Il modulo è stato inviato con successo.
Ulteriori informazioni sono contenute nella vostra casella di posta elettronica.
Selezionare la lingua
System zarządzania treścią uczelni klienta był oparty na CMS Umbraco 4.11. Głównymi problemami były niezoptymalizowany kod i słaba wydajność, które można było naprawić poprzez aktualizację do nowszej wersji Umbraco.
Co więcej, system aplikacji do zapisów na kursy online wymagał aktualizacji, aby rozwiązać kwestie związane z przesyłaniem dokumentów, śledzeniem postępów edukacyjnych i rejestrami studentów. Platformie brakowało również narzędzi do śledzenia indywidualnych postępów i możliwości przesyłania plików multimedialnych związanych z edukacją.
Zadaniem Innowise była aktualizacja istniejącej strony internetowej, w tym migracja Umbraco do nowej wersji CMS, stworzenie nowych szablonów HTML, wdrożenie funkcjonalności aplikacji elektronicznych oraz stworzenie bardziej elastycznego systemu zarządzania do śledzenia postępów, rozliczania studentów i publikowania treści.
Aktualizacja strony internetowej
Istniejąca wersja Umbraco CMS 4.11 została uznana za nieodpowiednią do przyszłego rozwoju strony internetowej ze względu na słabą wydajność i ograniczoną funkcjonalność. Naszym pomysłem była aktualizacja systemu do wersji 9.5 lub wyższej.
Aby zapewnić płynną i kontrolowaną migrację Umbraco, podzieliliśmy przepływ pracy na kilka etapów:
L'aggiornamento a Umbraco 9.5 ha comportato significative modifiche al sistema globale. Il passaggio a .NET5 ha aumentato in modo significativo le prestazioni del sito web. Dopo l'aggiornamento, il nostro team ha eseguito dei test, individuando e risolvendo tempestivamente i problemi minori dell'architettura e le query non ottimizzate. Di conseguenza, abbiamo aumentato la velocità del sito di 2,5 volte.
Indywidualny system zarządzania kursami edukacyjnymi
Po aktualizacji platformy do nowszej wersji, nasz zespół opracował nową funkcjonalność związaną z kursami. Stworzyliśmy listę dostępnych programów z elastycznym filtrowaniem. Studenci mogą teraz składać aplikacje online na różne programy, wypełniając wymagane informacje i przesyłając dokumenty.
Podzieliliśmy również kursy na kilka modułów z dołączonymi notatkami, lekcjami wideo i książkami. Po zaliczeniu jednego z modułów, studenci powinni zdać testy u nauczycieli akademickich, aby uzyskać dostęp do kolejnego modułu. Wdrożyliśmy również skalę ocen dla każdej dyscypliny oraz indywidualny system śledzenia ocen.
Zaktualizowane systemy zarządzania uczniami i narzędzia do śledzenia postępów edukacyjnych umożliwiają uczniom i nauczycielom skoncentrowanie się na edukacji zamiast na kwestiach organizacyjnych.
Inoltre, i nostri specialisti hanno implementato una funzionalità che consente agli studenti di richiedere documenti all'università. La notifica della richiesta viene inviata all'ufficio del rettore per la successiva elaborazione e presentazione. Una volta che la documentazione necessaria è pronta, gli studenti ricevono una notifica per recarsi presso l'ufficio del rettore.
Przeprojektowano również formularz drukowanego dokumentu: pomysł polegał na uzyskaniu dwustronicowego układu z oświadczeniem osobistym na jednej stronie i resztą na drugiej stronie arkusza A4 w celu łatwego przetwarzania dokumentów, z mniej ważnymi informacjami dostępnymi, ale wizualnie oddzielonymi.
Inoltre, abbiamo aggiunto diversi nuovi moduli online, uno dei quali è una domanda internazionale con la funzionalità di una valutazione di base della conoscenza della lingua inglese del richiedente. Il nostro team sta attualmente lavorando su questo modulo per aggiungere ulteriori criteri di valutazione e input vocali.
Innowise ha inoltre migliorato la funzionalità del sito con una nuova dashboard, che consente agli studenti di visualizzare gli orari dei professori e di prenotare gli slot disponibili per le consultazioni di ricerca. Con l'aiuto di questa nuova funzione, gli studenti possono fissare comodamente gli appuntamenti senza dover ricorrere al lungo processo di invio di e-mail ai professori o di visita ai loro uffici. Il sistema consente agli utenti di navigare rapidamente nei calendari dei professori e di selezionare un orario e un'aula universitaria convenienti. Il sistema può essere integrato con Google Calendar, assicurando che tutte le prenotazioni e le modifiche apportate all'agenda siano sincronizzate istantaneamente su tutte le piattaforme.
Stosowaliśmy metodologię Scrum z dwutygodniowymi sprintami, aby zapewnić niezbędną elastyczność w procesie pracy. Podczas projektu cała komunikacja między naszym zespołem a klientem odbywała się za pośrednictwem Google Chat i Google Meets ze stałym śledzeniem zadań za pośrednictwem Jira. Ogólnie rzecz biorąc, zakres naszych prac obejmował następujące etapy:
Po zatwierdzeniu wyników przez klienta rozpoczęliśmy opracowywanie nowych funkcji kursu, narzędzi do automatyzacji dokumentów oraz nowych formularzy aplikacyjnych i testowych. Nadal pracujemy nad projektem, utrzymujemy funkcjonalność strony i udoskonalamy nowe funkcje dla programów edukacyjnych.
Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.
Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.
Il lavoro si è svolto in un periodo di tempo in cui l'informatica è stata un'attività di studio e di ricerca.
© 2007-2024 Innowise. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności. Polityka dotycząca plików cookie.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warszawa, Polska
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatności, w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Elaboreremo la vostra richiesta e vi ricontatteremo al più presto.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.