Skjemaet har blitt sendt inn.
Mer informasjon finner du i postkassen din.
System zarządzania treścią uczelni klienta był oparty na CMS Umbraco 4.11. Głównymi problemami były niezoptymalizowany kod i słaba wydajność, które można było naprawić poprzez aktualizację do nowszej wersji Umbraco.
Co więcej, system aplikacji do zapisów na kursy online wymagał aktualizacji, aby rozwiązać kwestie związane z przesyłaniem dokumentów, śledzeniem postępów edukacyjnych i rejestrami studentów. Platformie brakowało również narzędzi do śledzenia indywidualnych postępów i możliwości przesyłania plików multimedialnych związanych z edukacją.
Zadaniem Innowise była aktualizacja istniejącej strony internetowej, w tym migracja Umbraco do nowej wersji CMS, stworzenie nowych szablonów HTML, wdrożenie funkcjonalności aplikacji elektronicznych oraz stworzenie bardziej elastycznego systemu zarządzania do śledzenia postępów, rozliczania studentów i publikowania treści.
Aktualizacja strony internetowej
Istniejąca wersja Umbraco CMS 4.11 została uznana za nieodpowiednią do przyszłego rozwoju strony internetowej ze względu na słabą wydajność i ograniczoną funkcjonalność. Naszym pomysłem była aktualizacja systemu do wersji 9.5 lub wyższej.
Aby zapewnić płynną i kontrolowaną migrację Umbraco, podzieliliśmy przepływ pracy na kilka etapów:
Oppgraderingen til Umbraco 9.5 har resultert i betydelige globale systemendringer. Overgangen til .NET5 økte nettstedets ytelse betydelig. Etter oppgraderingen utførte teamet vårt testing, identifiserte og løste raskt mindre problemer i arkitekturen og ikke-optimaliserte spørringer. Som et resultat økte vi nettstedets hastighet med 2,5 ganger.
Indywidualny system zarządzania kursami edukacyjnymi
Po aktualizacji platformy do nowszej wersji, nasz zespół opracował nową funkcjonalność związaną z kursami. Stworzyliśmy listę dostępnych programów z elastycznym filtrowaniem. Studenci mogą teraz składać aplikacje online na różne programy, wypełniając wymagane informacje i przesyłając dokumenty.
Podzieliliśmy również kursy na kilka modułów z dołączonymi notatkami, lekcjami wideo i książkami. Po zaliczeniu jednego z modułów, studenci powinni zdać testy u nauczycieli akademickich, aby uzyskać dostęp do kolejnego modułu. Wdrożyliśmy również skalę ocen dla każdej dyscypliny oraz indywidualny system śledzenia ocen.
Zaktualizowane systemy zarządzania uczniami i narzędzia do śledzenia postępów edukacyjnych umożliwiają uczniom i nauczycielom skoncentrowanie się na edukacji zamiast na kwestiach organizacyjnych.
I tillegg implementerte våre spesialister funksjonalitet som gjør det mulig for studenter å komme med dokumentforespørsler fra høyskolen. Forespørselen sendes til dekanens kontor for påfølgende behandling og innlevering. Når den nødvendige dokumentasjonen er klar, får studentene beskjed om å komme til dekanens kontor.
Przeprojektowano również formularz drukowanego dokumentu: pomysł polegał na uzyskaniu dwustronicowego układu z oświadczeniem osobistym na jednej stronie i resztą na drugiej stronie arkusza A4 w celu łatwego przetwarzania dokumentów, z mniej ważnymi informacjami dostępnymi, ale wizualnie oddzielonymi.
I tillegg har vi lagt til flere nye nettskjemaer, blant annet et internasjonalt søknadsskjema med funksjonalitet for en grunnleggende vurdering av søkerens engelskkunnskaper. Teamet vårt jobber for tiden med dette skjemaet for å legge til flere evalueringskriterier og stemmeinndata.
Innowise forbedret også nettstedets funksjonalitet med et nytt dashbord, slik at studentene kan se professorenes timeplaner og bestille ledige tider for forskningskonsultasjoner. Ved hjelp av denne nye funksjonen kan studentene enkelt planlegge avtaler uten å måtte gå gjennom en lang prosess med å sende e-post til professorer eller besøke kontorene deres. Systemet lar brukerne raskt navigere i professorenes kalendere og velge et passende tidspunkt og undervisningsrom. Systemet kan integreres med Google Calendar, slik at alle bestillinger og endringer i timeplanen synkroniseres umiddelbart på tvers av alle plattformer.
Stosowaliśmy metodologię Scrum z dwutygodniowymi sprintami, aby zapewnić niezbędną elastyczność w procesie pracy. Podczas projektu cała komunikacja między naszym zespołem a klientem odbywała się za pośrednictwem Google Chat i Google Meets ze stałym śledzeniem zadań za pośrednictwem Jira. Ogólnie rzecz biorąc, zakres naszych prac obejmował następujące etapy:
Po zatwierdzeniu wyników przez klienta rozpoczęliśmy opracowywanie nowych funkcji kursu, narzędzi do automatyzacji dokumentów oraz nowych formularzy aplikacyjnych i testowych. Nadal pracujemy nad projektem, utrzymujemy funkcjonalność strony i udoskonalamy nowe funkcje dla programów edukacyjnych.
Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.
Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.
Dowiedz się jako pierwszy o innowacjach IT i interesujących studiach przypadków.
© 2007-2024 Innowise. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności. Polityka dotycząca plików cookie.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warszawa, Polska
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatności, w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Vi behandler forespørselen din og kontakter deg så snart som mulig.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.