zrozumieć
    W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty
    Prześlij plik

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Tilgjengelig i følgende format: pdf, jpg, jpeg, png

    Informujemy, że po kliknięciu przycisku Wyślij Innowise będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z naszą Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.

    Potrzebujesz innych usług?

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    Vi behandler forespørselen din og kontakter deg så snart som mulig.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    pil