Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Grazie!

Il modulo è stato inviato con successo.
Ulteriori informazioni sono contenute nella vostra casella di posta elettronica.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Wzrost liczby kliknięć w reklamy o 53% po wdrożeniu narzędzi marketingowych opartych na AI

Innowise opracowało platformę analityczną opartą na sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowym, która pomaga dopasować zapytania użytkowników do najbardziej trafnych reklam.

Klient

Crusca
Sprzedaż i marketing
Regione
Stati Uniti
Klient od
2022

Naszym klientem jest agencja marketingu online oferująca kampanie reklamowe, tworzenie treści i usługi SEO, które mają na celu zwiększenie liczby wykwalifikowanych potencjalnych klientów i transakcji dla swoich klientów.

Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.

Wyzwanie: Zastosowanie AI w marketingu cyfrowym w celu rozwiązania problemu braku pokrycia słów kluczowych

Ponieważ reklama cyfrowa wciąż ewoluuje, użytkownicy mogą być przytłoczeni mnogością opcji. Mimo to agencje marketingu online wciąż mają trudności z dotarciem do docelowych odbiorców z odpowiednimi rekomendacjami produktów we właściwym czasie w oparciu o zapytania użytkowników.

Il nostro cliente ha dovuto affrontare un problema fondamentale con un sistema di raccomandazione pubblicitaria non ottimizzato che non riusciva a offrire annunci pubblicitari sui motori di ricerca che corrispondessero alle esigenze degli utenti. Durante gli sforzi pubblicitari, l'agenzia ha dovuto affrontare una serie di sfide significative: circa il 30-40% delle richieste degli utenti del motore di ricerca non era coperto da annunci pertinenti. Inoltre, un gran numero di annunci esistenti era irrilevante a causa della scarsa corrispondenza con le query degli utenti.

La causa principale del problema di rilevanza era la mancanza di copertura delle parole chiave e degli asset rilevanti da parte del sistema pubblicitario esistente, che influiva sui clic degli utenti e sulle prestazioni delle campagne pubblicitarie. La piattaforma esistente del cliente forniva analisi inadeguate, rendendo difficile la correzione dei problemi di pertinenza e l'identificazione delle cause delle richieste con scarsa copertura. Il numero di richieste non abbinate o non pertinenti era troppo elevato per un esame dettagliato dei dati e per l'identificazione delle cause degli annunci locali a basso rendimento.

Aby rozwiązać te problemy, nasz klient zwrócił się do Innowise z prośbą o zaawansowaną analitykę i generowanie podsumowań dla zgrupowanych podgrup zapytań użytkowników, co pozwoliłoby uzyskać bardziej inteligentne spostrzeżenia. Klient zwrócił się do Innowise z pomysłem na zaawansowaną analitykę i generowanie podsumowań dla zgrupowanych podgrup zapytań użytkowników, aby uzyskać mądrzejsze i lepsze spostrzeżenia.

Podsumowując, zakres prac obejmował:

  • analizę i grupowanie zapytań użytkowników;
  • identyfikację grup docelowych użytkowników i ich cech w celu poprawy wyników rekomendacji reklam;
  • określenie najbardziej odpowiednich reklam dla zgrupowanych zapytań;
  • identyfikację braków w istniejących reklamach poprzez analizę grup zapytań, które były słabo objęte istniejącymi reklamami.

Rozwiązanie: Narzędzia marketingowe oparte na AI dla zoptymalizowanych kampanii reklamowych

Nasz zespół z powodzeniem ukończył projekt i opracował platformę analityczną kampanii reklamowych z analizatorem rankingu słów kluczowych przy użyciu niedawno opublikowanych modeli przetwarzania języka naturalnego SOTA. Cała sieć neuronowa została wdrożona w chmurze AWS.

Platforma jest zintegrowana z Google i umożliwia pracę z danymi statystycznymi dotyczącymi zapytań użytkowników, identyfikację zapytań bez pokrycia lub tych z nieskuteczną reklamą, dzielenie ich na podgrupy i generowanie podsumowań dla określonych kategorii dużych ilości danych w celu dostosowania wyświetlanych reklam.

Nasz zespół opracował rozwiązanie, aby zastąpić poprzedni system, który zapewniał tylko podstawowe statystyki i brakowało mu możliwości szybkiej analizy wyników reklamowych i dostosowania dopasowania na podstawie ujawnionych spostrzeżeń.

Klastrowanie i podsumowywanie żądań użytkowników za pomocą narzędzia do analizy rankingu słów kluczowych

Na podstawie wymagań klienta zebraliśmy dane analityczne Google dotyczące zapytań użytkowników z niewyświetlanymi reklamami. Nasi specjaliści skonfigurowali system do analizy tych zapytań i grupowania ich przy użyciu semantycznych osadzeń z modeli rodziny BERT oraz różnych technik grupowania, takich jak hdbscan, dbscan, T-SNE, KMeans. Aplikacja internetowa umożliwiała również gromadzenie zagregowanych statystyk dla puli żądań użytkowników. W zależności od wybranego poziomu szczegółowości, umożliwiliśmy również gromadzenie statystyk agregacji dla puli żądań użytkowników i tworzenie podsumowań dla każdej odrębnej grupy. Wykorzystaliśmy BERT, podstawowe narzędzia statystyczne i modelowanie tematyczne, aby wyświetlić chmurę tagów z najpopularniejszymi terminami w określonej grupie zapytań. Użytkownicy mogli również uzyskać podsumowanie wygenerowane przez model GPT na podstawie określonych grup zapytań.

Inteligentna analiza i grupowanie żądań użytkowników z nieistotnymi reklamami

Opracowana przez nas platforma pozwala na wyświetlanie interakcji użytkowników z konkretnymi reklamami, umożliwiając identyfikację nieistotnych reklam dopasowanych do nieodpowiednich zapytań poprzez analizę danych interakcji. Dzięki wykorzystaniu obszernych statystyk, tagów i podsumowań konkretnych wyszukiwań z niskimi wynikami, możliwe jest teraz określenie przyczyny różnic w zainteresowaniach użytkowników i wyświetlanych reklamach. Ta funkcja platformy jest niezbędnym narzędziem do identyfikowania i wypełniania luk w istniejących reklamach dla docelowych grup użytkowników i ich funkcji.

Dopasowywanie niepokrytych zapytań użytkowników do najbardziej trafnych reklam

Korzystając z narzędzi AI i ML, platforma oferuje potencjalne dopasowania reklam dla grup zapytań, które wcześniej nie miały odpowiednich reklam. Osiągnęliśmy to poprzez generowanie tekstowych reprezentacji klastrów zapytań i tworzenie reklam poprzez określanie najbardziej trafnych dla każdego klastra przy użyciu wyników podobieństwa z modeli transformatorowych. Dodatkowo dostosowaliśmy te reklamy dla określonych grup użytkowników, wykonując inżynierię podpowiedzi na modelach z rodziny GPT, aby stworzyć bardziej trafne i angażujące reklamy dostosowane do ich konkretnych zainteresowań. Korzystając z danych wyświetlanych na temat istniejących zapytań na pulpicie nawigacyjnym, system określa i generuje odpowiednie opcje reklamowe dla określonych segmentów zapytań. Takie podejście pozwoliło nam określić, które bieżące reklamy można powiązać z żądaniami użytkowników, które wcześniej nie zostały spełnione, i ujawnić ukryte żądania dotyczące przyszłego generowania reklam lub skorelować takie żądania z gotowymi reklamami, które najbardziej im odpowiadają.

Tecnologia

Platformy
AWS
Front-end
React, Redux, HTML5, CSS3, Formik, Yup, Material UI
Back-end
Python 3.x, Flask (mikrousługi), Flask-restful, Celery, RabbitMQ
DE
AWS S3 PostgreSQL, AWS Sagemaker (Pipeline, Feature Store), AWS Glue PySpark, Spark AWS Airflow
DS, ML i MLOps
AWS Sagemaker (Studio, Esperimenti, Quaderni, AutoML, Monitoraggio del modello), Scikit-learn, Matplotlib, BERT, Pandas, Numpy

Processo

Po otrzymaniu zapytania od klienta nasz zespół zidentyfikował główne potencjalne przypadki użycia w celu uzyskania zaawansowanej i wizualnej analityki poprzez grupowanie informacji z Google Analytics. Następnie uzyskaliśmy dużą ilość danych na temat zapytań użytkowników i interakcji z wyświetlanymi reklamami.

Naszym pierwszym krokiem było skupienie informacji w mniejsze podgrupy w oparciu o słowa kluczowe wprowadzone przez użytkowników w wyszukiwanym ciągu. Wykorzystaliśmy modele generatywne, takie jak GPT, do stworzenia tekstowych reprezentacji dla każdej zgrupowanej grupy danych. Wynikowe podsumowania zostały wyświetlone na platformie w celu dostarczenia szczegółowych informacji o zapytaniach bez pokrycia lub zapytaniach ze słabo działającymi reklamami, co pozwoliło lepiej zrozumieć przyczyny nietrafności i późniejszych dostosowań reklam.

Następnym krokiem było zasugerowanie dopasowania najbardziej trafnych reklam do odkrytych zapytań tak blisko, jak to możliwe, aby poprawić wydajność. Szukaliśmy reklam z listy napisanych reklam, które obejmowały jak najwięcej zapytań, aby wypełnić luki i stworzyć sugestywne podsumowania dla potencjalnych dopasowań.

Jeśli chodzi o zarządzanie projektami, stosowaliśmy metodologię Agile z codziennymi spotkaniami w celu omówienia ukończonych i planowanych zadań oraz cotygodniowymi rozmowami z CEO. Nasz zespół komunikował się za pośrednictwem Slacka i przydzielał zadania oraz monitorował wydajność za pośrednictwem Jira i Confluence.

Obecnie projekt jest nadal w toku; na tym etapie nadal wspieramy platformę i wdrażamy nowe funkcje.

Zespół

1
Progetto Kierownik
4
Inżynierowie danych
6
Programmatore back-end
3
Programmatore front-end
4
Inżynierowie ds. nauki o danych
2
Inżynierowie QA

Wyniki: Wzrost liczby kliknięć użytkowników w reklamy dzięki narzędziu do analizy rankingu słów kluczowych opartemu na AI

Stworzyliśmy platformę opartą na AI, która zapewnia naszemu klientowi bardziej trafne i ukierunkowane reklamy poprzez rozpoznanie grupy, do której należy użytkownik, oraz wykorzystanie tych informacji do uzyskania inteligentniejszych i lepszych wniosków dotyczących personalizacji reklam. Aplikacja internetowa analizowała przeprowadzane kampanie reklamowe i wykrywała luki w reklamach, które uniemożliwiały naszemu klientowi dotarcie do wszystkich potrzebnych użytkowników.

Co więcej, rozwiązanie może teraz automatycznie generować nowe reklamy, optymalizując procesy copywritingu w firmie.

Ogólnie rzecz biorąc, platforma spowodowała wzrost liczby kliknięć reklam przez użytkowników o 53%. Stworzyliśmy również rekomendacje dla copywriterów w oparciu o najbardziej gęste i największe klastry, umożliwiając im tworzenie reklam, które obejmują do 92% niezbędnych żądań użytkowników. Nadal badamy moc sztucznej inteligencji w marketingu cyfrowym, opracowując dodatkowe narzędzia marketingowe oparte na sztucznej inteligencji, aby kontynuować ulepszanie platformy.

Progetto di ricerca
  • Marzec 2022 r. - w trakcie realizacji

25%

tempo risparmiato nella generazione di nuovi annunci

53%

aumento dei clic di aggiunta

Się się z nami!

Zadzwoń e i formulari, a mia discrezione, się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat
    In caso di necessità, i dati sono stati pubblicati sul sito web della società.
    Prezzo di vendita

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Visualizza i file: pdf, jpg, jpeg, png

    Informiamo che, a causa di un problema di sicurezza, Wyślij Innowise ha deciso di non fare ricorso a due o più dane osobowe, ma di non farle entrare in casa. Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują progetto di lavoro, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    I nostri clienti sono in grado di gestire le attività di progettazione e di gestione dei progetti in modo da poterli gestire al meglio.

    Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    Elaboreremo la vostra richiesta e vi ricontatteremo al più presto.

    Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    freccia