Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Grazie!

Il modulo è stato inviato con successo.
Ulteriori informazioni sono contenute nella vostra casella di posta elettronica.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

System zarządzania personelem i płacami

Jeden z wiodących systemów cyfrowych, zapewniający firmom w Niemczech usługi płacowe.

Klient

Crusca
Przedsiębiorstwo
Regione
Niemcy
Klient od
2019

Vyble to zespół ekspertów ds. płac i IT, którzy wdrażają innowacyjne podejścia, aby całkowicie przemyśleć listę płac i uprościć życie księgowych i specjalistów HR, a ostatecznie wszystkich pracowników.

Wyzwanie

Klient otrzymał działającą platformę HR w chmurze, która umożliwia pełną automatyzację i cyfryzację listy płac. Ponadto, dzięki sztucznej inteligencji, indywidualna optymalizacja wynagrodzeń może być wykonywana za pomocą przycisku.

Oprócz znacznego ograniczenia czynności manualnych, może to przynieść znaczne korzyści zarówno pracownikom, jak i pracodawcom w postaci płynności finansowej, korzyści kosztowych i atrakcyjności pracodawcy.

Pomimo tego, że platforma jest już w pełni funkcjonalna, a wiele przedsiębiorstw czerpie już korzyści z włączenia rozwiązania do swoich procesów biznesowych, wciąż pozostawały kwestie do rozwiązania.

Podkreślono następujące wyzwania związane z platformą:

  • duży odsetek punktów końcowych działał wolno;
  • początkowa implementacja funkcji była niewystarczająca;
  • proces testowania musiał zostać usprawniony;
  • nie było informacji o wielkości obciążenia systemu;
  • wydajność nie była wystarczająco wysoka.

Wdrożenie

Innowise wzbogaciło istniejącą platformę zarządzania personelem o kilka nowych funkcji. Dodaliśmy funkcjonalność, która pozwoliła:

  • przechowywanie kart osobowych pracowników,
  • rejestrowanie godzin nieobecności w pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie),
  • monitorowanie obciążenia pracą i planowanie harmonogramów zmian,
  • obliczanie wynagrodzeń i świadczeń (opieka medyczna, sport, posiłki itp.),
  • zwrot kosztów podróży,
  • analizowanie całkowitych kosztów wynagrodzeń itp.

Plan zmiany

Nasi programiści wdrożyli tę funkcję, aby umożliwić użytkownikom tworzenie harmonogramów zmian, które dokładnie odpowiadają potrzebom firmy i jej pracowników za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Możliwe jest również tworzenie praktycznych szablonów, aby jeszcze szybciej zaplanować kolejną zmianę.

Jeśli firma ma dużą liczbę pracowników rozproszonych w różnych lokalizacjach, system wyświetla strukturę przestrzenną i funkcjonalną. Użytkownicy platformy mogą układać listy zgodnie ze swoimi specyficznymi potrzebami.

Dane pracowników na platformie HR zapewniają wszystkie informacje potrzebne użytkownikowi do szybkiego i niezawodnego tworzenia najlepszego planu zmian. System automatycznie zapobiega możliwym konfliktom lub nakładaniu się z innymi warstwami. Dodaliśmy opcję filtrowania informacji według wolnego czasu pracy, wynagrodzenia, działu itp.

Nieobecności

Dzięki vyble® pracownicy mogą samodzielnie rejestrować nieobecności, takie jak urlop lub zwolnienie chorobowe, za pomocą zaledwie kilku kliknięć i wysyłać je cyfrowo w dowolnym momencie.

Zakreskowana reprezentacja zaległych zezwoleń, a także różne kolory w zależności od powodu nieobecności umożliwiają proste zarządzanie konfliktami. Aby zatwierdzić lub odrzucić wniosek, użytkownik musi kliknąć odpowiedni wpis w kalendarzu. Dzięki zaimplementowanym funkcjom filtrowania widok można również ograniczyć do tego, co jest konieczne, np. okresu rozliczeniowego, statusu, powodu nieobecności, działu lub lokalizacji.

Śledzenie czasu

Na platformie vyble® pracownicy mogą łatwo rejestrować czas pracy cyfrowo za pośrednictwem aplikacji na smartfonie lub tablecie. Gdy pracownik dotknie zegara, rejestracja czasu pracy rozpoczyna się, wstrzymuje lub zatrzymuje online. Dział kadr lub upoważniona osoba może później wygodnie sprawdzić i zatwierdzić informacje. Funkcja ta usprawnia rejestrowanie przepracowanych godzin i nadgodzin.

Jeśli firma przyznaje swoim pracownikom dodatkowe wynagrodzenie za pracę w niedziele, święta, noce lub soboty, istnieje możliwość wybrania procentowej kwoty, jaką firma wypłaca premii i automatycznego ustawienia odpowiednich godzin.

Pulpit nawigacyjny

Oltre a numerosi KPI e report, come i costi totali mensili del datore di lavoro, Dashboard consente di avere a portata di mano le informazioni sui compleanni e gli anniversari dei dipendenti.

Zastosowania

Aggiungendo app specifiche al sistema, abbiamo aumentato l'efficienza del servizio e offerto un'aggiunta innovativa alla piattaforma HR. Con il nostro coinvolgimento, sono state sviluppate le seguenti app:

  • Mój ProFile z dostępem do danych profilowych, pasków wynagrodzeń i dokumentów w ramach platformy HR;
  • Moje wydatki do wygodnego rejestrowania wydatków, takich jak koszty podróży i wydatki bieżące, w formie cyfrowej w podróży;
  • Mój czas do rejestrowania czasu pracy za pomocą smartfona lub tabletu i automatycznego przesyłania go na listę płac.

Ponadto nasz zespół opracował zarówno front-end, jak i back-end: stworzył strukturę dla nowych funkcji, ustanowił połączenia z zewnętrznymi interfejsami API (np. systemami płatności lub walidacją formularzy), stworzył generowanie plików PDF, skonfigurował Celery, przetestował moduły, zoptymalizował kod i zapytania do bazy danych.

Technologie i narzędzia

Back-end
Python 3.x, Django, Celery, WebSockets, Django Rest framework, Pytest
Front-end
JavaScript, TypeScript, React, Redux, HTML5, CSS3, Formik, Yup, Material UI
Bazy danych
Redis, PostgreSQL
Serwer aplikacji
Nginx
DevOps
Docker, Docker Compose, CI/CD, Pipeline Bitbucket
Cloud
AWS (ECR, ECS, S3, RDS, CloudWatch, Lambda)
VCS
Git, Bitbucket

Proces

Wybraliśmy Scrum jako metodologię rozwoju oprogramowania, z dwutygodniowymi sprintami i przeglądem sprintu, aby zademonstrować wartościowe części dodanej funkcjonalności. Korzystaliśmy z Jira i Confluence, a wszystkie spotkania odbywały się w Google Meets.

Zespół

6
Programiści Full Stack
1
Sviluppatore back-end
2
Programiści front-end
2
Inżynierowie QA
2
Analityków biznesowych
team-innowise

Wyniki

Innowise znacząco wzbogaciło istniejącą platformę zarządzania personelem o nowe funkcje. Dodaliśmy funkcjonalność pozwalającą naszemu klientowi na:

  • przechowywać kart osobowych pracowników;
  • rejestrować godziny nieobecności w pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie);
  • monitorowanie obciążenia pracą i planowanie harmonogramów zmian;
  • obliczanie wynagrodzeń i świadczeń (opieka medyczna, sport, posiłki itp.);
  • zwrot kosztów podróży;
  • przeanalizować całkowite koszty wynagrodzeń;
  • aplikacje umożliwiające dostęp do funkcji platformy w podróży itp.

Czas trwania projektu
  • Marzec 2019 - grudzień 2021

Się się z nami!

Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat
    In caso di necessità, i dati sono stati pubblicati sul sito web della società.
    Prezzo di vendita

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Visualizza i file: pdf, jpg, jpeg, png

    Informiamo che, a causa di un problema di sicurezza, Wyślij Innowise ha deciso di non fare ricorso a due o più dane osobowe, ma di non farle entrare in casa. Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.

    Potrzebujesz innych usług?

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    Elaboreremo la vostra richiesta e vi ricontatteremo al più presto.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    freccia