El formulario se ha enviado correctamente.
Encontrará más información en su buzón.
Seleccionar idioma
Además de reemplazar el ERP heredado y personalizado del cliente por el ecosistema Odoo, Innowise implementó CRM y construyó un chatbot de IA como parte de sus iniciativas de transformación digital.
Naszym klientem jest zatrudniający 50 pracowników amerykański sprzedawca detaliczny sprzętu i komponentów przemysłowych, planujący ekspansję biznesową w konkurencyjnym środowisku eCommerce.
Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.
W ciągu ostatniego roku nasz klient borykał się z problemami związanymi z ich zastrzeżonymi prawami własności. System ERP, problemas de funcionalidad de los informes, problemas de integración, rendimiento lento, silos de datos, etc. El sistema de planificación de recursos empresariales de la organización era obsoleto e ineficaz, lo que provocaba cuellos de botella operativos, obstaculizaba la toma de decisiones basada en datos e impedía un flujo de información fluido entre departamentos. Para llevar a cabo una revisión digital completa, buscaban un ERP más moderno y flexible que proporcionara la base para el crecimiento futuro, agilizara las operaciones comerciales, mejorara los análisis y los informes, aumentara las capacidades de integración e impulsara el rendimiento general.
Tras analizar los requisitos del cliente, Innowise recomendó Odoo como sustituto del ERP heredado para gestionar el proceso de venta al por menor, desde los puntos de contacto iniciales hasta las operaciones completadas. Elegimos Odoo porque es una plataforma muy personalizable que permite a los minoristas adaptar el software a sus necesidades empresariales específicas.
Basándonos en nuestros conocimientos y experiencia, seleccionamos Odoo como la opción ideal para sustituir el anticuado sistema ERP del cliente. Utilizamos sus funciones estándar, que cumplían 99% de sus requisitos, y, además, implementamos funciones bajo demanda según las necesidades.
Początkowo nasz zespół projektowy zautomatyzował wszystkie krytyczne procesy biznesowe, w tym zarządzanie zapasami, przetwarzanie zamówień, śledzenie sprzedaży, politykę cenową, zarządzanie podatkami, raporty finansowe i inne.
Dado que la flexibilidad de Odoo permite configurar funciones estándar para satisfacer las necesidades del minorista, configuramos funciones por defecto. Esto incluyó la creación de catálogos de productos, la definición de estrategias de precios, la gestión de las normas fiscales y el establecimiento de flujos de trabajo de la cadena de suministro. A petición del cliente, nuestros especialistas integraron funciones auxiliares para gestionar las ventas en línea y configurar terminales de punto de venta para las tiendas físicas. Además, implementaron herramientas de análisis avanzado que no estaban incluidas en la configuración estándar pero que eran esenciales para sus operaciones comerciales.
W ten sposób, łącząc podstawowe i konfigurowalne opcje, wdrożyliśmy oparty na Odoo system ERP, który skutecznie zarządza poziomami zapasów, zamówieniami zakupu i procesami uzupełniania zapasów w całym łańcuchu dostaw w czasie rzeczywistym. Dodatkowo skonfigurowaliśmy:
Tworzymy elastyczne strategie cenowe i promocyjne, umożliwiające dynamiczne zasady ustalania cen i kampanie marketingowe, dzięki czemu nasz klient może dostosowywać się do trendów rynkowych i zmieniających się potrzeb klientów.
Nasi doświadczeni programiści zapewnili zgodność z przepisami podatkowymi, pomagając księgowym klienta w stosowaniu przepisów podatkowych i oszczędzając im kłopotów prawnych i kar finansowych.
Na koniec wdrożyliśmy zaawansowane moduły księgowe i raportowania finansowego, które zapewniają zgodność z amerykańskimi standardami biznesowymi, generują dokładne raporty oraz śledzą przychody, wydatki i zyski.
Po wdrożeniu systemu ERP przystąpiliśmy do wdrożenia systemu CRM, dostosowując jednostki organizacyjne i podstawowe funkcje zgodnie z wymaganiami. W wyniku płynnej integracji CRM z ERP, rozszerzyliśmy funkcjonalność ERP. Nasz zespół projektowy zbudował scentralizowane centrum do zarządzania danymi klientów, potencjalnych klientów i interakcji przy jednoczesnym nadzorowaniu działań sprzedażowych. Na przykład, gdy zamówienie jest tworzone w systemie CRM, system ERP automatycznie generuje odpowiednie zamówienie, aktualizując poziomy zapasów i uruchamiając realizację.
Jeśli chodzi o wyszukiwanie klientów, system CRM centralizuje dane klientów, w tym dane kontaktowe, historię zakupów, preferencje klientów i dzienniki komunikacji. Ułatwiliśmy przedstawicielom handlowym dostęp do rekordów klientów i ich aktualizację.
W ramach naszych inicjatyw automatyzacji, nasi wykwalifikowani specjaliści przewidzieli Comercio electrónico desde el primer contacto hasta la entrega. En concreto, establecimos actividades de preventa en las que los representantes de ventas captan clientes potenciales, los asignan a representantes de ventas específicos y realizan un seguimiento del progreso de cada cliente potencial. Además, para los clientes activos, habilitamos la puntuación de clientes potenciales, el envío de respuestas automatizadas por correo electrónico y la creación de recordatorios para gestionar mejor los presupuestos y los comentarios de los clientes. A través del CRM basado en Odoo, los representantes de ventas también pueden gestionar las consultas de atención al cliente, realizar un seguimiento de las solicitudes de servicio y proporcionar un seguimiento puntual, creando y manteniendo la fidelidad de los clientes.
Korzystając z kodów QR, nasz zespół projektowy usprawnił zarządzanie zapasami, umożliwiając przedstawicielom handlowym prawidłowe śledzenie i etykietowanie towarów oraz usprawnienie transakcji w punktach sprzedaży. Co więcej, wydrukowaliśmy unikalne kody QR na przedmiotach klienta, umożliwiając szybką i dokładną identyfikację, kasę, rabaty i promocje.
Aprovechando su experiencia en IA, nuestro equipo de proyecto desarrolló un chatbot inteligente equipado con algoritmos avanzados para automatizar las actividades basadas en reglas, aliviar la carga del personal y liberar recursos para tareas de valor añadido no triviales. Mediante una integración perfecta con el sitio web del cliente y los sistemas ERP y CRM, empleamos la tecnología más avanzada para crear un chatbot inteligente. AI możliwości zrozumienia intencji użytkownika i generowania odpowiednich, podobnych do ludzkich, odpowiedzi w obsłudze klienta.
Reconociendo la importancia de una presencia digital sólida, proporcionamos orientación experta sobre la optimización de las ventas digitales, la publicidad y la captación de clientes a través de las herramientas de Google Ads. Esta plataforma de publicidad online muestra anuncios breves del cliente, ofertas de servicios, listados de productos y otros materiales promocionales. Esto conduce a una mayor visibilidad, zwiększony ukierunkowany ruch i wzrost liczby odwiedzających, co skutkuje znacznym wzrostem popytu.
Wychodząc poza domenę cyfrową, nasi utalentowani specjaliści rozpoczęli podróż transformacji marki, w tym opracowanie nowego logo, stylów korporacyjnych i odświeżonego wyglądu strony internetowej. Wprowadziliśmy również markowe naklejki i opakowania, co zaowocowało zwiększoną świadomością marki i znacznym napływem nowych klientów na stronę internetową klienta.
Front-end
HTML, CSS, JavaScript, React, Dialogflow, Rasa
Back-end
Python
Platforma
Ekosystem Odoo
Integración
Apache Kafka, RabbitMQ, API de anuncios de Google
Baza danych
PostgreSQL
QA
Selenium, JMeter, Pytest
Przed wdrożeniem i dostosowaniem ERP opartego na Odoo, analitycy biznesowi Innowise przeprowadzili kompleksową analizę potrzeb. Współpracowaliśmy ścisłe z klientem, aby zrozumieć ich konkretne wymagania, procesy biznesowe i punkty bólu, oraz wybrać najbardziej odpowiednią metodologię wdrożenia Odoo . Ponadto, nasi specjaliści priorytetowo traktowali wymagania i dostarczyli MVP po dwóch miesiącach produktywnej pracy, utrzymując klienta na bieżąco za pomocą regularnej komunikacji.
Budując CRM, podążaliśmy podobną ścieżką, badając specyfikę projektu i konfigurując jednostki organizacyjne i podstawowe funkcje w ciągu dwóch miesięcy. W międzyczasie skonfigurowaliśmy zaawansowane funkcje, takie jak kompatybilność z kodami QR, inteligentny chatbot AI, obsługa Google Ads, trzymając się frameworka Scrum i dzieląc zakres projektu na mierzalne 2-tygodniowe sprinty.Ponadto nasz zespół projektowy pomógł klientowi w opracowaniu map podróży klienta, aktualizacji logo, układów i ksiąg marki, aby zapewnić zgodność z nową wizją biznesową i celami strategicznymi.Una vez finalizado el proyecto, proporcionamos servicios de implementación de Odoo de primer nivel, sustituyendo el anticuado ERP del cliente por un ecosistema basado en Oddo repleto de funciones para mejorar los canales de ventas y aportar visibilidad a los análisis del comercio minorista.Innowise przeprowadziło kompleksowe wdrożenie Odoo, uwalniając klienta z kajdan przestarzałego systemu ERP i ograniczeń rozwoju biznesu. Oprócz dostosowania systemu ERP, nasi utalentowani specjaliści wdrożyli oparty na Odoo CRM do zarządzania danymi klientów i nadzorowania działalności biznesowej. Ponadto zintegrowali kody QR w celu precyzyjnego zarządzania zapasami, opracowali chatbota sztucznej inteligencji do zarządzania obsługą klienta i dostosowali Google Ads do kierowania płatnego ruchu.
Nuestra solución se compone de un conjunto de funciones perfectamente ajustadas, cada una de ellas diseñada e implementada estratégicamente para abordar los retos exclusivos del cliente y dar paso a una nueva era de eficiencia operativa y crecimiento. Nuestra empresa de implementación de Odoo no se limitó a implementar un ERP independiente, sino que se sometió a una revisión multifacética, modernizando todos los aspectos de las actividades de marketing de la empresa, lo que repercutió en los beneficios.
16%
wzrost sprzedaży cyfrowej
38%
wzrost ruchu w witrynie
Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.
Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.
Dowiedz się jako pierwszy o innowacjach IT i interesujących studiach przypadków.
2007-2024 Innowise. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności. Política de cookies.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warszawa, Polska
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatności, w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
¡Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Procesaremos su solicitud y nos pondremos en contacto con usted lo antes posible.
¡Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.