Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Grazie!

Il modulo è stato inviato con successo.
Ulteriori informazioni sono contenute nella vostra casella di posta elettronica.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Optymalizacja strony internetowej i niestandardowy rozwój LMS: automatyzacja 30% papierkowej roboty

Innowise zaktualizowało stronę internetową uczelni do nowej wersji Umbraco, zawierającej dostosowany system zarządzania kursami i formularze zgłoszeniowe dla studentów.

Klient

Crusca
Edukacja
Regione
UE
Klient od
2022
Il nostro cliente è un istituto di istruzione con sede nell'Unione Europea che offre corsi accademici a studenti di tutto il mondo. Le informazioni dettagliate sul cliente non possono essere divulgate in base alle disposizioni dell'NDA.

Wyzwanie

System zarządzania treścią uczelni klienta był oparty na CMS Umbraco 4.11. Głównymi problemami były niezoptymalizowany kod i słaba wydajność, które można było naprawić poprzez aktualizację do nowszej wersji Umbraco.

Co więcej, system aplikacji do zapisów na kursy online wymagał aktualizacji, aby rozwiązać kwestie związane z przesyłaniem dokumentów, śledzeniem postępów edukacyjnych i rejestrami studentów. Platformie brakowało również narzędzi do śledzenia indywidualnych postępów i możliwości przesyłania plików multimedialnych związanych z edukacją.

Zadaniem Innowise była aktualizacja istniejącej strony internetowej, w tym migracja Umbraco do nowej wersji CMS, stworzenie nowych szablonów HTML, wdrożenie funkcjonalności aplikacji elektronicznych oraz stworzenie bardziej elastycznego systemu zarządzania do śledzenia postępów, rozliczania studentów i publikowania treści.

Wdrożenie

Nasz zespół przeprowadził audyt edukacyjnego systemu CMS klienta i zdecydował się zaktualizować go do nowszej wersji w kilku etapach, zgodnie z oficjalną dokumentacją Umbraco. Zmodernizowaliśmy system, aby umożliwić sprawne zarządzanie kursami i składanie wniosków, co sprawia, że proces edukacyjny jest wygodniejszy zarówno dla nauczycieli, jak i uczniów.

Aktualizacja strony internetowej

Istniejąca wersja Umbraco CMS 4.11 została uznana za nieodpowiednią do przyszłego rozwoju strony internetowej ze względu na słabą wydajność i ograniczoną funkcjonalność. Naszym pomysłem była aktualizacja systemu do wersji 9.5 lub wyższej.

Aby zapewnić płynną i kontrolowaną migrację Umbraco, podzieliliśmy przepływ pracy na kilka etapów:

  • utworzenie kopii zapasowej bazy danych klienta i plików strony internetowej;
  • aktualizacja niestandardowego kodu i szablonów do wersji 6.5;
  • aktualizacja do wersji 7.5 z nowym panelem administracyjnym;
  • aktualizacja do wersji 8.5 w celu zmiany podstawowej architektury projektu;
  • aktualizacja witryny do wersji Umbraco 9.5 w celu późniejszego ulepszenia.

L'aggiornamento a Umbraco 9.5 ha comportato significative modifiche al sistema globale. Il passaggio a .NET5 ha aumentato in modo significativo le prestazioni del sito web. Dopo l'aggiornamento, il nostro team ha eseguito dei test, individuando e risolvendo tempestivamente i problemi minori dell'architettura e le query non ottimizzate. Di conseguenza, abbiamo aumentato la velocità del sito di 2,5 volte.

Indywidualny system zarządzania kursami edukacyjnymi

Po aktualizacji platformy do nowszej wersji, nasz zespół opracował nową funkcjonalność związaną z kursami. Stworzyliśmy listę dostępnych programów z elastycznym filtrowaniem. Studenci mogą teraz składać aplikacje online na różne programy, wypełniając wymagane informacje i przesyłając dokumenty.

Podzieliliśmy również kursy na kilka modułów z dołączonymi notatkami, lekcjami wideo i książkami. Po zaliczeniu jednego z modułów, studenci powinni zdać testy u nauczycieli akademickich, aby uzyskać dostęp do kolejnego modułu. Wdrożyliśmy również skalę ocen dla każdej dyscypliny oraz indywidualny system śledzenia ocen.

Zaktualizowane systemy zarządzania uczniami i narzędzia do śledzenia postępów edukacyjnych umożliwiają uczniom i nauczycielom skoncentrowanie się na edukacji zamiast na kwestiach organizacyjnych.

Inoltre, i nostri specialisti hanno implementato una funzionalità che consente agli studenti di richiedere documenti all'università. La notifica della richiesta viene inviata all'ufficio del rettore per la successiva elaborazione e presentazione. Una volta che la documentazione necessaria è pronta, gli studenti ricevono una notifica per recarsi presso l'ufficio del rettore.

Przeprojektowano również formularz drukowanego dokumentu: pomysł polegał na uzyskaniu dwustronicowego układu z oświadczeniem osobistym na jednej stronie i resztą na drugiej stronie arkusza A4 w celu łatwego przetwarzania dokumentów, z mniej ważnymi informacjami dostępnymi, ale wizualnie oddzielonymi.

Inoltre, abbiamo aggiunto diversi nuovi moduli online, uno dei quali è una domanda internazionale con la funzionalità di una valutazione di base della conoscenza della lingua inglese del richiedente. Il nostro team sta attualmente lavorando su questo modulo per aggiungere ulteriori criteri di valutazione e input vocali.

Innowise ha inoltre migliorato la funzionalità del sito con una nuova dashboard, che consente agli studenti di visualizzare gli orari dei professori e di prenotare gli slot disponibili per le consultazioni di ricerca. Con l'aiuto di questa nuova funzione, gli studenti possono fissare comodamente gli appuntamenti senza dover ricorrere al lungo processo di invio di e-mail ai professori o di visita ai loro uffici. Il sistema consente agli utenti di navigare rapidamente nei calendari dei professori e di selezionare un orario e un'aula universitaria convenienti. Il sistema può essere integrato con Google Calendar, assicurando che tutte le prenotazioni e le modifiche apportate all'agenda siano sincronizzate istantaneamente su tutte le piattaforme.

Technologie i narzędzia

Back-end
.NET5, ASP.NET WEB API, Entity Framework, JWT, FluentValidation, AutoMapper
Front-end
XHTML zbudowany zgodnie ze specyfikacjami W3C, JavaScript, jQuery i CSS. Zgodność z poziomem A dostępności treści internetowych. React, Lodash, Recoil, Material UI, Apollo Client
Bazy danych
MS SQL Server
Platformy
Umbraco CMS 9
Cloud
Azure Data Storage, Azure Key Vault, Azure App Insights, Azure App Services, Azure AD, Azure Functions, Azure Cosmos DB
DevOps
Azure DevOps
QA
NUnit, Moq

Proces

Stosowaliśmy metodologię Scrum z dwutygodniowymi sprintami, aby zapewnić niezbędną elastyczność w procesie pracy. Podczas projektu cała komunikacja między naszym zespołem a klientem odbywała się za pośrednictwem Google Chat i Google Meets ze stałym śledzeniem zadań za pośrednictwem Jira. Ogólnie rzecz biorąc, zakres naszych prac obejmował następujące etapy:

  • Przeprowadziliśmy audyt projektu w celu zidentyfikowania problemów z wydajnością i zebrania wymagań.
  • Po zebraniu wymagań wykonaliśmy kopię zapasową strony internetowej i bazy danych.
  • Zaktualizowaliśmy stronę internetową do wersji Umbraco 9.5, dzięki czemu proces ten nie zakłócił pracy uczelni i przetwarzania nowych aplikacji.
  • Podczas testów utrzymywaliśmy i ulepszaliśmy poprzednią funkcjonalność systemu zarządzania treścią uczelni.

Po zatwierdzeniu wyników przez klienta rozpoczęliśmy opracowywanie nowych funkcji kursu, narzędzi do automatyzacji dokumentów oraz nowych formularzy aplikacyjnych i testowych. Nadal pracujemy nad projektem, utrzymujemy funkcjonalność strony i udoskonalamy nowe funkcje dla programów edukacyjnych.

Zespół

1
Kierownik projektu
1
Inżynier DevOps
2
Programiści front-end
2
Programiści back-end
1
Projektant UI/UX
1
Ingegnere QA
1
Kierownik zespołu
team-innowise

Wyniki

Il sito web aggiornato del college ha registrato un significativo aumento delle prestazioni, raddoppiando il traffico del sito e aumentando il numero di richieste di nuovi corsi da parte degli studenti. L'implementazione di procedure automatizzate e di nuovi strumenti di documentazione ha ottimizzato e accelerato notevolmente il lavoro del personale del college. Gli studenti possono ora integrare i materiali didattici con video, libri, immagini e articoli, rendendo il processo di apprendimento più strutturato e piacevole. Il sito è ottimizzato per i dispositivi mobili, consentendo agli studenti di apprendere, seguire i progressi, prenotare consulenze e presentare domande in qualsiasi momento e ovunque.
Czas trwania projektu
  • Maj 2022 - w toku

Się się z nami!

Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat
    In caso di necessità, i dati sono stati pubblicati sul sito web della società.
    Prezzo di vendita

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Visualizza i file: pdf, jpg, jpeg, png

    Informiamo che, a causa di un problema di sicurezza, Wyślij Innowise ha deciso di non fare ricorso a due o più dane osobowe, ma di non farle entrare in casa. Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.

    Potrzebujesz innych usług?

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    Elaboreremo la vostra richiesta e vi ricontatteremo al più presto.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    freccia