Il modulo è stato inviato con successo.
Ulteriori informazioni sono contenute nella vostra casella di posta elettronica.
Selezionare la lingua
Il nostro cliente è un importante fornitore di servizi bancari nel Regno Unito, che ha cercato di aumentare la digitalizzazione per affrontare in modo più efficace i punti dolenti dei propri clienti. Il cliente si è impegnato a migliorare la propria applicazione mobile, poiché una profonda trasformazione aziendale spesso definisce il successo complessivo.
Zanim firma Innowise dołączyła do projektu, nasz klient zebrał już mieszany zespół wewnętrznych specjalistów IT i zewnętrznych programistów. Pięć zespołów pracowało już nad ponad dziesięcioma mikrousługami, aktualizując aplikację mobilną i integrując ją z platformami innych firm, gdy nasi inżynierowie zostali przydzieleni do projektu.
Ponieważ klient działa w Wielkiej Brytanii, naszym głównym celem było nie tylko dostarczenie ulepszeń oprogramowania, ale także zagwarantowanie najwyższego poziomu bezpieczeństwa i zgodności z RODO, a także zapewnienie ogromnej elastyczności i interoperacyjności.
Wpłaty/wypłaty zbliżeniowe za pomocą kodów QR
Innowise ułatwił interakcję między aplikacją mobilną a bankomatami, umożliwiając klientom dostęp do gotówki bez konieczności noszenia przy sobie plastikowych kart.
Dal punto di vista dell'utente, il flusso di base appare comprensibile e trasparente. Per effettuare il rifornimento o il prelievo di contanti, gli utenti devono accedere e aprire la scheda del codice QR sulla schermata principale dell'app e avviare la stessa operazione tramite ATM. Con il proprio smartphone, l'utente scansiona il codice QR visualizzato sullo schermo del bancomat e conferma la transazione inserendo una combinazione di codici. Inoltre, possono richiedere la stampa di una ricevuta per dimostrare la transazione in caso di reclami.
Po stronie serwera proces jest bardziej złożony i obejmuje wymianę danych w ramach modułu kart plastikowych, jednostki transakcji gotówkowych, danych kont klientów, usługi zarządzania bankomatami oraz bramek podstawowych i aplikacji.
In sostanza, i depositi/prelievi contactless basati su codici QR consentono agli utenti di accedere ai propri fondi senza avere in mano carte di plastica. Il titolare della carta può scansionare i codici QR per i pagamenti dopo l'autorizzazione nell'app, altrimenti il sistema abbandona le operazioni.
Wyświetlanie bankomatów na mapie cyfrowej
Ponadto Innowise połączyła wszystkie bankomaty klientów zlokalizowane w całym mieście w jeden ekosystem. Zostały one wyposażone w systemy śledzenia, które gromadzą, przetwarzają i przesyłają dane do aplikacji mobilnej.
Dopo aver aperto l'applicazione, gli utenti possono selezionare il bancomat più vicino da un elenco. Inoltre, gli utenti possono scegliere un bancomat che risponda alle loro esigenze grazie ai filtri integrati (valute accessibili, orario di lavoro, supporto NFC, disponibilità per gli ipovedenti, ecc.) La mappa dell'applicazione aggiorna lo stato degli sportelli automatici in tempo reale, in modo che i clienti possano assicurarsi di avvicinarsi a uno sportello automatico funzionante.
Nawigacja do urządzeń samoobsługowych
Questa funzione è strettamente collegata alla precedente. Al momento dell'accesso, l'app rileva la posizione dell'utente. Dopo aver scelto il bancomat sulla mappa, l'app traccia il percorso più conveniente per raggiungere il bancomat selezionato e calcola la distanza approssimativa, tenendo conto del traffico, delle deviazioni, delle riparazioni stradali e di altre condizioni. Mentre gli utenti si dirigono verso il bancomat prescelto, l'app tiene traccia delle indicazioni tramite geotag e consente di ricostruire istantaneamente il percorso se si decide di andare a un altro bancomat. In termini di funzionalità, condivide molte somiglianze con Google Maps, la cui integrazione sarà discussa in seguito.
Integracja z Google Maps
Ponieważ Google jest usługą zewnętrzną, integracja wymaga zebrania wymagań i opracowania szczegółowych specyfikacji w celu zapewnienia bezbłędnej funkcjonalności. W ten sposób udało nam się płynnie zintegrować Mapy Google. Przepływ przypomina wyświetlanie bankomatów w aplikacji i nawigację do nich w ramach zastrzeżonego rozwiązania, które rozważaliśmy powyżej. Nasz sprawdzony zespół wybrał odpowiednie interfejsy API zarówno dla Androida, jak i iOS, aby uzyskać kompatybilność i bezproblemową wydajność w obu systemach operacyjnych.
Oprogramowanie dla maszyn wydających karty
Wreszcie, nasz multidyscyplinarny zespół opracował od podstaw oprogramowanie maszyny do wydawania kart. W tym celu oceniliśmy specyfikację wymagań oprogramowania (SRS), a następnie opracowaliśmy rozwiązanie, które wydaje plastikowe karty bez pośrednictwa pracowników banku.
Urządzenia te są również zintegrowane z aplikacją mobilną. Użytkownicy mogą ubiegać się o kartę plastikową online. Gdy tylko ich wniosek zostanie zatwierdzony, zostaną poinformowani, że mogą samodzielnie uzyskać plastikową kartę bez konieczności odwiedzania oddziału banku.
Ponieważ Innowise uczestniczyła w procesie tworzenia oprogramowania wraz z innymi partnerami, kluczowe było zapewnienie płynnej komunikacji między różnymi zespołami i odpowiednie rozdzielenie zadań. Nasz klient wybrał metodologię Scrum do zarządzania projektem, ponieważ zakres został podzielony na strumienie z pośrednimi wynikami i regularnymi spotkaniami. Po każdym strumieniu kierownik projektu demonstrował rozwiązania klientowi, otrzymywał informacje zwrotne i sugerował zmiany w oparciu o prośby i zalecenia klienta. Ponieważ zakres nie był ściśle zdefiniowany, swobodnie wprowadzaliśmy zmiany, aby osiągnąć maksymalną wydajność.
Zespół komunikował się za pośrednictwem Slack и MS Teams podczas korzystania z Jira do zarządzania projektem, śledzenia postępów i wykonywania zadań.
Podczas projektu z powodzeniem poradziliśmy sobie z szerokim wachlarzem wyzwań, które obejmowały:
Obecnie projekt jest w toku, a nasi specjaliści zapewniają utrzymanie i wsparcie, eliminując drobne błędy, dopracowując funkcje i planując kolejne wydania. Dzięki funkcjom wdrożonym przez nasz zespół, liczba pobrań aplikacji z App Store i Google Play znacznie wzrosła.
Il nostro team di progetto ha portato a termine tutti i compiti, raggiungendo gli obiettivi del cliente. D'ora in poi, le persone non dovranno più fare lunghe code per ottenere carte di plastica e potranno depositare/prelevare denaro senza un intermediario fisico. I dipendenti del cliente sono ora meno oberati di scartoffie e hanno la possibilità di monitorare le prestazioni dell'ATM e di intervenire immediatamente in caso di malfunzionamento dei dispositivi self-service.
Nel complesso, abbiamo implementato le migliori funzionalità di mobile banking che corrispondevano al desiderio del nostro cliente di essere più vicino ai clienti attraverso la digitalizzazione.
Zadzwoń e i formulari, a mia discrezione, się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.
Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują progetto di lavoro, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
I nostri clienti sono in grado di gestire le attività di progettazione e di gestione dei progetti in modo da poterli gestire al meglio.
Il lavoro si è svolto in un periodo di tempo in cui l'informatica è stata un'attività di studio e di ricerca.
© 2007-2024 Innowise. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności. Polityka dotycząca plików cookie.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warszawa, Polska
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatności, w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Elaboreremo la vostra richiesta e vi ricontatteremo al più presto.
Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.