Zostaw swoje dane kontaktowe, a my wyślemy Ci nasz przegląd e-mailem
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania spersonalizowanych materiałów marketingowych zgodnie z Regulaminem. Politykę Prywatności. Potwierdzając zgłoszenie, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych
Gracias.

El formulario se ha enviado correctamente.
Encontrará más información en su buzón.

Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.
O nas
Innowise jest międzynarodową firmą tworzącą oprogramowanie w pełnym cyklu założona w 2007 roku. Jesteśmy zespołem ponad 2000+ specjalistów IT tworzących oprogramowanie dla innych profesjonalistów na całym świecie. profesjonalistów na całym świecie.

Wzrost sprzedaży o 15% na stopę kwadratową i redukcja kosztów pracy o 20% po wdrożeniu technologii bezkasowej.

Firma Innowise stworzyła potężną platformę do kupowania artykułów spożywczych bez kolejek, liczników płatności i kasjerów.

Klient

Branża
FinTech, Bankowość, Handel detaliczny
Región
Katar
Klient od
2022

Klient jest jednym z największych banków komercyjnych w Zatoce Perskiej, świadczącym szeroki zakres usług biznesowych, inwestycyjnych, rządowych i międzynarodowych.

Szczegółowe informacje o kliencie nie mogą być ujawnione zgodnie z postanowieniami NDA.

Wyzwanie: Usprawnienie procesu zakupowego, aby zakupy były wygodniejsze i szybsze

En el acelerado mundo actual, la comodidad y la eficiencia son esenciales para satisfacer las exigencias de la vida diaria. Un ámbito en el que esto es especialmente importante es el de la experiencia de compra de comestibles, con la creciente demanda de servicios de desarrollo de aplicaciones de compra en línea para captar nuevos clientes e impulsar las ventas. 

Nasz klient współpracuje z dużą siecią sklepów spożywczych o wysokiej przepustowości i solidnych dziennych przychodach. Głównym celem projektu było usprawnienie procesu zakupowego, czyniąc zakupy przyjemniejszymi i szybszymi dla klientów. Wyzwanie to wymagało innowacyjnego podejścia do opracowania bezkasowego systemu płatności, który byłby niezawodny, dokładny i przyjazny dla użytkownika. System powinien być w stanie obsłużyć dużą liczbę transakcji, zapewniając jednocześnie bezpieczeństwo danych klientów i transakcji finansowych.

Rozwiązanie: Zbudowanie oprogramowania pośredniczącego dla platformy zakupowej bez kas w celu dokonywania bezpiecznych zakupów

Przepływ pracy bez kasy jest prosty i nieskomplikowany. Aby upewnić się, że mają wystarczające środki, kupujący muszą najpierw doładować swoje konta przed zakupami. Po dotarciu do sklepu skanują aplikację lub przesuwają kartę kredytową na terminalu w punkcie sprzedaży, który rejestruje ich dane płatności, aby otworzyć bramki obrotowe.

Con la tecnología inteligente "just walk-out", los sensores y las cámaras rastrean cada artículo que el comprador coge y añade al carrito. Además, los sensores de las estanterías de la plataforma detectan cuándo un cliente carga o descarga determinados comestibles, garantizando así la precisión y exactitud de la caja. Una vez que el comprador sale de la tienda, se carga automáticamente en el carrito virtual el importe de las compras realizadas. La factura se cubre con la información de pago facilitada al entrar en la tienda, y se envía un recibo al titular de la aplicación de pago.

Técnicamente, Innowise se encargó principalmente del desarrollo del middleware de la plataforma, que vinculaba los terminales de punto de venta, Zippin Cloud y Cybersource para procesar los pagos digitales dentro de un único ecosistema. Nuestro equipo de proyecto se enfrentó al reto de garantizar una experiencia de compra notable y mejorar la satisfacción del cliente a través de pagos digitales seguros desde el momento en que los clientes entran en la tienda sin caja hasta que pagan sus compras.

Generowanie tokenów

Una vez que el comprador entra en la tienda, el middleware escanea los datos del titular de la tarjeta (número de tarjeta, fecha de caducidad, tipo de terminal, datos TBD) de los terminales de punto de venta preinstalados y envía una solicitud a Cybersource para la generación del token. Los compradores pueden entrar en la tienda y pagar legítimamente si el token es válido. Si el estado de la tarjeta cambia, Cybersource lo notifica al usuario asignando estados de token activo, suspendido o eliminado.

Ładowanie bez korzystania z kasy

Gdy kupujący opuszcza sklep, aplikacja generuje paragon z wirtualnego koszyka i wywołuje naliczanie opłat, przesyłając dane do procesora płatności. Jeśli kupujący nie dokona żadnych zakupów, żądanie płatności jest nadal wysyłane do systemu płatności z zerową kwotą całkowitą. Ponadto nasz zespół projektowy zapewnił możliwość przechowywania informacji o transakcjach, zapewniając ponowne przesłanie i zwrot pieniędzy w przypadku roszczeń klientów i problemów z zakupami. W ten sposób kupujący mogą zwrócić towary, jeśli nie są zadowoleni z zakupu i zażądać częściowego lub pełnego zwrotu kosztów w ramach jednego zamówienia. Wreszcie, jeśli użytkownik nie zapłaci za swoje towary z powodu awarii systemu, próby kradzieży lub z innych powodów, aplikacja bez kasy zainicjuje ponowne próby przesłania, aż do pomyślnego zakończenia lub zablokowania transakcji.

Tecnología

Back-end
Java, Spring, Swagger, Micrometer, Jacoco, API REST
Baza danych
PostgreSQL, FlyWay
Konteneryzacja
Docker
Integracje
Nube Zippin, Cybersource

Proceso

W oparciu o wymagania klienta, podzieliliśmy zakres prac na cztery tygodniowe sprinty z regularnymi spotkaniami i kontrolami w celu śledzenia postępów pośrednich. Ponieważ Katar spodziewał się wielu turystów i fanów piłki nożnej dokonujących zakupów w swoich sklepach podczas Mistrzostw Świata FIFA, naszym głównym celem było uruchomienie rozwiązania gotowego do wprowadzenia na rynek przed turniejem. 

Durante la fase de preparación e investigación, nuestro equipo de proyecto procedió a la incorporación detallada, la obtención de requisitos técnicos y empresariales, y el diseño de la arquitectura de la aplicación y el esquema de la base de datos. Al finalizar el primer sprint, teníamos una idea clara de las necesidades del cliente, el alcance y las integraciones de API.

Podczas fazy rozwoju nasi dedykowani specjaliści zapewnili płynną integrację Cybersource, zapewniając bezproblemowe uwierzytelnianie użytkowników, ładowanie, ponowne przesyłanie i zwrot pieniędzy. W ramach sprintu z powodzeniem spełniliśmy wszystkie określone cele, przeprowadzając testy podstawowych funkcjonalności z pokryciem testami jednostkowymi nie mniejszym niż 80%.

Innowise pomyślnie zakończył fazę wdrożeniową, prezentując dostosowane rozwiązanie, które było gotowe do testów akceptacyjnych użytkownika (UAT) i testów penetracyjnych. Po zakończeniu ostatniego sprintu, po kompleksowych kontrolach i drobnych korektach, rozwiązanie zostało zatwierdzone przez klienta.

Zespół

1
Analityk biznesowy
1
Proyectos piloto
5
Programistów back-end

Wyniki: Zwiększona przepustowość, wzrost sprzedaży i oszczędności w zatrudnieniu po wdrożeniu platformy płatności bezgotówkowych

Firma Innowise opracowała oprogramowanie pośredniczące, które połączyło terminale POS klienta, Zippin Cloud i możliwości przetwarzania płatności Cybersource w jeden ekosystem. Nasz zespół projektowy dostarczył płynne rozwiązanie do płatności za artykuły spożywcze bez potrzeby korzystania z kasjerów, kolejek i rejestrów. Zapewniliśmy bezpieczne płatności oparte na weryfikacji i walidacji tokenów, eliminując potrzebę posiadania gotówki i wydawania reszty.

W końcu nasz zespół projektowy uruchomił rozwiązanie, które przynosi takie korzyści jak:

  • Płatności bezgotówkowe

Płatności bezgotówkowe pozwalają klientom wybrać to, co chcą i opuścić sklep bez konieczności czekania, aż kasjer zeskanuje ich artykuły spożywcze. Oszczędza to czas i zapewnia płynne zakupy, budując lojalność i stymulując powtarzające się zakupy.

  • Zwiększona przepustowość

Gracias a la precisa tecnología de sensores de estanterías, mejoramos el rendimiento de los minoristas y redujimos los tiempos de espera. La eliminación de las colas permitió que más clientes compraran más productos.

  • Oszczędności siły roboczej

Technologia bezkasowa uwalnia pracowników od monotonnego zadania kasowania, pozwalając im poświęcić więcej czasu na pomoc klientom.

  • Wzrost sprzedaży

La plataforma que hemos desarrollado proporciona al cliente las herramientas necesarias para maximizar los beneficios y conservar a los clientes satisfechos. Con la implantación de la tecnología sin cajero, el cliente ha conseguido comprender mejor las necesidades de sus compradores para identificar áreas de crecimiento, fomentar la fidelidad de los clientes y mantener un alto rendimiento minimizando los costes.

Czas trwania projektu
  • Wrzesień 2022 r. - październik 2022 r.

15%

aumento de las ventas por metro cuadrado

20%

reducción de los costes laborales

0

minut oczekiwania w kolejkach

Preguntas frecuentes (FAQ)

Korzystanie z systemu płatności bezgotówkowych ma wiele zalet zarówno dla klientów, jak i sprzedawców detalicznych, w tym lepszą wydajność operacyjną, niższe koszty personelu i lepszą obsługę klienta.
Wykorzystując szyfrowanie danych, uwierzytelnianie, autoryzację, wykrywanie oszustw i nie tylko, system płatności bezgotówkowych kładzie nacisk na wysoki poziom cyberbezpieczeństwa.
Tak, system płatności bezgotówkowych można zintegrować z istniejącymi systemami zarządzania sprzedażą detaliczną, aby zapewnić płynne operacje i synchronizację danych, umożliwiając efektywne zarządzanie zapasami, raportowanie sprzedaży i zarządzanie relacjami z klientami.
Klient skanuje kartę na terminalu POS i wchodzi do sklepu bez kasjera, gdzie czujniki półkowe automatycznie dodają artykuły spożywcze do jego wirtualnego koszyka. Po opuszczeniu sklepu nie jest wymagana fizyczna kasa, ponieważ pieniądze są rozliczane automatycznie.
Tworząc bogatą w funkcje aplikację do zakupów online, taką jak Amazon, należy przejść przez cały cykl rozwoju oprogramowania, od określenia wymagań biznesowych i technicznych po uruchomienie i utrzymanie aplikacji. Jeśli szukasz godnego zaufania dostawcy usług, aby zbudować rozwiązanie podobne do Amazon, wybierz Innowise.

¡Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.

    Prosimy o podanie szczegółów projektu, czasu trwania, stosu technologicznego, potrzebnych specjalistów IT i innych istotnych informacji.
    Nagraj wiadomość głosową na temat projekt, który pomoże nam lepiej go zrozumieć
    W razie potrzeby dołącz dodatkowe dokumenty
    Prześlij plik

    Można załączyć maksymalnie 1 plik o łącznej wielkości 2 MB. Disponible en: pdf, jpg, jpeg, png

    Informujemy, że po kliknięciu przycisku Wyślij Innowise będzie przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z naszą. Polityką prywatności w celu dostarczenia Ci odpowiednich informacji.

    Co będzie dalej?

    1

    Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.

    2

    Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.

    3

    Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.

    4

    Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.

    ¡Спасибо!

    Cобщение отправлено.
    Мы обработаем ваш запрос и свяжемся с вами в кратчайшие сроки.

    ¡Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana.
    Procesaremos su solicitud y nos pondremos en contacto con usted lo antes posible.

    ¡Dziękuję!

    Wiadomość została wysłana. 

    Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

    flecha