Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Merci !

Le formulaire a été soumis avec succès.
Vous trouverez de plus amples informations dans votre boîte aux lettres.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Archer: mobilna gra łucznicza

Niezobowiązująca mobilna gra logiczna z łukiem i strzałami o zróżnicowanej mechanice.

Klient

Branża
Technologie de l'information
Région
UE
Klient od
2007
En 2021, les spécialistes du développement de jeux d'Innowise ont eu l'idée d'un jeu d'arc et de flèches mobile pour mettre à l'épreuve leurs compétences dans le domaine du développement de jeux.

Wyzwanie

Według najnowszych badań, rynek gier mobilnych nie tylko stał się większy niż komputery PC i konsole razem wzięte, ale jest także najszybciej rozwijającym się segmentem branży gier.

Dlatego też Innowise zdecydowało się stworzyć grę logiczną z łukiem i strzałami na urządzenia z systemem Android. W trakcie tego procesu nasz zespół zaimplementował różne mechaniki gry logicznej z łukiem i strzałami oraz pracował z grywalnymi postaciami.

Wdrożenie

Nasz zespół opracował od podstaw mobilną grę logiczną. Główną ideą gry jest to, że gracz stara się trafić maksymalną liczbę celów na mapie i stawia czoła różnym wyzwaniom.

MENU GŁÓWNE

W menu głównym gracz może wybrać dowolny poziom spośród tych odblokowanych, a także zresetować statystyki. Zresetowanie gry oznacza jednak wymazanie wszystkich postępów, więc gracz musi zacząć od samego początku.

Po naciśnięciu przycisku “Graj” gracz może zobaczyć odblokowane poziomy, a także poprzednie wyniki ocenione od jednej do trzech gwiazdek. Liczba gwiazdek otrzymanych za przejście poziomu zależy od tego, czy graczowi udało się trafić w strzałkę, a także od limitów czasowych ustalonych indywidualnie dla każdego poziomu.

ROZGRYWKA

Po wejściu na określony poziom gry użytkownicy mogą zobaczyć łucznika, który jest głównym bohaterem zestawu gier, mapę poziomu, a także cele, które gracz musi trafić, aby przejść poziom.

Po przejściu poziomu gracz widzi ekran ze statystykami, w tym liczbą zdobytych gwiazdek, strzałek i spędzonego czasu. Z tego menu gracz może przejść do ekranu głównego, przejść do następnego poziomu, ponownie uruchomić ukończony poziom lub przejść do wyboru poziomu.

Podczas gry gracze mogą zatrzymać grę i uruchomić ją ponownie w dowolnym momencie. Podczas pauzy nie ma znaczenia, ile czasu gracz spędził poza grą.

MECHANIKA ROZGRYWKI

Twórcy gry Innowise wdrożyli różnorodne mechaniki łamigłówek, aby uczynić grę bardziej wciągającą. Na przykład, niektóre cele muszą zostać trafione jednocześnie, aby zaliczyć je jako wykonane. Ponadto niektóre cele są blokowane przez różne obiekty, które należy trafić na wiele kreatywnych sposobów, na przykład poprzez zamrażanie lub odmrażanie.

Na potrzeby tych zagadek twórcy gier Unity z Innowise dodali kilka specjalnych strzał, takich jak ogniste i zamrażające strzały, podwójne i potrójne strzały oraz strzałę portalu.

Kiedy gracze otrzymują nowy typ strzały, są o tym powiadamiani na osobnym ekranie na początku poziomu. Znajduje się tam również opis cech strzały.

Technologie i narzędzia

Silnik gry
Unity
Język programowania
C#
Projektowanie
Figma, Blender
Plate-forme
Android

Proces

Zbudowanie takiej aplikacji od podstaw było ciekawym wyzwaniem. Mieliśmy jasną wizję, że gra skupi się wokół łucznika, łuków i strzał, ale wahaliśmy się, którą mechanikę gry wybrać do części logicznej.

Faza odkrywania

Najpierw nasz zespół przeanalizował potrzeby potencjalnych odbiorców docelowych. Zdecydowaliśmy, jak powinna wyglądać aplikacja i jakie elementy powinna zawierać, aby była jak najbardziej angażująca. Następnie zaprojektowaliśmy makietę aplikacji, stworzyliśmy szczegółowy plan rozwoju każdego modułu oraz uzgodniliśmy przepływ pracy i metodologię.

Wybór technologii

Zdecydowaliśmy się stworzyć grę w Unity 3D, ponieważ jest to najpopularniejszy silnik do tworzenia gier mobilnych. Oprócz tego, że jest potężnym narzędziem, Unity pozwala również na importowanie niestandardowych zasobów do projektu. Co więcej, jest on szczególnie zasobooszczędny, zwłaszcza w porównaniu do Unreal Engine.

Opinie użytkowników ostatecznie pokazały, że nasz wybór technologii był uzasadniony. Opierając się na opiniach użytkowników, odnieśliśmy sukces z projektem i podstawową mechaniką gry.

Zespół

3
Programiści Unity i projektanci 3D
1
Analityk biznesowy
1
Kierownik projektu
1
Ingénieur QA

Wyniki

Par conséquent, notre équipe a créé un jeu mobile décontracté d'arc et de flèches en seulement deux mois. Nous avons tout conçu à partir de zéro: les actifs visuels, la mécanique de jeu, la navigation dans le menu et d'autres fonctionnalités.
Projet d'amélioration de la qualité de l'eau
  • 2 miesiące na MVP
  • Projekt jest w trakcie realizacji

Ayez l'esprit tranquille !

Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.

    Il s'agit d'un projet, d'une entreprise, d'une technologie, d'un spécialiste des technologies de l'information et de toute autre information utile.
    Nagraj wiadomość głosową na temat projekt, który pomoże nam lepiej go zrozumieć
    W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty
    Le projet Prześlij plik

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Ważne pliki : pdf, jpg, jpeg, png

    Informujemy, że po kliknięciu przycisku Wyślij Innowise będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z naszą Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej ?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Pour l'analyse des données, l'analyse et l'élaboration de programmes, les projets doivent être réalisés dans les délais impartis. projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.

    Vous voulez en savoir plus ?

    Спасибо !

    Cобщение отправлено.
    обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    Dziękuję !

    Wiadomość została wysłana.
    Nous traiterons votre demande et vous recontacterons dès que possible.

    Dziękuję !

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    flèche