Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Grazie!

Il modulo è stato inviato con successo.
Ulteriori informazioni sono contenute nella vostra casella di posta elettronica.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Wzrost sprzedaży o 15% na stopę kwadratową i redukcja kosztów pracy o 20% po wdrożeniu technologii bezkasowej.

Firma Innowise stworzyła potężną platformę do kupowania artykułów spożywczych bez kolejek, liczników płatności i kasjerów.

Klient

Crusca
FinTech, Bankowość, Handel detaliczny
Regione
Katar
Klient od
2022

Klient jest jednym z największych banków komercyjnych w Zatoce Perskiej, świadczącym szeroki zakres usług biznesowych, inwestycyjnych, rządowych i międzynarodowych.

Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.

Wyzwanie: Usprawnienie procesu zakupowego, aby zakupy były wygodniejsze i szybsze

Nel mondo frenetico di oggi, la convenienza e l'efficienza sono essenziali per soddisfare le esigenze della vita quotidiana. Un'area in cui questo aspetto è particolarmente importante è l'esperienza di acquisto di generi alimentari, con la crescente richiesta di servizi di sviluppo di app per lo shopping online, per coinvolgere nuovi clienti e promuovere le vendite. 

Nasz klient współpracuje z dużą siecią sklepów spożywczych o wysokiej przepustowości i solidnych dziennych przychodach. Głównym celem projektu było usprawnienie procesu zakupowego, czyniąc zakupy przyjemniejszymi i szybszymi dla klientów. Wyzwanie to wymagało innowacyjnego podejścia do opracowania bezkasowego systemu płatności, który byłby niezawodny, dokładny i przyjazny dla użytkownika. System powinien być w stanie obsłużyć dużą liczbę transakcji, zapewniając jednocześnie bezpieczeństwo danych klientów i transakcji finansowych.

Rozwiązanie: Zbudowanie oprogramowania pośredniczącego dla platformy zakupowej bez kas w celu dokonywania bezpiecznych zakupów

Przepływ pracy bez kasy jest prosty i nieskomplikowany. Aby upewnić się, że mają wystarczające środki, kupujący muszą najpierw doładować swoje konta przed zakupami. Po dotarciu do sklepu skanują aplikację lub przesuwają kartę kredytową na terminalu w punkcie sprzedaży, który rejestruje ich dane płatności, aby otworzyć bramki obrotowe.

Grazie alla tecnologia intelligente "just walk-out", i sensori e le telecamere tengono traccia di ogni articolo che il cliente sceglie e aggiunge al carrello. Inoltre, i sensori degli scaffali della piattaforma rilevano quando un cliente carica o scarica determinati prodotti alimentari, garantendo così l'accuratezza e la precisione della cassa. Dopo che l'acquirente lascia il negozio, il carrello virtuale viene automaticamente addebitato per gli acquisti effettuati. La fattura è coperta dalle informazioni di pagamento fornite all'ingresso del negozio, con una ricevuta inviata al titolare dell'app di pagamento.

Dal punto di vista tecnico, Innowise è stato incaricato principalmente dello sviluppo del middleware della piattaforma, che collegava i terminali POS, Zippin Cloud e Cybersource per elaborare i pagamenti digitali all'interno di un unico ecosistema. Il nostro team di progetto ha dovuto garantire un'esperienza di acquisto straordinaria e migliorare la soddisfazione dei clienti attraverso pagamenti digitali sicuri, dal momento in cui i clienti entrano nel negozio senza casse fino al pagamento dei loro acquisti.

Generowanie tokenów

Una volta che l'acquirente entra nel negozio, il middleware esegue la scansione dei dati del titolare della carta (numero di carta, data di scadenza, tipo di terminale, dati TBD) dai terminali POS preinstallati e invia una richiesta a Cybersource per la generazione del token. Se il token è valido, gli acquirenti possono entrare nel negozio e pagare legittimamente i generi alimentari. Se lo stato della carta cambia, Cybersource lo comunica all'utente assegnando gli stati di token attivo, sospeso o cancellato.

Ładowanie bez korzystania z kasy

Gdy kupujący opuszcza sklep, aplikacja generuje paragon z wirtualnego koszyka i wywołuje naliczanie opłat, przesyłając dane do procesora płatności. Jeśli kupujący nie dokona żadnych zakupów, żądanie płatności jest nadal wysyłane do systemu płatności z zerową kwotą całkowitą. Ponadto nasz zespół projektowy zapewnił możliwość przechowywania informacji o transakcjach, zapewniając ponowne przesłanie i zwrot pieniędzy w przypadku roszczeń klientów i problemów z zakupami. W ten sposób kupujący mogą zwrócić towary, jeśli nie są zadowoleni z zakupu i zażądać częściowego lub pełnego zwrotu kosztów w ramach jednego zamówienia. Wreszcie, jeśli użytkownik nie zapłaci za swoje towary z powodu awarii systemu, próby kradzieży lub z innych powodów, aplikacja bez kasy zainicjuje ponowne próby przesłania, aż do pomyślnego zakończenia lub zablokowania transakcji.

Tecnologia

Back-end
Java, Spring, Swagger, Micrometro, Jacoco, API REST
Bazar
PostgreSQL, FlyWay
Konteneryzacja
Docker
Integracje
Zippin Cloud, Cybersource

Processo

W oparciu o wymagania klienta, podzieliliśmy zakres prac na cztery tygodniowe sprinty z regularnymi spotkaniami i kontrolami w celu śledzenia postępów pośrednich. Ponieważ Katar spodziewał się wielu turystów i fanów piłki nożnej dokonujących zakupów w swoich sklepach podczas Mistrzostw Świata FIFA, naszym głównym celem było uruchomienie rozwiązania gotowego do wprowadzenia na rynek przed turniejem. 

Durante la fase di preparazione e di indagine, il nostro team di progetto ha proceduto a un onboarding dettagliato, alla raccolta dei requisiti tecnici e aziendali e alla progettazione dell'architettura dell'applicazione e dello schema del database. Al termine del primo sprint, avevamo una chiara comprensione delle esigenze del cliente, dell'ambito e delle integrazioni API.

Podczas fazy rozwoju nasi dedykowani specjaliści zapewnili płynną integrację Cybersource, zapewniając bezproblemowe uwierzytelnianie użytkowników, ładowanie, ponowne przesyłanie i zwrot pieniędzy. W ramach sprintu z powodzeniem spełniliśmy wszystkie określone cele, przeprowadzając testy podstawowych funkcjonalności z pokryciem testami jednostkowymi nie mniejszym niż 80%.

Innowise pomyślnie zakończył fazę wdrożeniową, prezentując dostosowane rozwiązanie, które było gotowe do testów akceptacyjnych użytkownika (UAT) i testów penetracyjnych. Po zakończeniu ostatniego sprintu, po kompleksowych kontrolach i drobnych korektach, rozwiązanie zostało zatwierdzone przez klienta.

Zespół

1
Analityk biznesowy
1
Progetto Kierownik
5
Programmatore back-end

Wyniki: Zwiększona przepustowość, wzrost sprzedaży i oszczędności w zatrudnieniu po wdrożeniu platformy płatności bezgotówkowych

Firma Innowise opracowała oprogramowanie pośredniczące, które połączyło terminale POS klienta, Zippin Cloud i możliwości przetwarzania płatności Cybersource w jeden ekosystem. Nasz zespół projektowy dostarczył płynne rozwiązanie do płatności za artykuły spożywcze bez potrzeby korzystania z kasjerów, kolejek i rejestrów. Zapewniliśmy bezpieczne płatności oparte na weryfikacji i walidacji tokenów, eliminując potrzebę posiadania gotówki i wydawania reszty.

W końcu nasz zespół projektowy uruchomił rozwiązanie, które przynosi takie korzyści jak:

  • Płatności bezgotówkowe

Płatności bezgotówkowe pozwalają klientom wybrać to, co chcą i opuścić sklep bez konieczności czekania, aż kasjer zeskanuje ich artykuły spożywcze. Oszczędza to czas i zapewnia płynne zakupy, budując lojalność i stymulując powtarzające się zakupy.

  • Zwiększona przepustowość

Utilizzando una precisa tecnologia di sensori a scaffale, abbiamo migliorato la produttività dei rivenditori e ridotto i tempi di attesa. L'eliminazione delle code ha permesso a un maggior numero di clienti di acquistare più prodotti.

  • Oszczędności siły roboczej

Technologia bezkasowa uwalnia pracowników od monotonnego zadania kasowania, pozwalając im poświęcić więcej czasu na pomoc klientom.

  • Wzrost sprzedaży

La piattaforma che abbiamo sviluppato fornisce al cliente gli strumenti necessari per massimizzare i profitti e mantenere i clienti soddisfatti. Con l'implementazione della tecnologia senza cassiere, il cliente ha acquisito una migliore comprensione delle esigenze dei propri acquirenti per identificare le aree di crescita, promuovere la fedeltà dei clienti e mantenere un'elevata produttività riducendo al minimo i costi.

Progetto di ricerca
  • Wrzesień 2022 r. - październik 2022 r.

15%

aumento delle vendite per piede quadrato

20%

riduzione del costo del lavoro

0

minut oczekiwania w kolejkach

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Korzystanie z systemu płatności bezgotówkowych ma wiele zalet zarówno dla klientów, jak i sprzedawców detalicznych, w tym lepszą wydajność operacyjną, niższe koszty personelu i lepszą obsługę klienta.
Wykorzystując szyfrowanie danych, uwierzytelnianie, autoryzację, wykrywanie oszustw i nie tylko, system płatności bezgotówkowych kładzie nacisk na wysoki poziom cyberbezpieczeństwa.
Tak, system płatności bezgotówkowych można zintegrować z istniejącymi systemami zarządzania sprzedażą detaliczną, aby zapewnić płynne operacje i synchronizację danych, umożliwiając efektywne zarządzanie zapasami, raportowanie sprzedaży i zarządzanie relacjami z klientami.
Klient skanuje kartę na terminalu POS i wchodzi do sklepu bez kasjera, gdzie czujniki półkowe automatycznie dodają artykuły spożywcze do jego wirtualnego koszyka. Po opuszczeniu sklepu nie jest wymagana fizyczna kasa, ponieważ pieniądze są rozliczane automatycznie.
Tworząc bogatą w funkcje aplikację do zakupów online, taką jak Amazon, należy przejść przez cały cykl rozwoju oprogramowania, od określenia wymagań biznesowych i technicznych po uruchomienie i utrzymanie aplikacji. Jeśli szukasz godnego zaufania dostawcy usług, aby zbudować rozwiązanie podobne do Amazon, wybierz Innowise.

Się się z nami!

Zadzwoń e i formulari, a mia discrezione, się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat
    In caso di necessità, i dati sono stati pubblicati sul sito web della società.
    Prezzo di vendita

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Visualizza i file: pdf, jpg, jpeg, png

    Informiamo che, a causa di un problema di sicurezza, Wyślij Innowise ha deciso di non fare ricorso a due o più dane osobowe, ma di non farle entrare in casa. Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują progetto di lavoro, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    I nostri clienti sono in grado di gestire le attività di progettazione e di gestione dei progetti in modo da poterli gestire al meglio.

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    Elaboreremo la vostra richiesta e vi ricontatteremo al più presto.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    freccia