Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Gracias.

El formulario se ha enviado correctamente.
Encontrará más información en su buzón.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Oprogramowanie CRM dla ochrony zdrowia: redukcja kosztów administracyjnych o 14%

Firma Innowise dostosowała system MS Dynamics CRM, aby zachować ujednolicone profile pacjentów, ułatwić opiekę medyczną i zapewnić podejmowanie decyzji przez personel szpitala w oparciu o dane.

Klient

Branża
Opieka zdrowotna
Región
UE
Klient od
2021

Naszym klientem jest europejski dostawca usług opieki zdrowotnej świadczący opiekę opartą na technologii i badaniach biomedycznych, zatrudniający ponad 5000 pracowników. Dzięki nowoczesnemu sprzętowi i profesjonalnemu personelowi zapewnia spersonalizowane, wysokiej jakości leczenie za pośrednictwem rozległej sieci szpitali i klinik.  

Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.

Wyzwanie

Wyzwania związane z migracją danych CRM między EHR, systemami rozliczeniowymi i starszymi bazami danych

Nasz klient, wielospecjalistyczna firma opieki zdrowotnej z dziesiątkami oddziałów w całej Europie, stanęła przed wyzwaniami związanymi z konsolidacją informacji o pacjentach i usprawnieniem procesów medycznych. Pomimo rozwoju działalności, firma zmagała się z utrzymaniem jakości i spójności danych, nie mogąc zintegrować własnego CRM z zewnętrznymi źródłami, zapewnić lepszej opieki nad pacjentami i usprawnić pracę personelu szpitalnego. W szczególności dane medyczne były rozproszone w elektronicznej dokumentacji medycznej (EHR), systemach rozliczeniowych i starszych bazach danych, co powodowało silosy informacyjne i trudności w dostępie do dokumentacji pacjentów. Ponadto ich oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami nie posiadało wielu przydatnych funkcji, takich jak planowanie wizyt, śledzenie wizyt pacjentów i fakturowanie. W związku z tym dostęp do przestarzałego CRM klienta był czasochłonny i uciążliwy, co negatywnie wpływało na zadowolenie pacjentów i wydajność operacyjną.

Wdrożenie

Wdrażanie Microsoft Dynamics CRM w branży opieki zdrowotnej

Innowise sustituyó el CRM heredado del cliente por un repositorio centralizado, proporcionando una migración integral de información de pacientes, documentos, tareas, actividades y métricas clave a Microsoft Dynamics 365. Empleamos Microsoft CRM para crear un sistema unificado de almacenamiento y gestión de la información de los pacientes, incluidos datos demográficos, historial médico y planes de tratamiento. Además, nuestros ingenieros de software implementaron funciones para programar citas, realizar un seguimiento de las visitas de los pacientes y gestionar la facturación y los seguros. Nuestro equipo también integró Microsoft Dynamics 365 con servicios y sistemas externos, como historias clínicas electrónicas y resultados de laboratorio, para ofrecer una visión completa de la atención al paciente a lo largo de todo el proceso sanitario. 

W związku z tym dostosowaliśmy zgodny z HIPAA, bogaty w funkcje system CRM do przechowywania i zarządzania danymi medycznymi, identyfikowania wzorców i trendów (dane demograficzne pacjentów, wskaźniki readmisji/śmiertelności, wykorzystanie zasobów itp.) oraz zapewniania solidnych funkcji raportowania i analizy, aby pomóc lekarzom w podejmowaniu świadomych decyzji i poprawie opieki nad pacjentami.

W ramach rozwiązania CRM dla służby zdrowia wdrożyliśmy następujące role użytkowników:

  • Administrator jest odpowiedzialny za zarządzanie kontami użytkowników, zapewnianie dostępu, konfigurowanie protokołów bezpieczeństwa i konfigurowanie CRM w celu zaspokojenia potrzeb personelu medycznego.
  • Personel medyczny, który uzyskuje dostęp do informacji o pacjentach i edytuje je, przeprowadza badania, przepisuje leczenie i tworzy raporty analityczne do celów administracyjnych.
  • Personel zajmujący się rozliczeniami i ubezpieczeniami, który zarządza informacjami rozliczeniowymi oraz generuje faktury i wyciągi.
  • Recepcjoniści są odpowiedzialni za planowanie wizyt, zarządzanie wizytami pacjentów, obsługę odwołań i radzenie sobie z nieobecnościami.

Profile pacjentów

Najpierw skonsolidowaliśmy wszystkie informacje związane z pacjentem w jednym miejscu, w tym dane osobowe i ubezpieczeniowe, historię pacjenta, zaplanowane wizyty, plany leczenia, przepisane leki, wyniki badań i inne. W ramach tego modułu klinicyści mogą uzyskać dostęp do profili pacjentów, wiadomości e-mail, kwestionariuszy przed wizytą, ankiet po leczeniu, potwierdzeń, informacji zwrotnych itp.

Zarządzanie spotkaniami

Nasz zespół projektowy dostosował CRM do optymalizacji planowania wizyt w oparciu o dostępność lekarzy, sprzętu medycznego i gabinetów. Po utworzeniu nowej wizyty CRM wysyła automatyczne powiadomienia do pacjenta i lekarza, potwierdzając wizytę i podając szczegóły leczenia. Za każdym razem, gdy miejsce na wizytę jest niedostępne lub następuje jej odwołanie, Microsoft Dynamics 365 utrzymuje listy oczekujących pacjentów, automatycznie powiadamiając ich o zmianie terminu. Ponadto pacjenci otrzymują przypomnienia za pośrednictwem wiadomości SMS, e-mail lub połączeń telefonicznych przed wizytami, co zmniejsza liczbę nieobecności i poprawia ogólną alokację zasobów. 

Además, nuestro CRM está equipado con ajustes de prioridad, lo que permite al personal médico dar prioridad a los casos urgentes y garantizar que los pacientes críticos reciban una atención rápida. Después de una visita médica, los pacientes reciben un enlace a una encuesta posterior a la cita para dar su opinión sobre la calidad del tratamiento, la comodidad de las instalaciones y la comunicación con el médico.

Fakturowanie i ubezpieczenie

Zintegrowaliśmy system CRM z opcją fakturowania, która automatycznie generuje i wysyła rachunki do pacjentów za świadczone usługi, konsolidując opłaty z wielu wizyt. Zapewniliśmy bezpieczne natychmiastowe płatności za usługi opieki zdrowotnej bez najmniejszego ryzyka oszustwa finansowego lub wycieku danych. 

Después de que un paciente recibe tratamiento médico, los administradores del cliente generan una reclamación al seguro, teniendo en cuenta los servicios prestados, los códigos de diagnóstico y otra información relevante. A continuación, Microsoft Dynamics 365 CRM envía la reclamación electrónicamente al proveedor de seguros para su reembolso.

Zaawansowana analityka

Nasi doświadczeni programiści dostosowują raporty i pulpity nawigacyjne, aby zapewnić wgląd w dane demograficzne pacjentów, wyniki kliniczne, generowanie przychodów i inne istotne wskaźniki, stymulując świadome decyzje i poprawiając opiekę nad pacjentami.

Technologie i narzędzia

Back-end

.NET, C#, EF core, Swagger, SSRS, MigraDoc, Visual Studio, Postman

Front-end

Angular, TypeScript, HTML, CSS

Baza danych

MS SQL Server

Cloud

Azure

Platformy

MS Dynamics CRM

QA

xUnit, Moq

Proceso

Podczas fazy odkrywania nasi analitycy biznesowi ściśle współpracowali z interesariuszami klienta i konsultantami ds. opieki zdrowotnej w celu zebrania i udokumentowania wymagań projektowych, w tym zrozumienia podróży pacjenta, planowania wizyt, procedur rozliczeniowych i integracji stron trzecich. Na podstawie tych danych nasi programiści skonfigurowali Dynamics CRM, aby spełnić potrzeby klienta i dostarczyć rozwiązanie dostosowane do jego potrzeb. Aby system był intuicyjny i atrakcyjny wizualnie, nasi Proyectos UI/UX opracowała kompleksowe interfejsy umożliwiające personelowi medycznemu płynne wykonywanie rutynowych czynności. W międzyczasie, DevOps ingenieros gestionaron el despliegue del sistema y proporcionaron asistencia y mantenimiento continuos, mientras que QA Specjaliści zapewniali bezproblemowe działanie CRM, rozwiązywali pojawiające się problemy i testowali nowe funkcje.

Ponadto wdrożyliśmy solidne środki bezpieczeństwa, kontrolę dostępu i szyfrowanie w celu ochrony poufnych informacji zgodnie z HIPAA i innymi przepisami dotyczącymi opieki zdrowotnej. 

Obecnie projekt znajduje się w fazie po uruchomieniu, a klient planuje skalowanie systemu Dynamics CRM, aby pomieścić nowe kliniki i szpitale.

Zespół

2
Analityków biznesowych
1
Proyectos piloto
1
Programista front-end
2
Programistów back-end
1
Inżynier DevOps
1
Inżynier QA
equipo-innowise

Wyniki
36% Wzrost zadowolenia pacjentów po migracji danych do MS Dynamics CRM

Innowise ha personalizado un CRM de MS Dynamics integrado con historiales médicos electrónicos y resultados de laboratorio para gestionar la información de los pacientes, programar citas y garantizar una facturación y un seguro sin fisuras. Como resultado del almacenamiento y la gestión centralizados de la información de los pacientes, el personal del hospital tiene una visión completa del estado de salud del paciente, lo que reduce la carga de papel y mejora la eficiencia operativa. Gracias a la agilización de los procesos y a la exhaustividad de los historiales médicos, los pacientes ven reducidos los tiempos de espera, reciben una atención personalizada y mejoran la comunicación.

Czas trwania projektu
  • Marzec 2021 r. - w trakcie realizacji

14%

redukcja kosztów administracyjnych

36%

wzrost zadowolenia pacjentów

¡Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat projekt, który pomoże nam lepiej go zrozumieć
    W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty
    Prześlij plik

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Disponible en: pdf, jpg, jpeg, png

    Informujemy, że po kliknięciu przycisku Wyślij Innowise będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z naszą. Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.

    ¡Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    ¡Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    Procesaremos su solicitud y nos pondremos en contacto con usted lo antes posible.

    ¡Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    flecha