Le formulaire a été soumis avec succès.
Vous trouverez de plus amples informations dans votre boîte aux lettres.
Sélection de la langue
Notre client est un important fournisseur de services bancaires au Royaume-Uni qui s'est efforcé de se numériser davantage afin de répondre plus efficacement aux problèmes de ses clients. Le client s'est engagé à améliorer son application mobile, car une transformation profonde de l'entreprise définit souvent le succès global.
Zanim firma Innowise dołączyła do projektu, nasz klient zebrał już mieszany zespół wewnętrznych specjalistów IT i zewnętrznych programistów. Pięć zespołów pracowało już nad ponad dziesięcioma mikrousługami, aktualizując aplikację mobilną i integrując ją z platformami innych firm, gdy nasi inżynierowie zostali przydzieleni do projektu.
Ponieważ klient działa w Wielkiej Brytanii, naszym głównym celem było nie tylko dostarczenie ulepszeń oprogramowania, ale także zagwarantowanie najwyższego poziomu bezpieczeństwa i zgodności z RODO, a także zapewnienie ogromnej elastyczności i interoperacyjności.
Wpłaty/wypłaty zbliżeniowe za pomocą kodów QR
Innowise ułatwił interakcję między aplikacją mobilną a bankomatami, umożliwiając klientom dostęp do gotówki bez konieczności noszenia przy sobie plastikowych kart.
Du point de vue de l'utilisateur, le flux de base semble compréhensible et transparent. Pour se réapprovisionner ou retirer de l'argent, les utilisateurs doivent se connecter et ouvrir l'onglet du code QR sur l'écran principal de l'application et lancer la même opération via un distributeur automatique de billets. Avec leurs smartphones, les utilisateurs scannent le code QR affiché sur l'écran du distributeur et confirment la transaction en saisissant une combinaison de codes. En outre, ils peuvent demander l'impression d'un reçu pour prouver la transaction en cas de réclamation.
Po stronie serwera proces jest bardziej złożony i obejmuje wymianę danych w ramach modułu kart plastikowych, jednostki transakcji gotówkowych, danych kont klientów, usługi zarządzania bankomatami oraz bramek podstawowych i aplikacji.
En substance, les dépôts/retraits sans contact basés sur les codes QR permettent aux utilisateurs d'accéder à leurs fonds sans avoir de carte plastique dans les mains. Le titulaire de la carte peut scanner les codes QR pour les paiements après autorisation dans l'application - sinon, le système abandonne les opérations.
Wyświetlanie bankomatów na mapie cyfrowej
Ponadto Innowise połączyła wszystkie bankomaty klientów zlokalizowane w całym mieście w jeden ekosystem. Zostały one wyposażone w systemy śledzenia, które gromadzą, przetwarzają i przesyłają dane do aplikacji mobilnej.
Après avoir ouvert l'application, les utilisateurs peuvent sélectionner le distributeur automatique le plus proche dans une liste. De plus, les utilisateurs peuvent choisir un distributeur de billets qui correspond à leurs besoins grâce à des filtres intégrés (devises accessibles, temps de travail, support NFC, disponibilité pour les malvoyants, etc.) La carte de l'application met à jour l'état des distributeurs en temps réel afin que les clients puissent s'assurer qu'ils s'approchent d'un distributeur en état de fonctionnement.
Nawigacja do urządzeń samoobsługowych
Cette fonction est étroitement liée à la précédente. Lors de la connexion, l'application détecte l'emplacement de l'utilisateur. Après avoir choisi le distributeur sur la carte, l'application trace l'itinéraire le plus pratique vers le distributeur sélectionné et calcule la distance approximative, en tenant compte de la densité du trafic, des déviations, des réparations de la route et d'autres conditions. Pendant que les utilisateurs se dirigent vers le distributeur choisi, l'application suit les directions par géotags et permet de reconstruire l'itinéraire instantanément s'ils décident d'aller à un autre distributeur. En termes de fonctionnalités, l'application présente de nombreuses similitudes avec Google Maps, dont l'intégration sera abordée plus loin.
Integracja z Google Maps
Ponieważ Google jest usługą zewnętrzną, integracja wymaga zebrania wymagań i opracowania szczegółowych specyfikacji w celu zapewnienia bezbłędnej funkcjonalności. W ten sposób udało nam się płynnie zintegrować Mapy Google. Przepływ przypomina wyświetlanie bankomatów w aplikacji i nawigację do nich w ramach zastrzeżonego rozwiązania, które rozważaliśmy powyżej. Nasz sprawdzony zespół wybrał odpowiednie interfejsy API zarówno dla Androida, jak i iOS, aby uzyskać kompatybilność i bezproblemową wydajność w obu systemach operacyjnych.
Oprogramowanie dla maszyn wydających karty
Wreszcie, nasz multidyscyplinarny zespół opracował od podstaw oprogramowanie maszyny do wydawania kart. W tym celu oceniliśmy specyfikację wymagań oprogramowania (SRS), a następnie opracowaliśmy rozwiązanie, które wydaje plastikowe karty bez pośrednictwa pracowników banku.
Urządzenia te są również zintegrowane z aplikacją mobilną. Użytkownicy mogą ubiegać się o kartę plastikową online. Gdy tylko ich wniosek zostanie zatwierdzony, zostaną poinformowani, że mogą samodzielnie uzyskać plastikową kartę bez konieczności odwiedzania oddziału banku.
Ponieważ Innowise uczestniczyła w procesie tworzenia oprogramowania wraz z innymi partnerami, kluczowe było zapewnienie płynnej komunikacji między różnymi zespołami i odpowiednie rozdzielenie zadań. Nasz klient wybrał metodologię Scrum do zarządzania projektem, ponieważ zakres został podzielony na strumienie z pośrednimi wynikami i regularnymi spotkaniami. Po każdym strumieniu kierownik projektu demonstrował rozwiązania klientowi, otrzymywał informacje zwrotne i sugerował zmiany w oparciu o prośby i zalecenia klienta. Ponieważ zakres nie był ściśle zdefiniowany, swobodnie wprowadzaliśmy zmiany, aby osiągnąć maksymalną wydajność.
Zespół komunikował się za pośrednictwem Slack и MS Teams podczas korzystania z Jira do zarządzania projektem, śledzenia postępów i wykonywania zadań.
Podczas projektu z powodzeniem poradziliśmy sobie z szerokim wachlarzem wyzwań, które obejmowały:
Obecnie projekt jest w toku, a nasi specjaliści zapewniają utrzymanie i wsparcie, eliminując drobne błędy, dopracowując funkcje i planując kolejne wydania. Dzięki funkcjom wdrożonym przez nasz zespół, liczba pobrań aplikacji z App Store i Google Play znacznie wzrosła.
Notre équipe de projet a accompli toutes les tâches, atteignant ainsi les objectifs du client. Désormais, les gens n'ont plus à faire de longues files d'attente pour obtenir une carte plastique et peuvent déposer/retirer de l'argent sans intermédiaire physique. Les employés du client sont désormais moins submergés par la paperasse et ont la possibilité de surveiller les performances des guichets automatiques et de prendre des mesures immédiates en cas de défaillance des dispositifs de libre-service.
Globalement, nous avons mis en œuvre les meilleures fonctionnalités de l'application bancaire mobile qui correspondaient au désir de notre client d'être plus proche de ses clients grâce à la numérisation.
Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.
Pour l'analyse des données, l'analyse et l'élaboration de programmes, les projets doivent être réalisés dans les délais impartis. projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.
Dowiedz się jako pierwszy o innowacjach IT i interesujących studiach przypadków.
© 2007-2024 Innowise. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności. Polityka dotycząca plików cookie.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warszawa, Polska
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatności, w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
Dziękuję !
Wiadomość została wysłana.
Nous traiterons votre demande et vous recontacterons dès que possible.
Dziękuję !
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.