Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Grazie!

Il modulo è stato inviato con successo.
Ulteriori informazioni sono contenute nella vostra casella di posta elettronica.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Ponad 2 miliony zarejestrowanych użytkowników i 9 tysięcy zapytań dziennie dzięki rozwojowi portalu klienta

Firma Innowise opracowała i wdrożył kluczowe usługi systemowe, które pozwalają użytkownikom na bezpośrednią interakcję z usługami publicznymi.

Klient

Crusca
Usługi publiczne
Regione
UE
Klient od
2020

Il nostro cliente rappresenta l'ufficio del sindaco di un'importante città europea.

Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.

Wyzwanie: Transformacja usług rządowych poprzez rozwój niestandardowego portalu internetowego

Oggi le città devono affrontare un'ampia gamma di problemi complessi che possono essere difficili da risolvere in modo efficiente. Dalle strutture in disuso ai lampioni rotti, questi problemi possono avere un impatto significativo sulla fiducia dei cittadini nell'amministrazione locale se non vengono affrontati. Nel frattempo, il governo fatica a tenere il passo con il crescente numero di richieste dei cittadini.

Starając się rozwiązać podobny problem, nasz klient wdrożył narzędzie, które pozwala obywatelom zgłaszać problemy dotyczące różnych tematów publicznych, w tym utrzymania obiektów miejskich (transportu, mieszkalnictwa i usług publicznych, szpitali, aptek, dróg, dziedzińców, szkół itp.) oraz kontrolować jakość rozwiązywania problemów przez departamenty rządowe.

Nasz klient zwrócił się do Innowise z prośbą o opracowanie kluczowych modułów i funkcji tego systemu, w tym usług aplikacji, narzędzi analitycznych i integracji z systemami innych firm. Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu byliśmy w stanie zapewnić niestandardowe usługi tworzenia portali internetowych, które zapewniły płynną funkcjonalność platformy i spełniły wymagania zarówno obywateli, jak i władz.

Rozwiązanie: Rozwój portalu internetowego dla usług obywatelskich zapewniający płynne doświadczenie użytkownika

Innowise był odpowiedzialny za rozwój i płynną integrację podstawowych usług portalu z istniejącym rozwiązaniem.

Scentralizowany pulpit nawigacyjny

Nasz zespół programistów z powodzeniem wdrożył scentralizowany panel kontrolny zaprojektowany w celu ułatwienia pracy moderatorów i poprawy ogólnej wydajności obsługi zapytań. System jest inteligentnie zaprojektowany do dystrybucji przychodzących zapytań do różnych działów w oparciu o wcześniej zdefiniowaną matrycę, zapewniając, że każde zapytanie jest obsługiwane przez odpowiedni organ.

Jedną z głównych zalet tego systemu jest jego zdolność do minimalizowania możliwości powielania pracy i błędnej komunikacji między moderatorami. Usprawniając przetwarzanie zapytań i zapewniając, że każde zapytanie jest kierowane do odpowiedniego działu, system znacznie zmniejsza obciążenie pracą i eliminuje nieporozumienia.

Aby zapewnić najwyższe bezpieczeństwo systemu, wprowadziliśmy różne kontrole dostępu i zasady ochrony danych. Jest to szczególnie istotne, ponieważ system zawiera poufne dane dotyczące naszych klientów. Wdrożenie tych środków gwarantuje, że system jest bezpieczny, a prywatność naszych klientów jest chroniona przez cały czas.

Poproś o dystrybutora

Opracowaliśmy dystrybutor zgłoszeń, który jest odpowiedzialny za tworzenie matryc używanych do dystrybucji zgłoszeń ze scentralizowanego pulpitu nawigacyjnego. System ten umożliwia moderatorom i kierownictwu definiowanie konkretnych tematów dla zgłoszeń rezydentów, umożliwiając użytkownikom określenie szczegółów ich zapytań podczas przesyłania. W ten sposób proces zapewnia, że wszystkie zapytania są kierowane do odpowiednich osób lub działów w celu szybkiego przetworzenia.

Łączenie map

W ramach rozwoju niestandardowego portalu internetowego nasz zespół stworzył cenną funkcję dla kont moderatorów i administratorów, która umożliwia łączenie zapytań z określonymi lokalizacjami na mapach. Gwarantuje to, że odpowiedzialne strony są kierowane do właściwej lokalizacji, szczególnie w sytuacjach o wysokim priorytecie, w których liczy się czas. Dodatkowo, jeśli użytkownik popełni błąd lub nie jest zaznajomiony z danym obszarem, istnieje możliwość skorygowania wskazanej lokalizacji. Funkcja ta zwiększa dokładność i wydajność naszej platformy, umożliwiając szybkie i skuteczne działanie, gdy ma to największe znaczenie.

Zaawansowana usługa poczty e-mail

Opracowaliśmy wewnętrzną usługę poczty e-mail, która jest potężnym narzędziem dla moderatorów do odpowiadania na prośby użytkowników ze scentralizowanego pulpitu nawigacyjnego, oszczędzając im czas i energię. Integracja poczty e-mail zakłada, że moderatorzy mogą odpowiadać na wiele zgłoszeń jednocześnie i śledzić swoje odpowiedzi w jednym miejscu.

Dzięki tej funkcji wszystkie żądania są sprawnie obsługiwane, a komunikacja jest spójna, co pozytywnie wpływa na doświadczenia użytkowników.

Usługa autoryzacji dla moderatorów

Zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników jest najwyższym priorytetem dla każdej platformy internetowej. Mając to na uwadze, wdrożyliśmy usługę autoryzacji dla moderatorów. Aby uzyskać dostęp do systemu, moderatorzy muszą się zarejestrować i podać swoje dane kontaktowe, co pomaga zapobiegać nieautoryzowanemu dostępowi i niewłaściwemu korzystaniu z platformy. Dodatkowo, takie podejście sprawia, że moderatorzy są odpowiedzialni za swoje działania w systemie.

Oltre a impedire l'accesso non autorizzato, questo servizio favorisce anche la collaborazione tra i moderatori. Consentendo loro di accedere allo stesso sistema, i moderatori possono lavorare insieme per gestire le richieste degli utenti in modo più efficiente. Ciò favorisce la coerenza del processo decisionale e della messaggistica tra il team di moderazione, aumentando in ultima analisi l'efficacia complessiva del team.

Usługa monitorowania

Wdrożyliśmy usługę monitorowania, aby szybciej reagować na krytyczne i strategiczne kwestie. Gdy dochodzi do takich incydentów, są one przekazywane urzędnikom wyższego szczebla, takim jak zastępca burmistrza, którzy mogą zapewnić natychmiastową pomoc i wsparcie w celu rozwiązania sytuacji.
Ogólnie rzecz biorąc, wdrożenie usługi monitorowania jest kluczowym aspektem zarządzania kryzysowego, który umożliwia urzędnikom miejskim podejmowanie szybkich działań w odpowiedzi na nagłe sytuacje oraz zapewnienie bezpieczeństwa i dobrego samopoczucia obywateli.

Narzędzia analityczne

Il nostro team ha integrato strumenti analitici all'avanguardia, che forniscono approfondimenti altamente affidabili. Questi approfondimenti consentono ai dipartimenti governativi di riconoscere gli schemi e le tendenze dei problemi segnalati, permettendo loro di prendere decisioni ben informate sull'allocazione delle risorse per affrontare i problemi più urgenti. Dando priorità a questi problemi e affrontandoli in modo tempestivo ed efficace, il governo può dimostrare il proprio impegno nel rispondere alle esigenze e alle preoccupazioni dei cittadini. Questo, a sua volta, può aumentare la fiducia dei cittadini nei servizi pubblici e, in ultima analisi, migliorare la qualità della vita nella città.

Integracja z innymi firmami

Il potenziale dell'applicazione per risolvere i problemi della città, migliorare i servizi pubblici e fornire informazioni preziose ai dipartimenti governativi è amplificato dalla sua capacità di integrarsi perfettamente con sistemi di terze parti. Ad esempio, i dati in tempo reale provenienti dai fornitori di dati possono essere sfruttati dall'applicazione per identificare e dare priorità ai problemi della città, consentendo ai dipartimenti governativi di affrontare in modo proattivo tali problemi invece di limitarsi a reagire. Inoltre, l'integrazione con i CRM esterni semplifica il processo di risoluzione dei problemi segnalati, consentendo ai dipartimenti governativi di gestirli e monitorarli in modo più efficiente. Grazie a queste integrazioni, l'applicazione può operare con la massima efficienza ed efficacia, a vantaggio della città e dei suoi cittadini.

Tecnologia

Języki programowania
PHP 7, JavaScript
Frameworki i narzędzia
Quadro Yii 2, VueJS
Biblioteki
Vuetify
Bazy danych
PostgreSQL, Redis
Server web
Nginx
System BPM
Flowable
Inne
Sfinge 3, RabbitMQ, RH (RHEL, CentOS)

Processo

Nasz klient poprosił nas o ekspertyzę w zakresie rozwoju front-endu i back-endu dla portalu internetowego usług obywatelskich, a my rozpoczęliśmy projekt od intensywnej fazy badawczej. Zagłębiliśmy się w zrozumienie celów projektu, identyfikację grupy docelowej i ocenę konkurencji. Następnie przeszliśmy do fazy projektowania, w której pracowaliśmy nad opracowaniem architektury projektu. Przeprowadziliśmy również kilka warsztatów z klientem, aby zebrać wymagania i lepiej zrozumieć jego oczekiwania.

Zastosowaliśmy metodologię Kanban, aby zmaksymalizować produktywność i zminimalizować potencjalne wąskie gardła podczas procesu tworzenia portalu internetowego. Wykorzystaliśmy Jira, wiodące w branży narzędzie do zarządzania projektami, aby uprościć zarządzanie zadaniami, zapewniając scentralizowaną platformę do zarządzania zadaniami, śledzenia postępów i zachowania przejrzystości.

Riunioni regolari di Zoom con i membri del nostro team ci hanno tenuto in contatto e ci hanno permesso di affrontare rapidamente qualsiasi ostacolo che si fosse presentato durante il ciclo di vita del progetto. Inoltre, abbiamo utilizzato Telegram come canale di comunicazione con i nostri clienti, assicurandoci di rispondere prontamente alle loro richieste, preoccupazioni e feedback.

Zespół

1
Progetto Kierownik
1
Analityk biznesowy
7
Programmatore back-end
4
Programmatore front-end
4
Specjaliści QA
3
Programiści baz danych

Wyniki: Skrócenie czasu przetwarzania zgłoszeń i oszczędność 1000 godzin zasobów ludzkich

Innowise dostarczył wysokiej jakości produkt, który obejmuje kluczowe funkcje systemu, usługi i płynną integrację z systemami innych firm. Nasz klient otrzymał w pełni funkcjonalny system, który skutecznie współdziała z istniejącym rozwiązaniem i może się z nim płynnie integrować.

Abbiamo aiutato il cliente a ottimizzare l'elaborazione delle richieste dei cittadini, eliminando le pratiche inutili e risparmiando risorse umane. Risposte tempestive e scadenze chiare per la risoluzione dei problemi hanno migliorato la soddisfazione degli utenti e la fiducia nelle autorità.

L'implementazione del portale web dei servizi ai cittadini ha fornito ai residenti un modo comodo per seguire lo stato delle loro domande e ricevere risposte tempestive con prove fotografiche una volta risolto il problema. Ciò ha permesso di accelerare i tempi di elaborazione delle domande, che in genere richiedono solo 1-2 giorni, molto più rapidamente di prima.

L'elevato numero di utenti registrati (oltre 2 milioni) e di richieste giornaliere (9 mila) testimonia la capacità del sistema di soddisfare le esigenze e le aspettative dei cittadini.

Progetto di ricerca
  • Marzec 2020 r. - W trakcie realizacji
2,000,000+
utenti registrati
9,000
richieste giornaliere

Się się z nami!

Zadzwoń e i formulari, a mia discrezione, się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat
    In caso di necessità, i dati sono stati pubblicati sul sito web della società.
    Prezzo di vendita

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Visualizza i file: pdf, jpg, jpeg, png

    Informiamo che, a causa di un problema di sicurezza, Wyślij Innowise ha deciso di non fare ricorso a due o più dane osobowe, ma di non farle entrare in casa. Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują progetto di lavoro, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    I nostri clienti sono in grado di gestire le attività di progettazione e di gestione dei progetti in modo da poterli gestire al meglio.

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    Elaboreremo la vostra richiesta e vi ricontatteremo al più presto.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    freccia