Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Grazie!

Il modulo è stato inviato con successo.
Ulteriori informazioni sono contenute nella vostra casella di posta elettronica.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

87% skraca czas oczekiwania na testy urządzeń medycznych IoT

Innowise opracowało aplikacje dla lekarzy i pacjentów, aby przyspieszyć przechodzenie i akceptację testów medycznych.

Klient

Crusca
Opieka zdrowotna
Regione
UE
Klient od
2022

Naszym klientem jest niezależne laboratorium kliniczne z ponad 50-letnim doświadczeniem w świadczeniu usług w zakresie badań medycznych. Świadczy usługi w zakresie klasycznej diagnostyki klinicznej i mikrobiologii w celu identyfikacji chorób zakaźnych i przeprowadzania badań genetycznych. Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą zostać ujawnione zgodnie z postanowieniami umowy NDA.

Wyzwanie: Integracja technologii IoT w opiece zdrowotnej w celu przyspieszenia testów drive-in

Koncepcja drive-in Technologia IoT w opiece zdrowotnej została zainspirowana skutecznymi testami na dużą skalę wdrożonymi podczas pandemii COVID-19, umożliwiając pacjentom wykonanie testów medycznych bez wychodzenia z samochodu.

Nasz klient świadczy tego typu usługi w europejskich miastach, współpracując z klinikami w celu oferowania pacjentom różnorodnych testów i analiz medycznych. Przed przystąpieniem do badania pacjenci muszą ustawić się w kolejce, podać swoje dane osobowe, szczegóły ubezpieczenia i recepty.

Nonostante l'efficiente modello drive-in fornito dal cliente, le lunghe code, la verifica dei documenti da parte del personale infermieristico e la necessità di etichettare manualmente i contenitori medici con i campioni hanno ostacolato il processo di analisi.

Klientowi brakowało scentralizowanego systemu, który mógłby zapewnić szybki dostęp do adresów laboratoriów, planowania wizyt, dokumentacji pacjentów oraz zsynchronizowanego systemu do efektywnego zbierania i monitorowania testów.

Rozwiązanie: 60% szybsze zarządzanie testami dzięki technologii IoT w opiece zdrowotnej

Innowise dostarczyła spersonalizowane rozwiązania IoT w zakresie opieki zdrowotnej, w tym internetowe i mobilne aplikacje dla pacjentów do rezerwacji wizyt lekarskich oraz mobilne rozwiązanie do przyjmowania pacjentów dla lekarzy.

Aplikacje dla pacjentów automatyzują proces podawania i pobierania testów na wielu urządzeniach, umożliwiając użytkownikom wybór rodzaju analizy, przesłanie niezbędnych dokumentów, wybór harmonogramu testów i uzyskanie osobistych kodów QR do umówienia wizyty. 

Utilizzando la soluzione di accettazione dei pazienti presso i laboratori drive-in, gli infermieri possono scansionare il codice QR dell'appuntamento, accedendo rapidamente ai test associati e alle informazioni di pagamento attraverso l'app. La soluzione semplifica la trasmissione dei test alle cliniche, assicurando che tutte le informazioni necessarie siano inserite nell'app per una tracciabilità efficiente.

Zarówno moduły pacjenta, jak i pielęgniarki są płynnie zintegrowane z panelem administracyjnym kliniki, umożliwiając płynną koordynację między różnymi laboratoriami partnerskimi.

Aplikacja internetowa do rezerwacji terminów badań medycznych

Il team di Innowise ha sviluppato un'applicazione mobile che consente ai pazienti di registrarsi e inserire i propri dati per richiedere i test medici. L'applicazione sfrutta la geolocalizzazione per visualizzare i laboratori drive-in più vicini con i loro indirizzi, gli orari di lavoro e gli spazi disponibili per i test. L'identità del paziente viene verificata attraverso il numero di assicurazione sanitaria, l'indirizzo e le informazioni personali.

 

L'applicazione supporta diversi formati di prescrizioni mediche, che gli utenti possono caricare dalla galleria del proprio dispositivo mobile o dal proprio computer. I dati ricevuti e le informazioni di prenotazione vengono trasmessi in modo sicuro al pannello di amministrazione, dove il personale medico verifica le registrazioni.

Po potwierdzeniu rezerwacji aplikacja generuje spersonalizowane kody QR dla każdego pacjenta, ułatwiając szybkie i bezproblemowe potwierdzenie w laboratorium. Eliminuje to konieczność oczekiwania przez pacjentów na ręczne przetwarzanie danych osobowych.

L'applicazione offre una trasparenza del processo end-to-end, consentendo agli utenti di seguire l'intero flusso diagnostico e di visualizzare il pagamento finale e la copertura assicurativa. Inoltre, la clinica può inviare i risultati dei test direttamente all'e-mail personale dei pazienti attraverso l'applicazione.

Mobilne rozwiązanie do przyjmowania pacjentów dla lekarzy

Druga aplikacja jest przeznaczona dla systemu Android IoT urządzenia medyczne które mają funkcje skanowania i gromadzenia danych. Aplikacja umożliwia pielęgniarkom skanowanie osobistych kodów wizyt pacjentów po ich przybyciu do stacji drive-in.

Con la scansione del codice, il personale medico può recuperare e verificare i dati del paziente, compresi i tipi di esami, le informazioni sulla prescrizione, i numeri di assicurazione sanitaria del paziente e la copertura assicurativa. Il dispositivo facilita la marcatura dei documenti medici per la conferma, l'identificazione del paziente e la fase successiva del test.

Kolejnym krokiem jest etykietowanie pojemników z otrzymanymi próbkami w celu sortowania i dystrybucji do klinik. Każdy rodzaj analizy ma unikalne oznaczenie i kod kreskowy, które można dostosować w oparciu o przeprowadzone testy. Aplikacja może również łączyć się z drukarką przez Bluetooth w celu drukowania etykiet stempli.

Po oznaczeniu personel może użyć ekranu skanowania kodów kreskowych, aby zidentyfikować testy przesłane z listy do rozliczenia. Aplikacja wyświetla informacje o warunkach przechowywania, temperaturze i numerze chłodni, w której pojemniki są umieszczane przed wysłaniem do kliniki.

Tutte le informazioni raccolte dall'app nel laboratorio mobile sono sincronizzate con il pannello principale della clinica, semplificando il lavoro del medico con i materiali raccolti.

Tecnologia

Bazy danych
DynamoDB
Front-end
Javascript, React, Redux, Material UI, componenti di stile
Back-end
Java, Spring Boot, Spring Data, OAuth 2, Swagger, Postman, AWS (S3, REST, Lambda, IAM, API Gateway), Serverless
Android
Kotlin, Java, MVVM, Dagger 2, Retrofit, API Bluetooth, Coroutine
DevOps
CDK TS, Jenkins

Proces

Proces rozwoju dla Rozwiązania IoT dla opieki zdrowotnej obejmował szereg dobrze zaplanowanych faz. Zgodnie z metodologią Scrum przez cały czas trwania projektu, nasz zespół pracował w iteracyjnych sprintach i stale współpracował z klientem za pośrednictwem platformy komunikatora Webex w celu regularnych czatów i rozmów na każdym etapie rozwoju.

  • Etap 1. Planowanie projektu i zbieranie wymagań

Na tym etapie nasz zespół zaangażował się w dogłębne dyskusje z interesariuszami, w tym potencjalnymi użytkownikami końcowymi, takimi jak pacjenci i lekarze, w celu zebrania szczegółowych wymagań i zrozumienia ich potrzeb podczas testów drive-in.

  • Etap 2. Tworzenie szkieletów i prototypów

Nasi eksperci wykorzystali narzędzia do projektowania i prototypowania Figma i Adobe XD, aby stworzyć wizualne reprezentacje aplikacji w celu zademonstrowania interfejsu użytkownika i doświadczenia użytkownika.

  • Etap 3. Projektowanie i rozwój architektury

L'architettura dell'applicazione si basa sui principi serverless, che garantiscono la scalabilità e la riduzione della gestione dell'infrastruttura. Il nostro team ha realizzato il servizio back-end utilizzando Java Spring Boot per la sua robustezza e la perfetta integrazione con i servizi AWS. Adottando AWS Lambda, abbiamo fatto in modo che ogni funzione potesse essere distribuita ed eseguita in modo indipendente, consentendo la gestione delle richieste con un minimo spreco di risorse.

Per soddisfare i requisiti di archiviazione dei dati, abbiamo optato per DynamoDB con accesso a bassa latenza e scalabilità automatica. Il design senza schemi di DynamoDB è particolarmente vantaggioso nelle applicazioni sanitarie, dove i formati dei dati possono variare. Per facilitare la comunicazione tra il back-end e il front-end, abbiamo creato endpoint API utilizzando API Gateway.

Podczas opracowywania aplikacji dla pacjentów nasz stos technologiczny obracał się wokół React, Redux i Redux Toolkit, umożliwiając nam wydajną aktualizację stanu aplikacji. Wykorzystanie Material-UI (MUI) i stylizowanych komponentów pozwoliło na stworzenie spójnego interfejsu użytkownika, zapewniając płynną obsługę.

Aby rozwiązać zadania pomocnicze, wykorzystaliśmy różne biblioteki, takie jak integracja z Google Analytics w celu analizy zachowań użytkowników, konwersja obrazów do formatu PDF w celu obsługi dokumentów oraz walidacja numerów ubezpieczenia i telefonów w celu zapewnienia integralności danych. Zaimplementowaliśmy funkcję generowania kodów QR przy użyciu odpowiednich bibliotek, aby usprawnić potwierdzanie spotkań.

Aby zapewnić precyzyjną kontrolę dostępu i bezpieczeństwo, wdrożyliśmy ścisłe role i uprawnienia IAM, a także uwierzytelnianie wieloskładnikowe. Ponadto zastosowaliśmy szyfrowanie danych w celu ochrony danych w spoczynku i w tranzycie oraz zintegrowaliśmy zautomatyzowane kontrole bezpieczeństwa z potokami CI/CD, jednocześnie przeprowadzając regularne przeglądy kodu i testy bezpieczeństwa w celu zapobiegania lukom w zabezpieczeniach. 

  • Etap 4. Wdrożenie i ciągła integracja

W celu efektywnego wdrożenia wykorzystaliśmy funkcje CDK TS (Cloud Development Kit for TypeScript). CDK TS pozwolił nam zdefiniować naszą infrastrukturę AWS w kodzie, usprawniając proces wdrażania i umożliwiając infrastrukturę jako kod. Ponadto dodaliśmy potoki Jenkinsa do przepływu pracy programistycznej, zapewniając ciągłą integrację i współpracę między członkami zespołu.

  • Etap 5. Monitorowanie i konserwacja

Po pomyślnym wdrożeniu skonfigurowaliśmy narzędzia do monitorowania i analizy AWS, aby uzyskać wgląd w wydajność aplikacji i zachowanie użytkowników. Nasz zespół zapewnił bieżącą konserwację i wsparcie, aby szybko rozwiązać wszelkie problemy po uruchomieniu.

Zespół

1
Kierownik projektu
1
Analityk biznesowy
1
Programista Full-Stack
1
Programista front-end
2
Programistów back-end
1
Ingegnere QA
1
Programista mobilny

Wyniki: 87% skrócenie czasu oczekiwania na badanie dzięki rozwiązaniom IoT dla służby zdrowia

Rozwiązanie IoT opracowane przez Innowise zautomatyzowało proces testowania dla pacjentów i pielęgniarek, umożliwiając im wybór rodzaju analizy, zaplanowanie testu i otrzymanie spersonalizowanego kodu QR na wizytę. Laboratoria typu drive-in pozwalają pielęgniarkom na szybki dostęp i weryfikację danych pacjenta poprzez zeskanowanie kodu QR, umożliwiając efektywne śledzenie i przesyłanie wyników testów. Jednym z najważniejszych osiągnięć Technologia IoT w opiece zdrowotnej to znaczna redukcja czasu i wysiłku wymaganego do administrowania i zbierania testów medycznych, co pozwala personelowi skupić się na zapewnianiu opieki nad pacjentem. Biorąc pod uwagę szybki i wrażliwy na czas charakter branży opieki zdrowotnej, korzyść ta ma ogromne znaczenie dla zapewnienia szybkiego świadczenia opieki zdrowotnej. Projekt ten jest żywym przykładem IoT w dziedzinie medycyny, który znacznie przyspiesza procesy medyczne i pozwala pomóc większej liczbie pacjentów w krótszym czasie.

Czas trwania projektu
  • Maj 2021 - listopad 2022

60%

somministrazione più rapida del test

87%

diminuzione dei tempi di attesa per i test

Się się z nami!

Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat
    In caso di necessità, i dati sono stati pubblicati sul sito web della società.
    Prezzo di vendita

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Visualizza i file: pdf, jpg, jpeg, png

    Informiamo che, a causa di un problema di sicurezza, Wyślij Innowise ha deciso di non fare ricorso a due o più dane osobowe, ma di non farle entrare in casa. Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.

    Potrzebujesz innych usług?

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    Elaboreremo la vostra richiesta e vi ricontatteremo al più presto.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    freccia