Il modulo è stato inviato con successo.
Ulteriori informazioni sono contenute nella vostra casella di posta elettronica.
Selezionare la lingua
Firma Innowise dostosowała system MS Dynamics CRM, aby zachować ujednolicone profile pacjentów, ułatwić opiekę medyczną i zapewnić podejmowanie decyzji przez personel szpitala w oparciu o dane.
Naszym klientem jest europejski dostawca usług opieki zdrowotnej świadczący opiekę opartą na technologii i badaniach biomedycznych, zatrudniający ponad 5000 pracowników. Dzięki nowoczesnemu sprzętowi i profesjonalnemu personelowi zapewnia spersonalizowane, wysokiej jakości leczenie za pośrednictwem rozległej sieci szpitali i klinik.
Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.
Nasz klient, wielospecjalistyczna firma opieki zdrowotnej z dziesiątkami oddziałów w całej Europie, stanęła przed wyzwaniami związanymi z konsolidacją informacji o pacjentach i usprawnieniem procesów medycznych. Pomimo rozwoju działalności, firma zmagała się z utrzymaniem jakości i spójności danych, nie mogąc zintegrować własnego CRM z zewnętrznymi źródłami, zapewnić lepszej opieki nad pacjentami i usprawnić pracę personelu szpitalnego. W szczególności dane medyczne były rozproszone w elektronicznej dokumentacji medycznej (EHR), systemach rozliczeniowych i starszych bazach danych, co powodowało silosy informacyjne i trudności w dostępie do dokumentacji pacjentów. Ponadto ich oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami nie posiadało wielu przydatnych funkcji, takich jak planowanie wizyt, śledzenie wizyt pacjentów i fakturowanie. W związku z tym dostęp do przestarzałego CRM klienta był czasochłonny i uciążliwy, co negatywnie wpływało na zadowolenie pacjentów i wydajność operacyjną.
Innowise ha sostituito il CRM legacy del cliente con un repository centralizzato, fornendo una migrazione completa delle informazioni sui pazienti, dei documenti, dei compiti, delle attività e delle metriche chiave a Microsoft Dynamics 365. Abbiamo utilizzato Microsoft CRM per creare un sistema unificato di archiviazione e gestione delle informazioni sui pazienti, compresi i dati demografici, la storia medica e i piani di trattamento. Inoltre, i nostri ingegneri software hanno implementato funzionalità per pianificare gli appuntamenti, tracciare le visite dei pazienti e gestire la fatturazione e l'assicurazione. Il nostro team ha anche integrato Microsoft Dynamics 365 con servizi e sistemi esterni, come le cartelle cliniche elettroniche e i risultati di laboratorio, per offrire una visione completa delle cure del paziente lungo tutto il percorso sanitario.
W związku z tym dostosowaliśmy zgodny z HIPAA, bogaty w funkcje system CRM do przechowywania i zarządzania danymi medycznymi, identyfikowania wzorców i trendów (dane demograficzne pacjentów, wskaźniki readmisji/śmiertelności, wykorzystanie zasobów itp.) oraz zapewniania solidnych funkcji raportowania i analizy, aby pomóc lekarzom w podejmowaniu świadomych decyzji i poprawie opieki nad pacjentami.
W ramach rozwiązania CRM dla służby zdrowia wdrożyliśmy następujące role użytkowników:
Najpierw skonsolidowaliśmy wszystkie informacje związane z pacjentem w jednym miejscu, w tym dane osobowe i ubezpieczeniowe, historię pacjenta, zaplanowane wizyty, plany leczenia, przepisane leki, wyniki badań i inne. W ramach tego modułu klinicyści mogą uzyskać dostęp do profili pacjentów, wiadomości e-mail, kwestionariuszy przed wizytą, ankiet po leczeniu, potwierdzeń, informacji zwrotnych itp.
Nasz zespół projektowy dostosował CRM do optymalizacji planowania wizyt w oparciu o dostępność lekarzy, sprzętu medycznego i gabinetów. Po utworzeniu nowej wizyty CRM wysyła automatyczne powiadomienia do pacjenta i lekarza, potwierdzając wizytę i podając szczegóły leczenia. Za każdym razem, gdy miejsce na wizytę jest niedostępne lub następuje jej odwołanie, Microsoft Dynamics 365 utrzymuje listy oczekujących pacjentów, automatycznie powiadamiając ich o zmianie terminu. Ponadto pacjenci otrzymują przypomnienia za pośrednictwem wiadomości SMS, e-mail lub połączeń telefonicznych przed wizytami, co zmniejsza liczbę nieobecności i poprawia ogólną alokację zasobów.
Inoltre, il nostro CRM è dotato di impostazioni di priorità, che consentono al personale medico di dare priorità ai casi urgenti e di garantire che i pazienti critici ricevano cure tempestive. Dopo una visita medica, i pazienti ricevono un link a un sondaggio post visita per fornire un feedback sulla qualità del trattamento, sul comfort della struttura e sulla comunicazione con il medico.
Zintegrowaliśmy system CRM z opcją fakturowania, która automatycznie generuje i wysyła rachunki do pacjentów za świadczone usługi, konsolidując opłaty z wielu wizyt. Zapewniliśmy bezpieczne natychmiastowe płatności za usługi opieki zdrowotnej bez najmniejszego ryzyka oszustwa finansowego lub wycieku danych.
Dopo che un paziente riceve un trattamento medico, gli amministratori del cliente generano una richiesta di rimborso assicurativo, tenendo conto dei servizi forniti, dei codici di diagnosi e di altre informazioni rilevanti. Il CRM Microsoft Dynamics 365 invia quindi la richiesta di rimborso per via elettronica all'ente assicurativo.
Nasi doświadczeni programiści dostosowują raporty i pulpity nawigacyjne, aby zapewnić wgląd w dane demograficzne pacjentów, wyniki kliniczne, generowanie przychodów i inne istotne wskaźniki, stymulując świadome decyzje i poprawiając opiekę nad pacjentami.
Back-end
.NET, C#, EF core, Swagger, SSRS, MigraDoc, Visual Studio, Postman
Front-end
Angular, TypeScript, HTML, CSS
Bazar
MS SQL Server
Cloud
Azure
Platformy
MS Dynamics CRM
QA
xUnit, Moq
Podczas fazy odkrywania nasi analitycy biznesowi ściśle współpracowali z interesariuszami klienta i konsultantami ds. opieki zdrowotnej w celu zebrania i udokumentowania wymagań projektowych, w tym zrozumienia podróży pacjenta, planowania wizyt, procedur rozliczeniowych i integracji stron trzecich. Na podstawie tych danych nasi programiści skonfigurowali Dynamics CRM, aby spełnić potrzeby klienta i dostarczyć rozwiązanie dostosowane do jego potrzeb. Aby system był intuicyjny i atrakcyjny wizualnie, nasi Projektanci UI/UX opracowała kompleksowe interfejsy umożliwiające personelowi medycznemu płynne wykonywanie rutynowych czynności. W międzyczasie, DevOps Gli ingegneri hanno gestito l'implementazione del sistema e hanno fornito supporto e manutenzione continua, mentre QA Specjaliści zapewniali bezproblemowe działanie CRM, rozwiązywali pojawiające się problemy i testowali nowe funkcje.
Ponadto wdrożyliśmy solidne środki bezpieczeństwa, kontrolę dostępu i szyfrowanie w celu ochrony poufnych informacji zgodnie z HIPAA i innymi przepisami dotyczącymi opieki zdrowotnej.
Obecnie projekt znajduje się w fazie po uruchomieniu, a klient planuje skalowanie systemu Dynamics CRM, aby pomieścić nowe kliniki i szpitale.
Innowise ha personalizzato un CRM MS Dynamics integrato con le cartelle cliniche elettroniche e i risultati di laboratorio per gestire le informazioni sui pazienti, programmare gli appuntamenti e garantire la continuità della fatturazione e dell'assicurazione. Grazie all'archiviazione e alla gestione centralizzata delle informazioni sui pazienti, il personale dell'ospedale ha una visione completa dello stato di salute del paziente, riducendo così l'onere della carta e migliorando l'efficienza operativa. Grazie a processi semplificati e a cartelle cliniche complete, i pazienti sperimentano tempi di attesa ridotti, cure personalizzate e una migliore comunicazione.
14%
redukcja kosztów administracyjnych
36%
wzrost zadowolenia pacjentów
Zadzwoń e i formulari, a mia discrezione, się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.
Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują progetto di lavoro, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
I nostri clienti sono in grado di gestire le attività di progettazione e di gestione dei progetti in modo da poterli gestire al meglio.
Il lavoro si è svolto in un periodo di tempo in cui l'informatica è stata un'attività di studio e di ricerca.
© 2007-2024 Innowise. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności. Polityka dotycząca plików cookie.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warszawa, Polska
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatności, w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Elaboreremo la vostra richiesta e vi ricontatteremo al più presto.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.