El formulario se ha enviado correctamente.
Encontrará más información en su buzón.
Seleccionar idioma
Nuestro cliente es un importante proveedor de servicios bancarios del Reino Unido que buscaba una mayor digitalización para abordar los puntos débiles de sus clientes con mayor eficacia. El cliente se comprometió a mejorar su aplicación móvil, ya que una transformación empresarial profunda suele definir el éxito global.
Zanim firma Innowise dołączyła do projektu, nasz klient zebrał już mieszany zespół wewnętrznych specjalistów IT i zewnętrznych programistów. Pięć zespołów pracowało już nad ponad dziesięcioma mikrousługami, aktualizując aplikację mobilną i integrując ją z platformami innych firm, gdy nasi inżynierowie zostali przydzieleni do projektu.
Ponieważ klient działa w Wielkiej Brytanii, naszym głównym celem było nie tylko dostarczenie ulepszeń oprogramowania, ale także zagwarantowanie najwyższego poziomu bezpieczeństwa i zgodności z RODO, a także zapewnienie ogromnej elastyczności i interoperacyjności.
Wpłaty/wypłaty zbliżeniowe za pomocą kodów QR
Innowise ułatwił interakcję między aplikacją mobilną a bankomatami, umożliwiając klientom dostęp do gotówki bez konieczności noszenia przy sobie plastikowych kart.
Desde la perspectiva del usuario, el flujo básico parece comprensible y transparente. Para reponer o retirar efectivo, los usuarios deben iniciar sesión y abrir la pestaña del código QR en la pantalla principal de la aplicación e iniciar la misma operación a través del cajero automático. Con sus smartphones, los usuarios escanean el código QR que aparece en la pantalla del cajero y confirman la operación introduciendo una combinación de códigos. Además, pueden solicitar la impresión de un recibo para demostrar la transacción en caso de reclamaciones.
Po stronie serwera proces jest bardziej złożony i obejmuje wymianę danych w ramach modułu kart plastikowych, jednostki transakcji gotówkowych, danych kont klientów, usługi zarządzania bankomatami oraz bramek podstawowych i aplikacji.
En esencia, los depósitos/retiros sin contacto basados en códigos QR permiten a los usuarios acceder a sus fondos sin tener tarjetas de plástico en las manos. El titular de la tarjeta puede escanear códigos QR para realizar pagos previa autorización en la aplicación; de lo contrario, el sistema abandona las operaciones.
Wyświetlanie bankomatów na mapie cyfrowej
Ponadto Innowise połączyła wszystkie bankomaty klientów zlokalizowane w całym mieście w jeden ekosystem. Zostały one wyposażone w systemy śledzenia, które gromadzą, przetwarzają i przesyłają dane do aplikacji mobilnej.
Tras abrir la aplicación, los usuarios pueden seleccionar el cajero más cercano de una lista. Además, los usuarios pueden elegir un cajero que se ajuste a sus necesidades gracias a los filtros incorporados (divisas accesibles, horario de funcionamiento, compatibilidad con NFC, disponibilidad para personas con discapacidad visual, etc.). El mapa de la aplicación actualiza el estado de los cajeros en tiempo real para que los clientes puedan estar seguros de que se acercan a un cajero operativo.
Nawigacja do urządzeń samoobsługowych
Esta función está estrechamente relacionada con la anterior. Al iniciar sesión, la aplicación detecta la ubicación del usuario. Tras elegir el cajero en el mapa, la aplicación traza la ruta más conveniente hacia el cajero seleccionado y calcula la distancia aproximada, teniendo en cuenta la carga de tráfico, los desvíos, las reparaciones de la carretera y otras condiciones. Mientras los usuarios se dirigen al cajero elegido, la aplicación rastrea las direcciones mediante geoetiquetas y permite reconstruir la ruta al instante si deciden ir a otro cajero. En términos de funcionalidad, comparte muchas similitudes con Google Maps, de cuya integración hablaremos a continuación.
Integracja z Google Maps
Ponieważ Google jest usługą zewnętrzną, integracja wymaga zebrania wymagań i opracowania szczegółowych specyfikacji w celu zapewnienia bezbłędnej funkcjonalności. W ten sposób udało nam się płynnie zintegrować Mapy Google. Przepływ przypomina wyświetlanie bankomatów w aplikacji i nawigację do nich w ramach zastrzeżonego rozwiązania, które rozważaliśmy powyżej. Nasz sprawdzony zespół wybrał odpowiednie interfejsy API zarówno dla Androida, jak i iOS, aby uzyskać kompatybilność i bezproblemową wydajność w obu systemach operacyjnych.
Oprogramowanie dla maszyn wydających karty
Wreszcie, nasz multidyscyplinarny zespół opracował od podstaw oprogramowanie maszyny do wydawania kart. W tym celu oceniliśmy specyfikację wymagań oprogramowania (SRS), a następnie opracowaliśmy rozwiązanie, które wydaje plastikowe karty bez pośrednictwa pracowników banku.
Urządzenia te są również zintegrowane z aplikacją mobilną. Użytkownicy mogą ubiegać się o kartę plastikową online. Gdy tylko ich wniosek zostanie zatwierdzony, zostaną poinformowani, że mogą samodzielnie uzyskać plastikową kartę bez konieczności odwiedzania oddziału banku.
Ponieważ Innowise uczestniczyła w procesie tworzenia oprogramowania wraz z innymi partnerami, kluczowe było zapewnienie płynnej komunikacji między różnymi zespołami i odpowiednie rozdzielenie zadań. Nasz klient wybrał metodologię Scrum do zarządzania projektem, ponieważ zakres został podzielony na strumienie z pośrednimi wynikami i regularnymi spotkaniami. Po każdym strumieniu kierownik projektu demonstrował rozwiązania klientowi, otrzymywał informacje zwrotne i sugerował zmiany w oparciu o prośby i zalecenia klienta. Ponieważ zakres nie był ściśle zdefiniowany, swobodnie wprowadzaliśmy zmiany, aby osiągnąć maksymalną wydajność.
Zespół komunikował się za pośrednictwem Slack и MS Teams podczas korzystania z Jira do zarządzania projektem, śledzenia postępów i wykonywania zadań.
Podczas projektu z powodzeniem poradziliśmy sobie z szerokim wachlarzem wyzwań, które obejmowały:
Obecnie projekt jest w toku, a nasi specjaliści zapewniają utrzymanie i wsparcie, eliminując drobne błędy, dopracowując funkcje i planując kolejne wydania. Dzięki funkcjom wdrożonym przez nasz zespół, liczba pobrań aplikacji z App Store i Google Play znacznie wzrosła.
Nuestro equipo de proyecto completó todas las tareas, logrando los objetivos del cliente. A partir de ahora, la gente no tiene que hacer largas colas para obtener tarjetas de plástico y puede ingresar/retirar dinero sin intermediarios físicos. Los empleados del cliente están ahora menos saturados de papeleo y tienen la posibilidad de supervisar el rendimiento de los cajeros automáticos y tomar medidas inmediatas si fallan los dispositivos de autoservicio.
En general, implementamos las mejores funciones de la aplicación de banca móvil que se ajustaban al deseo de nuestro cliente de estar más cerca de los clientes a través de la digitalización.
Zadzwoń lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą po przetworzeniu Twojego zgłoszenia.
Po otrzymaniu i przetworzeniu Twojego zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby wyszczególnić potrzeby projektu i podpisać umowę o zachowaniu poufności, aby zapewnić poufność informacji.
Po przeanalizowaniu wymagań, nasi analitycy i programiści opracowują projekt z zakresem prac, wielkością zespołu, czasem i kosztami szacunki.
Umówimy się z Tobą na spotkanie, aby omówić ofertę i dojść do porozumienia porozumienia.
Podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad projektem tak szybko, jak to możliwe.
Dowiedz się jako pierwszy o innowacjach IT i interesujących studiach przypadków.
2007-2024 Innowise. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka prywatności. Política de cookies.
Innowise Sp. z o.o Ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego, 2B-22P, 00-843 Warszawa, Polska
Rejestrując się, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatności, w tym korzystanie z plików cookie i przekazywanie Twoich danych osobowych.
¡Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Procesaremos su solicitud y nos pondremos en contacto con usted lo antes posible.
¡Dziękuję!
Wiadomość została wysłana.
Przetworzymy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.